tranen, breakups & liefdesverdriet

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Sting

Berichten: 12857
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 10:49

Hier ook veel te maken gehad met jaloersmakerij. En helaas had het ook zijn reactie. Hij wilde vriendschap houden, maar met zulke steken onder water heb ik daar geen interesse in en is hij dus overal geblokkeerd. Toch ergens 'grappig' dat de mannen zich zo laten kennen na het uitmaken.
@Lieszje: In het begin is het zeker makkelijk als hij zo'n actie doet, dan is het tenminste ook écht over.

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 12:38

Wat zouden jullie doen als je heel graag je spullen wilt komen ophalen maar je ex reageert nergens op? :=

Ik kom sowieso niet binnen en hij werkt niet regelmatig en het is ook een uur rijden van mij vandaan.

Second to the right, and straight on till morning

Lieszje
Berichten: 7179
Geregistreerd: 13-10-08

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 13:59

Groot gelijk Sting!
Moet zeggen dat ik er vaak ook geen behoefte aan heb om contact te houden.
Is deze keer wel anders (al is het minimaal).
Maar ook wel weer fijn dat er geen ruzie is omdat we veel dezelfde mensen kennen..

Pff lastig Neverland!
Al benoemd dat je enkel je spullen wilt terughalen?

elinedeau95

Berichten: 1192
Geregistreerd: 05-10-09
Woonplaats: Brabant

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 14:55

Ik zit hier ook in het zelfde schuitje als Neverland. Ik wil ook mijn spullen ophalen, maar hij is er nooit of reageert niet op mijn vraag of ik mijn spullen kan halen...

.

Lieszje
Berichten: 7179
Geregistreerd: 13-10-08

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 15:08

Lekker kinderachtig :+
Blij dat ik niks meer bij mijn ex had liggen :')
Ja wat kleins misschien maar dat mis ik niet :P

Colien

Berichten: 1293
Geregistreerd: 29-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 18:08

Zijn het waardevolle spullen of spullen die wel vervangbaar zijn?
Vraag of je ex ze kan opsturen? Evt vergoed je verzendkosten. Heb ik laten doen, wilde hij in eerste instantie ook niet (zelfs niet toen ik zei dat hij zijn huissleutel terug kreeg zodra ik mijn spullen had), maar een gezamenlijke vriendin heeft er op aan gedrongen.

We're all stories in the end...
Witje & Mellow
† 25-10-13, Gina

Diertjec

Berichten: 4620
Geregistreerd: 17-03-08
Woonplaats: Omgeving Gouda

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 21:06

Lastig is dat, spullen terug krijgen. Ik moest bij mijn spullen er ook 3 weken achteraan zitten. Toen heb ik maar gezegd dat ik me een halfuur voor z'n deur zou staan en hij maar moest zorgen dat de spullen bij mij zouden komen (iets met langere oprit naar het huis enzo). Toen koos ie eieren voor z'n geld en heeft ze toch op de afgesproken plek gebracht waar hij ze 3 weken eerder zou brengen. Duurde ff, maar ik had na 4 weken wel eindelijk ál m'n spullen terug

Lieszje
Berichten: 7179
Geregistreerd: 13-10-08

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 22:05

Wat een gedoe zeg..

Bij een ex hiervoor heb ik zijn spullen netjes opgestuurd toen hij dit vroeg (zelfs nog de verzendkosten betaald want die ik heb nooit gehad :')).

Jaren geleden met een rebound naar de andere kant van Nederland gereden om mijn spullen op te halen.
Die kon ook niet normaal doen :+

SophievdV
Berichten: 14747
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: met een prachtig uitzicht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-18 11:13

Mannen gaan nu eenmaal anders om met break ups dan wij vrouwen dat doen. Zij gaan eerst helemaal van God los en daarna komt het besef van wat er gebeurd is. Wij zijn vaak eerst heel verdrietig en als dat dan wat gesleten is kunnen we pas denken aan daten met een ander, of niet.

Ik weet het, dit is generaliserend, maar steeds opnieuw zie ik om mij heen dat het zo gaat :P

Wij gingen in september uit elkaar. Daar zat wel duidelijk een aanloop in, dus onverwacht was het niet. Ook niet voor de omgeving als in vrienden en familie. Maar ik mis hem wel echt heel erg. Nog steeds. Had een poosje het idee dat het af nam, maar mijn hart zit nog steeds op slot voor anderen. Dus.. gaat lekker :')
Gelukkig heb ik het super naar mijn zin in mijn eigen huis, waar het lekker warm en knus is en bovendien helemaal zoals ik het graag wil hebben, inclusief de oud roze wand in de woonkamer :D Heb vrij uitzicht over de landerijen en de hele woning is gerenoveerd. Dus ik blijf hier mooi zitten. Nooit geweten dat het hebben van een eigen huis zo'n genot is. Heb altijd bij anderen in gewoond.

Sinds twee weken hebben we (de kids en ik) ook een tweede hondje. Dat is zo'n schat!

_Sanne: wat heftig allemaal, zeker nu inderdaad je leven zo drastisch verandert. Alles is voorbij dan.. dat herken ik wel. Ook al voelt het nu heel akelig, het komt echt goed! Veel sterkte!

[VVDD] [VOLG] Van tuigpaard naar menpaard
Volg ons ook op Instagram @teamruigetuigers

Lieszje
Berichten: 7179
Geregistreerd: 13-10-08

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-18 14:47

@SophievdV
De vorige keer dat bij mij een serieuze relatie uitging heb ik mezelf na een halfjaartje een beetje gedwongen om weer te gaan daten..
Maar dat werkte dus echt niet :')
Denk dat ik pas na een jaar toen over mijn ex heen was..
Maar bleef ook heel erg bij hem hangen..

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 03:01

Denk dat het bij mij nu ook wel lang gaat duren voordat ik weer open sta voor iets nieuws. Deze relatie heeft mijn hele leven zo veranderd en dat is nu allemaal voorbij. Ik ga uitgebreid de tijd nemen om uit te zoeken wat ik in dit leven wil, me helemaal op mezelf focussen.

Vanavond vlieg ik terug naar Nederland. Het is zo onwerkelijk allemaal. Ben letterlijk ziek van de emotionele rollercoaster waar ik in zit. Ik blijf twijfelen over of weg gaan wel de beste keuze is, niet zozeer om mijn ex maar om mijzelf. Heb het hier nu best leuk maar ik weet ook dat dat alleen maar tijdelijk is, en dat het toch echt beter is om naar huis te gaan.

Het is zo naar allemaal, die tweestrijd in mijn hoofd. Ik weet dat zodra ik in het vliegtuig stap ik rust zal hebben. Dan is er "geen weg meer terug."

En laat ik nou ook net vannacht gedroomd hebben dat ik vandaag ineens besloot om mijn vlucht te cancellen en te blijven. Zo dromen werkt ook niet echt mee. :')

Either way, ik heb een erg zwaar dagje vandaag. :'(

Undefined
Berichten: 3765
Geregistreerd: 18-01-09

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 07:33

Aww wat naar zeg.. Heel veel sterkte! :\

Mijn ex belde me na 1,5 week ineens op.. Hebben nu weer contact en ga er volgende week heen om te praten. Maar ik had eigenlijk net bedacht dat naar Nederland gaan goed voor me was. Weet dus even niet zo goed waar ik mee bezig ben :')

Renske_W

Berichten: 13842
Geregistreerd: 07-03-05
Woonplaats: Friesland

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 09:22

Sterkte Sanne!

Ik heb gisteren over mijn ex gedroomd en hem gister overdag ook wel gemist daardoor.
Hoewel het verder gewoon prima Gaat, ik heb mijn leven weer op de rit, leuke baan, genoeg te doen, geniet van mijn paarden.
Het lijkt soms ook wel of de afgelopen 3 jaar gewoon een droom zijn geweest, alsof het allemaal niet echt gebeurt is.
En toch blijf ik een leeg gevoel van binnen houden.

Olivia van 't Vöske, Matcho van de bosrand × Windspiel
On top fan it Resihof, Amazing star van Beauvoorde × Matcho van de Bosrand

UltimOo

Berichten: 3759
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Grunn

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 09:25

Bij mij is het net andersom. Ik heb afgelopen vrijdag een punt er achter gezet. Na heel veel gedoe en veel pijn en moeite is het gelukkig gelukt. Alleen nu stuurt hij telkens van die hele zielige berichten en vind het zo moeilijk om er niet op te reageren :(
Wil in pb eventueel wel verder toelichten, situatie hoeft niet openbaar te staan.
Maar damn wat is dit moeilijk..

Z2 + 3, pr 216

CalipsoLover

Berichten: 5554
Geregistreerd: 14-08-11

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 11:47

Je mag me altijd pb'en :)

♥ 17y/o Diallo VW (Up Chique x Burggraaf)
3,5y/o Marie De Montserrat (Glock's Toto Jr x Bretton Woods) ♥

xTammyy

Berichten: 4406
Geregistreerd: 20-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 11:48

Sanne, je al ondertussen al in t vliegtuig zitten denk ik. Maar heel veel sterkte en neem inderdaad even lekker de tijd voor jezelf!

Ik heb gelukkig geen dromen meer over mijn ex. Het met iemand zijn mis ik nog steeds, maar vind het nu ook best prima in mijn eentje.
We zien wel wat er op mijn pad komt.

Opzoek naar een leuke baan in de elektrotechniek met doorgroeimogelijkheden?
Stuur me dan een berichtje :)

CalipsoLover

Berichten: 5554
Geregistreerd: 14-08-11

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 13:18

Hier is het ook wat lastig. Ik heb inmiddels bijna geen contact meer met mijn ex na zijn uitbrander van jaloezie. Ik heb het er niet extreem moeilijk mee maar mis hem wel terug...

♥ 17y/o Diallo VW (Up Chique x Burggraaf)
3,5y/o Marie De Montserrat (Glock's Toto Jr x Bretton Woods) ♥

Lieszje
Berichten: 7179
Geregistreerd: 13-10-08

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 17:47

Heb je een goede vlucht gehad Sanne?

Succes Indefined!
Praten kan nooit kwaad :)

Weet precies hoe je, je dan voelt Renske..
Gisteren had ik ook zo'n dag, heb echt drie dagen achter elkaar over hem gedroomd ofzo :+

Ik denk dat ik misschien ook wel weet waarom..
Zou hem a.s zaterdag op een festival zien maar heb hem een berichtje gestuurd dat ik niet ging (hij speelt zelf met de band en wilde niet dat hij misschien zenuwachtig zou zijn over onze ontmoeting).
Had het idee dat hij het een beetje jammer vond.
Daarna nog wat geappt en verder niet meer..
Wel afgesproken om na een tijdje een keer te gaan bijpraten.
We kennen veel dezelfde mensen, dus is wel fijn als we gewoon normaal met elkaar kunnen omgaan.
Voorlopig neem ik in ieder geval geen contact op, gaat nu te goed om weer terug te vallen..

SophievdV
Berichten: 14747
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: met een prachtig uitzicht!

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 08:16

Hier gisteren voor het eerst sinds tijden een k-dag gehad. Dan voel ik me verlaten en alleen. Nu helemaal doodop.. bah.

Ik weet waar het door komt maar dat kan en wil ik niet online zetten. Maar het voelt even vreselijk allemaal.

Hoe is het met de rest?

[VVDD] [VOLG] Van tuigpaard naar menpaard
Volg ons ook op Instagram @teamruigetuigers

Urbanus

Berichten: 44945
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 08:26

SophievdV schreef:
Hier gisteren voor het eerst sinds tijden een k-dag gehad. Dan voel ik me verlaten en alleen. Nu helemaal doodop.. bah.

Ik weet waar het door komt maar dat kan en wil ik niet online zetten. Maar het voelt even vreselijk allemaal.

Hoe is het met de rest?


Je mag me altijd pben als je het even niet trekt. Je hoeft niet in je eentje met je ellende te zitten. Delen maakt vaak lichter.

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

xTammyy

Berichten: 4406
Geregistreerd: 20-09-10

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 13:23

Je mag mij ook altijd pb’n.
Zulke dagen zijn echt ruk :(:)

Probeer zo te denken: nu voel je je zo, maar over een week, een maand voel je je al zoveel beter!

Opzoek naar een leuke baan in de elektrotechniek met doorgroeimogelijkheden?
Stuur me dan een berichtje :)

Sting

Berichten: 12857
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 13:55

Topactie van ex die opeens voor de deur stond met excuses. Blij dat hij die persoonlijk durfde te maken. Nou kon hij weinig anders: hij is geblockt op alles (bellen, smsen, appen, mailen). Dus buiten post was dit de enige optie :P. Maar wel netjes van hem!
Kreeg gelijk even te horen dat z'n nieuwe vriendin onverwacht zwanger is en de relatie niet stabiel is. Ik wens hem veel sterkte, hoop voor de kinderen (hij heeft al een kleine en zij ook) dat het stabiel wordt. Blij dat ik een stuk verstandiger ben daarin! Weer even credits voor mezelf :D.

SophievdV
Berichten: 14747
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: met een prachtig uitzicht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 17:56

xTammyy schreef:
Je mag mij ook altijd pb’n.
Zulke dagen zijn echt ruk :(:)

Probeer zo te denken: nu voel je je zo, maar over een week, een maand voel je je al zoveel beter!


Dit is niet met een maand opgelost helaas. Ik heb een backpack vol oliebol ipv een rugzakje met nare ervaringen. En het nare is dat het zich op blijft stapelen.. wanneer houdt deze trein van ellende nou eens op? Hoeveel kan een mens hebben?

Echt heel nasty.

Ik bikkel wel gewoon door, maar het gevoel van de zielepijn is zo snijdend.

[VVDD] [VOLG] Van tuigpaard naar menpaard
Volg ons ook op Instagram @teamruigetuigers

xTammyy

Berichten: 4406
Geregistreerd: 20-09-10

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 18:07

Ik weet de details natuurlijk niet, maar dat hielp mij er wel doorheen.
Er aan denken dat er een betere tijd aankomt maar dat je daarvoor helaas door een rot periode moet.
Sterkte in elk geval :(:)

Opzoek naar een leuke baan in de elektrotechniek met doorgroeimogelijkheden?
Stuur me dan een berichtje :)

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37233
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 18:18

Even een grote knuffel aan iedereen die het kan gebruiken. Neem de tijd, ellende is niet zomaar weg. Duurt vaak net zolang het een plek te geven als dat het opgebouwd is. Mijn pb box staat ook altijd open.

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Facebook, IASCrawler en 141 bezoekers