tranen, breakups & liefdesverdriet

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MusicIsLife

Berichten: 1359
Geregistreerd: 27-04-11
Woonplaats: Vlakbij Utrecht

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 09:35

Er is niks concreets over afgesproken, maar ben bang dat ik haar anders te rauw op haar dak val. Dat als je direct teveel contact heb je weer naar elkaar terugkomt, iets wat ik eigenlijk graag zou willen, maar ik echt uit mijn hoofd moet gaan zetten :(

Ja wij hebben echt veel meegemaakt, wat ons heel close gemaakt heeft. We zien beide niet in waarom we dat zouden weggooien. Zoveel voor elkaar gedaan en heel veel vertrouwrn opgebouwd. Gister ook echt veel geknuffeld en er heel hard om gehuild samen |( frustreerd me heel erg maar ik ga toch nog eventjes wachten voor ik haar een bericht stuur ...

Cer

Berichten: 30151
Geregistreerd: 22-10-01

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 09:39

maar wie heeft wat dan besloten?
(als ik vragen mag? )

MusicIsLife

Berichten: 1359
Geregistreerd: 27-04-11
Woonplaats: Vlakbij Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 09:48

Cer schreef:
maar wie heeft wat dan besloten?
(als ik vragen mag? )


Je hebt pb!

Gianti

Berichten: 10941
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 11:56

MusicIsLife schreef:
Ik meld me hier ook... Na 2.5 jaar is mijn relatie vandaag gestopt... Door een hele lieve bokker die mij veel steunt ben ik op dit topic gewezen. Echt heel erg veel meegemaakt wat het moeilijk maakte om te stoppen. Helaas van haar kant was het uitgeblust. Alles gedaan en geprobeerd maar het is ons niet gelukt. Tot groot verdriet van beide. Ik hoop hier wat tips en steun tegen te komen... Het valt me erg zwaar en weet niet zo goed hoe ik overal mee om moet gaan.


I feel you, een knuffel voor jou :(:)

MusicIsLife

Berichten: 1359
Geregistreerd: 27-04-11
Woonplaats: Vlakbij Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 12:19

Gianti schreef:
MusicIsLife schreef:
Ik meld me hier ook... Na 2.5 jaar is mijn relatie vandaag gestopt... Door een hele lieve bokker die mij veel steunt ben ik op dit topic gewezen. Echt heel erg veel meegemaakt wat het moeilijk maakte om te stoppen. Helaas van haar kant was het uitgeblust. Alles gedaan en geprobeerd maar het is ons niet gelukt. Tot groot verdriet van beide. Ik hoop hier wat tips en steun tegen te komen... Het valt me erg zwaar en weet niet zo goed hoe ik overal mee om moet gaan.


I feel you, een knuffel voor jou :(:)



Lief! Dankjewel! :(:)

StableDoor

Berichten: 1683
Geregistreerd: 23-10-09

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 12:40

Ik was eigenlijk net weer gelukkig aan het worden en nu moet ik mijn hond in laten slapen :( Hierdoor mis ik de steun van mijn ex ineens weer

Sterkte voor iedereen die het nodig heeft!

MusicIsLife

Berichten: 1359
Geregistreerd: 27-04-11
Woonplaats: Vlakbij Utrecht

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 13:15

@StableDoor, wat ontzettend moeilijk, ook een dikke knuffel voor jou! :(:)

Gianti

Berichten: 10941
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 14:26

StableDoor schreef:
Ik was eigenlijk net weer gelukkig aan het worden en nu moet ik mijn hond in laten slapen :( Hierdoor mis ik de steun van mijn ex ineens weer

Sterkte voor iedereen die het nodig heeft!



Ook een hele dikke knuffel voor jou :(:)


Dat soms een heel simpel appje heel veel kan betekenen voor je.. kreeg vorige week berichtje van zijn zus hoe het met mij ging en nu ook van zijn moeder hoe het ging en dat ik altijd bij hun welkom ben..

Sheran

Berichten: 17235
Geregistreerd: 20-10-07

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 15:07

Wat lief Gianti! Dat kan inderdaad al heel veel schelen...
Toen het uit ging met mijn eerste vriend had ik er ook veel moeite mee dat je zo uit de schoonfamilie wordt gegooid. Logisch, maar het voelde toch naar...

CalipsoLover

Berichten: 5554
Geregistreerd: 14-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 15:29

MusicIsLife: Heel veel sterkte, geef jezelf de tijd om afstand te nemen en grijp niet gelijk terug naar haar. Hopelijk voel je je snel al wat beter. Mijn PB staat altijd open.

MusicIsLife

Berichten: 1359
Geregistreerd: 27-04-11
Woonplaats: Vlakbij Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 16:14

CalipsoLover schreef:
MusicIsLife: Heel veel sterkte, geef jezelf de tijd om afstand te nemen en grijp niet gelijk terug naar haar. Hopelijk voel je je snel al wat beter. Mijn PB staat altijd open.


Lief dankjewel! :(:) Toch vind ik het persoonlijk prettiger om zo af en toe even een appje te ontvangen hoe het gaat. Na zo close te zijn geweest. Deze stilte is veel slopender, voor mij in elk geval..

CalipsoLover

Berichten: 5554
Geregistreerd: 14-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 16:27

MusicIsLife schreef:
CalipsoLover schreef:
MusicIsLife: Heel veel sterkte, geef jezelf de tijd om afstand te nemen en grijp niet gelijk terug naar haar. Hopelijk voel je je snel al wat beter. Mijn PB staat altijd open.


Lief dankjewel! :(:) Toch vind ik het persoonlijk prettiger om zo af en toe even een appje te ontvangen hoe het gaat. Na zo close te zijn geweest. Deze stilte is veel slopender, voor mij in elk geval..

Snap ik volledig. Maar hopelijk gaat het dan niet van 1 of 2 appjes naar 20 appjes want het is snel gebeurt...

MusicIsLife

Berichten: 1359
Geregistreerd: 27-04-11
Woonplaats: Vlakbij Utrecht

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 16:36

@callipsolover daar heb je zeker gelijk in... Ik zal dat goed in de gaten houden.

Gianti

Berichten: 10941
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Almere

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 16:40

Wij hebben zelf afgesproken om even te zitten na 2 weken. Merk dat ik daardoor wel stukke beter op mezelf kan focussen en niet hele tijd afvraag hoe met hem is (nog steeds blijft het rot om iemand die je elke dag zag niet te spreken). Maarja wij zijn beide ook wel dat we echt op onszelf dan focussen en niet alleen deze periode daar na toe leven.

MusicIsLife

Berichten: 1359
Geregistreerd: 27-04-11
Woonplaats: Vlakbij Utrecht

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 16:43

@Gianti dat is ook nog wel een goede optie inderdaad. Alleen wij willen sowieso gaan kijken of we als vrienden verder kunnen. Dus over een paar weken, of misschien langer of korter, in elk geval wanneer we er beide aan toe zijn, willen we iets afspreken en iets leuks gaan doen en even kletsen over hoe het gaat etc.

Gianti

Berichten: 10941
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Almere

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 16:45

Ja wij ook :D ik wou voor mezelf duidelijk hebben hoe we het contact zouden beginnen weer vanuit onze stilte. Weet dat ik anders zo'n twijfel muts wordt van "kan ik nu al wat sturen of ben ik dan al re pusherig"

MusicIsLife

Berichten: 1359
Geregistreerd: 27-04-11
Woonplaats: Vlakbij Utrecht

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 16:52

Dat berken ik helemaal :+ is het jullie gelukt om een fijne vriendschap op te bouwen? Zoja, ben ik erg benieuwd hoe jullie dat gedaan hebben. (Mag ook via pb)

CalipsoLover

Berichten: 5554
Geregistreerd: 14-08-11

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 19:52

Ik denk dat na een x aantal weken eens samen zitten een goede manier is. Gewoon op de koffie gaan en dit kan wonderen doen denk ik, helpt ook bij het afsluiten. Elkaar nog eens zien, wel met de nodige tijd ertussen kan het de pijn ook zachter maken, merk dat ik dit met een ex ook wel nodig had, maar hij heeft besloten het contact abrupt te verbreken terwijl ik nog met veel vragen zat...

Cer

Berichten: 30151
Geregistreerd: 22-10-01

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-18 08:27

@Calipsolover: dat is echt rot zeg... ik vind dat ook echt heel onaardig van iemand... :\

@MusicIsLife: wat ik niet helemaal begrijp is waarom je een apje wil ontvangen over hoe het met haar gaat... Zij is er toch mee gestopt? Dus met haar zal het wel goed gaan... Of heb ik de posts verkeerd begrepen..
Wil je niet een berichtje ontvangen omdat je het contact mist? Daarin moet je wel eerlijk blijven naar jezelf toe :j Want wat je ook vind, je moet wel gaan loslaten... -O-

Qua berichtjes versturen en tijd... persoonlijk vind ik dat je daar niet teveel over na moet denken, maar moet doen waar je je goed bij voelt. Wij hadden ook afgesproken, althans, ik had bedacht om zeker een week geen contact te hebben. Maar een krappe twee uur nadat ik dat bedacht had, apte ik of ik kon bellen :') Ik kan gewoon niet ineens met de botte bijl het contact verbreken, tijd en focus voor mezelf heb ik dan echt niet, dan ga ik alleen maar malen...
Wij hebben alles goed kunnen doorspreken. Het was wel al overduidelijk dat het nooit meer goed zou komen, dat moet je je dan wel realiseren, anders word je een rare stalker.. Dus nu gaan we binnenkort een hapje eten :j Ik ben blij dat het zo kan..

MusicIsLife

Berichten: 1359
Geregistreerd: 27-04-11
Woonplaats: Vlakbij Utrecht

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-18 10:16

@Cer ik heb je al een pb terug gestyurd. Hopelijk zo ietsje duidelijker.

Gianti

Berichten: 10941
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-18 11:38

MusicIsLife schreef:
Dat berken ik helemaal :+ is het jullie gelukt om een fijne vriendschap op te bouwen? Zoja, ben ik erg benieuwd hoe jullie dat gedaan hebben. (Mag ook via pb)



Als ik weet laat ik het weten Haha, maar is pas maandje geleden dat we knoop hebben doorgehad en pas vorige week dat hij ook weg is gegaan uit ons huisje :P maar ik maak me zelf er niet zo zorgen om, misschien juist omdat hij wat langer is blijven wonen en daardoor tijd hebben gehad om alles te bepraten enzo.

MusicIsLife

Berichten: 1359
Geregistreerd: 27-04-11
Woonplaats: Vlakbij Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-18 12:08

Gianti schreef:
MusicIsLife schreef:
Dat berken ik helemaal :+ is het jullie gelukt om een fijne vriendschap op te bouwen? Zoja, ben ik erg benieuwd hoe jullie dat gedaan hebben. (Mag ook via pb)



Als ik weet laat ik het weten Haha, maar is pas maandje geleden dat we knoop hebben doorgehad en pas vorige week dat hij ook weg is gegaan uit ons huisje :P maar ik maak me zelf er niet zo zorgen om, misschien juist omdat hij wat langer is blijven wonen en daardoor tijd hebben gehad om alles te bepraten enzo.


Oh sorry, dat wist ik niet 8)7 Maar wel fijn dat jullie dit zo op deze manier hebben kunnen doen. Veel sterkte, ik hoop dat jullie een fijne vriendschap kunnen opbouwen :j

Lieszje
Berichten: 7179
Geregistreerd: 13-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-18 12:13

Ik kan je niet helpen daarbij MusicIsLife :')

Heb nu al bijna twee maanden geen contact meer met mijn ex gehad..
Zijn verder goed uit elkaar gegaan en hebben aan het begin nog weleens contact gehad.
Laatste keer was de dag nadat ik hem gezien had (toen was het twee maanden uit)..
Vind het wel vreemd soms, hij was degene die mij appte nadat we elkaar gezien hadden..
Onder het nom van dat hij me nog gedag wilde zeggen maar dat ik al weg was (zag hem niet meer).
En dat ik dan gelijk zijn nummer ook weer had (gezegd dat ik die niet meer had omdat mijn telefoon gecrasht was).

Ik laat het voor nu ook maar even zo.
Hoe de toekomst loopt zie ik vanzelf wel..
Ga geen vriendschap opdringen :+

Heb verder ook nooit echt contact gehouden met exxen.
Ook niet altijd op een leuke manier uit elkaar gegaan..

Renske_W

Berichten: 13842
Geregistreerd: 07-03-05
Woonplaats: Friesland

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-18 15:02

Ik heb nog wel goed contact met mijn ex. :)
Hier is het begin oktober uitgegaan, eind oktober ben ik verhuisd.
In het begin is het nog wel een keer flink gebotst.
Maar nu gaat het prima. Moet wel zeggen dat we voornamelijk contact hebben via de app.
Vorige week nog wel bijna een uur samen gebeld. :=
Ben nog een keer bij hem op de koffie geweest waar we hebben bijgekletst. En wil binnenkort weer een keer langs gaan. :)
Hij woont 1 uur rijden bij mij vandaan, dus vandaar dat ik hem niet heel vaak zie.
Maar we hebben nog wel gewoon contact en dat gaat prima. :)

Gianti

Berichten: 10941
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-18 15:35

MusicIsLife schreef:
[quote="Gianti" ik weet laat ik het weten Haha, maar is pas maandje geleden dat we knoop hebben doorgehad en pas vorige week dat hij ook weg is gegaan uit ons huisje :P maar ik maak me zelf er niet zo zorgen om, misschien juist omdat hij wat langer is blijven wonen en daardoor tijd hebben gehad om alles te bepraten enzo.


Oh sorry, dat wist ik niet 8)7 Maar wel fijn dat jullie dit zo op deze manier hebben kunnen doen. Veel sterkte, ik hoop dat jullie een fijne vriendschap kunnen opbouwen :j[/quote]

Haha no worry en hoop het ook :)
Goh van een best leuke jongen in trein nummer gehad met vraag om drankje. Ondanks dat ik momenteel echt even niets wil, geeft het toch goed gevoel :')