tranen, breakups & liefdesverdriet

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Shauniraquel

Berichten: 1594
Geregistreerd: 04-02-07
Woonplaats: Arnhem

tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-15 13:25

Omdat het met mijn "exvriend"' sinds een week uit is ben ik natuurlijk kapot van de liefdesverdriet. Omdat ik het "mooie zinnen"' topic las, troostte het me stom gezegd ergens, dat meerdere mensen hetzelfde rot gevoel hebben en meemaken.

Om het even kort maar krachtig uit te leggen. We waren bijna een half jaar samen, maar hadden 2 maanden geleden al twijfels. Hij zit niet lekker in zijn vel en zijn gevoel voor mij was grotendeels weg. Toch ging het nu de goede kant op, 2 weken geleden nog een week bij hem alleen thuis gezeten, echt super gezellig en leuk. Die woensdag heeft hij het uitgemaakt omdat het gevoel weg was. (Terwijl hij 3 dagen eerder zei dat hij het helemaal zag zitten en 100% voor wilde gaan). Voor mij nogal dubbel natuurlijk, maar wat heb ik erover te zeggen, ik ben machteloos... Na mijn ex waarmee ik 3,5 jaar had, had ik niet verwacht dat ik dit mocht meemaken, hoe we elkaar hadden ontmoet en hoe alles liep, zo speciaal. Geen man bijna die er is zoals hij, zoveel respect, zo geweldig karakter... Hij ging echt voor mij en hoe ik was, en ik ben zo verliefd op die gozer, dat is niet normaal. Elke ochtend wordt ik nu wakker met een pijnlijk, leeg maar zenuwachtig gevoel. Niemand die me welterusten of goedemorgen appjes stuurt... Y;(

Wie weet kunnen we elkaar steunen en aanhoren. Ergens fijn om het erover te hebben met iemand die hetzelfde meemaakt. Natuurlijk hebben je vriendinnen hun vriend, dus ergens hebben ze niet alle tijd voor je, dus je voelt je eenzaam..

Daarom bedacht ik me, drop hier je verhaal en gooi alles eruit! :+:
Laatst bijgewerkt door Shauniraquel op 29-05-15 13:42, in het totaal 2 keer bewerkt

Uit het oog, maar niet uit het hart. Voor altijd in mijn hart, mijn knapste en liefste Namke.
Shauniraquel @ [IM] Rust zacht mijn knappe, liefste Namke, 18-04-04 - 30-03-17

xJurdyWonanx

Berichten: 4044
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Heerlen

Re: tranen, breakups & liedjesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 13:31

Nou, je komt als geroepen, helaas.. Hier nog niet officieel uit en we gaan nog praten maar zolang ik mezelf nu wijsmaak dat het gewoon uit is dan kan ik nu al beginnen met verwerken en vergeten.. Hier is het gisteren zover gekomen en afgesproken om zondag te gaan praten maar denk dat dat voor mij te vroeg is dus ga dat afzeggen. We waren 9 maanden samen op een paar dagen na, en zolang ik mezelf wijsmaak dat we niet zo goed bij elkaar pasten en ik over 2 weken klaar ben met dit alles dan gaat het best goed. Veel bezig blijven en vooral veel muziek luisteren. Ik was vanmorgen op break up qoutes aan het googlen en moest er wel een beetje om en mee lachen gelukkig. Vanaf gistermiddag niet hoeven huilen tot nu net, toen mn vader binnenkwam hoe het nu ging en vragen ging stellen.. Kan heel goed acteren maar dan opeens breek ik. Morgen ga ik gelukkig de hele dag naar een pretpark dus veel afleiding.

Wonan (v. Windspiel)
B+10 PR:216 L1+11 PR:199.5 L2+10 PR:193.5
http://www.instagram.com/haflinger.wonan

stafanja
Berichten: 56
Geregistreerd: 04-06-10

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 13:39

Ach lieve meiden, het is ook erg verdrietig als je relatie net beëindigd is! Of de relatie nu ontzettend mooi was of eigenlijk toch niet zo goed, het zal toch wel verdriet doen. Het lijkt nu waarschijnlijk uitzichtloos, maar dat is het echt niet. Huil maar lekker uit, laat je een beetje verwennen door vriendinnen en eet wat extra chocolade.
Ik voelde mij vorig jaar net zoals jullie en deze zomer ga ik samenwonen met mijn geweldig lieve vriend. Er zullen andere mensen jullie leven binnen wandelen en het verdriet zal slijten. En misschien beseffen jullie dan wel dat de relatie die nu voorbij is en die jullie ontzettend veel verdriet doet eigenlijk helemaal geen goede relatie was. Bedenk dat jullie sowieso iets hebben geleerd uit de relatie en dat is iets wat jullie voor altijd mee nemen.

Mijn PB box staat altijd open.

Cioccolato

Berichten: 6547
Geregistreerd: 13-12-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 13:41

Ik heb het momenteel een dikke maand uit. Een heel lang verhaal.. Hij heeft alweer twee dames in bed versleten na mij dus ik ga er vanuit dat hij er niet mee zo zit als hij tegen mij vertelde. Smeerlap :D
De 1 kwam in zn bed en drie dagen erna kwam hij mij nog smeken terug te komen. Klopt niet helemaal :n
Momenteel is hij alweer een week met iemand anders bezig. Uit het oog uit het hart volgens mij?! _O-

Voor mij maakt het in ieder geval veel duidelijk + gelieg + zwart makerij dat ik me heel heel heel erg in die jongen heb vergist.


Shauniraquel

Berichten: 1594
Geregistreerd: 04-02-07
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-15 13:46

Cioccolato schreef:
Ik heb het momenteel een dikke maand uit. Een heel lang verhaal.. Hij heeft alweer twee dames in bed versleten na mij dus ik ga er vanuit dat hij er niet mee zo zit als hij tegen mij vertelde. Smeerlap :D
De 1 kwam in zn bed en drie dagen erna kwam hij mij nog smeken terug te komen. Klopt niet helemaal :n
Momenteel is hij alweer een week met iemand anders bezig. Uit het oog uit het hart volgens mij?! _O-

Voor mij maakt het in ieder geval veel duidelijk + gelieg + zwart makerij dat ik me heel heel heel erg in die jongen heb vergist.



Wow, precies.. Weetje wat het is, als iemand jou zo belazerd moet je blij-toe zijn dat je er vanaf bent! Je verdiend 10 keer beter, en er staat iemand op jou te wachten die 100% voor jou gaat!

Uit het oog, maar niet uit het hart. Voor altijd in mijn hart, mijn knapste en liefste Namke.
Shauniraquel @ [IM] Rust zacht mijn knappe, liefste Namke, 18-04-04 - 30-03-17

Cioccolato

Berichten: 6547
Geregistreerd: 13-12-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 13:49

Shauniraquel schreef:
Cioccolato schreef:
Ik heb het momenteel een dikke maand uit. Een heel lang verhaal.. Hij heeft alweer twee dames in bed versleten na mij dus ik ga er vanuit dat hij er niet mee zo zit als hij tegen mij vertelde. Smeerlap :D
De 1 kwam in zn bed en drie dagen erna kwam hij mij nog smeken terug te komen. Klopt niet helemaal :n
Momenteel is hij alweer een week met iemand anders bezig. Uit het oog uit het hart volgens mij?! _O-

Voor mij maakt het in ieder geval veel duidelijk + gelieg + zwart makerij dat ik me heel heel heel erg in die jongen heb vergist.



Wow, precies.. Weetje wat het is, als iemand jou zo belazerd moet je blij-toe zijn dat je er vanaf bent! Je verdiend 10 keer beter, en er staat iemand op jou te wachten die 100% voor jou gaat!


Ja ik heb er heel veel verdriet om gehad hoor en nog steeds. Maar als ik zie wat voor persoon hij echt is, die hij dus nu laat zien (& ook wel voor onze relatie; liefde maakt blind toch :P ) heb ik er vrede mee en ben ik blij dat ik er vanaf ben :D

Het zou nooit echt werken tussen ons. We pasten perfect bij elkaar, maar onze toekomstplannen zagen er anders uit.


Shauniraquel

Berichten: 1594
Geregistreerd: 04-02-07
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-15 13:52

Ik denk altijd maar zo; mijn paard is mijn enige echte vaste relatie. Die zal me nooit verlaten om een ander, of me pijn doen door met een ander te gaan :p. Ze zijn er altijd voor je en zorgen voor die lach op je gezicht.

Uit het oog, maar niet uit het hart. Voor altijd in mijn hart, mijn knapste en liefste Namke.
Shauniraquel @ [IM] Rust zacht mijn knappe, liefste Namke, 18-04-04 - 30-03-17

Cioccolato

Berichten: 6547
Geregistreerd: 13-12-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 13:53

Shauniraquel schreef:
Ik denk altijd maar zo; mijn paard is mijn enige echte vaste relatie. Die zal me nooit verlaten om een ander, of me pijn doen door met een ander te gaan :p. Ze zijn er altijd voor je en zorgen voor die lach op je gezicht.


Precies! Ik denk dat ik net als die man van de voorpagina eindig; in een huwelijk met mijn paard! :))


stafanja
Berichten: 56
Geregistreerd: 04-06-10

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 13:57

Nee nee, jullie moeten helemaal niet zo denken! Alhoewel.. Met oud en nieuw riep ik nog gekscherend dat ik wel oud werd met 100 katten.. :')

Komt allemaal goed dames!

Cioccolato

Berichten: 6547
Geregistreerd: 13-12-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 13:59

stafanja schreef:
Nee nee, jullie moeten helemaal niet zo denken! Alhoewel.. Met oud en nieuw riep ik nog gekscherend dat ik wel oud werd met 100 katten.. :')

Komt allemaal goed dames!


Een beetje depressiviteit hoort erbij denk ik! Ik heb momenteel hele dubbele gevoelens; heel veel verdriet en gewoon woede.
Maar ik accepteer het gelukkig wel, dat helpt mij heel erg. :j


SplashIsLief

Berichten: 33019
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 14:00

Helaas kan ik me ook aan sluiten. -O-
Het is "nooit echt aan" geweest en een erg ingewikkeld verhaal (wat ik niet openbaar wil zetten, maar eventueel wel per pb wil delen). Ik merk dat ik langzaam aan minder van hem hoor, terwijl ik er heel erg mee bezig ben. Ik heb hem er naar gevraagd of ik daar conclusies aan moet verbinden, maar volgens hem is dat niet zo. Ik realiseer me heel goed dat ik hem kwijt (aan het raken) ben, maar mijn hart wil nog zo graag voor hem vechten. Ik wil het oude gevoel terug waarin ik me leuk aankleedde om hem te verrassen, het gevoel hebben dat ik er toe doe en gewoon zijn aanwezigheid om me heen. In mijn hoofd ontstaan allerlei ideeën maar het lijkt zo zinloos.

Het doet pijn en het sluimert de hele dag door mijn hoofd, nog bovenop het verdriet rond mijn paard. ;( En ergens maakt het me ook boos.

Splash † en Nuut † :+: Voor altijd in mijn hart, ik hou van jullie

Sinds 13 juli 2021 trotse mama van Nola <3

stafanja
Berichten: 56
Geregistreerd: 04-06-10

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 14:03

SplashIsLief ik heb je een PB verstuurd, mocht je je verhaal kwijt willen mag en kan dit altijd.

Probeer minder afhankelijk te zijn van hem (of zijn berichten) om je goed te voelen. Je moet gelukkig zijn met jezelf.

Shauniraquel

Berichten: 1594
Geregistreerd: 04-02-07
Woonplaats: Arnhem

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-15 14:10

Ik voel me ook zo poedersuiker... Hij heeft net onze relatiestatus verandert naar vrijgezel op facebook. Toen kwam de klap pas echt aan dat het definitief is... :(

Uit het oog, maar niet uit het hart. Voor altijd in mijn hart, mijn knapste en liefste Namke.
Shauniraquel @ [IM] Rust zacht mijn knappe, liefste Namke, 18-04-04 - 30-03-17

Cioccolato

Berichten: 6547
Geregistreerd: 13-12-11

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 14:12

Ohja. Die klap heb ik ook gehad. Pf foto's veranderen, statussen veranderen.. Dat kwam onwijs hard aan!
Maar nu ik terug kijk vraag ik me af hoeveel waarheid mij altijd heeft verteld, of het hem echt ook zoveel deed. Van zulke vragen word ik ook niet gelukkiger.


Shellebel93

Berichten: 194
Geregistreerd: 06-02-12
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 14:17

helaas hier het zelfde mee gemaakt..

een relatie van anderhalf jaar, we zouden samen wonen, kwa leeftijd verschilden we 10 jaar en daarom hadden we het ook al over kinderen en alles gehad..
Alleen hij had een collega waar ik elke keer al de kriebels van kreeg.. ik vertrouwde hun gewoon niet samen..
de appjes die ze naar elkaar stuurden, hoe ze naar elkaar keken.
Meerdere keren gevraagd of er wat was maar er was niks..
We stonden op het punt om een huis te huren, toen ik de mededeling kreeg dat het beter was om even een beetje afstand van elkaar te nemen.
Helemaal in de war was ik toen, ik was zo verliefd, zo gek op hem.. Ik wist niet wat ik zonder hem moest..
Zo is het anderhalve week gegaan en toen kwam het bericht dat het beter was dat het uit was..
Ik heb gevraagd of zijn collega er mee te maken had maar dat was niet zo..

Allemaal de grootste bullshit, bleek dat hij smoorverliefd op haar was, twee week nadat het uit was is hij met haar op vakantie gegaan.
We zijn nu zo'n 5 maand verder en ze wonen al bijna samen.

Gelukkig heb ik een hele lieve jongen ontmoet , die me ook super heeft geholpen om door die tijd heen te komen, en eerlijk gezegd heb ik best wel vlinders in mijn buik.

Ik hoop dat je er snel boven op komt, ik weet precies hoe je je voelt.

Als je wil praten, mijn pb staat voor je open!

xxx

Shauniraquel

Berichten: 1594
Geregistreerd: 04-02-07
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-15 14:22

Shellebel93 schreef:
helaas hier het zelfde mee gemaakt..

een relatie van anderhalf jaar, we zouden samen wonen, kwa leeftijd verschilden we 10 jaar en daarom hadden we het ook al over kinderen en alles gehad..
Alleen hij had een collega waar ik elke keer al de kriebels van kreeg.. ik vertrouwde hun gewoon niet samen..
de appjes die ze naar elkaar stuurden, hoe ze naar elkaar keken.
Meerdere keren gevraagd of er wat was maar er was niks..
We stonden op het punt om een huis te huren, toen ik de mededeling kreeg dat het beter was om even een beetje afstand van elkaar te nemen.
Helemaal in de war was ik toen, ik was zo verliefd, zo gek op hem.. Ik wist niet wat ik zonder hem moest..
Zo is het anderhalve week gegaan en toen kwam het bericht dat het beter was dat het uit was..
Ik heb gevraagd of zijn collega er mee te maken had maar dat was niet zo..

Allemaal de grootste bullshit, bleek dat hij smoorverliefd op haar was, twee week nadat het uit was is hij met haar op vakantie gegaan.
We zijn nu zo'n 5 maand verder en ze wonen al bijna samen.

Gelukkig heb ik een hele lieve jongen ontmoet , die me ook super heeft geholpen om door die tijd heen te komen, en eerlijk gezegd heb ik best wel vlinders in mijn buik.

Ik hoop dat je er snel boven op komt, ik weet precies hoe je je voelt.

Als je wil praten, mijn pb staat voor je open!

xxx


Wauw, wat een verhaal!!! Dus je droomprins komt toch nog op je pad terecht, wat super fijn om te horen!

Uit het oog, maar niet uit het hart. Voor altijd in mijn hart, mijn knapste en liefste Namke.
Shauniraquel @ [IM] Rust zacht mijn knappe, liefste Namke, 18-04-04 - 30-03-17

SplashIsLief

Berichten: 33019
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 14:23

stafanja schreef:
SplashIsLief ik heb je een PB verstuurd, mocht je je verhaal kwijt willen mag en kan dit altijd.

Probeer minder afhankelijk te zijn van hem (of zijn berichten) om je goed te voelen. Je moet gelukkig zijn met jezelf.

Bedankt voor je pb. Daar kom ik later even op terug (nu aan het werk).

En dat laatste is helemaal waar en is iets waar ik heel hard mee bezig ben. Sommige dingen hebben tijd nodig.

Splash † en Nuut † :+: Voor altijd in mijn hart, ik hou van jullie

Sinds 13 juli 2021 trotse mama van Nola <3

stafanja
Berichten: 56
Geregistreerd: 04-06-10

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 14:30

Daar heb je ook heel erg gelijk in, maar ik heb spijt van de tijd die ik in mijn verdriet, woede, frustraties en onzekerheid heb gestopt. Nu ik daar met een nuchtere blik op terug kijk ben ik alleen maar blij dat wij uit elkaar zijn. Bij nader inzien is mijn ex echt geen leuk persoon. Dat was dan ook geen echte liefde, het was een gewoonte. Wellicht ook een stukje niet alleen willen zijn, maar ik was achteraf gezien al zeker 2.5 jaar niet gelukkig met mijn ex.

Shellebel93

Berichten: 194
Geregistreerd: 06-02-12
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 14:49

Shauniraquel schreef:
Shellebel93 schreef:
helaas hier het zelfde mee gemaakt..

een relatie van anderhalf jaar, we zouden samen wonen, kwa leeftijd verschilden we 10 jaar en daarom hadden we het ook al over kinderen en alles gehad..
Alleen hij had een collega waar ik elke keer al de kriebels van kreeg.. ik vertrouwde hun gewoon niet samen..
de appjes die ze naar elkaar stuurden, hoe ze naar elkaar keken.
Meerdere keren gevraagd of er wat was maar er was niks..
We stonden op het punt om een huis te huren, toen ik de mededeling kreeg dat het beter was om even een beetje afstand van elkaar te nemen.
Helemaal in de war was ik toen, ik was zo verliefd, zo gek op hem.. Ik wist niet wat ik zonder hem moest..
Zo is het anderhalve week gegaan en toen kwam het bericht dat het beter was dat het uit was..
Ik heb gevraagd of zijn collega er mee te maken had maar dat was niet zo..

Allemaal de grootste bullshit, bleek dat hij smoorverliefd op haar was, twee week nadat het uit was is hij met haar op vakantie gegaan.
We zijn nu zo'n 5 maand verder en ze wonen al bijna samen.

Gelukkig heb ik een hele lieve jongen ontmoet , die me ook super heeft geholpen om door die tijd heen te komen, en eerlijk gezegd heb ik best wel vlinders in mijn buik.

Ik hoop dat je er snel boven op komt, ik weet precies hoe je je voelt.

Als je wil praten, mijn pb staat voor je open!

xxx


Wauw, wat een verhaal!!! Dus je droomprins komt toch nog op je pad terecht, wat super fijn om te horen!



Ja het heeft me ook erg veel pijn gedaan, ben flauw gevallen op school, ben in anderhalve week 10 kilo afgevallen..
En ook dat hij vol bleef houden dat hij nog steeds van me hield en dat hij miss wel weer bij me terug kwam..
Ondertussen was hij dus al met die collega bezig, en hij bleef vol houden dat hij niks met haar had en dat er ook niks kwam dat ze goede vrienden waren maar meer ook niet..
Via via moest ik horen dat ze op vakantie gingen en van zijn schoonzusje hoorde ik dat ze al bijna samenwonen..

SplashIsLief

Berichten: 33019
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 14:52

stafanja schreef:
Daar heb je ook heel erg gelijk in, maar ik heb spijt van de tijd die ik in mijn verdriet, woede, frustraties en onzekerheid heb gestopt. Nu ik daar met een nuchtere blik op terug kijk ben ik alleen maar blij dat wij uit elkaar zijn. Bij nader inzien is mijn ex echt geen leuk persoon. Dat was dan ook geen echte liefde, het was een gewoonte. Wellicht ook een stukje niet alleen willen zijn, maar ik was achteraf gezien al zeker 2.5 jaar niet gelukkig met mijn ex.

Goed dat je er nu zo naar kan kijken. Een mooie leerschool, ook voor de toekomst!

Splash † en Nuut † :+: Voor altijd in mijn hart, ik hou van jullie

Sinds 13 juli 2021 trotse mama van Nola <3

Shauniraquel

Berichten: 1594
Geregistreerd: 04-02-07
Woonplaats: Arnhem

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-15 15:01

hebben jullie misschien advies aan mij? Ik weet het echt niet meer, ik moet het opgeven en accepteren maar ik kan het niet, ik wil voor hem vechten, maar ik kan hem niet dwingen om het gevoel voor mij terug te laten komen...

Hij zit met zichzelf in de knoop en ik ben de enige die ooit zo dichtbij hem is gekomen.. Had hem zelfs bijna zo ver om met een psycholoog te praten. Als je al 2 jaar in een dip zit en er is nog niet veel verandert moet je toch echt hulp erbij gaan zoeken. Nu is het uit maar ik vraag me af hoe het verder moet.. Het is niet aan mij natuurlijk maar ergens wil ik hem zo graaaaag terug, dat we eruit komen. Want door dit stomme stukje zijn we uit elkaar, want het gevoel voor mij was grotendeels weg, het was niet zoals het zou moeten. "Alsof hij een soort perfectie visie had zoals je je zou moeten voelen en hoe alles moet lopen in een relatie". Als het hierbuiten viel zat het volgens hem niet goed..

Het was maar een halfjaar maar onze ontmoeten en hoe we elkaar beter hebben leren kennen was voor mij heel erg speciaal. Ik ben veel jongens af gegaan in een jaar tijd en die wilde mij alleen maar voor de seks, terwijl ik gevoelens opbouwde.. Toen kwam ik deze bijzondere jongen tegen. Ging 100% voor mij, en deed alle moeite om me bijna dagelijks te willen zien in het begin (datingsperiode). Ik wilde niet toegeven maar uiteindelijk toch voor hem gevallen. Hij ging voor mij hoe IK was en niet om me in bed te krijgen. We zijn pas met elkaar naar bed geweest toen we daadwerkelijk iets kregen. Hij was de enige die ik 100% vertrouwde qua jongens voor het eerst in mijn leven. Zo'n geweldig karakter, alles wat ik ooit gezocht had, alles in 1.

Gaf me alle respect en tijd voor mijn paard en mijn vriendinnen. Zelfs zette hij mijn paard binnen zodat ik niet hoefde te gaan, want dan hadden we meer tijd samen. Haalde me op van stage of thuis (terwijl we een halfuur van elkaar vandaan wonen). Natuurlijk had hij ook z'n nukken en hadden we redelijk vaak discussie...

Ik wil het niet opgeven, maar het is zo definitief nu.. Lijkt wel alsof het hem allemaal niks boeit. Hij is hard voor zichzelf, dat heeft hij me ooit verteld. klaar is klaar. Ik denk gewoon echt dat hij de ware is, maar ik vind het zo moeilijk. Elke dag opstaan met buikpijn, elke dag huilen en maar checken wanneer hij online komt op whatsapp hopend dat er komt te staan, is aan het typen...

Uit het oog, maar niet uit het hart. Voor altijd in mijn hart, mijn knapste en liefste Namke.
Shauniraquel @ [IM] Rust zacht mijn knappe, liefste Namke, 18-04-04 - 30-03-17

kimberly1995
Berichten: 2423
Geregistreerd: 24-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 18:21

Shauniraquel schreef:
hebben jullie misschien advies aan mij? Ik weet het echt niet meer, ik moet het opgeven en accepteren maar ik kan het niet, ik wil voor hem vechten, maar ik kan hem niet dwingen om het gevoel voor mij terug te laten komen...

Hij zit met zichzelf in de knoop en ik ben de enige die ooit zo dichtbij hem is gekomen.. Had hem zelfs bijna zo ver om met een psycholoog te praten. Als je al 2 jaar in een dip zit en er is nog niet veel verandert moet je toch echt hulp erbij gaan zoeken. Nu is het uit maar ik vraag me af hoe het verder moet.. Het is niet aan mij natuurlijk maar ergens wil ik hem zo graaaaag terug, dat we eruit komen. Want door dit stomme stukje zijn we uit elkaar, want het gevoel voor mij was grotendeels weg, het was niet zoals het zou moeten. "Alsof hij een soort perfectie visie had zoals je je zou moeten voelen en hoe alles moet lopen in een relatie". Als het hierbuiten viel zat het volgens hem niet goed..

Het was maar een halfjaar maar onze ontmoeten en hoe we elkaar beter hebben leren kennen was voor mij heel erg speciaal. Ik ben veel jongens af gegaan in een jaar tijd en die wilde mij alleen maar voor de seks, terwijl ik gevoelens opbouwde.. Toen kwam ik deze bijzondere jongen tegen. Ging 100% voor mij, en deed alle moeite om me bijna dagelijks te willen zien in het begin (datingsperiode). Ik wilde niet toegeven maar uiteindelijk toch voor hem gevallen. Hij ging voor mij hoe IK was en niet om me in bed te krijgen. We zijn pas met elkaar naar bed geweest toen we daadwerkelijk iets kregen. Hij was de enige die ik 100% vertrouwde qua jongens voor het eerst in mijn leven. Zo'n geweldig karakter, alles wat ik ooit gezocht had, alles in 1.

Gaf me alle respect en tijd voor mijn paard en mijn vriendinnen. Zelfs zette hij mijn paard binnen zodat ik niet hoefde te gaan, want dan hadden we meer tijd samen. Haalde me op van stage of thuis (terwijl we een halfuur van elkaar vandaan wonen). Natuurlijk had hij ook z'n nukken en hadden we redelijk vaak discussie...

Ik wil het niet opgeven, maar het is zo definitief nu.. Lijkt wel alsof het hem allemaal niks boeit. Hij is hard voor zichzelf, dat heeft hij me ooit verteld. klaar is klaar. Ik denk gewoon echt dat hij de ware is, maar ik vind het zo moeilijk. Elke dag opstaan met buikpijn, elke dag huilen en maar checken wanneer hij online komt op whatsapp hopend dat er komt te staan, is aan het typen...


Ik weet hoe dat voelt en eerlijk? dat heeft gewoon echt tijd nodig.. Je mag me eventueel pb'en. :)

Kmbrly

Berichten: 1840
Geregistreerd: 11-05-09
Woonplaats: Rekem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 18:39

Shauniraquel schreef:
hebben jullie misschien advies aan mij? Ik weet het echt niet meer, ik moet het opgeven en accepteren maar ik kan het niet, ik wil voor hem vechten, maar ik kan hem niet dwingen om het gevoel voor mij terug te laten komen...

Hij zit met zichzelf in de knoop en ik ben de enige die ooit zo dichtbij hem is gekomen.. Had hem zelfs bijna zo ver om met een psycholoog te praten. Als je al 2 jaar in een dip zit en er is nog niet veel verandert moet je toch echt hulp erbij gaan zoeken. Nu is het uit maar ik vraag me af hoe het verder moet.. Het is niet aan mij natuurlijk maar ergens wil ik hem zo graaaaag terug, dat we eruit komen. Want door dit stomme stukje zijn we uit elkaar, want het gevoel voor mij was grotendeels weg, het was niet zoals het zou moeten. "Alsof hij een soort perfectie visie had zoals je je zou moeten voelen en hoe alles moet lopen in een relatie". Als het hierbuiten viel zat het volgens hem niet goed..

Het was maar een halfjaar maar onze ontmoeten en hoe we elkaar beter hebben leren kennen was voor mij heel erg speciaal. Ik ben veel jongens af gegaan in een jaar tijd en die wilde mij alleen maar voor de seks, terwijl ik gevoelens opbouwde.. Toen kwam ik deze bijzondere jongen tegen. Ging 100% voor mij, en deed alle moeite om me bijna dagelijks te willen zien in het begin (datingsperiode). Ik wilde niet toegeven maar uiteindelijk toch voor hem gevallen. Hij ging voor mij hoe IK was en niet om me in bed te krijgen. We zijn pas met elkaar naar bed geweest toen we daadwerkelijk iets kregen. Hij was de enige die ik 100% vertrouwde qua jongens voor het eerst in mijn leven. Zo'n geweldig karakter, alles wat ik ooit gezocht had, alles in 1.

Gaf me alle respect en tijd voor mijn paard en mijn vriendinnen. Zelfs zette hij mijn paard binnen zodat ik niet hoefde te gaan, want dan hadden we meer tijd samen. Haalde me op van stage of thuis (terwijl we een halfuur van elkaar vandaan wonen). Natuurlijk had hij ook z'n nukken en hadden we redelijk vaak discussie...

Ik wil het niet opgeven, maar het is zo definitief nu.. Lijkt wel alsof het hem allemaal niks boeit. Hij is hard voor zichzelf, dat heeft hij me ooit verteld. klaar is klaar. Ik denk gewoon echt dat hij de ware is, maar ik vind het zo moeilijk. Elke dag opstaan met buikpijn, elke dag huilen en maar checken wanneer hij online komt op whatsapp hopend dat er komt te staan, is aan het typen...


Hey shauni,
Geef het een beetje tijd...
Geniet terug van je leven je paard je vrienden.
Ik ken het gevoel hoor daar niet van.
Maar ik heb geleerd dat dingen gebeuren om een reden.
En dat als het zo bedoeld is alles terug op zijn pootjes terecht komt.
Zelf heb ik ook een relatie gehad met iemand die niet goed in zijn vel zat. En voor mezelf was het ook niet positief. Hij trok me derin mee.
Bij hem was het zelfs zo erg dat hij zo onzeker was dat hij zelfs jaloers was op mijn paard.
Laat hem weten dat je het accepteert en hem niet zal pushen.
Maar dat jullie wel nog vriendschappelijk door het leven zouden kunnen gaan en dat je voor hem klaar staat.
Nu heeft hij eig meer aan een goede vriendin die naar hem luistert. Dan een relatie waar hij de schijn moet hoog houden.

Ik denk zelfs dat ik je vroeger ooit op msn heb gehad! Dus als je wilt praten laat gerust iets weten

I know you'll be a sun in somebody else's sky

xJurdyWonanx

Berichten: 4044
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Heerlen

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 18:44

Ik ga helemaal mee met het bericht hierboven, hoewel het 100 x makkelijker gezegd als gedaan is..

Wonan (v. Windspiel)
B+10 PR:216 L1+11 PR:199.5 L2+10 PR:193.5
http://www.instagram.com/haflinger.wonan

Kmbrly

Berichten: 1840
Geregistreerd: 11-05-09
Woonplaats: Rekem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 19:58

xJurdyWonanx schreef:
Ik ga helemaal mee met het bericht hierboven, hoewel het 100 x makkelijker gezegd als gedaan is..

Het is idd makkelijker dan gezegt dan gedaan. Heb er ook een hele tijd over gedaan.
Maar ben wel trots op wat ik heb gedaan.
Heb ooit 2 jaar liefdesverdriet gehad.
En die ex waar ik het over heb is daarna pas gekomen. En heb ik voor me eigen ook opgemaakt dat ik het nooit meer zo ver laat komen! :)

I know you'll be a sun in somebody else's sky

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AnneMarijeP, assebassie, Bianca_v_s, Butterfly, CRos95, DDD3, Domi_94, Eleeke, Eskimo, Flippertje, fro, Gaby, heleen06, iirrssjjee, lisanne87, Majestic-12, Merileth, MissNibbit, Mrskiwi, Pastis, ryukapple, Selina, SemrushBot, Sintara, Sjofel, TessaxQuincy, Thrive, wemkelover en 75 bezoekers