tranen, breakups & liefdesverdriet

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SplashIsLief

Berichten: 33030
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 10:02

HorseTimeXL schreef:
Pff hier ging meneer opeens praten. Hij zei dat die half sliep en me dus niet had gezien vervolgens hadden we een beetje best leuk gesprek maar hij vond dat we niet zoveel meer moesten praten omdat het toch niet goed voelt. T voelt zo naar, ook al weet ik dat het eigenlijk al niet kon omdat die getrouwd is. Men ik ben echt van die man gaan houden.. Zo zie ik ook maar weer dat hij zelf bepaald wanneer die me nodig denkt te hebben en wanneer niet. Ergens voel ik me boos maar ook verdrietig en ergens opgelucht. Men ik weet het echt even niet meer..

Het is verrot als je elkaar leuk vindt maar het door de situatie niet kan. Maar realiseer je ook dat als hij niet voor jou wil gaan, hij je niet leuk genoeg vindt. Natuurlijk is scheiden poedersuiker. Zeker met kinderen. Maar als een relatie zo kapot is denk ik dat het voor niemand goed is die in stand te houden voor de kinderen.

xMyrth

Berichten: 2800
Geregistreerd: 17-10-12
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 10:05

Op dit moment lees ik eigenlijk liever berichten over mensen waarbij het is goedgekomen :o
Rottende bananen in de kliko laten liggen kan ik niet... ofja... Het is een heel scharminkel muisje wat erin ligt en ik ga redden wat er te redden valt :')

Jillsil

Berichten: 1043
Geregistreerd: 17-07-12

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 10:22

Hahah Myrth een muisje wat je gaat redden. Maar als jij eerst zelf de held wordt en daarna als je daar nog behoefte aan hebt, het scharminkelige muisje gaat redden.....

HorseTimeXL
Berichten: 6632
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Somewhere..

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 10:23

Jaa weet ik inderdaad ook. Maar het blijft gewoon moeilijk. Hij heeft zo vaak aangegeven dat die me eerder had willen ontmoeten.. Maar dat is nu eenmaal niet zo. Wel denk ik dat er echt in dat huwelijk iets flink mis is. Anders ga je naar mijn idee niet zo doen.. Wel blijven we gewoon lekker praten zegt die. Maar niet meer dat intiemere. En elkaar ook niet meer zien. Al vroeg die gisteren heel serieus of ik bijles nodig had voor een vak op school. Maar dit heb ik zelf afgehouden..

Shauniraquel

Berichten: 1594
Geregistreerd: 04-02-07
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-15 10:23

Tja weet je als je niet van jezelf houd kan iemand anders ook niet van je houden. Soms app ik nu mijn scharrels toen ik vrijgezel was, gewoon om met iemand anders contact te hebben en aandacht te krijgen...

Fout, maar het helpt soms wel.. Even je gedachte op iets anders, ook al wil je maar 1 iemand en 1 ding.

xJurdyWonanx

Berichten: 4049
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Heerlen

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 10:26

Zo ben ik blij dat het mooi weer word en ik aan het zwembad kan gaan liggen, ook aandacht van mensen en eigenlijk gebruik je ze gewoon een beetje maar ach, aandacht doet een hoop. Ik schrijf alles wat ik eigenlijk aan/naar hem wil sturen in een memo op de telefoon. Dit deed ik hiervoor in schriften en heb van mijn vorige ex wel 3 schriften vol geschreven. Of stuur het naar je beste vriendin ofiets inderdaad.

xMyrth

Berichten: 2800
Geregistreerd: 17-10-12
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 10:27

Jillsill, okeoke een schattige pup dan. Wie geeft een lief pupje nou geen kans? <3
Oke... ik draai door... maar opgeven is geen optie :')

HorseTimeXL, heeft hij last van een midlife-crisis misschien? Dat hij zo in de knoop zit en denkt "is dit het nou? mijn leven?"

Neeeeee, geen mooi weer. Ik wil dat het regent. Ik zie op tegen het mooie weer en ik weet niet waarom.

Shauniraquel

Berichten: 1594
Geregistreerd: 04-02-07
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-15 10:30

xJurdyWonanx schreef:
Zo ben ik blij dat het mooi weer word en ik aan het zwembad kan gaan liggen, ook aandacht van mensen en eigenlijk gebruik je ze gewoon een beetje maar ach, aandacht doet een hoop. Ik schrijf alles wat ik eigenlijk aan/naar hem wil sturen in een memo op de telefoon. Dit deed ik hiervoor in schriften en heb van mijn vorige ex wel 3 schriften vol geschreven. Of stuur het naar je beste vriendin ofiets inderdaad.


Ja ik heb ook een memo op mijn telefoon waar ik alles opsla wat ik naar hem wil typen. Ik ga van de week nog even een brief schrijven met al mijn gevoelens, positieve en negatieve dingen. Later beslis ik of ik deze daadwerkelijk ga opsturen.

HorseTimeXL
Berichten: 6632
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Somewhere..

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 10:32

Zou best kunnen. Maar is dat niet vroeg? Hij is net 30.

Ja ik ben ook blij dat het weer lekker weer word. En heb bijna vakantie en dan lekker 3 weken naar Italië. Lekker weg van alles.

Ik wil ook ff weer gaan scharrelen. Even gewoon om alles te vergeten..

Shauniraquel

Berichten: 1594
Geregistreerd: 04-02-07
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-15 10:34

HorseTimeXL schreef:
Zou best kunnen. Maar is dat niet vroeg? Hij is net 30.

Ja ik ben ook blij dat het weer lekker weer word. En heb bijna vakantie en dan lekker 3 weken naar Italië. Lekker weg van alles.

Ik wil ook ff weer gaan scharrelen. Even gewoon om alles te vergeten..


En dan niet gelijk zoenen en meer. Maar gewoon aandacht krijgen, het idee dat er toch mensen zijn die je leuk vinden of zien zitten.. Gewoon voor je zelfvertrouwen.

Lekker festivalletje pakken deze zaterdag, dus hoop dat ik dit keer wel een beetje kan genieten :)

xJurdyWonanx

Berichten: 4049
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Heerlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 10:35

Toch is dit topic wel echt fijn.. ja scharrelen of flirten klinkt me leuk en een goed plan, totdat het er waarschijnlijk echt op aan komt en dan wil ik liever niemand in de buurt. Gelukkig is volgende week zaterdag pinkpop dus daar los gaan haha. Eigenlijk hadden we eind Juli samen vakantie, denk dat ik die inlever en dan later misschien met mijn beste vriendin ergens naartoe ga.

Jillsil

Berichten: 1043
Geregistreerd: 17-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 10:37

Myrth die pup poep op je schoot, bijt je bank kapot, plast over je nieuwe schoenen, wil je hem nog steeds hebben? ;)
Ik snap je echt heel goed maar door achter hem aan te blijven lopen krijgt hij ook niet de kans om je te gaan missen. Laat zien wie hij mist. Hoe mooi je bent, hoe leuk je bent, hoe je geniet van het leven. Iemand die nu aan zijn hoofd zit te 'zeuren' dat ze niet zonder hem kan en zo verdrietig is daar zit hij niet op te wachten denk ik. Kom op, zet jezelf op de eerste plek. Haal de powervrouw in je naar boven en laat hem zien hoe leuk je bent :(:)

Mijn ex heeft wel eens gezegd dat hij het het moeilijkst vond toen hij zag hoe goed ik eruit zag op een feest waar hij was met zijn nieuwe vriendin en toen ik zo aan het lachen was. Dus ga los, feest, geniet en haal het beste uit je leven *\o/* *\%/* En wie weet......

Shauniraquel

Berichten: 1594
Geregistreerd: 04-02-07
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-15 10:39

Precies! Naja wij zouden ook 1,5 week weggaan maar dat gaat dus ook niet meer door.. Weer een jaar niet op vakantie. Het ergste is, mijn ex en ik zijn op dezelfde dag jarig, 22 augustus, en we hebben het niet eens samen kunnen vieren. Maarja nu wordt ik wel telkens op mijn verjaardag aan herinnerd...

*Sorry dames, ik zit flink bovenop dit topic omdat het me helpt. EN ik de hele dag op stage op de computer zit en me vaak verveel haha.

xJurdyWonanx

Berichten: 4049
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Heerlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 10:40

Dat is mijn instelling nu ook, soms duwt mijn gevoel dat wel wat weg maar we gaan er het beste van maken! We kunnen het wel, lekker genieten en soms stiekem toch wel huilen maar jezelf oppakken en verder gaan en als het zo moet zijn dan kom je bij elkaar terecht en als niet dan kan dat maar beter nu meteen over en klaar zijn. Laat hem je missen en wie weet besef je zelf op een dag dat het misschien wel een regelrechte banketstaaf was en je beter verdient.

Diertjec

Berichten: 4620
Geregistreerd: 17-03-08
Woonplaats: Omgeving Gouda

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 10:49

Ik ben het helemaal eens met JillSil, laat hem maar zien hoe leuk je bent, en dat je ook zonder hem kan lachen en mooi zijn. Misschien dat ie je dan gaat missen!

Hier heeft scharrelen ook wel geholpen, in de tijd dat het uit is, heb ik met meer jongens staan zoenen dan ik in heel m'n leven gedaan had _O-

Shauniraquel

Berichten: 1594
Geregistreerd: 04-02-07
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-15 10:53

Diertjec schreef:
Ik ben het helemaal eens met JillSil, laat hem maar zien hoe leuk je bent, en dat je ook zonder hem kan lachen en mooi zijn. Misschien dat ie je dan gaat missen!

Hier heeft scharrelen ook wel geholpen, in de tijd dat het uit is, heb ik met meer jongens staan zoenen dan ik in heel m'n leven gedaan had _O-


Ohhh zo herkenbaar! Toen het met mijn vorige ex uit was (3,5 jaar relatie mee gehad, woonde halfjaar bij hem in en ging vreemd)... Ik had iedere week een ander, omdat ik iedere week ging stappen. Stom slettengedrag :') _O-

Diertjec

Berichten: 4620
Geregistreerd: 17-03-08
Woonplaats: Omgeving Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 10:55

Shauniraquel schreef:
Diertjec schreef:
Ik ben het helemaal eens met JillSil, laat hem maar zien hoe leuk je bent, en dat je ook zonder hem kan lachen en mooi zijn. Misschien dat ie je dan gaat missen!

Hier heeft scharrelen ook wel geholpen, in de tijd dat het uit is, heb ik met meer jongens staan zoenen dan ik in heel m'n leven gedaan had _O-


Ohhh zo herkenbaar! Toen het met mijn vorige ex uit was (3,5 jaar relatie mee gehad, woonde halfjaar bij hem in en ging vreemd)... Ik had iedere week een ander, omdat ik iedere week ging stappen. Stom slettengedrag :') _O-

Dat viel bij mij nog mee, want ik ging niet elke week stappen, maar als ik ging stappen had ik er wel regelmatig 1 _O- Ook een hele tijd met dezelfde gezeten, maar die heeft nu een vriendin :')

Diertjec

Berichten: 4620
Geregistreerd: 17-03-08
Woonplaats: Omgeving Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 10:57

Hier wilde ik ook nog op reageren _O-
lor1_1984 schreef:
Diertjec schreef:
Lor, dat heb ik ook, als iemand toenadering zoekt, ren ik heel hard weg hahah

Herkenbaar dus. :')
Nja, scheelt dat ik in m'n uppie ook wel happy ben. :)

Ik heb overigens helemaal geen contact meer met mijn ex, in het begin nog wel maar nadat ik 2 km verhuisde hoorde ik alleen nog maar wat als ze wat van me nodig had. >;)
Daar was ik vlot klaar mee en sinds ik ong 100km verderop ben gaan wonen is alle contact verbroken. :evaw:

Ik idd ook, kan het allemaal prima in m'n uppie. Heb ook maar weinig echt vrienden en zo goed als niemand waar ik dit soort dingen mee bespreek :D Ik ben gewoon een moeilijke prater hahah.

Dat is ook banketstaaf, beter dat je het contact verbroken hebt!

Jillsil

Berichten: 1043
Geregistreerd: 17-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 10:59

Weet je wat ook een klein beetje de pijn kan verzachten: Zoenen met iemand waar hij een hekel aan heeft of een vriend van hem. Die blik die hij dan trekt is goud waard! _/-\o_

Shauniraquel

Berichten: 1594
Geregistreerd: 04-02-07
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-15 10:59

Haha ja, maar toen was ik het zat en leerde ik was jongens kennen waarmee ik dacht van misschien wordt het wel wat. Maar de meeste probeerde me alleen in bed te krijgen en toen liep het gesprek minder vloeiend tot niks. Of ze gingen terug naar hun ex... Nogal frustrerend echt poedersuiker.. Voelde me echt zwaar vaak gebruikt en had er allemaal geen zin meer in. Tot ik mijn ex tegen kwam, hij was alles wat ik zocht. Ging echt puur om mij en niet om mij in bed te krijgen. We gingen met elkaar naar bed toen we daadwerkelijk wat hadden. Wat wij hadden was echt speciaal en ik had nog nooit zo'n man ontmoet, die zo goudeerlijk was. De eerste die ik oprecht echt vertrouwde.

Omdat dit zo speciaal is voor mij en hij echt alles voor mij is, kan ik hem niet loslaten. Maarja bestaat er beter? Bestaat er iemand die dit kan overtreffen...

Oh nou ik heb hem beloofd niet met vrienden te zoenen van hem hahahahaha! Hij weet dat ik dat niet doe. Dan zou ik hem nooit meer terug krijgen haha :')

Diertjec

Berichten: 4620
Geregistreerd: 17-03-08
Woonplaats: Omgeving Gouda

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 11:02

Ja, er bestaat iemand die nóg beter is! Nu geloof je het nog niet, maar dat komt wel :)

Zoals m'n broer zei toen ik hem vertelde dat het uit was met m'n ex; Er zijn meer jongens dan kerken!

Ik zou dat ook niet snel doen, zoenen met vrienden van hem. Iemand waar die een hekel aan heeft, ach ja, dat was die gozer die nu een vriendin heeft. Z'n kop was goud waard toen ik voor het eerst met die gozer stond te zoenen _O-

Jillsil

Berichten: 1043
Geregistreerd: 17-07-12

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 11:14

Nou ik moet zeggen dat ik nooit meer een man ben tegen gekomen waar ik zo verliefd op was. Maar ben inmiddels toch ook getrouwd met iemand anders en zou zeker mijn ex niet terug willen! Zoiets kost tijd om aan te wennen en om te zien dat er ook nog andere zijn.

Persoonlijk vond ik het geweldig om met zijn teamgenoot te zoenen. Die gozer hoorde bij de vriendenclub en bij het team maar mijn ex moest hem niet. Toen hij doorkreeg hoe de avond ging verlopen en die met die gozer zou gaan zoenen was hij ook niet zo blij (zacht uitgedrukt)
Ik heb trouwens ook nog wel wat onderonsjes gehad met mijn ex toen hij al met zijn nieuwe vriendin was onder het mom naar haar "koekje van eigen deeg" . Zo fout maar voelde toen wel goed, :-)

xJurdyWonanx

Berichten: 4049
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Heerlen

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 11:34

Dat idee had ik nu ook haha, om het stomme duitse poedersuiker terug te pakken als ze ooit wat zouden krijgen. Al denk en weet ik bijna zeker dat hij vol op zijn bek gaat met haar en dat hij grandioos spijt heeft en dan heb ik mijn leven weer op de rit. Dat is mijn planning althans haha

Ohana_91

Berichten: 2488
Geregistreerd: 06-08-06
Woonplaats: Tussen stad en land

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 12:38

Ik ben het met Jill eens! Ik heb volgens mij 2 weken lang mezelf kapot gehuild om mijn ex, kon niet naar school, was letterlijk ziek van verdriet. Na die 2 weken heb ik mezelf opgelapt, ging stappen, had de grootste lol met vriendinnen en doordat ik zoveel plezier had, trok ik jongens aan. Op dat moment stond meneertje ex weer aan de deur, omdat hij blijkbaar zag wat voor leuke meid ik weer was. Mijn vriendinnen hebben op mij in moeten praten om hem niet terug te nemen, ze vonden dat hij wel mocht boeten voor wat hij had gedaan. Na weken hem eerst negeren en daarna laten bungelen tussen hoop en vrees had ik ook niet de behoefte om nog terug naar hem te gaan. Ik hapte niet toe, gaf hem gewone aandacht (zoals je bij een collega/kennis zou doen) en hij smeekte me of hij weer met mij verder mocht. Uiteindelijk had ik er geen behoefte aan en vond ik een veel leukere jongen waarmee ik nu ga samenwonen.

xJurdyWonanx

Berichten: 4049
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Heerlen

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 12:59

Come on met al die succesverhalen!