tranen, breakups & liefdesverdriet

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
StableDoor

Berichten: 1683
Geregistreerd: 23-10-09

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 15:12

Super CL! En top _baxter_!

Ik heb iemand leren kennen (ik kende hem al een klein beetje maar nooit echt mee gepraat ofzo) en direct een crush gekregen op hem :+ hij is zo lief en begripvol en heeft me na een feest ook te voet naar huis gebracht. Op dat feest was ik emotioneel door flashbacks maar hij heeft me super goed opgevangen. Gisterenavond/-nacht ook een zeer gezellige avond gehad. De omstandigheden zijn wat lastig maar dit gaat misschien wel vervolgd worden...

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33789
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-18 08:26

Nooit gedacht... maar ik kan me hier ook melden. Weet serieus niet meer wat ik moet met mijn leven. Tranen zijn op. Dit wordt een hele lange zomer. En waarschijnlijk ook nog eens zonder werk. :n

Na 2,5 jaar heb ik helaas zelf een punt achter een relatie moeten zetten waar ik in geloofde. Maar ik kon niet meer tegen zijn twijfels en hij hakte geen knopen door. Al 2 maanden niet.

Mijn tranen zijn op.

Alja

Berichten: 25592
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-18 08:29

Jee wat verschrikkelijk voor je!
Je berichten waren altijd zo liefdevol en positief

Sterkte!

Diertjec

Berichten: 4620
Geregistreerd: 17-03-08
Woonplaats: Omgeving Gouda

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-18 10:27

Ach jeetje wat rot MarlindeRooz. Maar wel begrijpelijk dat je de keuze maakt als hij zo twijfelt.

Ik ben ook alweer 1,5 week vrijgezel.

CalipsoLover

Berichten: 5559
Geregistreerd: 14-08-11

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-18 11:44

Veel sterkte meiden :( Kop op, afleiding zoeken, en eens goed huilen, eten,muziek,... kan helpen.

Ik voel me inmiddels stukken beter zonder mijn ex. Ben echt veel gelukkiger. Hij heeft me eergisteren wel nog gebeld, en verweet mij weer van alles, waaronder ook dat ik hem niet genoeg tijd zou gegeven hebben :') :? Ik denk dat de mensen hier zelfs heel goed weten dat ik hem tijd zat heb gegeven. Frustrerend, maar ik laat het zeker niet aan mijn hart komen.

Lieszje
Berichten: 7180
Geregistreerd: 13-10-08

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-18 14:02

Haha je hebt je ex inderdaad tijd zat gegeven Calipsolover :')
Meer dan ik ooit zou doen :+

Pfff wat rot Marlinde :(
Snap dat je dat na zo'n tijd niet meer trekt..

Wat is er gebeurd Diertjec? :(

Diertjec

Berichten: 4620
Geregistreerd: 17-03-08
Woonplaats: Omgeving Gouda

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-18 14:15

Nou idd, je hebt je ex tijd en kansen genoeg gegeven CL. Op een gegeven moment is dat ook gewoon klaar.

Lieszje, bij mij was het gevoel weg. Nog wel gek op hem, maar alleen op vriendschappelijke manier.

CalipsoLover

Berichten: 5559
Geregistreerd: 14-08-11

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-18 15:46

Zat stiekem ook wat te lachen aan de telefoon... Je moet wel lef hebben om dat te zeggen :evaw:

Goed dat je er dan een punt achter gezet hebt Diertjec. Gaan jullie vrienden blijven?

Diertjec

Berichten: 4620
Geregistreerd: 17-03-08
Woonplaats: Omgeving Gouda

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-18 15:49

Het is de bedoeling van wel en zoals het nu gaat, gaat het ook fijn. Maar ik heb wel tegen hem gezegd dat hij moet aangeven hoe en wat. Hij heeft er meer last van dan ik en ik wil wel dat hij het gewoon goed kan verwerken op zijn manier. En als ik daarbij kan helpen vind ik het super :)

CalipsoLover

Berichten: 5559
Geregistreerd: 14-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-18 18:29

Diertjec schreef:
Het is de bedoeling van wel en zoals het nu gaat, gaat het ook fijn. Maar ik heb wel tegen hem gezegd dat hij moet aangeven hoe en wat. Hij heeft er meer last van dan ik en ik wil wel dat hij het gewoon goed kan verwerken op zijn manier. En als ik daarbij kan helpen vind ik het super :)

Goede afspraken zijn echt belangrijk. Idd ook dat hij aangeeft wat wel en niet kan voor hem. Maar wel fijn dat het zo goed gaat, ook met jou.

Renske_W

Berichten: 13842
Geregistreerd: 07-03-05
Woonplaats: Friesland

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 11:23

Wat een tegenslag marlinderooz. :(:)

Ik heb afgelopen woensdag weer met mijn ex gesproken.
Was weer bij hem bezoek geweest.
Stomme is altijd dat als we eenmaal aan de praat raken de tijd vliegt en het altijd veel later wordt dan de planning was. :')

Maar heb nu een vriendin die mij wil gaan koppelen aan een vriend van hun.
Ben erg benieuwd. :))
Ze wil een bbq thuis regelen en ons dan ook uitnodigen.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33789
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 11:36

En het is echt heel lastig want hij doet nu allemaal dingen die hij 2,5 jaar lang niet wilde en durfde. Zoals hulp zoeken op bepaalde vlakken. En hij belde me gister al 2x helemaal overstuur en hij heeft spijt, weet het nu wel zeker etc. Als alles realistisch, rationeel en echt zo gaat zijn dan is het vanavond weer aan tussen ons. Maar ik denk gewoon niet dat het op lange termijn zo blijft als hij zich nu voelt.
Best lastig aangezien ik het uitgemaakt heb omdat hij bleeft twijfelen, het wel wilde, toch twijfelde en dat op en aan 2 maanden lang. Genoeg kansen gegeven maar ik heb dit nooit willen doen. :n

Note: we hebben geen ruzie, wel wat contact via app.

Callisto04

Berichten: 1377
Geregistreerd: 26-05-06
Woonplaats: Belgie

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 11:46

Marlinde, is best lastig, zeker omwille van al die onzekerheden. Als hij spijt heeft, er dingen kunnen gedaan worden om het beter te maken is er toch hoop he. Maar als er echt zaken zijn die op LT nefast zouden zijn en het niet helemaal zeker is hoe je daar mee gaat omgaan, zou ik, als je het op LT een kans wil geven, niet te snel terug samen gaan of alleszins met duidelijke verwachtingen, engagementen ivm de zaken die problematisch zijn. Want helaas weet ik uit ervaring dat een relatie opnieuw leven inblazen soms als resultaat heeft dat de issues die het moeilijk maakten terug wat op de achtergrond raken, uiteindelijk blijven hangen en later terug gaan opspelen. Ik ken je situatie niet en weet niet waarover het allemaal gaat en dat hoeft ook niet, maar wou je dat toch even zeggen, beetje vanuit samenhorigheidsgevoel dat ik met jou en een paar andere mensen heb uit een ander topic, je weet wel ;). Mensen kunnen soms dingen anders doen na een relatie, maar het is de vraag of het zo blijft, soms is dat tijdelijk, soms fundamenteel veranderingsproces, geef elkaar tijd om dat uit te zoeken en te kijken of er nog een toekomst samen mogelijk is. Als dat bepaalde angsten geeft, praat daarover, kom elkaar erin tegemoet en zorg dat je elk apart weer op je pootjes staa, is de beste manier om dat ook samen op termijn weer te gaan doen. Veel goeie moed alleszins!

StableDoor

Berichten: 1683
Geregistreerd: 23-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 11:52

Heel veel sterkte meiden!

Marlinde, ik snap wel ongeveer hoe je je voelt denk ik, nu zegt hij dat hij wel wil veranderen om samen te kunnen blijven maar op de lange termijn gaat hij toch weer in zijn oude patroon hervallen... Zoiets is echt heel moeilijk, zeker als je elkaar nog graag ziet.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33789
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 11:56

Heel erg bedankt voor je waardevolle bericht callisto. Ik moet er goed overnadenken en niet haasten. Wel staat er voor 15 augustus 11 dagen zakynthos geboekt samen. Maakt het nog extra lastig.

Mijn plan nu is tot dan low contact en kijken hoe mijn gevoelens zich ontwikkelen. Er is tussen ons bijvoorbeeld nooit gebrek geweest aan liefde, houden van, respect voor elkaar en humor. Dat maakt deze sitautie enorm moeilijk. :)

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 13:35

Zo ik kan mij hier ook melden.. Ik denk dat sommige bokkers waarbij ik ooit mn verhaal heb gedaan heel blij zullen zijn dat ik weg ben bij hem.

2,5 bijna 3 jaar hebben wij eigenlijk elke week wel ruzie gehad. Hij is ontzettend jaloers en vrienden waar ik jaren mee omging moest ik laten vallen omdat het jongens zijn.. Elke keer was er wel wat. De enige jongen die ik nog op instagram en snapchat had was mn broertje..

Ik verwijderde iedereen om aan hem te laten zien dat ik niks om ze gaf maar vertelde hierbij wel dat het vrienden zijn en dat ik dit echt alleen voor hem deed.. (ben ook gek ook).

Meerdere keren ben ik tijdens de ruzies höer of slët genoemd met het woordje kanker ervoor. En telkens kwam ik weer bij hem terug.

Ik ben gisteren gaan lazergamen met een vriendin en een groep meiden waarbij 4 jongens waren en 1 daarvan zo gay is als wat. Ik vertelde dat en hij is zo uit zn pan gegaan.

Hij zei vanochtend aan de telefoon dat ik een kanker slêt was en dat ie wilde dat ik heel snel dood zou zijn.

Tijdens de ruzies heb ik hem nooit uitgescholden en altijd normaa willen praten, maar dat kon hij niet opbrengen..

Gisteren was echt de druppel (voor hem :') ) hij vind me stiekem en dat ik me niet focus op onze relatie maar op leuke dingen doen met vrienden.

Ik mag alleen maar met 1 vriendin omgaan omdat hij haar ook al wat langer kent. En verder mag ik eigenlijk alleen maar bij hem zijn of op stal.

Ik ben echt gek dat ik dit zo lang heb toegestaan. En ondanks alle goede adviezen van bokkers, mensen om mij heen en familie, dat ik telkens weer terug ging..

Hij kwam net hier om mijn spullen te brengen en wilde dat alles wat ik van hem heb gekregen dat aan hem gaf. Ik liep op hem af en vroeg gewoon dus ik ben een kankerslêt?! Dus ik moet dood?! Zoals altijd kwam hij weer agressief op mij aflopen (altijd erg agressief maar hij heeft mij nooit geslagen!) ik gaf hem een duw omdat ie weer met zn voorhoofd tegen het mijne stond.. en toen gooide die beide tassen naar mij toe.

Ik denk dat het prima afgesloten is nu.

Ik zeg niet dat ik nooit wat fout deed, maar hij wilde mij wel van alles en iedereen isoleren en dat heb ik ook 2,5 bijna 3 jaar laten gebeuren.. Hij kan zo goed en zo lief zijn. En toen hij twee weken geleden mij hoër noemde omdat ik een snapchat had verstuurd naar een mannelijke klasgenoot wist ie niet hoe snel ie het goed moest maken en kreeg ik boekwerken aan smsjes.

Nu zit ik helemaal fout volgens hem omdat ik dus een gezellige avond heb gelazergamed met vrienden.

Toch te sneu eigenlijk?
En dan heel hard roepen dat ie mij 100% vertrouwd. Hij vertrouwd me voor nog geen milimeter anders was dit echt niet zo’n probleem geweest..

Ik ben vooral heel boos en vind het jammer dat ik hem net niet op zn muil geslagen heb, en voel (nog) geen verdriet.. Ik ben het zo gewend dat we eigenlijk altijd ruzie hebben en hooguit een week niet..

Ben zo boos.. en teleurgesteld in mezelf..

Om nog even toe te voegen;
Ik krijg net een appje van zijn moeder dat ik dingen achter zijn rug om doe en hem niet trouw ben geweest. Dit is toch niet te geloven...
Laatst bijgewerkt door SavannahNx op 13-07-18 13:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Callisto04

Berichten: 1377
Geregistreerd: 26-05-06
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 13:37

MarlindeRooz schreef:
Heel erg bedankt voor je waardevolle bericht callisto. Ik moet er goed overnadenken en niet haasten. Wel staat er voor 15 augustus 11 dagen zakynthos geboekt samen. Maakt het nog extra lastig.

Mijn plan nu is tot dan low contact en kijken hoe mijn gevoelens zich ontwikkelen. Er is tussen ons bijvoorbeeld nooit gebrek geweest aan liefde, houden van, respect voor elkaar en humor. Dat maakt deze sitautie enorm moeilijk. :)


:(:) dat zal het zeker enorm moeilijk maken. Als hij op dezelfde manier over jullie denkt komt het goed en zal hij wel, mss met vallen en opstaan en met hulp van jou, stappen zetten om samen een weg te vinden, je gevoelens gaan wsl niet veranderen door low contact als ik zie hoe je erover schrijft, goed nadenken en gevoelens gaan soms niet zo goed samen, maar hoe je erin staat lijkt me al mooi, dan kan je verder enkel vertrouwen op je eigen gevoelens en de zijne, het lukt je wel :).

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 14:06

SavannahNx schreef:
Zo ik kan mij hier ook melden.. Ik denk dat sommige bokkers waarbij ik ooit mn verhaal heb gedaan heel blij zullen zijn dat ik weg ben bij hem.

2,5 bijna 3 jaar hebben wij eigenlijk elke week wel ruzie gehad. Hij is ontzettend jaloers en vrienden waar ik jaren mee omging moest ik laten vallen omdat het jongens zijn.. Elke keer was er wel wat. De enige jongen die ik nog op instagram en snapchat had was mn broertje..

Ik verwijderde iedereen om aan hem te laten zien dat ik niks om ze gaf maar vertelde hierbij wel dat het vrienden zijn en dat ik dit echt alleen voor hem deed.. (ben ook gek ook).

Meerdere keren ben ik tijdens de ruzies höer of slët genoemd met het woordje kanker ervoor. En telkens kwam ik weer bij hem terug.

Ik ben gisteren gaan lazergamen met een vriendin en een groep meiden waarbij 4 jongens waren en 1 daarvan zo gay is als wat. Ik vertelde dat en hij is zo uit zn pan gegaan.

Hij zei vanochtend aan de telefoon dat ik een kanker slêt was en dat ie wilde dat ik heel snel dood zou zijn.

Tijdens de ruzies heb ik hem nooit uitgescholden en altijd normaa willen praten, maar dat kon hij niet opbrengen..

Gisteren was echt de druppel (voor hem :') ) hij vind me stiekem en dat ik me niet focus op onze relatie maar op leuke dingen doen met vrienden.

Ik mag alleen maar met 1 vriendin omgaan omdat hij haar ook al wat langer kent. En verder mag ik eigenlijk alleen maar bij hem zijn of op stal.

Ik ben echt gek dat ik dit zo lang heb toegestaan. En ondanks alle goede adviezen van bokkers, mensen om mij heen en familie, dat ik telkens weer terug ging..

Hij kwam net hier om mijn spullen te brengen en wilde dat alles wat ik van hem heb gekregen dat aan hem gaf. Ik liep op hem af en vroeg gewoon dus ik ben een kankerslêt?! Dus ik moet dood?! Zoals altijd kwam hij weer agressief op mij aflopen (altijd erg agressief maar hij heeft mij nooit geslagen!) ik gaf hem een duw omdat ie weer met zn voorhoofd tegen het mijne stond.. en toen gooide die beide tassen naar mij toe.

Ik denk dat het prima afgesloten is nu.

Ik zeg niet dat ik nooit wat fout deed, maar hij wilde mij wel van alles en iedereen isoleren en dat heb ik ook 2,5 bijna 3 jaar laten gebeuren.. Hij kan zo goed en zo lief zijn. En toen hij twee weken geleden mij hoër noemde omdat ik een snapchat had verstuurd naar een mannelijke klasgenoot wist ie niet hoe snel ie het goed moest maken en kreeg ik boekwerken aan smsjes.

Nu zit ik helemaal fout volgens hem omdat ik dus een gezellige avond heb gelazergamed met vrienden.

Toch te sneu eigenlijk?
En dan heel hard roepen dat ie mij 100% vertrouwd. Hij vertrouwd me voor nog geen milimeter anders was dit echt niet zo’n probleem geweest..

Ik ben vooral heel boos en vind het jammer dat ik hem net niet op zn muil geslagen heb, en voel (nog) geen verdriet.. Ik ben het zo gewend dat we eigenlijk altijd ruzie hebben en hooguit een week niet..

Ben zo boos.. en teleurgesteld in mezelf..

Om nog even toe te voegen;
Ik krijg net een appje van zijn moeder dat ik dingen achter zijn rug om doe en hem niet trouw ben geweest. Dit is toch niet te geloven...


Nee die moeder :')

Je moet de eer aan jezelf houden en ze lekker blokkeren. Gefeliciteerd dat je van die druiper af bent.

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 14:13

Ja, ze zei het is wel mijn zoon he!! Ik zeg jou zoon kan mij niet loslaten en noemt mij zo, en dat praat u gewoon voor hem goed want hij is zo als hij boos is. Nou ik ben ook wel is aardig boos maar ik ga niemand uitschelden of naar beneden halen.. Ze neemt het nog steeds voor hem op en zegt steeds ik hem nu met rust moet laten met 80 uitroeptekens. Ik heb hem overal al op geblokkeerd dus ik laat hem zeker met rust..

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 14:30

Ik heb wel eens gereageerd met dat haar zoon een hele kleine piemel had. Was ook zo, voelde toen wel goed maar echt, sta er boven. Maf wijf.

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 15:29

lieveli schreef:
Ik heb wel eens gereageerd met dat haar zoon een hele kleine piemel had. Was ook zo, voelde toen wel goed maar echt, sta er boven. Maf wijf.


Hahahahahaha ik ga stuk _/-\o_
Ja nu kreeg ik appjes ik wens je het beste hoor mop loveyou met wederom 80 hartjes. Ik heb niet gereageert..

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110675
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 15:50

Waarom blokkeer je haar niet gewoon?
Zo zonde van je energie.

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 16:15

Cayenne schreef:
Waarom blokkeer je haar niet gewoon?
Zo zonde van je energie.


Klopt. Goeie. Heb ik zojuist gedaan!

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 16:55

Wat een tokkies :')

CalipsoLover

Berichten: 5559
Geregistreerd: 14-08-11

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 18:38

Hier ook zo Marlinde, heb mijn ex ook geen kansen meer gegeven voor die reden. Ik weet dat die verbeteringen maar tijdelijk zijn. Maar als er nog hoop is dan zou ik hem wel nog een kans geven, enkel als je daar zelf in gelooft tenminste. Want als jij twijfelt aan hem en de toekomst, gaat dat ook niet werken.