tranen, breakups & liefdesverdriet

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33749
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 20:00

SavannahNx schreef:
Ik ben echt ergens heel blij om maar ik twijfel ergens ook een beetje... wil het liever niet openbaar zetten maar wil het wel even kwijt, wie wilt mij pb’en? :D

Ik ben benieuwd :)

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 20:13

MarlindeRooz schreef:
SavannahNx schreef:
Ik ben echt ergens heel blij om maar ik twijfel ergens ook een beetje... wil het liever niet openbaar zetten maar wil het wel even kwijt, wie wilt mij pb’en? :D

Ik ben benieuwd :)


Okee dan ben je de laatste dan haha :D

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

Jessol

Berichten: 1985
Geregistreerd: 02-11-04
Woonplaats: Gavere, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-18 18:42

Dag iedereen, mag ik ook even komen binnenvallen?

Alhoewel het nog niet echt een officiële break-up is voelt het wel zo.
Het verhaal gaat zo: ongeveer een half jaar geleden is er iets beginnen spelen tussen mij en mijn baas.
We hebben een heel natuurlijke klik, en alles ging ontzettend [*]vlot tussen ons. Het werk, het grote leeftijdsverschil en zijn lange relatie die nog maar pas gedaan was, en ook een complexiteit op zich was maakte het allemaal heel ingewikkeld. Na veel praten hebben we toch besloten om er toch voor te gaan, met respect voor elkaar. We dragen allebei een rugzak mee en die kwam toch behoorlijk snel naar boven. Hij komt uit een relatie waar geen plaats was voor gevoel en affectie, mist zijn kinderen als ze niet bij hem zijn en voelt zich ook schuldig tov zijn kinderen.
Dit zorgt ervoor dat hij hem niet volledig kan geven, en hij ook gewoon ontzettend hard in de knoop zit met zichzelf. De laatste maand heb ik hem nauwelijks gezien, enkel op het werk, waar onze band nog steeds hetzelfde is. Dit maakt het net zo moeilijk, weten dat het zoiets moois kan zijn.

Door hoe hij zich opstelt ten opzichte van mij de laatste tijd, heb ik het gevoel dat ik mij vasthou aan "niets". Het doet pijn iemand graag te zien die het doet uitschijnen alsof hij niet bij mij wilt zijn. Ik zou het zo graag willen loslaten maar het doet mij ontzettend veel pijn, wetend dat ik iets zou loslaten wat zo ontzettend goed samengaat. Ik lig helemaal overhoop met mijzelf en ik weet hij ook met zichzelf. Daar bovenop gaat hij ook weg uit ons bedrijf, waardoor ik waarschijnlijk ook op zoek moet naar ander werk doordat er dan een reorganisatie volgt.
Aangezien ik zeer onzeker ben van aard is dat voor mij ook heel moeilijk om mee om te gaan, wetende dat ik mij zo ontzettend goed voel tussen mijn collega's. Langs de andere kant opent dit weer nieuwe deuren, geen stiekem gedoe, anderzijds, wie weet ben ik hem dan helemaal kwijt. Ik probeer nog een laatste keer het gesprek aan te gaan face to face, maar ben ook bang voor het resultaat.

Wat een gedoe, het voelt als een eerste echte liefde, wat zou ik het liever niet voelen.

Let a horse whisper in your ear and breathe on your heart, you will never regret it..Shadow <3
Instagram: goldenponyshadow

Daphara

Berichten: 7210
Geregistreerd: 05-08-16
Woonplaats: Aan de IJssel

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-18 21:47

Jessol, ik zou het laten rusten en nog even niet het gesprek aangaan.
Waarschijnlijk voelt hij zich ook vrijer in de relatie als jullie geen collega’s meer zijn.
Ik zou het gesprek pas aangaan in zijn laatste werkweek of zo.

Als het “ment to be” is, moet je het niet gaan pushen, daar win je niets mee... laat het los, laat hem los, ga lekker plezier beleven met collega’s en vrienden, heb een leven buiten hem. Geef hem wat tijd en afstand om het voor zichzelf op een rijtje te krijgen.

Mijn Shire Horses op Bokt en op Instagram
Mijn Heilige Birmanen op Bokt en op Instagram

daantjuhhh

Berichten: 26790
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-18 21:53

Daphara schreef:
Jessol, ik zou het laten rusten en nog even niet het gesprek aangaan.
Waarschijnlijk voelt hij zich ook vrijer in de relatie als jullie geen collega’s meer zijn.
Ik zou het gesprek pas aangaan in zijn laatste werkweek of zo.

Als het “ment to be” is, moet je het niet gaan pushen, daar win je niets mee... laat het los, laat hem los, ga lekker plezier beleven met collega’s en vrienden, heb een leven buiten hem. Geef hem wat tijd en afstand om het voor zichzelf op een rijtje te krijgen.

Hier ben ik het mee eens
Als ik naar mijzelf kijk sluit ik mij juist af op zulke momenten
En als iemand dan gaat pushen sluit ik die persoon alleen maar meer buiten.

[o] [o] [o]
Andoy's legacy: M1 + 10 http://www.wanicare.com

Jessol

Berichten: 1985
Geregistreerd: 02-11-04
Woonplaats: Gavere, België

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-18 22:01

Oke, dankjewel voor jullie tips. Het id wel niet dat ik hem continue push hoor, ik laat alles van hem komen en heb zeker een leven buiten hem, dit was ook zo toen alles wel oké zat, we staan beiden wel op onze individuele vrijheid. Het is gewoon lastig om in die onzekerheid te zitten en ik voel mij soms kwaad uiy machteloosheid, maar dan laat ik het even zo. Bedankt!

Let a horse whisper in your ear and breathe on your heart, you will never regret it..Shadow <3
Instagram: goldenponyshadow

Daphara

Berichten: 7210
Geregistreerd: 05-08-16
Woonplaats: Aan de IJssel

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-18 22:23

Er is niets verleidelijker voor een man dan een onafhankelijke vrouw! Niet dat je hem moet negeren, maar ga je niet vast klampen. Wees lekker luchtig naar hem, maak af en toe een grapje, een letterlijk of figuurlijke knipoog, maar vooral wees ontspannen. Trek iets aan waarvan je weet dat hij het mooi vindt. Doe het geurtje op, waarvan hij gezegd heeft “wat ruik je lekker”, besteed wat extra aandacht aan je uiterlijk. Als je niet weet wat hem aantrekt in jou, draag dan iets waarbij jij je super mooi en zelfverzekerd voelt.
Heb ontspannen lol met anderen waar hij bij is, maar claim hem nergens. Heb plezier en zorg dat je in zijn gedachten komt zonder er letterlijk om te vragen... in mijn ervaring werkt dat het beste.

En als het niet werkt, heb je tenminste een leuke tijd gehad!

Mijn Shire Horses op Bokt en op Instagram
Mijn Heilige Birmanen op Bokt en op Instagram

Urbanus

Berichten: 44932
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-18 22:28

Als ik eerlijk ben denk ik dat hij jou niet de aandacht en liefde geeft die je verdient. En waar dat dan allemaal door komt, doet er niet zo toe. Jij bent niet gelukkig punt. Laat hem zichzelf maar repareren voordat hij jou bij zijn leven betrekt.

Je moet weten wat je aan iemand hebt en waar je staat. En als dat zo vaag is, moet je jezelf en hem even wat ruimte geven.

Denk ik dan.

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

Vealosz

Berichten: 4556
Geregistreerd: 16-07-07
Woonplaats: ‘s-Heerenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-18 04:13

Anoniem schreef:
capopjekop schreef:
Ik zou ook het gesprek aangaan met je wijkagent. Ze kunnen nu nog niks doen omdat hij nog geen strafbaar feit heeft gepleegd maar als bekend is dat je bang bent dan kunnen ze mss sneller ter plekke zijn mocht hij echt vervelend worden?


Dat inderdaad. Dit hebben ze toen bij mijn zusje ook gedaan.
Ze winsten van haar verhaal maar inderdaad om dezelfde redenen mochten ze niks doen. Ze heeft toen wel een apart telefoonnummer gekregen dat ze kon bellen als hij ineens op de stoep stond, dan zouden binnen enkele minuten ter plaatse zijn.


Jaaaa, dat heb ik ook gehad... Ik sta nu nog te wachten op de politie (10jr later). :')

:¨·.·¨:
`·.
Kaya

SophievdV
Berichten: 14715
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: met een prachtig uitzicht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-18 07:43

Kan ik iemand een pb sturen om ea gewoon van me af te kunnen schrijven? :)

[VVDD] [VOLG] Van tuigpaard naar menpaard
Volg ons ook op Instagram @teamruigetuigers

Undefined
Berichten: 3764
Geregistreerd: 18-01-09

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-18 08:50

Mij wel!

xDenies

Berichten: 13489
Geregistreerd: 29-01-08

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-18 08:55

Ja hoor, altijd. Ik ben een stille meelezer.

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

justdiesel
Berichten: 4939
Geregistreerd: 23-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-18 08:57

Ik lees ook al een hele tijd mee, reageer eigenlijk nooit aangezien er een aantal bekenden mijn berichten napluizen.

/)./)
(' ; ')
(") (") Dag lieve mam, ik zal je nooit vergeten.......25-10-2010

Diertjec

Berichten: 4619
Geregistreerd: 17-03-08
Woonplaats: Omgeving Gouda

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-18 08:59

Je mag mij ook pb'en!

Jessol

Berichten: 1985
Geregistreerd: 02-11-04
Woonplaats: Gavere, België

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 11:08

Hier is het 'hoge woord' er wel uit. Hij heeft ruimte nodig om alles te verwerken, nu kan hij zich niet voor 100% geven en twijfelt teveel aan zichzelf, en dat vindt hij niet eerlijk ten opzichte van mij. Het was een gesprek met veel respect, begrip maar ook heel veel pijn. Hij is nog blijven slapen, het was een zeer emotionele nacht en vanmorgen stonden we 3 kwartier na hij zei te vertrekken nog verstrengeld in elkaars armen. Hij had het ook moeilijk om mij los te laten. Ik geef tijd, ruimte en ik hoop dat als hij op zijn plooien is hij de weg misschien terugvindt naar mij maar voor nu voel ik mij vooral heel verdrietig als ik denk dat dit het einde is.
Liefde, wie vond dat uit?

Let a horse whisper in your ear and breathe on your heart, you will never regret it..Shadow <3
Instagram: goldenponyshadow

__Sannne
Berichten: 5684
Geregistreerd: 12-10-12

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 11:26

Heel veel sterkte Jessol :(:)

Daphara

Berichten: 7210
Geregistreerd: 05-08-16
Woonplaats: Aan de IJssel

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 14:11

Jessol, een virtuele knuffel! Sterkte er mee...

Mijn Shire Horses op Bokt en op Instagram
Mijn Heilige Birmanen op Bokt en op Instagram

MyWishMax

Berichten: 25059
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 14:50

Jessol, sterkte :(:)

Ik meld me toch ook maar even hier. Zit er op het moment nog midden in, maar ik geloof dat de mensen die het moeten weten het op dit moment wel weten. En anders pech, want ik heb af en toe wel behoefte aan hart luchten, maar wil niet altijd vriendinnen lastig vallen. Ik ben al het grootste deel kwijtgeraakt, blijkbaar moet er toch een kant gekozen worden. En hoewel we 'vriendschappelijk' uit elkaar proberen te gaan zijn er ook mensen die blijkbaar mij ineens moeten negeren.

Ik heb het er zwaar mee, ik ben degene die alles 'moet' regelen terwijl ik niet degene ben die er klaar mee was.
Laatst bijgewerkt door MyWishMax op 09-10-18 14:55, in het totaal 1 keer bewerkt

B + 19 PR 217 / L1 + 24 PR 218 / L2 + 23 PR 212 / M1 + 28 PR 212,5 / M2 + 16 PR 227,5
[RIJ-ITP] Flow tijdens training

Hhilde

Berichten: 7404
Geregistreerd: 24-12-08
Woonplaats: Op de Veluwe

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 14:54

MWM, jeetje :(:) Vervelend ‘bij-dingetjes’ zijn dat...

But like everything I've ever known, you dissapear one day
So I spend my whole life hiding my heart away

MyWishMax

Berichten: 25059
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 14:58

Ja, het voelt alsof in 1 keer alles afgepakt wordt. Niet alleen man, maar ook beste vriend en hond en daarnaast dus ook nog mensen waarvan ik dacht dat het vrienden waren. Ik ben gewoon bang om het tegen meer mensen te vertellen. Het voelt alsof ik gefaald heb.

B + 19 PR 217 / L1 + 24 PR 218 / L2 + 23 PR 212 / M1 + 28 PR 212,5 / M2 + 16 PR 227,5
[RIJ-ITP] Flow tijdens training

SophievdV
Berichten: 14715
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: met een prachtig uitzicht!

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 17:47

Oooh de walk of shame door mijn vorige woonplaats. Dat iedereen het wist maar niemand wat zei. En dat gevoel van gefaald hebben en weten dat je buurmeisje van 21 hem graag wil doen en ook daadwerkelijk met hem appt.

Man man man... ellende!

[VVDD] [VOLG] Van tuigpaard naar menpaard
Volg ons ook op Instagram @teamruigetuigers

Urbanus

Berichten: 44932
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 17:48

MyWishMax schreef:
Jessol, sterkte :(:)

Ik meld me toch ook maar even hier. Zit er op het moment nog midden in, maar ik geloof dat de mensen die het moeten weten het op dit moment wel weten. En anders pech, want ik heb af en toe wel behoefte aan hart luchten, maar wil niet altijd vriendinnen lastig vallen. Ik ben al het grootste deel kwijtgeraakt, blijkbaar moet er toch een kant gekozen worden. En hoewel we 'vriendschappelijk' uit elkaar proberen te gaan zijn er ook mensen die blijkbaar mij ineens moeten negeren.

Ik heb het er zwaar mee, ik ben degene die alles 'moet' regelen terwijl ik niet degene ben die er klaar mee was.


Nou vrouw ik kies jouw kant hoor. #teammywishmax

Sterkte moppie wat k*t.

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

MyWishMax

Berichten: 25059
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 19:53

SophievdV schreef:
Oooh de walk of shame door mijn vorige woonplaats. Dat iedereen het wist maar niemand wat zei. En dat gevoel van gefaald hebben en weten dat je buurmeisje van 21 hem graag wil doen en ook daadwerkelijk met hem appt.

Man man man... ellende!


Klinkt heel herkenbaar, ja. En onze hobby/sport is ook niet zo groot, dus straks gaat het daar ook rond. Of in het iniminie dorp waar hij geboren is en we wonen. We wonen in dezelfde straat als mijn schoonouders... Of ik woon is het nu.

Dank je Lieveli

B + 19 PR 217 / L1 + 24 PR 218 / L2 + 23 PR 212 / M1 + 28 PR 212,5 / M2 + 16 PR 227,5
[RIJ-ITP] Flow tijdens training

Travellust
Berichten: 5440
Geregistreerd: 13-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 10:56

MyWishMax schreef:
Jessol, sterkte :(:)

Ik meld me toch ook maar even hier. Zit er op het moment nog midden in, maar ik geloof dat de mensen die het moeten weten het op dit moment wel weten. En anders pech, want ik heb af en toe wel behoefte aan hart luchten, maar wil niet altijd vriendinnen lastig vallen. Ik ben al het grootste deel kwijtgeraakt, blijkbaar moet er toch een kant gekozen worden. En hoewel we 'vriendschappelijk' uit elkaar proberen te gaan zijn er ook mensen die blijkbaar mij ineens moeten negeren.

Ik heb het er zwaar mee, ik ben degene die alles 'moet' regelen terwijl ik niet degene ben die er klaar mee was.



Sterkte :(:)

Als je je hart wilt luchten, box staat voor je open!

pol1
Berichten: 3832
Geregistreerd: 05-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-18 13:27

SophievdV schreef:
Oooh de walk of shame door mijn vorige woonplaats. Dat iedereen het wist maar niemand wat zei. En dat gevoel van gefaald hebben en weten dat je buurmeisje van 21 hem graag wil doen en ook daadwerkelijk met hem appt.

Man man man... ellende!


Herkenbaar.. nu na bijna een jaar voel ik dat nog steeds zo..

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Biscuitje, ejkge, flintstones, GrapeshotBot, Juniores, Plus_en_Min, Valerie93 en 60 bezoekers