tranen, breakups & liefdesverdriet

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-18 20:30

Ik denk dat als je nu even doorzet, het allemaal makkelijker wordt. Ik denk dat je al een hele tijd heel veel spanning in je lijf hebt met zo'n L U L van een vent. Straks heb je je eigen leven weer terug, met je eigen vrienden. Zit je meer in de ontspanning, ook fijn voor je paard.

En ik hoop echt dat ik tot je doordring, want het is zonde hoe je jezelf vergooid aan die drol op pootjes. Het zal allemaal echt wel even pittig zijn maar zie je jezelf trouwen en kinderen krijgen met hem? Nee man, bah.

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-18 20:33

lieveli schreef:
Ik denk dat als je nu even doorzet, het allemaal makkelijker wordt. Ik denk dat je al een hele tijd heel veel spanning in je lijf hebt met zo'n L U L van een vent. Straks heb je je eigen leven weer terug, met je eigen vrienden. Zit je meer in de ontspanning, ook fijn voor je paard.

En ik hoop echt dat ik tot je doordring, want het is zonde hoe je jezelf vergooid aan die drol op pootjes. Het zal allemaal echt wel even pittig zijn maar zie je jezelf trouwen en kinderen krijgen met hem? Nee man, bah.


Eerlijk? Ik zag mijzelf met helemaal niemand anders dan hem. Voor altijd. Kinderen wilde die bij uistek niet. Gewoon nooit. Dus ook daarom hadden we wel eens een discussie want ik heb wel een kinderwens al is het er maar 1, mag het zo zijn natuurlijk dat het uberhaupt kan. Hij was erg van het ouderwetse, ik moest schoonmaken wassen en koken en het was voor hem heel normaal dus een dankjewel kan er dan niet vanaf.

Ik hoop dat ik eens naar iedereen kan luisteren die het mij zegt. Meerdere op bokt, maar ook in mn prive leven. Ik krijg elk uur een appje van mn beste vriendin: “niet appen/smsen/bellen/reageren” :+

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-18 20:36

Fijne meid, houd die maar heel dichtbij je hartje want ze heeft het beste met je voor.

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-18 21:00

lieveli schreef:
Fijne meid, houd die maar heel dichtbij je hartje want ze heeft het beste met je voor.


Ja echt een schat. Mag zelfs snachts nog bellen. Alleen heeft ze zelf ook een zak van een vent (is al aantal keer vreemd gegaan) als ze nou haar eigen advies is opvolgt :+

Heb 3 repen chocola komt goed dit :+

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-18 21:52

Wat wel jammer is, we deelden Netflix en ook de kosten daarvan ieder de helft en nu ben ik er natuurlijk afgeknikkert en ik zat net lekker in mn serie die ik nu niet meer kan kijken :(

Lieszje
Berichten: 7180
Geregistreerd: 13-10-08

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-18 21:56

Gewoon zelf Netflix nemen joh :')
Ben je niet meer afhankelijk van iemand :')

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-18 22:03

Of delen met een vriendin/familie? Wij hebben met 3 gezinnen Netflix.

Lieszje
Berichten: 7180
Geregistreerd: 13-10-08

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-18 22:04

Ik deel mijn account ook met mijn moeder en zus.
Als je om de hoek had gewoond had ik je best willen inloggen op mijn account.
Maar ben zo'n muts met bijna overal hetzelfde wachtwoord, dus die geef ik niet :')

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-18 22:40

Lieszje schreef:
Gewoon zelf Netflix nemen joh :')
Ben je niet meer afhankelijk van iemand :')


Gehehe ja ga denk ik zelf maar aanmaken..

Heb ontzettend gehuild voor een half uur lang. Ben namelijk ook gewoon mijn maatje en mijn beste vriend verloren.. dat doet pijn.. Er is ook nooit iemand thuis hier, dus ik ben helemaal alleen en dat vind ik normaal niet erg maar gezelschap zou nu wel lekker zijn..

Woensdag komt na 3 weken vakantie een vriendinnetje eindelijk terug en we gaan gelijk leuke dingen doen donderdag. Ga haar zelfs ophalen van schiphol in de nacht :+

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-18 22:48

Nou ga erop uit, nieuwe mensen leren kennen. Dit is een kans!

Lieszje
Berichten: 7180
Geregistreerd: 13-10-08

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-18 22:51

Ach meis toch :(:)
Probeer alsjeblieft te denken dat iemand die jou zo behandeld je beste vriend echt niet is :(
Fijn dat je vriendin woensdag weer terug is van vakantie!

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-18 23:14

Jullie zijn echt een steun voor mij. Mutch love <3

Ik hou niet van uitgaan.. En dan moet ik ook nog alleen ah hell no :+

StableDoor

Berichten: 1683
Geregistreerd: 23-10-09

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-18 23:22

Echt meid, het lijkt nu even allemaal stom, ellendig en alleen, maar deze break-up is het begin van een nieuw hoofdstuk dat je helemaal zelf kan inrichten! Je gaat echt blij zijn dat je van die zak af bent. Huil, eet chocola, bingewatch netflix als je wil, maar dwing jezelf ook om erop uit te gaan, daarvan ga je je uiteindelijk beter voelen. Nu gewoon een hele tijd lekker aan jezelf denken, doe wat jij graag doet, je hoeft je van niemand iets aan te trekken, die banketstaaf zoekt het maar uit met zijn zielige leventje.

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-18 23:28

SavannahNx schreef:
Jullie zijn echt een steun voor mij. Mutch love <3

Ik hou niet van uitgaan.. En dan moet ik ook nog alleen ah hell no :+


Nee joh, met erop uitgaan bedoelde ik niet zozeer uitgaan maar gewoon, de deur uit. Leer nieuwe mensen kennen, hup. Open een topic, zoek een bijbaan, doe vrijwilligerswerk, ga bij een club.

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-18 23:29

StableDoor schreef:
Echt meid, het lijkt nu even allemaal stom, ellendig en alleen, maar deze break-up is het begin van een nieuw hoofdstuk dat je helemaal zelf kan inrichten! Je gaat echt blij zijn dat je van die zak af bent. Huil, eet chocola, bingewatch netflix als je wil, maar dwing jezelf ook om erop uit te gaan, daarvan ga je je uiteindelijk beter voelen. Nu gewoon een hele tijd lekker aan jezelf denken, doe wat jij graag doet, je hoeft je van niemand iets aan te trekken, die banketstaaf zoekt het maar uit met zijn zielige leventje.


Jullie hebben allemaal gelijk echt waar. Maar om mij ertoe te zetten is gewoon nog vroeg en lastig.

Ik ben jullie allemaal heel dankbaar voor alle lieve berichten! Heel lief! <3

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-18 23:30

:)ddd Ze hebben een clubje opgericht voor mensen met een lelijk gezicht, je bent erbij, je bent erbij :)ddd

}> }> ken je dit liedje? :') het zit in mn hoofd.

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-18 23:32

lieveli schreef:
SavannahNx schreef:
Jullie zijn echt een steun voor mij. Mutch love <3

Ik hou niet van uitgaan.. En dan moet ik ook nog alleen ah hell no :+


Nee joh, met erop uitgaan bedoelde ik niet zozeer uitgaan maar gewoon, de deur uit. Leer nieuwe mensen kennen, hup. Open een topic, zoek een bijbaan, doe vrijwilligerswerk, ga bij een club.


Ik heb een baan :+ altijd gehad ook sinds mijn 14e. Maar ik heb nu vakantie van mijn werk nog een week. En dan begint gelukkig school weer. Iets waar ik heeeel erg tegenop keek, ik ga namelijk naar een nieuwe school, voor het eerst sinds 3 jaar ben ik niet meer met hem op school en in de klas. Ik heb hem op school ontmoet in 2015 en we hebben sinds dien alleen maar bij elkaar in de klas gezeten wat ook wel voor veel wrijving zorgt maar we waren dus op school en buiten school altijd samen.. Hij blijft op deze school een nieuwe opleiding doen en ik ga de hele andere kant op. Nieuwe school zag ik erg tegenop maar nu heb ik er ergens wel zin in. Nieuwe mensen, nieuw avontuur.

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-18 18:02

Vriendinnen willen mij mee uit nemen, de vorige keer dat ik gezeur had met hem voelde ik me zo naar toen ik eenmaal weg was en voelde het een soort van oneerlijk naar hem toe ofzo. Ik weet niet wat er was maar ik voelde me schuldig omdat ik “stiekem” uit was dus na 20 minuten ben ik de deur uitgelopen daar..

Nu twijfel ik dus enorm. Had toen 20,- weggegooid voor 15/20 minuten

Swah

Berichten: 1857
Geregistreerd: 12-10-12
Woonplaats: In het paradijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-18 18:08

Sowieso leuke dingen gaan doen met vriendinnen, maar dat hoeft niet persé uitgaan te zijn. Maar afleiding is wel fijn hoor.

Nog weer een knuffel!

SophievdV
Berichten: 14752
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: met een prachtig uitzicht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-18 18:31

SavannahNx schreef:
Vriendinnen willen mij mee uit nemen, de vorige keer dat ik gezeur had met hem voelde ik me zo naar toen ik eenmaal weg was en voelde het een soort van oneerlijk naar hem toe ofzo. Ik weet niet wat er was maar ik voelde me schuldig omdat ik “stiekem” uit was dus na 20 minuten ben ik de deur uitgelopen daar..

Nu twijfel ik dus enorm. Had toen 20,- weggegooid voor 15/20 minuten


Je bent nu vrij van hem he. Ga lekker mee en drink gewoon even een drankje daar. Wie weet valt het reuze mee :)

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-18 18:38

Thanks meiden!
Ik heb gezegd dat het er een beetje aan ligt. Van clubs hou ik sowieso niet.

Hhilde

Berichten: 7439
Geregistreerd: 24-12-08
Woonplaats: Op de Veluwe

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-18 20:40

Doe wat goed voelt, SavannahNx. Behalve met hem in contact treden, dat niet :=

Wij zijn nu 2,5 week na het besluit om tijdelijk te stoppen en hij heeft toen de knoop doorgehakt om het helemaal uit te maken. En nu heeft hij spijt en wil hij me weer terug := Ik weet het nog niet zo goed. Het is de tweede keer dat we opbreken (eerste keer was een week) en ik heb voor en tegens om weer samen door te gaan. Wat moeilijk...

Lieszje
Berichten: 7180
Geregistreerd: 13-10-08

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-18 20:57

Lastig Hhilde..
Als hij de knoop heeft doorgehakt mag hij je goed laten zien dat hij het echt meent toch?
Mits jij natuurlijk ook met hem verder wilt..

Hhilde

Berichten: 7439
Geregistreerd: 24-12-08
Woonplaats: Op de Veluwe

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-18 21:28

Ja. Onze relatie is verbroken omdat hij bang is dat ik gezondheidsklachten ontwikkel omdat ik overgewicht heb. Zijn vorige relatie is overleden aan gezondheidsklachten, daar komt de angst vandaan. Maar zijn angst en verwachtingen maakte dat ik beloftes deed die heel veel druk op me legden waardoor ik heel veel 'stiekem' ging doen en bang was voor zijn reactie als ik dan een verkeerde keus maakte etc. Ik wilde mijn beloftes altijd wel nakomen maar dat drukte ook weer zwaar op me waardoor ik dan weer verviel in verkeerd gedrag.

Nu heb ik besloten dat ik alleen nog maar met hem verder wil als hij dat kan loslaten. Hij moet me accepteren zoals ik nu ben en ook als ik dit overgewicht blijf houden. En ook als ik toch suikerziekte krijg. Als hij nu al weet dat hij dan bij me weg gaat, dan hoeven we het niet meer aan te maken. Ik wil niet bang zijn voor mijn relatie als ik gezondheidsklachten krijg - om welke reden dan ook. Ik heb pas trombose-achtige-klachten gehad waarvoor ik in het ziekenhuis moest zijn en toen wilde hij niet mee. Dat deed echt zoveel pijn, omdat ik zelf wel in paniek was. Dus los van dat ik inderdaad gezonder moet leven/moet afvallen, wil ik niet meer dat daar dingen vanaf hangen. Ik wil dat alleen voor mezelf doen en als ik het een tijdje niet wil doen, dan doe ik het een tijdje niet.

Lieszje
Berichten: 7180
Geregistreerd: 13-10-08

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-18 21:37

Ik vind het persoonlijk een rare reden..
Ook als je geen overgewicht hebt kun je ziek worden :+
Een ex van mij leefde gewoon gezond en kreeg ook kanker.
Hij hoort er voor je te zijn en vooral met zoiets, wat als hij het de volgende keer weer laat afweten?