tranen, breakups & liefdesverdriet

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Cer

Berichten: 30031
Geregistreerd: 22-10-01

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-18 12:30

Sorry, ik heb dat niet goed gelezen ... maar inderdaad, dat scheelt wel heel veel hoor :j
Dan is het inderdaad nu de tijd om je rust te pakken en straks rustig weer verder te kijken hoe het gaat :)

Lieszje
Berichten: 7176
Geregistreerd: 13-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-18 13:35

@calipsolover
Als je het nog een keer gaat proberen met je ex vind ik dat hij zich wel mag bewijzen dat hij het meent..
Je hebt al genoeg onduidelijkheid gehad..

Wat rot Olympia :(
Vijf maanden is toch best al een aardige tijd :oo
Ik vind het banketstaaf dat hij er nu opeens mee komt :(:)

@Dreamer
Ik zou inderdaad even volgen uitzetten op fb.
Dat gaf mij toen ook heel veel rust..
En hij is je echt niet vergeten hoor :(:)

Jildau

Berichten: 9395
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-18 14:06

Dreamer, als hij een ander treft in die 7 weken was het toch al niet meant to be.. Niet dat het daar leuker van wordt maar dat kan ook gebeuren binnen een relatie.

Anoniem

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-18 17:33

Mwa, is een beetje dubbel nu met hoe wij uit elkaar zijn... Waren al die externe dingen niet gebeurt waren we nog steeds samen.
Daarom die angst, dat hij nu iemand ontmoet, terwijl wij het niet eens meer geprobeerd hebben zoals we van plan waren...

Emmarosaly
Berichten: 605
Geregistreerd: 05-09-12

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 08:53

Ik ben bang dat ik binnenkort ook met jullie mee kan praten en dat ligt aan mijzelf

Ben al 4 jaar samen met mijn vriend en voor mijn opleiding een jaar in het buitenland gewoond. Wil ook graag een aantal jaar werken in het buitenland. Sinds begin dit jaar begon het op te spelen. Ben 3 x zonder hem 1-2 weken weggeweest. En merkte dat ik helemaal niet bezig was met hem. Maar gewoon aan het genieten van vakantie en reizen voor werk en soms vergat ik zelfs te appen/bellen. Voelde me daar achteraf erg schuldig om. Toen ik terug was sloeg de paniek/twijfel toe van is dit het: klaar met school, direct aan het werk, samen wonen en wat nu? Staat alles dan nu al vast/uitgestippeld voor de komende jaren. De drang om te reizen of in het buitenland te werken werd steeds groter. De bom barstte en alles eruit gegooid naar mijn vriend toe. Die schrok zich rot. Heel veel gepraat, gehuild en meermaals op het punt gestaan om ermee te stoppen. Ik raakte volledig in paniek, naar het depressieve toe. Loop nu bij een therapeut. Toch besloten samen verder te gaan. Maar ik blijf onrustig en eraan denken om te gaan reizen, uit te zoeken wat ik wil in de toekomst. Mijn vriend wil mij niet nogmaals zo lang missen, wat ik begrijp. En hij kan op korte termijn (2-4 jaar) niet zomaar mee. En nu? Ga ik mijn droom laten varen/lange tijd uitstellen en steeds ongelukkiger?/onrustiger worden of moeten we stoppen. Wetende dat wij beiden hier heel veel verdriet van gaan krijgen. Mensen zeggen; je bent nog jong, er zijn genoeg anderen, maar ik wil niemand anders. En als het nu klaar is dan verwijderd hij mij ook helemaal uit zijn leven, om alles zsm te vergeten. Hij zal boos zijn.
Maak mezelf zo gek van het gepieker en wil ook niet lang meer zo doorgaan want hij denkt dat er niks meer aan de hand is. Ik moet een knoop doorhakken, maar kan het gewoon niet. Hij is mij echt heel dierbaar.

Sorry voor het lange bericht en weet dat het hier eigenlijk niet hoort, maar vind het niet fijn om hier een topic over aan te maken.

Kalau kehidupan sudah dijalani di bawah bintang-bintang di belahan bumi Barat, negeri di Timur mengatakan ke anaknya 'selamat malam'

Anoniem

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 09:23

En wat houdt jou tegen om dat nog 2 jaar uit te stellen? Hierin zal je echt zelf een keus moeten maken :) Wil je echt bij hem blijven? Zal je je eigen plannen nog even aan de kant moeten zetten, want hij wil over die 2 jaar wel met je mee?
Wil je echt perse nu weg? Zou ik daarin je hart volgen.

Denk dat je zelf even moet kijken of je het voor hem over hebt nog even 2 jaar te wachten. Zo niet, denk ik dat je je keus al gemaakt hebt :)

Succes en sterkte ermee, makkelijk is net niet natuurlijk :(:)

Emmarosaly
Berichten: 605
Geregistreerd: 05-09-12

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 09:37

Ja daar heb je zeker gelijk in. Dankjewel voor je berichtje! Is ook fijn om te horen hoe mensen die mij niet kennen erover denken.

Het is meer dat hij mij ook niet over 2 jaar de zekerheid kan geven of we dan echt gaan. Hij weet niet hoe zijn carriere zal zijn. En wil dan ook niet ineens weggaan. Dat snap ik ook. Het is ook meer altijd een wens van mij geweest om voor bijv een jaar lang te reizen of naar het buitenland te verhuizen. Hij vindt 3x per jaar op vakantie gaan ook goed. Daarom vind ik het ook zo lastig. Ik wil niet mijn dromen/wensen opdringen of van hem verlangen dat hij over 2 jaar alles on hold moet zetten omdat ik graag weg wil. Mensen om me heen zeggen ook, ja als het meant to be is dan komen jullie weer bij elkaar. Maar ga ik dat risico nemen...
Als hij met zijn hand op het hart kan zeggen dat we over 2 jaar weggaan dan wacht ik. Maar dat mag en wil ik niet van hem verlangen, want we weten helemaal niet hoe het er over 2 jaar uitziet. En daarnaast houdt hij er niet van om iets te beloven waarvan hij al weet dat hij het niet kan waarmaken.
Heb altijd gedacht dat hij degene zou zijn met wie ik ging trouwen, kids, oud worden enz. Maar voelt nu alsof ik tussen 2 liefdes moet kiezen. Klinkt stom want reizen is een luxe iets. Maar NL is nu niet mijn plek, zo voelt het.
Morgen weer gesprek met mn therapeut dus dan ga ik het er met haar ook weer goed over hebben.

Kalau kehidupan sudah dijalani di bawah bintang-bintang di belahan bumi Barat, negeri di Timur mengatakan ke anaknya 'selamat malam'

Cintaria

Berichten: 105
Geregistreerd: 31-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 10:42

Ik ben eigenlijk een stille meelezer maar wil hierop toch ook even reageren omdat het voor mij erg herkenbaar is. Al jaren loop ik met het idee om naar het buitenland te gaan, ik wil graag zoveel mogelijk van de wereld zien en ervaringen op doen. Helaas heb ik nooit de stap durven zetten maar toch is het een gedachte die ik niet (misschien wel nooit?) meer uit mijn hoofd krijg. Sinds een halfjaar ben ik samen met mijn vriend en ik ben in jaren niet zo gelukkig geweest als nu, maar toch blijft die buitenland-gedachte 'trekken'. Ik heb er ondertussen echter vrede mee genomen om gewoon verschillende keren op een jaar naar het buitenland te gaan. Waarom? Ik kan alleen op reis gaan en de mooiste plekjes op aarde bezoeken of de leukste ervaringen mee maken maar ik zou juist die momenten het liefst met hem aan mijn zijde willen delen.

Er is niemand die je kan zeggen wat de beste keuze is, je moet hierin echt je eigen gevoel volgen zoals Dreamer al zei. Waarom wil je juist naar het buitenland? Wil je graag nog even van je vrijheid genieten omdat je ergens 'schrik' hebt van de verantwoordelijkheid en verplichtingen in de toekomst? Uit je post merk ik namelijk op dat het buitenland in het algemeen je trekt maar je nog geen concreet beeld hierover hebt, ik weet natuurlijk niet of dit ook klopt. Je bent nog erg jong dus in dat opzicht zou nu gaan natuurlijk perfect kunnen maar hou er ook rekening mee dat je ook nog een heel leven voor je hebt. Niemand kan 4 jaar verder kijken of de kansen voorspellen die je over 6 jaar aangeboden krijgt, misschien dat deze gedachte je ook een beetje rust kan geven. In ieder geval erg veel sterkte met je beslissing, ik hoop dat het je wat rust geeft :(:)

“I just want to be healthy and happy. I don't want to hurt anybody or make them mad. If that's a philosophy then that's my philosophy.”

Emmarosaly
Berichten: 605
Geregistreerd: 05-09-12

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 11:02

Cintaria ik heb je even pb gedaan. Anders neem ik het topic zo over :D

Kalau kehidupan sudah dijalani di bawah bintang-bintang di belahan bumi Barat, negeri di Timur mengatakan ke anaknya 'selamat malam'

StableDoor

Berichten: 1683
Geregistreerd: 23-10-09

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 16:16

Dat is echt een lastige situatie... Dat was blijkbaar ook een van de dingen waar mijn ex mee zat, terwijl ik ook naar het buitenland wilde (moest hij alleen wachten tot ik mijn master heb), maar hij geloofde niet dat ik echt wilde. Ik weet niet of hij nu alsnog naar het buitenland gaat, maar hij zag een lange afstandsrelatie niet zitten en hij wilde dus ofwel gaan en het uitmaken, ofwel niet gaan en bij mij blijven. Wachten wilde hij dus niet omdat hij mij niet geloofde, maar ik ben al van voordat ik hem kende van plan om naar het buitenland te gaan :+ Nu zei hij dat dit de hoofdreden was voor onze break, maar hij heeft ook 100 andere redenen gegeven waarom hij er een punt achter zette (hij wilde vooral gewoon seks met andere meisjes en over een jaar of 5 bij mij terugkomen +:)+).
Aan de andere kant van dit probleem staan is echt heel poedersuiker, want ik wilde heel graag dat hij zou gaan. Ik wilde het minstens proberen om een lange afstandsrelatie te doen en dat ik dan zodra het kon achter hem aan zou gaan, maar ja, dat zag hij niet zitten. Ik voelde me dus heel schuldig omdat hij dacht dat hij voor mij zijn dromen zou moeten opgeven en dit zou hij mij dan kwalijk blijven nemen. Als je het echt wil, ga, maar beslis snel want in onzekerheid gehouden worden is heel pijnlijk. Of ga voor een jaartje ofzo, dat is wel te overbruggen met een relatie. Als hij zijn belofte niet kan waarmaken om mee te gaan, blijft dat waarschijnlijk tussen jullie in staan.

StableDoor

Berichten: 1683
Geregistreerd: 23-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 12:04

Ik hoorde van een vriendin dat mijn ex vorige week aan haar had gevraagd hoe het met mij gaat en dat hij nog niet over mij heen is, dat "alles anders is zonder mij". Ik had dit echt niet verwacht, aangezien hij het een half jaar geleden uitmaakte, nog op een poedersuiker manier ook. Als hij foto's van ons ziet doet het hem pijn zegt hij, ik heb daar echt geen moeite meer mee inmiddels :+ Nu hadden zijn vrienden ook gezegd dat hij spijt zou krijgen van de break-up, maar dat hij mij na 6 maanden mist verbaast me echt. Ik was al van plan om na de examens hem iets te sturen om af te spreken omdat ik hem nog wel wat dingen te zeggen heb, maar ook omdat ik wel wil weten hoe het nu met hem gaat. Maar, nu ik dit ineens hoorde, komt die kant ook weer naar boven die nog van hem houdt. Ik weet dus niet goed hoe ik dit nu aan moet pakken. Ik wil hem eigenlijk nu al iets sturen om wat af te spreken voor na de examens, want dan heb ik dat gedaan en dan kan ik dat van 'hem een berichtje sturen' weer uit mijn hoofd zetten en me weer volledig focussen op mijn laatste 3 examens. Ook wil ik hem gezien hebben zodat ik echt weet hoe ik me voel als ik hem tegen kom, ik kom hem ook liever gepland tegen dan dat ik hem plots tegen kom op een feestje (mogelijk in niet-nuchtere toestand). Ik weet dus niet hoe ik me hierbij moet voelen, of ik nu iets moet sturen om af te spreken of dan toch na de examens pas (maar dan is er weer kans dat het niet lukt om af te spreken omdat ik weer naar NL vertrek). En ik ben een beetje bang dat mijn gevoelens voor hem weer boven gaan komen, al voel ik me nu echt een ander, sterker persoon dan een half jaar terug...
Laatst bijgewerkt door StableDoor op 13-06-18 12:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 12:07

Ik zou dat berichtje dan ook gewoon nu sturen. Als jou dat helpt om dan de focus weer op je examens te leggen (en je was het toch al van plan) zou ik het gewoon doen :)

xDenies

Berichten: 13489
Geregistreerd: 29-01-08

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 12:12

Aan de andere kant zou ik de bal bij hem laten. Hij koos om zonder jou verder te gaan, dan is het ook aan hem om opnieuw contact te zoeken. Zeker als jij gewoom grotendeels over je verdriet heen bent.

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

StableDoor

Berichten: 1683
Geregistreerd: 23-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 12:19

xDenies schreef:
Aan de andere kant zou ik de bal bij hem laten. Hij koos om zonder jou verder te gaan, dan is het ook aan hem om opnieuw contact te zoeken. Zeker als jij gewoom grotendeels over je verdriet heen bent.


Hij liet contact hebben aan mij denk ik, omdat ik had gezegd geen contact te willen tot ik er overheen was. Maar al mijn vrienden zeggen dus ook iets anders :P

Emmarosaly
Berichten: 605
Geregistreerd: 05-09-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 08:05

StableDoor schreef:
Dat is echt een lastige situatie... Dat was blijkbaar ook een van de dingen waar mijn ex mee zat, terwijl ik ook naar het buitenland wilde (moest hij alleen wachten tot ik mijn master heb), maar hij geloofde niet dat ik echt wilde. Ik weet niet of hij nu alsnog naar het buitenland gaat, maar hij zag een lange afstandsrelatie niet zitten en hij wilde dus ofwel gaan en het uitmaken, ofwel niet gaan en bij mij blijven. Wachten wilde hij dus niet omdat hij mij niet geloofde, maar ik ben al van voordat ik hem kende van plan om naar het buitenland te gaan :+ Nu zei hij dat dit de hoofdreden was voor onze break, maar hij heeft ook 100 andere redenen gegeven waarom hij er een punt achter zette (hij wilde vooral gewoon seks met andere meisjes en over een jaar of 5 bij mij terugkomen +:)+).
Aan de andere kant van dit probleem staan is echt heel poedersuiker, want ik wilde heel graag dat hij zou gaan. Ik wilde het minstens proberen om een lange afstandsrelatie te doen en dat ik dan zodra het kon achter hem aan zou gaan, maar ja, dat zag hij niet zitten. Ik voelde me dus heel schuldig omdat hij dacht dat hij voor mij zijn dromen zou moeten opgeven en dit zou hij mij dan kwalijk blijven nemen. Als je het echt wil, ga, maar beslis snel want in onzekerheid gehouden worden is heel pijnlijk. Of ga voor een jaartje ofzo, dat is wel te overbruggen met een relatie. Als hij zijn belofte niet kan waarmaken om mee te gaan, blijft dat waarschijnlijk tussen jullie in staan.


Bedankt voor je berichtje! Ik weet ook hoe lastig het is om aan de andere kant te staan, hij is ook al eerder 5 maanden weggeweest voor studie. En vervolgens ik 9 maanden. Dus ik snap hem heel goed dat hij nu zegt dat hij niet meer zonder mij wil. Het heeft ook gewoon ermee te maken dat ik heel erg met mijzelf in de knoop zit en ik denk door te gaan reizen (en alleen mijzelf tegen te komen), ik kan uitvinden wat ik wil in de toekomst. We gaan van de week nog een paar daagjes weg en ik heb volgende week weer een gesprek met therapeut dus ik ga alle voors en tegens nog eens heel goed tegen elkaar opwegen, nadenken over de gevolgen, wat te doen etc en daarna maak ik een beslissing. Het duurt nu al te lang zo..
Nog wbt het jaartje, hij heeft echt aangegeven gewoon niet zonder mij te willen. Of het nu 1 maand, 6 maanden of een jaar is. Als ik wel zou gaan dan is het einde oefening. |(

Kalau kehidupan sudah dijalani di bawah bintang-bintang di belahan bumi Barat, negeri di Timur mengatakan ke anaknya 'selamat malam'

StableDoor

Berichten: 1683
Geregistreerd: 23-10-09

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 09:08

Dat is ook niet oké, dat is een soort emotionele chantage. Zeker een maand moet toch echt wel lukken? Jeetje...

Cer

Berichten: 30031
Geregistreerd: 22-10-01

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 09:15

dat is wel vervelend hoor.... wat is inderdaad een korte periode als je daarna met elkaar verder wil?

maar ik merk wel dat mannen daarin ook wel aan zichzelf denken en niet veel rekening houden met gevoel voor anderen (of misschien doen vrouwen dat ook wel).

Mijn ex heeft een nieuwe vriendin waar hij eigenlijk niet mee verder wil. Zij wil wel verder met hem. Maar hij wil toch geen afscheid van haar nemen.. puur alleen vanuit zichzelf gezien, geen rekening houdend met haar gevoelens.. Ik heb daar geen last van natuurlijk maar zegt wel iets over hem. Ergens vind ik het sneu voor haar ook...

StableDoor

Berichten: 1683
Geregistreerd: 23-10-09

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 09:47

Ik heb dat idee ook Cer, dat mannen vooral rekening houden met zichzelf.

Ik had mijn ex dus een berichtje gestuurd om af te spreken, daar was hij heel blij mee. We zijn toch wat beginnen chatten maar hij heeft hele rare ideeën over mij in zijn hoofd gehaald en hij heeft er heel veel moeite mee lijkt het wel dat ik nu goed in mijn vel zit en zelfverzekerder ben... Ik kreeg er een beetje een naar gevoel van, terwijl ik het tegelijk wel weer heel fijn vond om met hem te praten. We zijn nu wel gestopt met chatten, over 2 weken zien we elkaar dan voor het eerst in een half jaar.

Emmarosaly
Berichten: 605
Geregistreerd: 05-09-12

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 10:41

Ja ik had dat idee ook, wat is nu 1 maand. Maar als ik ga dan wil ik het ook gelijk goed doen en een jaar gaan (waarvan 3 maanden werken in AUS/NZ).
Heb blijft lastig.. we zijn vandaag 4 jaar samen en hij doet superlief en vraagt meermaals of ik nog graag bij hem ben en of we nog lang samen gaan blijven. Ik weet dan niet zo goed wat ik moet zeggen. Komende dagen gaan we nog een tripje maken en ik ga daarna beslissen wat ik ga doen. Ik hou echt heel veel van hem, maar ik ga niet zomaar mijn droom opzij zetten.

Kalau kehidupan sudah dijalani di bawah bintang-bintang di belahan bumi Barat, negeri di Timur mengatakan ke anaknya 'selamat malam'


Emmarosaly
Berichten: 605
Geregistreerd: 05-09-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 10:42

StableDoor schreef:
Ik heb dat idee ook Cer, dat mannen vooral rekening houden met zichzelf.

Ik had mijn ex dus een berichtje gestuurd om af te spreken, daar was hij heel blij mee. We zijn toch wat beginnen chatten maar hij heeft hele rare ideeën over mij in zijn hoofd gehaald en hij heeft er heel veel moeite mee lijkt het wel dat ik nu goed in mijn vel zit en zelfverzekerder ben... Ik kreeg er een beetje een naar gevoel van, terwijl ik het tegelijk wel weer heel fijn vond om met hem te praten. We zijn nu wel gestopt met chatten, over 2 weken zien we elkaar dan voor het eerst in een half jaar.


Spannend! Volg je gevoel. Als je er voor openstaat kan je het altijd nog een kans geven en gaat het niet dan is het ook goed toch?

Kalau kehidupan sudah dijalani di bawah bintang-bintang di belahan bumi Barat, negeri di Timur mengatakan ke anaknya 'selamat malam'

CalipsoLover

Berichten: 5530
Geregistreerd: 14-08-11

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-18 17:13

Hier is het weer zo'n rotzooi... Het leek de goede kant op te gaan met mijn ex maar mijn gevoel was nog altijd niet 100%, 3 dagen geleden er dan achter gekomen dat hij weer over iets had gelogen, maar heb ik hem gewoon weer vergeven. Toen gisterenavond weer ruzie gehad en ik merk meer en meer dat hij meer voelt (nu toch) dan mij en ik het verleden niet achter mij kan laten en ik gewoon niet meer zo verliefd ben als vroeger, ik wil mijn vrijheid niet opgeven en ik weet dat een relatie met hem mij maar tijdelijk gelukkig kan maken vanwege alle beperkingen. Maar dat betekent niet dat ik hem niet graag zie. Vandaag is hij dan weer langs gekomen en ben ik eerlijk geweest met hem, ik voelde me ontzettend schuldig en ik weet ook dat hij hier zo op inspeelt. Na veel praten, roepen en huilen is hij heel erg overstuur in zijn auto gestapt en weggereden. Ik had nog een voorstel gedaan om even geen contact te hebben en dit alles eventjes te laten bezinken. Ik heb een vriend van hem gevraagd om hem te bellen en even met hem te praten, omdat ik me echt wel zorgen maak aangezien ik hem nog nooit zo overstuur heb gezien. Nu zit ik hier ook maar in de zetel te wachten tot die vriend van hem me een appje stuurt dat alles oke is...

♥ 17y/o Diallo VW (Up Chique x Burggraaf)
3,5y/o Marie De Montserrat (Glock's Toto Jr x Bretton Woods) ♥

Cer

Berichten: 30031
Geregistreerd: 22-10-01

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 07:20

Wat lastig CL...
heb je er wel zin in, om bij zoiets dramatisch te zijn? Zijn jullie niet beter af zonder elkaar?
Of minder vaak?

Heb je nog gehoord of het goed met hem gaat nadat ie zo overstuurd was?

CalipsoLover

Berichten: 5530
Geregistreerd: 14-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 08:54

Cer schreef:
Wat lastig CL...
heb je er wel zin in, om bij zoiets dramatisch te zijn? Zijn jullie niet beter af zonder elkaar?
Of minder vaak?

Heb je nog gehoord of het goed met hem gaat nadat ie zo overstuurd was?

Ik denk dat het beter is voor mezelf ja, maar voor hem niet... Hij wil nu niets liever meer dan samen zijn. En hij heeft er een beetje onbegrip voor dat ik dat plots eigenlijk niet meer zie zitten, ook al wou ik altijd van wel.

Hij heeft me nog een bericht gestuurd dat alles oke is en hij wel voor zichzelf kan zorgen. Hij heeft me daarnet nog eens gestuurd om te vragen of ik hem een bericht stuur als ik mijn punten van school heb...

♥ 17y/o Diallo VW (Up Chique x Burggraaf)
3,5y/o Marie De Montserrat (Glock's Toto Jr x Bretton Woods) ♥

Cer

Berichten: 30031
Geregistreerd: 22-10-01

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 08:55

Maar wat ga je dan doen? Samenblijven voor hem?

Lieszje
Berichten: 7176
Geregistreerd: 13-10-08

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 09:50

Kies alsjeblieft voor jezelf CalipsoLover..

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: afkepieteke, Amanda_T, C_estmoi, DexterM, Domi_94, GoogleAdsense, IASCrawler, Ik_is_Ik, JudithGigi, KimD, LiDi, M_D_H, Mar_X, Nathalie18x, OmgiliBot, Pferdchen, prii_boy, Roquen, SUSANNEx, swatch en 98 bezoekers