tranen, breakups & liefdesverdriet

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xTammyy

Berichten: 4406
Geregistreerd: 20-09-10

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-18 00:46

Ik heb dat ook wel hoor.. Zit ook in die periode van dat iedereen gaat trouwen, zwangerschappen, samenwonen pfff..

Zit ik dan als eeuwige single student :+
Ergens kan ik ook wel genieten van het zorgeloos en me tegen niemand moeten verantwoorden, maar natuurlijk mis ik het.
We zien het wel, er is ruimte, maar het hoeft niet.

elisedcl

Berichten: 1500
Geregistreerd: 14-08-10

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-18 19:24

Wat doen jullie eigenlijk op vlak van sociale media met de ex?

Blokkeren jullie hen? Of verwijderen? Of laten jullie het gewoon zoals het is? Ik vind het op dit moment heel moeilijk om alles te blijven zien van hem... ik merk ook dat ik express zijn profiel ga opzoeken en als hij dan nieuwe gelukkige dingen post doe ik eigenlijk mijzelf heel de tijd pijn...

Hoe doen of deden jullie dat?

StableDoor

Berichten: 1683
Geregistreerd: 23-10-09

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-18 19:29

Overal verwijderd.

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37233
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-18 19:29

Ik heb zelf een slapend facebook account, doe er niet veel mee. Ex heeft mij ontvriend op een gegeven moment in het begin, doe niet veel ermee. Enige grote nadeel wat echt niet leuk is. Ex heeft leasedochter als vriend. Suggesties van facebook via haar zijn soms familieleden van hem (is te houden wel) en wel absoluut niet leuk het ..... in kwestie.

Verder gaan er wat berichten via messenger over en weer soms wat fotos of filmpjes. Zit toch aan he vast met huis en honden dus ben al lang blij dat de lucht wat geklaard is en er een soort van normale conversatie is met vlagen van onmogelijkheid soms.

Verder heb ik geen behoefte te gaan neuzen in welk profiel dan ook.

lor1_1984

Berichten: 12041
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-18 19:34

Ik heb toen gekozen voor ontvrienden, maar mocht je dat te 'definitief' (kan ff geen beter woord vinden) vinden dan kun je ook kiezen voor ontvolgen.
Je ziet dan geen berichten meer van hem voorbijkomen maar bent nog wel bevriend, wil je dan dingen zien zul je echt op zijn profiel moeten gaan kijken.

Quarter1994

Berichten: 147
Geregistreerd: 11-06-16
Woonplaats: someren

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-18 20:05

kom maar op met prinses op witte paard ik neem paard en zij kan lopen

Gianti

Berichten: 10941
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Almere

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-18 20:28

Niets. Foto's van ons staan ook gewoon nog online en zijn profielfoto is ook nog "ons" zo te zien

Renske_W

Berichten: 13842
Geregistreerd: 07-03-05
Woonplaats: Friesland

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-18 20:41

Ik heb er ook niks mee gedaan.
Maar ik heb dan wel het geluk dat we gewoon bevriend zijn gebleven.
Krijg ook wel eens een appje als ik iets van de paarden op Facebook heb gezet dat ze er goed uitzien enzo. :))
Stiekem mist hij ze gewoon. _O-

StableDoor

Berichten: 1683
Geregistreerd: 23-10-09

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-18 23:54

Hebben jullie ook dat je na een hele tijd nog steeds down periodes hebt? Zeker nu mijn hond is overleden heb ik echt weer een downperiode... Het is nu 3 maanden geleden, ik heb even flink de single uitgehangen met een vriendin samen maar ik heb daar nu helemaal geen zin meer in en alles wat ik wil is een arm om me heen en even flink huilen :+

Sheran

Berichten: 17235
Geregistreerd: 20-10-07

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-18 00:16

Ik had dat na 3 jaar nog :')

StableDoor

Berichten: 1683
Geregistreerd: 23-10-09

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-18 00:17

O fiets :')

Inney

Berichten: 6168
Geregistreerd: 07-10-09

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-18 00:41

Ik heb dat na een jaar ook nog steeds. Het ene moment geniet ik volop van het vrijgezel zijn, het andere moment mis ik die geborgenheid. Dat blijft denk ik.

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37233
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-18 00:42

Ik heb daar ongeveer een maar flink last van gehad. Daarna steeds en steeds minder, nu soms eveneen kort moment van he jammer dat het zo gelopen is maar dat zijn maar korte denk momenten.

StableDoor

Berichten: 1683
Geregistreerd: 23-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-18 00:51

Ik hoop echt niet dat dat blijft... Hoe weet je dan wanneer je wel klaar bent voor een nieuwe relatie? Ik wil dat het een aanvulling op mijn leven gaat zijn ipv een invulling, maar als dat gevoel er na een jaar nog zou zijn?

Cowboy55
Berichten: 8482
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-18 00:56

Inney schreef:
Ik heb dat na een jaar ook nog steeds. Het ene moment geniet ik volop van het vrijgezel zijn, het andere moment mis ik die geborgenheid. Dat blijft denk ik.


Ja, dat is altijd en overal. Als vrijgezel mis je soms de geborgenheid. Maar in een relatie zijn typische
'vrijgezellendingen' niet mogelijk. Zoals in je uppie op vakantie gaan om iets te gaan doen waar je partner 0 komma 0 interesse in heeft.

lor1_1984

Berichten: 12041
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-18 01:05

Tuurlijk kan dat wel als je een relatie hebt.
Je bent niet verplicht om bij wijze van spreken alles met je partner te delen qua interesse/hobby etc dus als jij alleen op vakantie wilt om dingen te doen/zien die je partner niet interesseren moet dat gewoon kunnen.

Inney

Berichten: 6168
Geregistreerd: 07-10-09

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-18 01:13

Ik mis dan trouwens niet mijn ex hoor! Gewoon een persoon die mij die geborgenheid kan geven.
Ik denk dat maar weinig niet kan als je een relatie hebt. Behalve bepaald contact met mannen :+ (of vrouwen natuurlijk)
Vakantie had bij ons gelukkig gewoon gekund!

Gianti

Berichten: 10941
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Almere

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-18 02:24

Oké... Ik heb even mini breakdown.... Ik doe zo mijn best om huis eigen te laten aan voelen en nu heb ik in 1x muizenplaag..... Ik wil nu hier echt even helemaal weg

xTammyy

Berichten: 4406
Geregistreerd: 20-09-10

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-18 02:26

Al dat soort dingen komen nu gewoon even harder aan.
Het zal best even duren voor je huis als jouw huisje voelt in plaats van jullie huis.. geef en gun jezelf die tijd vooral

Urbanus

Berichten: 44945
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-18 02:29

Gianti schreef:
Oké... Ik heb even mini breakdown.... Ik doe zo mijn best om huis eigen te laten aan voelen en nu heb ik in 1x muizenplaag..... Ik wil nu hier echt even helemaal weg


:(:) :(:) :(:) grietje toch.

SophievdV
Berichten: 14747
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: met een prachtig uitzicht!

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-18 07:18

Ik heb twee kinderen en dat scheelt. Als zij er zijn heb ik nergens last van. Dan vind ik het gezellig. Maar gaan ze dan na 5 dagen weer naar hun vader, dan voel ik me vreselijk. Net of de inhoud uit mn huis is.

Gisteren had ik een vreselijke dag. Soort lichte migraine. Ben om 20:30 Naar bed gegaan. Het voelt nu iets beter.

Cer

Berichten: 30151
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-18 07:27

elisedcl schreef:
Wat doen jullie eigenlijk op vlak van sociale media met de ex?

Blokkeren jullie hen? Of verwijderen? Of laten jullie het gewoon zoals het is? Ik vind het op dit moment heel moeilijk om alles te blijven zien van hem... ik merk ook dat ik express zijn profiel ga opzoeken en als hij dan nieuwe gelukkige dingen post doe ik eigenlijk mijzelf heel de tijd pijn...

Hoe doen of deden jullie dat?


Niks mee gedaan, gewoon laten staan, het hoort erbij..
over nieuwe berichtjes.. we hebben een soort afspraak dat er niet ineens een foto op SocialMedia verschijnt van een nieuwe date zonder dat de ander ingelicht is..

maar we gaan ook niet al 'onze' fotos van social halen.. Buiten dat dat echt een helse baan is :') Een eventuele nieuwe partner moet er maar aan wennen dat er een verleden was... dat wordt alleen maar meer naarmate je ouder wordt.. :j
De foto's in huis zijn weg, maar op insta en fb ga ik niet 500+ fotos verwijderen.. :')

Die periode om alles te zien had ik ook, maar dat duurde niet zo heel lang. Tegen de tijd dat ik eraan toe was om de fotos weer te zien en dus te verwijderen, dacht ik 'laat maar staan ook'...

Als je moeite hebt met het zien van zijn berichten, dan moet je ontvolgen of uit je nieuwsfeed verwijderen, als dat wat makkelijker is..

Als hij nieuwe gelukkige dingen post laat hij zien dat het met hem goed gaat, en dat je dus inderdaad alleen jezelf kwelt. Kan een beetje helpen met het proces van loslaten..

Vwb single vs relatie.. Het is inderdaad altijd wat :') je mist de knuffel of je mist de tijd voor jezelf.. of een ander soort combinatie..

pol1
Berichten: 3832
Geregistreerd: 05-05-09

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-18 08:00

Na 4 maanden nog heel veel downs! Nog steeds heel veel huil en breekmomenten! 15 jaar is ook niet niks!
Mijn dochter woont volledig bij mij ( heel af en toe bij vaders in de max 1x per week) en dat wordt ook niet altijd gered! Vaders zou de zorg helemaal niet aankunnen en erkend dat ook! Er is hier nooit gedacht aan co ouderschap oid! Mijn dochter is ook al iets ouder en kan gelukkig zelf kiezen! Taalt niet zo naar haar vader! Delen samen niet zo veel!

Cer

Berichten: 30151
Geregistreerd: 22-10-01

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-18 08:14

Oeh pol1, wat een hoop uitroeptekens ook :(:)

maar 15 jaar gaat je zeker niet in je koude kleren zitten nee.. dan is 4 maanden ook nog maar heel kort Y;(

pol1
Berichten: 3832
Geregistreerd: 05-05-09

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-18 09:56

Ja is ook zo..
Alleen blijft t een rare gewaarwording: ik zo kapot en de andere partij luchtig door!