tranen, breakups & liefdesverdriet

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Swah

Berichten: 1857
Geregistreerd: 12-10-12
Woonplaats: In het paradijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 16:04

Oh lieverd toch.. die antwoorden ga je echt nooit krijgen, gevalletje rasnarcist...echt.

Wees heel lief voor jezelf de komende tijd, omring je met lieve mensen en blokkeer hem óveral!

Dikke knuffel. :(:)

Hhilde

Berichten: 7438
Geregistreerd: 24-12-08
Woonplaats: Op de Veluwe

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 16:38

Pfff. Nou, daar ga je later heel blij om zijn, dat je van hem af bent. Wat een ‘bijzonder’ type. Maar nu is het stom. Lekker naar een vriendin inderdaad!

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 17:36

Jullie zijn allemaal heel lief. Dankjewel <3
Dit keer is zijn moeder het ook helemaal met mij eens.. Waar ze de vorige keer partij trok voor hem, staat ze nu achter mij en vind ze ook dat ik afstand moet nemen. Ook zij vind dat ik al 3 jaar lang ontzettend mijn best doe voor hem, en dat hii het nu maar even moet voelen. Ook zij gaat afstand nemen, want hij gaat tegen haar net zo tekeer als tegen mij. Hij heeft me net nog 3 keer schreeuwend opgebelt en daarna geblokkeerd op alles. Ik denk dat het gewoon genoeg is geweest.. Straks idd lekker naar een vriendin die er altijd voor me is en die onze hele geschiedenis kent.

Lieszje
Berichten: 7180
Geregistreerd: 13-10-08

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 17:39

Fijn dat zijn moeder nu achter jou staat!
Diep triest dat hij je nog drie keer schreeuwend heeft opgebeld..

Weet dat het lastig is, maar laat hem alsjeblieft gaan.
Krijg echt de kriebels van jouw berichten..
Je verdient echt veel beter dan zo'n persoon!

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 17:48

Lieszje schreef:
Fijn dat zijn moeder nu achter jou staat!
Diep triest dat hij je nog drie keer schreeuwend heeft opgebeld..

Weet dat het lastig is, maar laat hem alsjeblieft gaan.
Krijg echt de kriebels van jouw berichten..
Je verdient echt veel beter dan zo'n persoon!


Dankjewel. Echt heel lief. Ja, dat ik het verhaal aan zijn moeder heb voorgelegd dat ik daarom een verklikker ben enzovoorts. Maar ik had alleen aan zijn moeder gevraagd of zij kon vragen of hij mij kon bellen en daarna vroeg ze wat er was. Dus uitgelegd. Toen was ik weer een dit en dat en zus en zo.. Ik kan er ook niet tussenkomen als ie eenmaal schreeuwt. Ik laat het maar gewoon rusten.. Nare is ook dat ik alleen thuis ben omdat mijn broertje op vakantie is en mijn moeder bij haar vriend dus ik kan nergens heen en maak mezelf helemaal gek met alles..

Inney

Berichten: 6168
Geregistreerd: 07-10-09

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 17:53

Savannah, wat een eikel. Alsjeblieft niet meer naar terug gaan. Dit komt niet meer goed, hij zal gewoon zo blijven. Waarschijnlijk beloofd hij je straks weer de wereld. Maar dat zal niet blijven. Buiten alles om is het al ongezond gedrag dat je geen mannelijke vrienden mag hebben.
Wat vind je daar zelf van?

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110664
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 17:56

Hij laat nu zijn ware karakter zien. Met zo'n idioot wil je echt niet samen zijn.
Ik kan me voorstellen dat het pijn doet, maar over een tijd kijk je hier nuchter op terug en ben je blij dat je er vanaf bent.

Inney

Berichten: 6168
Geregistreerd: 07-10-09

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 18:00

Jij lijkt me een leuke spontane meid, ik krijg het gevoel dat hij dat echt onderdrukte. En dat is zo zonde.
Daarnaast sluit ik me bij Cayenne en de rest aan.

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 18:03

Nee, hij is altijd al zo geweest heel jaloers en bang om mij kwijt te raken dus heb ik voor hem (ja heel dom) alle jongens van mijn social media afgegooit en heb sinds dien niemand meer geaccepteerd. Mijn beste vrienden waar ik elk weekend mee was, kom ik niet meer, spreek ik niet meer.

Maar ik ben zelf ook best onzeker en jaloers en ik zei als ik dit moet doen, dan geldt hetzelfde voor jou. Ook geen meiden dan. “Had iedereen verwijderd” zei die. Ik ga daar gewoon vanuit, maar door gisteren heb ik toch zijn profiel doorgespit en gezien dat hij meerdere meisjes (wel 30 denk ik) heeft geaccepteerd.
Ook ging hij dus live met bekand een naakt meisje, waar mn broertje allemaal screenshots van maakte. En tegen mijn broertje heeft ie gezegd dat ie niet wist dat iedereen het kon zien, waarop ik me afvroeg of hij het dus stiekem wilde doen.. Nergens krijg ik antwoord op en ik wilde vandaag zelfs naar hem of zijn werk gaan om het te gaan vragen aangezien ie mij overal blokkeerd maar toch besloten om de eer aan mezelf te houden.. Naar een vriendin geluisterd die me schreeuwend moest vertellen dat ik me antwoorden niet ga krijgen. Ik was ik totale paniek aan het schreeuwen en huilen.. Bizar wat het met je kan doen.

Ik voel nu gewoon helemaal niks. Niks. Heb al mn tranen al uitgehuild..

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 18:04

Inney schreef:
Jij lijkt me een leuke spontane meid, ik krijg het gevoel dat hij dat echt onderdrukte. En dat is zo zonde.
Daarnaast sluit ik me bij Cayenne en de rest aan.


Dankje. Mensen zeiden ook dat ik heel erg ben veranderd.. van vrolijk en spontaan, naar alles vragen aan mijn vriend waar ik heen mag of wat wel of niet kan.

Nayomie
Berichten: 32782
Geregistreerd: 31-12-10

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 18:06

Even serieus, live gaan met een naakt meisje? Die jongen heeft bepaalde dingen niet op een rij. Heel terecht dat je daar weg bent. Aan zon persoon heb jij niks, ook niet beter voor je zelfvertrouwen.

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 20:22

Nayomie schreef:
Even serieus, live gaan met een naakt meisje? Die jongen heeft bepaalde dingen niet op een rij. Heel terecht dat je daar weg bent. Aan zon persoon heb jij niks, ook niet beter voor je zelfvertrouwen.


Jaa nouja ze heeft onder de dekens in elk geval geen bovenstukje aan.. En hij zei dat ie niet wist dat een live door iedereen gezien kon worden dus dat zegt voor mij al genoeg dat ie het stiekem wilde doen.. :(

Snorlex

Berichten: 2535
Geregistreerd: 02-01-15

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 21:29

Wat een stuk verdriet de knul. Wegwezen en niet meer omkijken.

Swah

Berichten: 1857
Geregistreerd: 12-10-12
Woonplaats: In het paradijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 21:31

Echt ja wegrennen, heel snel en nooit meer omkijken. Volledig getikt.

Heel heel lief voor jezelf zijn, knuffel! :(:)

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 21:48

Thanks allemaal <3

Met de meiden hier wel alles goed?

Olympia

Berichten: 55601
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: Delluft

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 22:48

Savannah, ik zou ook niet eens meer opnemen als hij belt...


En hier gaat het redelijk tot goed. Zijn dagen dat ik hem mis, maar ook dat ik echt denk je bent een kl0otzak.

Heb wel weer wat dates staan en sta daar ook wel voor open. Dus ben benieuwd wat de toekomst brengt..

Lieszje
Berichten: 7180
Geregistreerd: 13-10-08

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 23:27

Hoop dat je hem snel kunt vergeten Savannah!

Goed dat je weer aan het daten bent Olympia.
Je komt vast wel een leukere kerel tegen :D

Ik voel me soms echt raar :')
Besef dat het over is en vind dat nog steeds jammer.
Maar ook goed omdat ik nu echt de stap naar therapie gezet heb..
Mis mijn ex en ben blij dat ik geen ruzie met hem heb.
Maar zet mezelf nu ook echt op de eerste plaats.
Zie wel hoe de vriendschap verder verloopt, hou me ook nog op de achtergrond voorlopig.

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 23:30

Nee ik ga nu echt nergens meer op reageren. Niks gewoon.

Fijn dat het goed gaat Olympia!

Heel goed Lieszje. Je moet jezelf altijd op nummer 1 zetten! (En dat zeg ik :+ )

Anoniem

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-18 08:42

Jemig Savannah ik heb hier echt geen woorden voor... Ik hoop dat je straks ook helemaal beseft dat je echt beter af bent zonder!! Wat een eerste klas h*fter -:(-

Lieszje
Berichten: 7180
Geregistreerd: 13-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-18 08:47

Haha, is vaak ook makkelijker gezegd dan gedaan.
Maar zal dat bij therapie ook gaan aangeven..
Wellicht kan ik daar ook wat begeleiding in krijgen :')

Ben oprecht blij te lezen dat je nergens meer op gaat reageren Savannah _/-\o_

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-18 19:47

Thanks meiden.
Nee vanochtend een belletje gehad maar niet opgenomen en daarna niks gehoord. Wat me wel echt steekt is dat ik zo graag wil smsen of bellen omdat ik met zoveel vragen zit, hoe kan ie nou doen alsof deze 3 jaar niks voor hem betekend hebben? Hij zegt niks, liegt alleen maar terwijl het bewijs onder zn neus ligt.

Even op mn handjes zitten.. Niet smsen, Niet bellen. Nee Sav, Niet doen...

Lieszje
Berichten: 7180
Geregistreerd: 13-10-08

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-18 19:49

Je kunt het!

Swah

Berichten: 1857
Geregistreerd: 12-10-12
Woonplaats: In het paradijs

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-18 19:58

Ja je kunt het! Echt! Antwoorden ga je toch niet krijgen, alleen maar meer pijn. Narcisten zijn alleen met zichzelf bezig.

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-18 20:19

SavannahNx schreef:
Thanks meiden.
Nee vanochtend een belletje gehad maar niet opgenomen en daarna niks gehoord. Wat me wel echt steekt is dat ik zo graag wil smsen of bellen omdat ik met zoveel vragen zit, hoe kan ie nou doen alsof deze 3 jaar niks voor hem betekend hebben? Hij zegt niks, liegt alleen maar terwijl het bewijs onder zn neus ligt.

Even op mn handjes zitten.. Niet smsen, Niet bellen. Nee Sav, Niet doen...


Saffie, je bent een prachtmeid, echt waar. Ik heb een tijdje niks gezegd omdat ik alleen maar pissig kan worden want echt, hij is een drol op pootjes. En drollen spoel je door, daar ga je niet mee in gesprek. Hou je poot nou verdomme stijf en ga niet weer liggen sappelen straks met hem. Klaar nu. KLAAR.

KLAAR MET DEZE DROL

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-18 20:25

Lieveli :') :') _/-\o_ Thanks voor de motivatie ik denk dat ik de screenshot ervan maar op mijn achtergrond zet! :+

Ik moet het echt niet doen. Waaah zo moeilijk. Je praat iedere minuut van de dag met elkaar en nu heb ik zoveel frustratie en vragen en nu word er niks beantwoord en hoe bozer ik word hoe bozer hij word. Dus gewoon adem in en adem uit. Moet me niet zo druk maken.

Vandaag wel heerlijk gereden met mn pony. In tijden al niet zo fijn gereden. Zal het een teken zijn? :+