tranen, breakups & liefdesverdriet

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xTammyy

Berichten: 4406
Geregistreerd: 20-09-10

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 11:14

Lijkt me enorm moeilijk als je familie zo ver weg is als je uit elkaar gaat :=
Ik heb nog wel wat contact gehad met mijn ex toen t uit was, maar merkte op den duur dat t steeds meer irritaties bracht dus nu zonder contact is veel beter.
En moet zeggen dat ik best geniet van t single zijn O:)

CalipsoLover

Berichten: 5554
Geregistreerd: 14-08-11

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 11:23

Ik zit zo ook wat met breakup maar dan met een goede vriendin. Kan het hier alleen niet openbaar schrijven, zou iemand mij een pb kunnen doen?

Inney

Berichten: 6168
Geregistreerd: 07-10-09

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 12:03

Ja hoor je mag me altijd pben

Diertjec

Berichten: 4620
Geregistreerd: 17-03-08
Woonplaats: Omgeving Gouda

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 12:08

Je mag mij ook altijd pb doen!

Undefined
Berichten: 3765
Geregistreerd: 18-01-09

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 12:22

Mij ook hoor!

Winged

Berichten: 33007
Geregistreerd: 28-12-05

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 12:41

Idem hier :)

elinedeau95

Berichten: 1192
Geregistreerd: 05-10-09
Woonplaats: Brabant

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 15:49

Ik was altijd een stille meelezer van dit topic, maar ik mag mij hier ook melden. Vorige week maakt mijn vriend het uit naar dik 3 jaar een relatie hebben gehad. Hij zei dat hij niet meer van mij hield, maar dit heeft hij nooit besproken dus kwam het voor mij erg onverwacht. We hebben nog een week gepraat, maar voor hem was het over en wilde hij alleen verder. Ik baal heel hard, zeker omdat het zo onverwachts kwam voor mij en mijn omgeving.

Temeraire

Berichten: 3524
Geregistreerd: 27-06-04
Woonplaats: Gelderland

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 15:52

Wat naar zeg, zeker omdat het zo onverwacht kwam :(:)

xDenies

Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 15:56

Pff, wat erg zo uit het niets! Heel veel sterkte!

StableDoor

Berichten: 1683
Geregistreerd: 23-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 17:07

elinedeau95 schreef:
Ik was altijd een stille meelezer van dit topic, maar ik mag mij hier ook melden. Vorige week maakt mijn vriend het uit naar dik 3 jaar een relatie hebben gehad. Hij zei dat hij niet meer van mij hield, maar dit heeft hij nooit besproken dus kwam het voor mij erg onverwacht. We hebben nog een week gepraat, maar voor hem was het over en wilde hij alleen verder. Ik baal heel hard, zeker omdat het zo onverwachts kwam voor mij en mijn omgeving.


Zelfde situatie hier, ook na ruim 3 jaar houdt hij ineens niet meer van me, ook compleet onverwacht. Als je je ei kwijt wil of wat steun kan gebruiken stuur je maar een pb'tje :)

CalipsoLover

Berichten: 5554
Geregistreerd: 14-08-11

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 17:14

Onverwachtste situaties zijn echt niet leuk. Ook eens gehad, ook heel mijn omgeving was geschrokken. Veel sterkte !! Dikke knuf

elinedeau95

Berichten: 1192
Geregistreerd: 05-10-09
Woonplaats: Brabant

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 17:18

Dankje wel allemaal! Ja zeker het ergste dat het zo onverwacht komt

StableDoor

Berichten: 1683
Geregistreerd: 23-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 17:36

Het is voor mij nu een maand geleden dat hij "pauze" wilde, van een vriend van hem hoorde ik dat het toen al echt gedaan was. De 23e op de begrafenis van mijn meter heeft hij aan de telefoon zelf gezegd dat hij er geen toekomst meer in zag. De 5e is hij zijn spullen komen halen en zei hij dat hij twijfelde aan zijn beslissing. Gisteren heb ik dan maar gestuurd of hij het al wist, en hij is nu zeker van zijn beslissing. Hij heeft me echt als vuil behandeld, hele gemene dingen gezegd, maar tegelijk ook dat hij me geweldig vindt etc. en dat hij misschien over een paar jaar bij me terug wil komen maar hij wil eerst met meer meisjes zijn geweest |o Dus, ik ben ineens optie 2 geworden. Ik heb ook wel besloten dat ik hem niet terug kan nemen nadat hij me zo behandeld heeft. Toch blijft het pijn doen, dat iemand waarvan je zo veel hield dit kan doen. Achteraf gezien was ik ook gewoon blind voor de problemen in onze relatie, ik wilde het gewoon blijven zien als een sprookje, maar dat was het absoluut niet.

Hoe gaan jullie om met het gemis van "iets" of "iemand"? Ik merk dat ik vooral het idee van hem en onze relatie mis ipv de realiteit als jullie begrijpen wat ik bedoel. Het is ook behoorlijk kl*te dat ik nu precies in mijn examenmaand zit... Hij was ook mijn eerste vriend ooit, ik heb echt het gevoel dat ik nooit meer iemand ga vinden van wie ik zo veel kan houden.

Barbabientje

Berichten: 8203
Geregistreerd: 12-09-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 17:56

StableDoor schreef:
Hoe gaan jullie om met het gemis van "iets" of "iemand"? Ik merk dat ik vooral het idee van hem en onze relatie mis ipv de realiteit als jullie begrijpen wat ik bedoel. Het is ook behoorlijk kl*te dat ik nu precies in mijn examenmaand zit... Hij was ook mijn eerste vriend ooit, ik heb echt het gevoel dat ik nooit meer iemand ga vinden van wie ik zo veel kan houden.


Ik merkte bij mijn exen dat ik vooral het iemand miste, niet zozeer hem, maar gewoon het feit dat je altijd iemand hebt om te bellen of appen als er iets leuks/spannends/minder leuks in je leven gebeurd.
Gelukkig had ik hele lieve vriendinnen die me op sleeptouw namen, heb je niet vriendinnen in de buurt wonen?
Gewoon lekker je eigen ding gaan doen, niet hopen dat hij zich bedenkt.

StableDoor

Berichten: 1683
Geregistreerd: 23-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 18:08

Barbabientje schreef:
StableDoor schreef:
Hoe gaan jullie om met het gemis van "iets" of "iemand"? Ik merk dat ik vooral het idee van hem en onze relatie mis ipv de realiteit als jullie begrijpen wat ik bedoel. Het is ook behoorlijk kl*te dat ik nu precies in mijn examenmaand zit... Hij was ook mijn eerste vriend ooit, ik heb echt het gevoel dat ik nooit meer iemand ga vinden van wie ik zo veel kan houden.


Ik merkte bij mijn exen dat ik vooral het iemand miste, niet zozeer hem, maar gewoon het feit dat je altijd iemand hebt om te bellen of appen als er iets leuks/spannends/minder leuks in je leven gebeurd.
Gelukkig had ik hele lieve vriendinnen die me op sleeptouw namen, heb je niet vriendinnen in de buurt wonen?
Gewoon lekker je eigen ding gaan doen, niet hopen dat hij zich bedenkt.


Ik heb hele lieve vriendinnen en huisgenoten, maar we hebben allemaal de hele maand examens, dus tijd vood leuke dingen doen is er helaas weinig :( Mijn punten waren goed genoeg voor een onderscheiding, nu weet ik niet eens zeker of ik mijn bachelor wel haal dit jaar, concentratielevel is 0.
Hoe lang bleef dat gevoel bij jou? Het is idd dat ik iemand mis om even te bellen als er iets is, te knuffelen, etc.

Lieszje
Berichten: 7179
Geregistreerd: 13-10-08

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 18:36

Wat vervelend Elinedeau95 & Stabledoor :(
Vooral als je het niet ziet aankomen komt het helemaal hard aan..
Hoop dat jullie je snel beter voelen.
Enige wat ik kan zeggen is afleiding zoeken helpt..

Missy_

Berichten: 1789
Geregistreerd: 05-02-06
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 22:12

Ik zit aan de andere kant van de tafel.. Afgelopen weekend tegen mijn (ex) vriend gezegd dat mijn gevoel voor hem niet meer zo was als in het begin. Onze relatie duurde ongeveer 3 jaar met een voorgeschiedenis dus in totaal bijna 6 jaar. Hij had wel door dat ik de laatste tijd wat anders was gaan doen richting hem maar toch kwam het nog wel als een schok. Hij wil het graag nog een kans geven maar voor mijn gevoel heb ik dat de afgelopen jaren al een aantal keer gedaan en ik heb hier heel goed over nagedacht en het voor mezelf al deels afgesloten. Ik hoop voor hem dat hij het ook kan afsluiten, wat ik tot nu toe gezien heb ben ik bang dat hij het daar wel moeilijk mee krijgt. Vind het wel lastig om te zien dat ik hem zo heb gekwetst..

Renske_W

Berichten: 13842
Geregistreerd: 07-03-05
Woonplaats: Friesland

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 23:00

Vervelend Elinedeau95 & Stabledoor.
Ik zit in hetzelfde schuitje.
In oktober was mijn relatie na 3 jaar ook ineens over.
Hij zag het niet meer zitten.
Het kwam bij mij ook heel onverwachts en ook bij familie en vrienden sloeg het nieuws in als een bom. Niemand had het verwacht.
Soms heb ik het er nog wel moeilijk mee. Maar het gaat gelukkig al een stuk beter.

elinedeau95

Berichten: 1192
Geregistreerd: 05-10-09
Woonplaats: Brabant

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 14:54

@StableDoor Ik herken je gevoel van gemis! Wat mij erg helpt zijn vriendinnen opzoeken. Daarbij herken ik ook het gevoel dat je niemand tegen zal komen zoals hij, maar we zijn allebei nog jong en rationeel gezien is de kans groot dat het wel is. Ik weet het gevoelsmatig denk je van niet, maar statisch gezien is de kans heel groot dat je weer iemand tegen komt waar je dit gevoel bij krijgt. Ik kan nu alleen maar veel sterkte wensen, want het is nogal poedersuiker.

Colien

Berichten: 1293
Geregistreerd: 29-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 14:57

Missy_ schreef:
Ik zit aan de andere kant van de tafel.. Afgelopen weekend tegen mijn (ex) vriend gezegd dat mijn gevoel voor hem niet meer zo was als in het begin. Onze relatie duurde ongeveer 3 jaar met een voorgeschiedenis dus in totaal bijna 6 jaar. Hij had wel door dat ik de laatste tijd wat anders was gaan doen richting hem maar toch kwam het nog wel als een schok. Hij wil het graag nog een kans geven maar voor mijn gevoel heb ik dat de afgelopen jaren al een aantal keer gedaan en ik heb hier heel goed over nagedacht en het voor mezelf al deels afgesloten. Ik hoop voor hem dat hij het ook kan afsluiten, wat ik tot nu toe gezien heb ben ik bang dat hij het daar wel moeilijk mee krijgt. Vind het wel lastig om te zien dat ik hem zo heb gekwetst..

Ik herken me in jouw verhaal, maar dan is het bij mij al 11 maanden geleden.
Ik denk dat deze kant net zo moeilijk is, zeker in het begin. Blijf sterk, hou in je hoofd waarom je deze beslissing hebt gemaakt en dat je zowel jouzelf als je ex het beste gunt.
Je kunt nooit iedereen te vriend houden.

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 10:30

Veel sterkte gewenst allemaal. :(:)

Hier momenteel weer even een dipje. Opzich best redelijke dagen gehad met veel afleiding en nu zit ik thuis aan mijn CV te werken en onze foto's samen van fb te verwijderen en dan komt het toch weer even heel hard binnen. Niet zozeer alleen onze relatie is voorbij, maar mijn hele manier van wonen/leven komt aan een einde als ik over 4 dagen weer in het vliegtuig stap. Ben ruim 2 en een half jaar van huis weg geweest en het is zo apart om nu weer bij mijn ouders te gaan wonen. Het is zeker de juiste keuze, dan weet ik in mijn achterhoofd, maar ik begon gisteren toch een beetje te twijfelen om hier niet te blijven. Juist omdat ik het best leuk heb gehad de afgelopen dagen. Maar dan zit ik nu weer in een dip en dan is die twijfel gelijk weer weg en mag mijn vliegtuig vanavond al vertrekken voor mijn part. Het is zo dubbel allemaal.

Hij heeft de afgelopen anderhalf week voornamelijk bij familie geslapen, zag hem vandaag weer na 2 dagen en hij voelt nu deels echt als een vreemde. Heel apart. 2 jaar lief en leed gedeeld en nu maken we totaal geen deel meer uit van elkaar.

Het niet continue appen valt me ook moeilijk. Niet zozeer om hem, maar om het idee. Ben er zo aan gewend om 2 jaar lang alles wat ik meemaak of alles wat gebeurt meteen kwijt te kunnen en nu is dat weg. Heel raar.

Ben ook gelijk 2 kilo afgevallen in deze week. Hoop dat ze eraf blijven want ik was op zich heel goed bezig met afvallen voor de break up :')

Kan niet wachten tot ik weer in Nederland ben. In een totaal andere, maar vertrouwde omgeving, denk dat dat me echt goed gaat doen.

StableDoor

Berichten: 1683
Geregistreerd: 23-10-09

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 18:58

@Sanne: ik begrijp je helemaal. Vandaag kwam ik terug van een examen die wonder boven wonder niet eens heel slecht ging, normaal bel ik hem dan direct, dat soort kleine dingen mis ik ook zo erg! Ik had ook eerst dat ik wilde stoppen met alles en terug naar Nederland wilde gaan. Ik heb hem namelijk in mijn eerste week in Antwerpen leren kennen rond mijn 18e verjaardag. Ik ben dus nooit alleen geweest in Antwerpen en nooit single geweest terwijl ik op mezelf woonde. Lekker bij je familie zijn gaat sowieso helpen!

Ik ben nu echt op een moment dat ik hem haat, dat wil ik niet, maar het voelt veel beter dan van hem houden. Hij is gewoon al met andere meisjes bezig, dat was hij al direct.

Lieszje
Berichten: 7179
Geregistreerd: 13-10-08

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 19:11

Dat zal zeker vreemd zijn en weer wennen als je terug in Nederland bent Sanne!

@Stabledoor
Dat is niet leuk :(
Heb je nog contact omdat je weet dat hij met andere meisjes bezig is?

StableDoor

Berichten: 1683
Geregistreerd: 23-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 23:47

Lieszje schreef:
Dat zal zeker vreemd zijn en weer wennen als je terug in Nederland bent Sanne!

@Stabledoor
Dat is niet leuk :(
Heb je nog contact omdat je weet dat hij met andere meisjes bezig is?


Geen contact meer, hij had zelf verteld dat hij op tinder zit twee dagen nadat het uit was en dat hij met een "vriendin" op skireis gaat (achter mijn rug om gepland toen we nog samen waren, dat meldde hij de laatste keer dat we elkaar zagen voor de break up), hij en die "vriendin" hebben altijd gevoelens voor elkaar gehad. Maar ja, ik moet me er niet meer druk om maken, het is zijn leven, ik vind ooit wel een beter iemand!

Lieszje
Berichten: 7179
Geregistreerd: 13-10-08

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 06:49

Oké ik geef eerlijk toe, ik zat ook vrij snel op tinder.
Maar meer om even afgeleid te zijn denk (heb dan ook niet gedated :')).

Fijn toch dat hij zijn ware aard heeft laten zien?
Ik zou niet samen willen zijn met iemand die in een relatie achter mijn rug om zulk soort dingen doet.
Snap eerlijk gezegd ook niet waarom hij zulk soort dingen nog verteld als het al uit is (jaloersmakerij?).

Die ga je zeker vinden!
Zodra je de breuk verwerkt hebt ben je denk alleen maar blij dat het uit is als je aan die laatste dingen gaat terugdenken..

Aan de ene kant zou ik soms willen dat mijn ex zulk soort dingen had geflikt :')
Ik zie zelf wel in dat het beter is zo omdat ik eerst zelf bepaalde dingen alleen moet doen.
Maar mijn ex is tot het laatste moment goed voor me geweest..
Ondanks dat ik hem al twee maanden niet heb gezien en hem amper spreek voelt het soms alsof hij toch een soort van bij me is ofzo :+
Zou hem volgende week zien op een festival, maar toch besloten om niet te gaan..