Het grote Dr Martens topic!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Djilna

Berichten: 31009
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: On the trails

Re: Het grote Dr Martens topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-18 09:44

Is gecorrigeerd. Gaat om Timberlands

Drunksheep

Berichten: 9507
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Emmen

Re: Het grote Dr Martens topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-18 09:52

Ah net een uur nadat ik het plaatste. Jammer zeg.

Djilna

Berichten: 31009
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: On the trails

Re: Het grote Dr Martens topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-18 11:31

Ja zeg dat!

Shenavallie
Berichten: 11576
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-18 14:32

Voor degenen die op zoek zijn naar zwarte Dr. Martens: de Buttero-versie van Pascal is in de aanbieding voor 100 euro bij Basta! in Leiden. ;) Ik heb daar zelf de rode en blauw/paarse variant van. Zitten echt heerlijk!

https://www.marktplaats.nl/a/kleding-da ... ousPage=lr

Warboel
Berichten: 14684
Geregistreerd: 04-11-08
Woonplaats: Leiden

Re: Het grote Dr Martens topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-18 21:39

Ik wil Jaydons ;( maar ik wil ook een nieuw huis en een nieuwe tattoo :')

Drunksheep

Berichten: 9507
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Emmen

Re: Het grote Dr Martens topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-18 21:40

Jaaa ik wil ook graag Jadons. Maar dan vegan. Helaas zijn die er alleen in het donkerrood, wil ze in het zwart eigenlijk.

Sterre98

Berichten: 6320
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Enschede

Re: Het grote Dr Martens topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-18 21:51

Ik heb de jadons, en ik ben heeeel gelukkig met ze <3

Warboel
Berichten: 14684
Geregistreerd: 04-11-08
Woonplaats: Leiden

Re: Het grote Dr Martens topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-18 21:53

Ja balen Drunksheep! Vind die donkerrode wel vet maar Jadons zijn toch het tofst in zwart imo. Zag vanmiddag op insta ook witte, die waren ook vet <3

Ah well als m’n salaris hoog uitvalt deze maand misschien O:)

Nala

Berichten: 8190
Geregistreerd: 11-04-13
Woonplaats: Kerkrade

Re: Het grote Dr Martens topic!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-18 23:51

Jaaaaaaaaa de Jadon! <3 Zag er laatst weer iemand mee lopen hier in de stad.
Ik heb echter een goede reden om me te bedwingen: Ik kan nauwelijks op dr. Martens lopen die niet van het zachte Virginia leer gemaakt zijn.

Warboel
Berichten: 14684
Geregistreerd: 04-11-08
Woonplaats: Leiden

Re: Het grote Dr Martens topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-18 23:53

Haha ja dat is een goede reden om ze niet te kopen idd haha :P

Ik kan juist ondanks een rottige hielblessure (posttraumatische dystrofie aan m’n hielbeen en achillespees) heel goed op Docs lopen... loop ze ook makkelijk in. Is me een raadsel waarom dat zo goed gaat hoor haha :')

bzquinto

Berichten: 233
Geregistreerd: 23-12-07
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-18 17:44

Paar weken geleden een paar aangeschaft (beasly tie uitvoering) , toch niet mijn ding. Helaas de kaartjes eraf gehaald dus kon ze helaas niet terugsturen, dan moet ik ze maar weer verkopen ! Helaas :')

(Note ; mocht er iemand interesse hebben zijn nooit gedragen en is maat 39) _/-\o_

mellanion84
Berichten: 241
Geregistreerd: 14-07-11
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-18 18:19

Hi meld me ook even hier..
Heb in spetember eindelijk een paar docs gekocht. Helemaal blij mee.. tot ik net zag dst het rubberen randje waar het stikels in zit losgescheurd is! De zool zit nu los van de schoen |(
Geen idee of dat onder een garantie valt... iemand een idee?

Warboel
Berichten: 14684
Geregistreerd: 04-11-08
Woonplaats: Leiden

Re: Het grote Dr Martens topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-18 18:28

Waar heb je ze gekocht? Lijkt mij wel trouwens.

Hebben jullie die nieuwe Dr Martens x Lazy Oaf gezien? Ik vind ze zooo leuk <3 jammer dat ze zo duur zijn!
Afbeelding

YMJArabians

Berichten: 9678
Geregistreerd: 10-11-05
Woonplaats: Somewhere

Re: Het grote Dr Martens topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-18 18:30

Ik zag ze inderdaad, erg schattig!

Lynnepinny

Berichten: 2705
Geregistreerd: 14-03-10

Re: Het grote Dr Martens topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-18 20:59

Heeft iemand ervaring met het snel slijten van veters? :o Sinds ik m'n nieuwe paar DM's heb (september vorig jaar) heb ik al twee setjes veters er doorheen gesleten.. De standaard bijgeleverde waren na een maand al stuk, en de veters van m'n vorige DM's waar ik drie jaar op heb gelopen hebben het bij mijn nieuwe paar net begeven :\

Shenavallie
Berichten: 11576
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-18 07:24

Nee, nog nooit (afkloppen) aan de hand gehad, Lynnepinny. Ik heb hier zelfs een heel oud paar staan, die helemaal zijn afgelopen en de veters zijn nog steeds in tact. Ook bij de DM's van mijn man zijn de veters nog steeds goed. Voor mijn idee dus best bijzonder, maar wellicht dat iemand anders jouw ervaring wel kan delen? Zijn het wel originele DM-veters?

Nala

Berichten: 8190
Geregistreerd: 11-04-13
Woonplaats: Kerkrade

Re: Het grote Dr Martens topic!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-18 08:46

Ik heb er ook nog nooit problemen mee gehad, en mijn 3 paar zijn ondertussen ook wel wat ouder. Maar dat ligt er misschien ook aan dat 2 ervan van heel zacht leer gemaakt zijn.

Lynnepinny

Berichten: 2705
Geregistreerd: 14-03-10

Re: Het grote Dr Martens topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-18 08:53

Dat zou het misschien kunnen zijn.. mijn vorige DM's waren van dat hele zachte leer, en toen zaten er ook nog eens hele stevige veters bij. De DM's die ik nu heb zijn juist best stug en daar zaten van die slappe vetertjes bij, maar nu zijn zelfs die dikke kapot ;( Misschien is het leer aan de randjes wel scherp of trek ik ze te hard aan, geen idee.

Warboel
Berichten: 14684
Geregistreerd: 04-11-08
Woonplaats: Leiden

Re: Het grote Dr Martens topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-18 09:52

Mijn moeder had ook veter problemen bij een van haar paren Docs :j zelf heb ik er nog geen last van gehad.

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Re: Het grote Dr Martens topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-18 10:03

Hier ook geen problemen mee! En ik heb ze dagelijks aan waarbij ik veel moet bukken waardoor er spanning op staat maar ze houden het goed uit

lisanne87

Berichten: 1041
Geregistreerd: 25-02-05

Re: Het grote Dr Martens topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-18 10:28

Ik merk ook veel verschil. In m’n leren zitten mooie dikke veters. In m’n lakkers zitten hele dunne veters, krijg ze ook niet lekker gestrikt.

Djilna

Berichten: 31009
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: On the trails

Re: Het grote Dr Martens topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 12:02

Ha, de schoenen die ik in januari had besteld en ik het geld toen voor terug kreeg omdat ze toch uitverkocht bleken, zag ik nu weer staan! Ivm glamourday dacht ik, laat ik eens kijken. En nu dus met 20% extra korting :D
Nu bedacht ik me na het afrekenen pas dat ik misschien die inloopsokken van hun wilde proberen, maar die bestel ik dan nu niet online ivm verzendkosten. Ga over een week naar Utrecht en loop dan wel even langs de winkel. Maar iemand hier ervaring ermee? Zijn die idd fijn?

Pluisje1998
Berichten: 1235
Geregistreerd: 06-08-11
Woonplaats: Omgeving Dordrecht/Rotterdam

Re: Het grote Dr Martens topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 21:02

Volgens mij heb ik hier nog nooit gereageerd, maar ik ben ook helemaal weg van dr martens. Ik heb nu drie paar, waarvan ik de laatste net gekocht heb met die glamour korting. De Vonda's, die wilde ik al zo lang hebben, ik vind die rozen erop zo gaaf. Ik ging met twee vrienden naar de store, en hoewel het eigenlijk niet de bedoeling was, hebben we alle drie schoenen gekocht :') toch wel heel prettig, die 20% korting.

Ik heb zomaar ook het idee dat deze een stuk minder pijnlijk worden om in te lopen dan mijn 1460s. Mijn andere twee paren waren echt hel om in te lopen, maar deze voel ik nu eigenlijk niet eens.

Shenavallie
Berichten: 11576
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-18 10:47

Ik ben een paar van mijn DM's aan het verkopen, omdat ik toch wel erg veel voorkeur voor bepaalde heb die ik heel vaak draag. Mijn allernieuwste Pascal II (zwart) zijn daarom onder andere de dupe, ondanks dat ik ze nog steeds erg gaaf vind. Mocht er interesse voor zijn: maat UK7, oftewel 41. Er is maar een keer of drie, vier op gelopen.


Afbeelding

Syberdepiep

Berichten: 1600
Geregistreerd: 18-09-07
Woonplaats: Lisse

Re: Het grote Dr Martens topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 15:57

Hoi, kom ook even binnenvallen in dit topic, ben een stille meelezer.
Heb een paar 1460's in bordeaurood, maat 7. Eerlijk gezegd draag ik ze nooit, en dat vind ik zonde omdat ze behoorlijk prijzig waren en ze er ook niet beter op worden als ze staan te verstoffen in de kast. Overweeg ze daarom te koop te zetten, maar wat is een reëel bedrag wat ze opbrengen?