Het grote Dr Martens topic!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 17:20

Oh nee oh nee oh nee op de fb verkoopgroep staan een maar canvas military doc’s in mijn maat, ongedragen.
Aaahhhhhhhv


hobbelheks

Berichten: 8843
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 19:02

Canvas, onhandig met regen!

Of uhm tja wat zal ik zeggen om je op andere ideeen te brengen :D

hobbelheks

Berichten: 8843
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Re: Het grote Dr Martens topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 19:05

Hier 2 paar nieuwe, best ernstig eigenlijk
Maar deze gaan vast ook weer 15 jaar mee toch o:)Afbeelding
Afbeelding

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Re: Het grote Dr Martens topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 19:29

Haha ik probeer de groep te vermijden zodat ik de foto niet meer zie.... en indd de regen.... en ik heb andere op het oog.... maar ze zijn zo leuk!!!!

Fair
Berichten: 3556
Geregistreerd: 18-01-12

Re: Het grote Dr Martens topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 14:28

Tof hobbelheks!

Pff, wordt echt moe van het verkopen van mijn mono white. Lopen echt een stelletje aasgieren rond. :’) Nee ze zijn niet nieuw, nee, je krijgt ze ook niet voor 50,- mee. %)

Drunksheep

Berichten: 9507
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 18:54

Eeeeindelijk heb ik de vegan 1460's besteld. Morgen komen ze *\o/*

Heb al een tijdje de gewone 1461's die heel goed bevallen, maar ik ben ze gewoon af aan het dragen om ze dan door de vegan variant te vervangen te zijner tijd.

Kan jullie echt aanraden om via Asos jullie Docs te bestellen (als ze daar de Docs van je dromen hebben natuurlijk). Vanuit ponden echt een stuk goedkoper, helemaal i.c.m. de acties die ze regelmatig hebben. Denk dat ze ook wel weer meedoen met Glamour day en dan krijg je dus 20% korting. En gratis verzending. Heb vanwege de 20% korting voor de studenten laatst op deze manier 105 euro betaald. En als het goed is krijg via CashbackXL nog eens 10% ervan terug.

Joe!

Shenavallie
Berichten: 11553
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 20:19

Voor jou helemaal top, Drunksheep! :j Gisteren liep ik heel blij een winkel in, omdat ik DM's zag staan: waren het de vegans... Ik krijg zweetvoeten in plastic schoenen, dus moet echt leren schoenen hebben. Was dus een beetje jammer voor mij (of goed voor mijn portemonnee). Welke kleur heb je besteld? Die ik zag staan waren de antraciet/donker tin-kleurige.

In 1963 the Bronx Zoo had an exhibit called "The Most Dangerous Animal in the World". It was a mirror.

I don't understand why when we destroy something created by man we call it vandalism, but when we destroy something created by nature we call it progress. Ed Begley Jr.

Myrth97

Berichten: 1587
Geregistreerd: 24-11-13
Woonplaats: Breda

Re: Het grote Dr Martens topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 20:36

Ik ben zo benieuwd hoe jullie al die kleurtjes combineren. Ik heb lekker makkelijk zwart, dat is makkelijk te combineren haha

Drunksheep

Berichten: 9507
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 21:00

Shenavallie schreef:
Voor jou helemaal top, Drunksheep! :j Gisteren liep ik heel blij een winkel in, omdat ik DM's zag staan: waren het de vegans... Ik krijg zweetvoeten in plastic schoenen, dus moet echt leren schoenen hebben. Was dus een beetje jammer voor mij (of goed voor mijn portemonnee). Welke kleur heb je besteld? Die ik zag staan waren de antraciet/donker tin-kleurige.


Gewoon zwart, zoals bijna al mijn schoenen _O-

Wil ook graag de vegan Jadon II's, maar die zijn er alleen in het rood en dat is dan weer minder mijn ding. Vind de Molly's ook heel tof, maar ik wil dan ook weer geen glitters :')

Joe!

Shenavallie
Berichten: 11553
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 08:42

Myrth97 schreef:
Ik ben zo benieuwd hoe jullie al die kleurtjes combineren. Ik heb lekker makkelijk zwart, dat is makkelijk te combineren haha

Ik trek gewoon aan welke kleur ik op dat moment zin in heb. Of het nu past of niet. Heel soms wil ik er wel rekening mee houden dat ik bijvoorbeeld een paar rode onder een rood shirtjurkje aan heb of een paar blauw/paarse onder een koele kleur kleding (meestal als ik naar iets serieus toe ga), maar meestal is het net hoe mijn pet staat. En ik draag ook wel eens twee kleuren DM's tegelijk: dus links kleur zus en rechts kleur zo. Gewoon, omdat het kan. :+

In 1963 the Bronx Zoo had an exhibit called "The Most Dangerous Animal in the World". It was a mirror.

I don't understand why when we destroy something created by man we call it vandalism, but when we destroy something created by nature we call it progress. Ed Begley Jr.

hobbelheks

Berichten: 8843
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Re: Het grote Dr Martens topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 16:03

ik draag bijna altijd zwart of paars dus het past altijd wel :D

Djilna

Berichten: 31009
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: On the trails

Re: Het grote Dr Martens topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 11:31

Onder een spijkerbroek of zwarte broek kan alles :)) En verder kijk ik naar welke kleding ik aantrek en dan kies ik de best passende schoenen.

Shenavallie leuk! :D

Lightning Rose QA (alias Bliksem) en ik zijn Klasse IV/CEI 3* (160km)
Meer dan 2500 wedstrijdkm samen :D
https://poweredbylightning.net/ Over endurancerijden en trailrunnen :)

Ikwashier

Berichten: 4015
Geregistreerd: 29-11-07
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 15:41

Ik denk dat ik binnenkort mijn eerste dr martens aan de voet ga hebben... Maarrrr welke kies ik? Zelfs in de basic zwart heb je meerdere opties. Een vriendin van mij beweerde dat er een paar is die meteen goed en lekker zit en dat je een soort hebt die echt horror zijn. Ze kon mij alleen niet vertellen welke nou goed was. Ik zit nu te twijfelen tussen deze:
https://www.zalando.nl/dr-martens-korte-laarzen-schwarz-do212k00c-q11.html
Of de Pascal
https://www.zalando.nl/dr-martens-pascal-veterboots-black-do211n020-q11.html

Naast dat de een mat is en de ander glimt, zit er ook verschil in pasvorm/inlopen etc? Het voelt een beetje als russian roulette voor mijn voeten als ik ze op de gok koop :=

EDIT: oja, dan heb je ook nog de vegan! Hoe zijn de meningen daarover?

[o]

Gerdjee

Berichten: 1508
Geregistreerd: 17-05-13
Woonplaats: Noord Brabant, Nieuwendijk

Re: Het grote Dr Martens topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 15:53


Dennis

Berichten: 31463
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 16:03

Oei, die oranje <3 .

Maar ik heb net met bloemetjes gekocht, en heb mijn soepele zwarte nog. En op stal mijn oude blauwe nog.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Lynnepinny

Berichten: 2700
Geregistreerd: 14-03-10

Re: Het grote Dr Martens topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 17:53

Mijn eerste paar was de Virginia Pascal. Ze zaten best lekker door het zachte leer, maar na twee jaar kwamen er gaten in.. nu heb ik de standaard 1460 en deze vind ik zoveel fijner, vooral omdat ze een stuk steviger zitten. Ze waren inderdaad wel wat stijver bij inlopen, maar eenmaal ingelopen zitten ze geweldig :D

ontherun
Berichten: 4958
Geregistreerd: 24-05-07
Woonplaats: Niemandsland

Re: Het grote Dr Martens topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 19:47

Ze hadden gewoon niks leuks in de outlet -O- En niks van de sale in mijn maat helaas.

Ik wil zo graag de Selena fur lined <3 ze zijn alleen zo duur helaas

Shenavallie
Berichten: 11553
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 21:31

Santigo_ schreef:
Ze hadden gewoon niks leuks in de outlet -O- En niks van de sale in mijn maat helaas.

Ik wil zo graag de Selena fur lined <3 ze zijn alleen zo duur helaas

Welke maat heb je en wat is de prijs in NL? Ik kan op E-bay een flink aantal vinden voor een redelijke prijs, zag ik net. Misschien dat je daar kunt slagen?

In 1963 the Bronx Zoo had an exhibit called "The Most Dangerous Animal in the World". It was a mirror.

I don't understand why when we destroy something created by man we call it vandalism, but when we destroy something created by nature we call it progress. Ed Begley Jr.

ontherun
Berichten: 4958
Geregistreerd: 24-05-07
Woonplaats: Niemandsland

Re: Het grote Dr Martens topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 21:43

Meestal heb ik maat 39, in NL kost ie €180 geloof ik en in de UK £135 normaal... Ik wil wel de zwarte. Goede tip van Ebay, thanks!

batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Re: Het grote Dr Martens topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-18 12:08

Ik ben heel gelukkig met mijn vegans. Ze zitten heerlijk en na 8 maanden intensief dragen krijg ik nog regelmatig de vraag of ze nieuw zijn. Even doekje erover en ze zijn idd weer als nieuw, echt veel fijner te onderhouden dan de leren. Heb er ook totaal geen zweetvoeten in oid. Heb lang getwijfeld, maar ben nu ontzettend blij dat ik mn leren docs heb omgeruild voor Vegan

Belle comme une Fleur! En dan komt er een tijd van afscheid nemen..

Ikwashier

Berichten: 4015
Geregistreerd: 29-11-07
Woonplaats: Drenthe

Re: Het grote Dr Martens topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-18 12:16

Och dat klinkt goed! Thanks voor de antwoorden :)

[o]

Anoniem

Re: Het grote Dr Martens topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-18 11:29

Weten jullie toevallig of er in Rotterdam een winkel is waar op het moment veel kortingen zijn voor Dr. Martens?
Ik weet waar de Dr. Martens store zit daar, maar verder heb ik geen idee of er bepaalde winkels zijn waar ze bijvoorbeeld goedkoper zijn.

ruitje

Berichten: 12310
Geregistreerd: 29-06-03

Re: Het grote Dr Martens topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 16:03

Joe schopje. Omdat de ritsen van mijn DR Martens stuk waren vandaag weer naar het outlet centre in Roermond geweest. Was de bon kwijt. Super geholpen. Morgen word ik teruggebeld wat ze gaan doen. Want 2 ritsen vervangen voor schoenen waar ik 25 euro voor betaald heb....

Maar er stonden dus weer zeker 20 paar voor 20 euro.
Rode lage, vond ik naar zo zo.
En een soort werklaarstype, vond ik super leuk.
En nog stoffen paarse, ook leuk.

Serieus overwogen ze te kopen en door te verkopen voor die 20 euro :+

Binnenkort weer mijn laarzen ophalen hoop Ik, dus dan nog maar eens kijken :D

24/7 buiten en een binnenbak in de Randstad? Het is er:
insta: https://www.instagram.com/staldegroenemeer website: https://www.staldegroenemeer.nl

pluisje88

Berichten: 8056
Geregistreerd: 22-05-07
Woonplaats: Ergens in de Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-18 10:02

ruitje schreef:
Joe schopje. Omdat de ritsen van mijn DR Martens stuk waren vandaag weer naar het outlet centre in Roermond geweest. Was de bon kwijt. Super geholpen. Morgen word ik teruggebeld wat ze gaan doen. Want 2 ritsen vervangen voor schoenen waar ik 25 euro voor betaald heb....

Maar er stonden dus weer zeker 20 paar voor 20 euro.
Rode lage, vond ik naar zo zo.
En een soort werklaarstype, vond ik super leuk.
En nog stoffen paarse, ook leuk.

Serieus overwogen ze te kopen en door te verkopen voor die 20 euro :+

Binnenkort weer mijn laarzen ophalen hoop Ik, dus dan nog maar eens kijken :D


Ik woon echt veel te ver weg dus kan er jammer genoeg niet heen. Maak maar foto’s ;) ik heb interesse. Soort werklaars type klinkt interessant. Martens met hakken ook, tja eigenlijk alle Martens zijn interessant voor dat geld :)

Holistic Horsegirl - Volg ons op facebook voor Tips & Tricks over (PSSM-2) paarden en training

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Re: Het grote Dr Martens topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-18 11:23

Werklaars achtig? Die klinkt interessant!!
Verdikke laat ik vandaag jarig zijn, verjaardagscentjes hebben, 25 min van Roermond af wonen en geen auto ter beschikking hebben om er heen te rijden vandaag want die staat in de garage...