Het Kleding Topic - Deel 7

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Blue_flower
Berichten: 1928
Geregistreerd: 26-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-21 00:04

Pluisje1998 schreef:
Hey,
Heeft misschien één van de le,ers hier een tip voor mij.

Ik ben op zoek naar een zwarte high waisted sportlegging. Ik doe yoga en thuis workouts en wil als het straks weer kan ook naar de sportschool. Hij mag dus absoluut niet doorschijnen.

Het grootste probleem waar ik tegenaan loop is de maat/pasvorm. Ik heb een best slanke taille tegenover mijn heupen. Hierdoor zijn alle leggings die ik tot nu toe heb geprobeerd (op een katoenen niet-sport legging van adidas na) te wijd op de taille. En dan zakken ze af en ziet het er niet zo floriasant uit. Kortom de pasvorm is superbelangrijk, die mag niet te recht zijn.

Is er hier misschien iemand die de gouden tip heeft? Budget is jooguit 50/60 euro.

Ohja, ik weet van leggings met touwtjes in de taille maar dat vind ik echt niet fijn zitten...


Geen idee of deze fijn voor jou passen, maar het bekijken waard: https://www.own-wear.com/nl?gclid=CjwKC ... 08QAvD_BwE

Sem_
Berichten: 7764
Geregistreerd: 17-02-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-21 06:18

Pluisje1998 schreef:
Hey,
Heeft misschien één van de le,ers hier een tip voor mij.

Ik ben op zoek naar een zwarte high waisted sportlegging. Ik doe yoga en thuis workouts en wil als het straks weer kan ook naar de sportschool. Hij mag dus absoluut niet doorschijnen.

Het grootste probleem waar ik tegenaan loop is de maat/pasvorm. Ik heb een best slanke taille tegenover mijn heupen. Hierdoor zijn alle leggings die ik tot nu toe heb geprobeerd (op een katoenen niet-sport legging van adidas na) te wijd op de taille. En dan zakken ze af en ziet het er niet zo floriasant uit. Kortom de pasvorm is superbelangrijk, die mag niet te recht zijn.

Is er hier misschien iemand die de gouden tip heeft? Budget is jooguit 50/60 euro.

Ohja, ik weet van leggings met touwtjes in de taille maar dat vind ik echt niet fijn zitten...
Gymshark?

_Chip

Berichten: 1494
Geregistreerd: 07-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-21 07:58

Gymshark heeft sinds kort de nieuwe vital seamless, de "Vital Seamless 2.0", deze schijnt in ieder geval tov de oude versie in de taille een stuk beter aan te sluiten. Ik heb de oude versie en ben daar al heel tevreden mee, dus als je iets wil wat goed aansluit in je taille zou ik die zeker uitproberen!

Sem_ schreef:
Pluisje1998 schreef:
Hey,
Heeft misschien één van de le,ers hier een tip voor mij.

Ik ben op zoek naar een zwarte high waisted sportlegging. Ik doe yoga en thuis workouts en wil als het straks weer kan ook naar de sportschool. Hij mag dus absoluut niet doorschijnen.

Het grootste probleem waar ik tegenaan loop is de maat/pasvorm. Ik heb een best slanke taille tegenover mijn heupen. Hierdoor zijn alle leggings die ik tot nu toe heb geprobeerd (op een katoenen niet-sport legging van adidas na) te wijd op de taille. En dan zakken ze af en ziet het er niet zo floriasant uit. Kortom de pasvorm is superbelangrijk, die mag niet te recht zijn.

Is er hier misschien iemand die de gouden tip heeft? Budget is jooguit 50/60 euro.

Ohja, ik weet van leggings met touwtjes in de taille maar dat vind ik echt niet fijn zitten...
Gymshark?

Kyno

Berichten: 10422
Geregistreerd: 07-09-03

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-21 10:17

Ik zweer zelf bij de (yoga) leggings van urban goddess, en dan die grotendeels gemaakt zijn van bamboe. Nog nooit gehad dat die zakken!

xxxmh

Berichten: 3483
Geregistreerd: 21-06-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-21 21:04

Hoi, even een vraagje hier. Ik heb een flared broek besteld en nu twijfel ik over de lengte. Ik heb lange benen, lengte maat 34. Is deze te kort of niet?

Afbeelding

Afbeelding

Niekj_Jente
Berichten: 2433
Geregistreerd: 29-08-06
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-21 00:49

xxxmh schreef:
Hoi, even een vraagje hier. Ik heb een flared broek besteld en nu twijfel ik over de lengte. Ik heb lange benen, lengte maat 34. Is deze te kort of niet?

[ [url=m/pM8ycs.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/4LXnTl.jpg]Afbeelding[/url] ]



Toevallig vandaag ook eentje gekocht en hij valt kwa lengte hetzelfde als bij jou.

Aight
Berichten: 3189
Geregistreerd: 01-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-21 09:00

xxxmh schreef:
Hoi, even een vraagje hier. Ik heb een flared broek besteld en nu twijfel ik over de lengte. Ik heb lange benen, lengte maat 34. Is deze te kort of niet?

[ [url=m/pM8ycs.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/4LXnTl.jpg]Afbeelding[/url] ]


ik vind hem zelf wel aan de korte kant omdat ik nu meer een ''rechte broek'' idee krijgt i.p.v. flared.

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-21 15:32

Heeft iemand tips voor echt mooie espadrilles? <3 Het liefst beige achtig van kleur en niet al te hoog (max 8 cm). De prijs maakt niet zoveel uit, als ze maar lekker zitten en mooi zijn.

Flying_Angel

Berichten: 15714
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-21 15:40


Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-21 21:23


Flying_Angel

Berichten: 15714
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-21 21:58

Graag gedaan :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-21 13:01

Mag ik jullie om advies vragen? :o Ik heb nul gevoel voor mode en kan wel wat hulp gebruiken :o

Ik heb binnenkort een bruiloft en heb dit jurkje gekocht. Dresscode is 'een beetje netjes'. De bruiloft is buiten en het wordt zo'n 15 graden. Ik dacht eraan om een warme legging te kopen zodat ik niet doodvries. Wat voor kleur zouden jullie doen? Ik doe er een donkerblauwe blazer bij aan en heb beige schoenen.

Is het mooier om iets semi-doorzichtigs te dragen of kan een donkerblauwe legging ook mooi staan, denken jullie? :o? :brr:

https://www.wehkamp.nl/morgan-jurk-met- ... -16714037/

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-21 13:47

Oh, laat maar! Ik heb al iets gestrikt 8-)

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33787
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-21 13:50

culaccino schreef:
Oh, laat maar! Ik heb al iets gestrikt 8-)

Een legging is echt iets wat niet meer kan. :o
Maakt niet uit in welke kleur. :=

Anoniem

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-21 13:56

Haha daar was ik al bang voor :') Panty it is, nog bedankt voor je reactie!

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33787
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-21 14:55

Goedzo haha!

Maartje_M

Berichten: 9363
Geregistreerd: 09-04-07
Woonplaats: Aarle-Rixtel

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-21 19:17

Wel echt een super leuk jurkje!

Anoniem

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-21 19:26

Thanks! Vrolijk he! Valt mooi op maat, mocht je hem ook willen. Alleen die hals staat me niet zo mooi, dus ik haal er nog een draadje doorheen bij de schouders, denk ik.

c_alsemgeest

Berichten: 20665
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-21 21:29

Ik heb jullie hulp nodig. :Y)

En omdat jullie hierboven ook goede tips hadden qua sportlegging (zo als stille meelezer een mooie gevonden.) Dacht ik... wellicht hebben jullie hier ook ideeën bij:

Ik heb stevige gespierde bovenbenen en kuiten.
Maar mijn taille is smal. (benen maat 38, taille 34)
Ik had altijd de curved jeans van levi, maar die zijn niet meer te krijgen/het model valt anders...
Dus ik krijg òf m'n benen er niet in òf ik heb een open tuut bij mijn rug van de tailleband -O-
Hebben jullie een tip waar ik mooie passende skinny jeans kan vinden?
Ik laat nu steeds op de taille innemen, maar dat doet toch wat afbreuk aan het model van de broek. :/

Ik zie meerdere merken met reclames langskomen op FB. Weleens wat van besteld... maar die zijn erg duur en de kwaliteit is echt bar slecht... meer een soort leggingstof :+

Ik zag nu de shape van Gstar, misschien hier mensen ervaring mee?
En ik zoek wel echte jeans, stretch is ook goed.
Medium tot high waist.

s_casper

Berichten: 488
Geregistreerd: 13-12-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-21 16:53

c_alsemgeest schreef:
Ik heb jullie hulp nodig. :Y)

En omdat jullie hierboven ook goede tips hadden qua sportlegging (zo als stille meelezer een mooie gevonden.) Dacht ik... wellicht hebben jullie hier ook ideeën bij:

Ik heb stevige gespierde bovenbenen en kuiten.
Maar mijn taille is smal. (benen maat 38, taille 34)
Ik had altijd de curved jeans van levi, maar die zijn niet meer te krijgen/het model valt anders...
Dus ik krijg òf m'n benen er niet in òf ik heb een open tuut bij mijn rug van de tailleband -O-
Hebben jullie een tip waar ik mooie passende skinny jeans kan vinden?
Ik laat nu steeds op de taille innemen, maar dat doet toch wat afbreuk aan het model van de broek. :/

Ik zie meerdere merken met reclames langskomen op FB. Weleens wat van besteld... maar die zijn erg duur en de kwaliteit is echt bar slecht... meer een soort leggingstof :+

Ik zag nu de shape van Gstar, misschien hier mensen ervaring mee?
En ik zoek wel echte jeans, stretch is ook goed.
Medium tot high waist.


Ik vind de broeken van Fitjeans heel fijn. Past wel precies bij wat je zoekt qua maten. Maar het kan zijn dat je die bedoelt. Zij adverteren op Facebook en de broeken zijn ook duur. Maar ik vind ze wel heel lekker zitten en een goede service. Eén paar had in de was een verkleurd plekje gekregen en ze hebben mij toen een nieuwe broek toegestuurd, terwijl ik de oude niet terug hoefde te sturen. Verder met de andere broeken geen slechte ervaringen.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33787
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-21 16:58

Ik ben laatst geslaagd bij de primark maar dat was geen skinny jeans haha. Maar ik heb ook goede verhalen gehoord over fitjeans!

Instagrammer Rachel John heeft ook zo'n figuur en die post vaak foto's met broeken en waar je ze kan halen.

c_alsemgeest

Berichten: 20665
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-21 19:08

Oh nee fitjeans heb ik een keer besteld... vind die echt veel te dun voor wat je betaald :')

Mars

Berichten: 33261
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-21 19:26

Probleem van die envelop achterop heb ik dus ook, wel kont/heupen en minitaille.
Bij mij zitten de jeans van Esprit erg goed, en die van Zoe Karssen (via Otrium nog wel te koop, merk is volgens mij gestopt) en ik heb er een van Il Dolce die ook erg goed zit. Esprit valt vaak wel iets groter dus als je tussen twee maten valt kun je vaak rustig de kleine nemen.

Tiggs

Berichten: 7523
Geregistreerd: 30-05-11
Woonplaats: Dunning-Kruger Park

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-21 09:07

Hebben jullie weleens iets bij Snag Tights besteld?

Sem_
Berichten: 7764
Geregistreerd: 17-02-06

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-21 09:20