Het Kleding Topic - Deel 7

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
paljaslaura

Berichten: 2741
Geregistreerd: 23-06-10
Woonplaats: Noord Holland

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-19 12:36

Ik kom hier even geheel random binnenvallen. Maar ik heb echt geen flauw idee dus ik dacht; lets ask.
Heeft 1 van jullie enig idee waar ik iets soortgelijks zou kunnen vinden?
Afbeelding



Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-19 12:45

paljaslaura schreef:
Ik kom hier even geheel random binnenvallen. Maar ik heb echt geen flauw idee dus ik dacht; lets ask.
Heeft 1 van jullie enig idee waar ik iets soortgelijks zou kunnen vinden?
[ [url=m/OyCEEt.png]Afbeelding[/url] ]



Oh wat een vet ding zeg! Zara heeft soms wel zulke dingen geloof ik...

loismooij15

Berichten: 296
Geregistreerd: 24-12-14
Woonplaats: bergschenhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-19 10:29

Hoi Allemaal,

Geen idee of ik hier goed zit maar ik heb een animo jasje (zwart) dat vaal is geworden.. Hebben jullie tips om die weer zwart te krijgen?

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game. ~ a Cinderella Story
LM Jack Daniels || L1+ 19 / L2 +10
Bacardi || Z2 / 1-3-2016 †

Gummybear123
Berichten: 90
Geregistreerd: 31-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-19 22:22

Hey!
Ik ben op zoek naar een zwarte, gevoerde spijerjas die ik nu al met een graad of 10 kan dragen. Ik kan echter niets vinden, weet iemand waar ik dit kan vinden? Mijn budget is max 45 euro.

Groetjes!!

xFioon

Berichten: 4898
Geregistreerd: 15-09-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-19 10:56

loismooij15 schreef:
Hoi Allemaal,

Geen idee of ik hier goed zit maar ik heb een animo jasje (zwart) dat vaal is geworden.. Hebben jullie tips om die weer zwart te krijgen?

Ik weet niet wat voor materiaal het is?
Je zou kunnen verven met Dylon als het materiaal daar bij de geschikte stoffen staat.

Neem een kijkje in mijn kledingkast op Vinted: https://www.vinted.nl/member/33677517-fie28

                        • Bambi & Bandiet <3

Noa28
Berichten: 264
Geregistreerd: 27-04-16
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-19 00:49

Hallo allemaal, ik heb eerlijk gezegd geen idee of dit het juiste topic is om mijn vraag te stellen, maar anders hoor ik het wel :)
Ik ben opzoek naar combat boots voor een betaalbare prijs, maar waar zijn die te koop (op internet)? De meeste zijn al snel zo duur.. :\ Ik zoek ook niet hele lage boots, maar ook niet hele hoge. En het liefst met een verharde neus, maar dat hoeft niet persee..

xWouter

Berichten: 2726
Geregistreerd: 03-09-09
Woonplaats: Oosterhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 21:56

Ik schop hier even een beetje leven in :+

Ik ben opzoek naar een (goed aansluitende) pantalon met bijpassende blazer mét een printje. Nu ben ik niet opzoek naar merken zoals Zara of H&M, maar laten dit nou juist de sites zijn waar ik wel dingen kan vinden.

Iemand die een andere site/een merk weet waar ze verkopen wat ik zoek?

goldith

Berichten: 492
Geregistreerd: 30-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 22:32


Dizzy505
Berichten: 1587
Geregistreerd: 03-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 23:47

xWouter schreef:
Ik schop hier even een beetje leven in :+

Ik ben opzoek naar een (goed aansluitende) pantalon met bijpassende blazer mét een printje. Nu ben ik niet opzoek naar merken zoals Zara of H&M, maar laten dit nou juist de sites zijn waar ik wel dingen kan vinden.

Iemand die een andere site/een merk weet waar ze verkopen wat ik zoek?

Naar wat voor merken ben je dan opzoek? Goedkoop of mag het ook wat prijziger?
Ik heb bijvoorbeeld deze van na-kd.
Wel gewoon een normale pantalon, ik houd niet van erg aansluitend.

Afbeelding

Mand

Berichten: 3157
Geregistreerd: 27-04-14
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 23:54

Hoi! Ik klets veel mee in het outfit topic, zou ik me hier ook mogen melden? :o

Korter.

Aight
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 13:23

xWouter schreef:
Ik schop hier even een beetje leven in :+

Ik ben opzoek naar een (goed aansluitende) pantalon met bijpassende blazer mét een printje. Nu ben ik niet opzoek naar merken zoals Zara of H&M, maar laten dit nou juist de sites zijn waar ik wel dingen kan vinden.

Iemand die een andere site/een merk weet waar ze verkopen wat ik zoek?


Bij fabienne chapot misschien?

Nann__

Berichten: 2208
Geregistreerd: 15-01-06
Woonplaats: Ede

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 13:48

Ik weet niet in welke prijsklasse je zoekt maar Josh V heeft ook hele mooie pakken

Amado7

Berichten: 10727
Geregistreerd: 04-06-11
Woonplaats: In het leukste dorp.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-19 18:16

Hoi bokkers,
even een vraagje. Heeft iemand heel toevallig het rode midrise rokje van Veromoda?

Zo balen, had een fashioncheque van een flink bedrag. Wilde zo graag dat rokje maar hij is elke keer in mijn maat uitverkocht. Vanmiddag was hij weer beschikbaar in mijn maat, had ik hele bestellijst geplaats, pakt hij de fashioncheque niet, die kan niet online. Dus ik naar de Veromoda gecrosst, omgewisseld voor een gift card, kom ik thuis is hij uitverkocht in S en in M. :( Zo balen, wordt alles altijd weer aangevuld?

Edit: nu zie ik dat ze hem bij Wehkamp wel hebben in M. -O- Nu kan ik mijn fashioncheque niet meer gebruiken daar want het is nu een veromoda giftcard -O-

Niet perfect is ook goed

Nann__

Berichten: 2208
Geregistreerd: 15-01-06
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-19 21:43

[code][/code]
amado7 schreef:
Hoi bokkers,
even een vraagje. Heeft iemand heel toevallig het rode midrise rokje van Veromoda?

Zo balen, had een fashioncheque van een flink bedrag. Wilde zo graag dat rokje maar hij is elke keer in mijn maat uitverkocht. Vanmiddag was hij weer beschikbaar in mijn maat, had ik hele bestellijst geplaats, pakt hij de fashioncheque niet, die kan niet online. Dus ik naar de Veromoda gecrosst, omgewisseld voor een gift card, kom ik thuis is hij uitverkocht in S en in M. :( Zo balen, wordt alles altijd weer aangevuld?

Edit: nu zie ik dat ze hem bij Wehkamp wel hebben in M. -O- Nu kan ik mijn fashioncheque niet meer gebruiken daar want het is nu een veromoda giftcard -O-

Kunnen ze hem niet bestellen bij de Vero Moda?

Macyy

Berichten: 1490
Geregistreerd: 27-12-09

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-19 00:08

Wat balen van je gift card zeg! Inderdaad, even na vragen of ze hem in de winkel voor je kunnen bestellen.

Ik kom even binnen vallen met een vraag. Begin juli heb ik een bruiloft van mijn oom en aanstaande tante. Toen ik een jaar of 8 was heb ik een bruiloft meegemaakt maar verder eigenlijk nooit. Ik heb wel wat rond gestruind op internet maar zie door de bomen het bos echt niet meer. Er is zóveel keuze. :') Er is geen dresscode en ik ben dag en avond gast. Kwa postuur heb ik een zandloper figuur en een normaal postuur, heeft iemand van jullie websites of eventueel voorbeelden ter inspiratie? Mijn dank is groot!

DewiRox
Berichten: 4586
Geregistreerd: 29-12-08
Woonplaats: Den Haag

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-19 07:46

Misschien heb je het in het andere topic al gezien, maar dit had ik aan afgelopen vrijdag tijdens een bruiloft;

Afbeelding

Ik kijk vaak voor jurkjes die zowel met mooi weer als met wat minder mooi weer kunnen. Ik vind lange mouwen en blote benen dan ideaal, want dan kan je gewoon open schoenen aan ook (Ik had witte sneakertjes mee voor toen ik mijn hakken zat was). Daarnaast vind ik het altijd lastig om een vestje of blazertje ergens bij te vinden, dus dan is een lange mouw ook ideaal :)

Ik doe eigenlijk nooit zo ingewikkeld met bruiloften hoor. Gewoon een leuk jurkje waar je je prettig in voelt, die je eventueel ook nog eens buiten de bruiloft kan dragen. Je hebt ook hele mooie jumpsuits, die zijn momenteel überhaupt weer in de mode. Dat is ook nog een idee?

~ leef vandaag, want niemand heeft je een morgen beloofd ~

xRoosss

Berichten: 1645
Geregistreerd: 04-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-19 09:44

Ik heb toevallig gisteren dit jurkje besteld voor een bruiloft, komt uit de Zalando Lounge van €80 voor €29 :D komt uit de sale van Miss Guided, zeker een aanrader om je daar aan te melden! Komen heel vaak hele goede aanbiedingen voorbij.

Afbeelding

En net als Dewi vind ik lange mouwen echt heel fijn! En ik gooi er nog een taille riem omheen en wat sieraden om het af te maken.

Afgelopen zomer heb ik deze aan gehad, komt van een boetiekje in Rotterdam: Elle Voudrait, zeker een aanrader om hun webshop/insta/Facebook te bekijken, altijd een hele mooie collectie, wel wat prijzig:

Afbeelding

Macyy

Berichten: 1490
Geregistreerd: 27-12-09

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-19 09:48

Ik zag je foto inderdaad al voorbij komen Dewi, je zag er echt prachtig uit! Zoiets zoek ik ook, netjes en gepast voor een bruiloft maar kun je altijd nog eens dragen.

Bedankt voor je tips Roos! Die sites ken ik niet, ga gelijk even kijken :D

Nann__

Berichten: 2208
Geregistreerd: 15-01-06
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-19 16:52

DewiRox schreef:
Misschien heb je het in het andere topic al gezien, maar dit had ik aan afgelopen vrijdag tijdens een bruiloft;

[ [url=m/O1hKXK.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik kijk vaak voor jurkjes die zowel met mooi weer als met wat minder mooi weer kunnen. Ik vind lange mouwen en blote benen dan ideaal, want dan kan je gewoon open schoenen aan ook (Ik had witte sneakertjes mee voor toen ik mijn hakken zat was). Daarnaast vind ik het altijd lastig om een vestje of blazertje ergens bij te vinden, dus dan is een lange mouw ook ideaal :)

Ik doe eigenlijk nooit zo ingewikkeld met bruiloften hoor. Gewoon een leuk jurkje waar je je prettig in voelt, die je eventueel ook nog eens buiten de bruiloft kan dragen. Je hebt ook hele mooie jumpsuits, die zijn momenteel überhaupt weer in de mode. Dat is ook nog een idee?

Oh je hakken! <3 Hele mooie outfit sowieso!

Tiggs

Berichten: 7522
Geregistreerd: 30-05-11
Woonplaats: Dunning-Kruger Park

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-19 22:44

Ik zou niet zo snel zwart aantrekken naar een bruiloft... Zeker niet overdag.

Welkom in het Dunning-Krugerpark!

Mars

Berichten: 33257
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-19 23:30

Wilde net hetzelfde zeggen, zowel zwart als wit vind ik not done op een bruiloft.

In het verleden gebeurd niets (meer)
In de toekomst gebeurd (nog) niets
Er is alleen maar nu

Alaskan

Berichten: 229
Geregistreerd: 18-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-19 12:04

xRoosss schreef:
Ik heb toevallig gisteren dit jurkje besteld voor een bruiloft, komt uit de Zalando Lounge van €80 voor €29 :D komt uit de sale van Miss Guided, zeker een aanrader om je daar aan te melden! Komen heel vaak hele goede aanbiedingen voorbij.

[ [url=m/QVNx0c.jpg]Afbeelding[/url] ]

En net als Dewi vind ik lange mouwen echt heel fijn! En ik gooi er nog een taille riem omheen en wat sieraden om het af te maken.

Afgelopen zomer heb ik deze aan gehad, komt van een boetiekje in Rotterdam: Elle Voudrait, zeker een aanrader om hun webshop/insta/Facebook te bekijken, altijd een hele mooie collectie, wel wat prijzig:

[ [url=m/vhZDBo.jpg]Afbeelding[/url] ]


Super mooie jurk die eerste! Weet je toevallig hoe die jurk heet?

Doubtless

Berichten: 8463
Geregistreerd: 29-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-19 07:21

Mars schreef:
Wilde net hetzelfde zeggen, zowel zwart als wit vind ik not done op een bruiloft.


Deze discussie komt elk jaar weer terug :))

Inderdaad geen zwart of wit, die kleuren zijn voor de bruid en bruidegom. Ik vind pastelkleuren altijd zo mooi voor een bruiloft :+: heb zelf een donkerblauw jurkje klaar hangen voor een bruiloft volgende maand!


Afbeelding

      Sometimes the things you cannot change end up changing you.

Meliaforever

Berichten: 12035
Geregistreerd: 12-12-05
Woonplaats: Oegstgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-19 12:24

Ik heb deze korte broek gekocht, maar geen idee wat ik erboven moet doen. Het liefst niet doorschijnend en wit is al snel doorschijnend helaas.

Afbeelding

------------------------------

Macyy

Berichten: 1490
Geregistreerd: 27-12-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-19 18:04

Wat een gaaf jurkje hierboven! Ik vind pasteltinten inderdaad ook erg mooi, ik ga er vanavond eens goed voor zitten :D Vind het model ook erg lastig inschatten, kwestie van passen denk ik.

Leuk broekje hierboven! Ik heb een paar goede witte shirts die niet doorschijnen, soms heb je ook hempjes met dubbele voering (hoe leg ik dit het beste uit?) Zo schijnen ze minder snel door. Verder kun je er grijs, zwart, donker blauw, iets met een streepje, misschien zacht roze, of met een rustige print? Lastig hoor!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: __nina, Aeva, Celiien, Charaz, Iloveiswan, MerleSimone, Mira283, Relserk, winnetou4502 en 215 bezoekers