Het Kleding Topic - Deel 7

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
xU_Blinghx
Berichten: 1780
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Mars

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-18 20:32

Misschien kijken op carnavals/feest kleding websites?
SoLow misschien?

Insta: yl_aerial


Mars

Berichten: 33223
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-18 21:07

Heeft iemand wel eens bij Stradivarius gekocht? Valt t groot/klein/normaal? Hang momenteel tussen een S en XS in dus even twijfel wat ik zou nemen, gaat om een topje.

In het verleden gebeurd niets (meer)
In de toekomst gebeurd (nog) niets
Er is alleen maar nu

Kinke

Berichten: 20477
Geregistreerd: 20-02-04
Woonplaats: Overijssel

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-18 21:50

bedankt Frummels en xU_Blinghx!!
had wel feestwinkels online gevonden, maar alleen kleine maten.
SoLow ken ik helemaal niet, zie dat er zowaar een filiaal is redelijk in de buurt.

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-18 06:27

Misschien de Large?

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-18 06:28

Mars schreef:
Heeft iemand wel eens bij Stradivarius gekocht? Valt t groot/klein/normaal? Hang momenteel tussen een S en XS in dus even twijfel wat ik zou nemen, gaat om een topje.

Ik koop er best vaak. Heb altijd mijn eigen maat :)

PollyPancake

Berichten: 478
Geregistreerd: 10-10-13
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-18 08:04

Ik heb ook een vraagje. In september heb ik een bruiloft, daarvoor heb ik al een jurkje. Nu wil ik daar eigenlijk nog iets van een jasje bij. Liefst iets met korte mouwen of driekwart mouwen en niet te dik zodat het niet te warm is. Het gaat er meer om dat mijn schouders dan bedekt zijn enzo. Iemand enig idee welk jasje bij dit jurkje zou passen? Heb zelf nog niet echt iets gevonden helaas.Afbeelding

Just because you're traveling a well marked trail, doesn't mean whoever made it knew where they were going. - Cowboy's Wisdom

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-18 09:46

Of zo een mooie sjaal die je om je schouders kan hangen?

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-18 10:17


Jackieboy
Berichten: 1167
Geregistreerd: 22-10-04

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-18 14:45

Wie heeft er suggesties voor een website om een jurkje te vinden voor een bruiloft deze maand? H&M, Wehkamp en Zalando al gekeken maar nog niet helemaal kunnen vinden

Nann__

Berichten: 2208
Geregistreerd: 15-01-06
Woonplaats: Ede

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-18 14:50

Nelly :)

roxiie

Berichten: 7825
Geregistreerd: 22-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-18 16:08

Steps

Winnaars hebben een doel, verliezers slechts een excuus..

Laurie

Berichten: 4495
Geregistreerd: 05-05-07
Woonplaats: Doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-18 17:17

Nann__ schreef:
Nelly :)

Nelly zou ik een beetje voorzichtig mee zijn. Ik heb er in het verleden altijd naar tevredenheid besteld, maar de laatste keer een hele late levering gehad. Vervolgens werd mijn retour pas na vijf weken geregistreerd (is nog niet terugbetaald!) en reactie van de klantenservice krijg je niet. Overal op internet zijn met name sinds juni soortgelijke ervaringen te vinden.

Bubbleroom.com is een fijn alternatief :)

donnar

Berichten: 2195
Geregistreerd: 03-06-11
Woonplaats: Provincie Utrecht

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-18 18:07

Zalando lounge, is geluk hebben wat er in de aanbieding komt, en altijd even checken wat de verwachte levertijd is. Maar zeker als ik een wat duurder item nodig heb (leren schoenen, winterjas etc) kijk ik daar. Mega kortingen, je moet er alleen wel snel bij zijn.

Dizzy505
Berichten: 1587
Geregistreerd: 03-03-12

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-18 18:51

Asos

Nyaleti

Berichten: 5997
Geregistreerd: 05-04-10

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-18 21:37

Ik kom me hier ook maar eens melden! Ik ben opzoek naar luchtige broeken en jumpsuits. Keuze genoeg zou je zeggen maar het probleem is dat ik 1,60 ben :+ alles is veel te lang! Als ik een maatje kleiner pak dan zit het vaak wat te strak waardoor het comfortabele weg is, terwijl ik ze juist al chill outfit wil.
Heeft iemand hier een leuke site of winkel waar ik iets zou kunnen vinden? Heb liever een slechtere kwaliteit dan dat ik de hoofdprijs betaal (omdat ik er meerdere zoek) :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-18 21:41

casperzazoe schreef:
Ik kom me hier ook maar eens melden! Ik ben opzoek naar luchtige broeken en jumpsuits. Keuze genoeg zou je zeggen maar het probleem is dat ik 1,60 ben :+ alles is veel te lang! Als ik een maatje kleiner pak dan zit het vaak wat te strak waardoor het comfortabele weg is, terwijl ik ze juist al chill outfit wil.
Heeft iemand hier een leuke site of winkel waar ik iets zou kunnen vinden? Heb liever een slechtere kwaliteit dan dat ik de hoofdprijs betaal (omdat ik er meerdere zoek) :)



Asos! :) En dan op categorie Petite klikken. Ik ben zelf 1.63, en sinds ik dat heb ontdekt shop ik enkel nog daar voor jurken en jumpsuits. Eindelijk kan ik ook een maxi dress enzo aan! :D En terugsturen is zó makkelijk en handig!

Vealosz

Berichten: 4556
Geregistreerd: 16-07-07
Woonplaats: ‘s-Heerenberg

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-18 02:52

Ik kom me ook maar eens aanmelden. Ik ben op zoek naar een jurkje voor de feest van mijn tante waar ze 50 word, en voor mijn eigen verjaardag. Ik heb een buikje, brede heupen, en grotere borsten... Ik vind het echt enorm lastig...

:¨·.·¨:
`·.
Kaya

ElizeVdS
Berichten: 6567
Geregistreerd: 04-08-02

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-18 06:40

Wat is je budget/stijl? Verdere wensen?

Vealosz

Berichten: 4556
Geregistreerd: 16-07-07
Woonplaats: ‘s-Heerenberg

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-18 11:03

50 euro vind k wel echt de max. En stijl... k weet het niet eigenlijk hihi.

:¨·.·¨:
`·.
Kaya


Nyaleti

Berichten: 5997
Geregistreerd: 05-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-18 22:58

Resistance schreef:
casperzazoe schreef:
Ik kom me hier ook maar eens melden! Ik ben opzoek naar luchtige broeken en jumpsuits. Keuze genoeg zou je zeggen maar het probleem is dat ik 1,60 ben :+ alles is veel te lang! Als ik een maatje kleiner pak dan zit het vaak wat te strak waardoor het comfortabele weg is, terwijl ik ze juist al chill outfit wil.
Heeft iemand hier een leuke site of winkel waar ik iets zou kunnen vinden? Heb liever een slechtere kwaliteit dan dat ik de hoofdprijs betaal (omdat ik er meerdere zoek) :)



Asos! :) En dan op categorie Petite klikken. Ik ben zelf 1.63, en sinds ik dat heb ontdekt shop ik enkel nog daar voor jurken en jumpsuits. Eindelijk kan ik ook een maxi dress enzo aan! :D En terugsturen is zó makkelijk en handig!


Thanks! Ik ben aan het kijken. Hoe vond jij de maten vallen? Ik zit vaak tussen de 36 en 38 dus twijfel een beetje :Y)

MuffinX
Berichten: 284
Geregistreerd: 19-05-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-18 14:00

Wie weet waar ik ongeveer zo'n jurkje kan vinden?

Ik zoek dus een zwart jurkje wat een mooi strak/aangesloten pasvorm heeft met van die volantmouwtjes.

Ongeveer zoiets.
Afbeelding

roxiie

Berichten: 7825
Geregistreerd: 22-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-18 17:16

Ladress heeft zulke jurkjes in de collectie :)

Winnaars hebben een doel, verliezers slechts een excuus..

Captain

Berichten: 21335
Geregistreerd: 15-10-08

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-18 17:31

Ik kom even binnenvallen..
Ik ben op zoek naar korte broeken, liefst tot aan de knie, en een tuniekje..

Vandaag al flink wat winkels afgeweest maar het probleem is dat ik een grote kont heb, maar een hele smalle taille. Alle broeken gapen dus bij mij aan de achterkant.. Ik heb er 1 gevonden met elastiek.. Weet iemand een webshop waar ik nog andere kan vinden?
Dan een tuniek, ik zoek iets wat ik even snel over mijn bikini aan kan trekken als ik het restaurant binnen loop.. Echter zoek ik wel iets met een taille en het aan de onderkant wat breder uit loopt.. Iemand suggesties? :)
Alvast bedankt! +:)+

Meliaforever

Berichten: 12033
Geregistreerd: 12-12-05
Woonplaats: Oegstgeest

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-18 17:34

C&A heeft korte broeken tot aan de knie. :) Daar al gekeken?

------------------------------

Captain

Berichten: 21335
Geregistreerd: 15-10-08

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-18 17:39

Daar zijn we natuurlijk net niet binnen geweest.. :+ Dank je wel, ik zie inderdaad online ook veel met elastiek aan de bovenkant! +:)+


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Besje, Colien, ComscoreBot, douschka, flooooo, Foreverkliek, GoogleAdsense, hagelslag, Inney, jadeken, janna, Jorex, luuntje, Melanie_D, Noor, Sjors050, tinker_sally en 72 bezoekers