Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
iirrssjjee

Berichten: 5917
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 08:04

Dat de buurman (2 deuren verder) zijn stoepje en tuin heeft schoongeveegd van de bladeren en ze doodleuk op n hoop je voor onze deur heeft neergegooid...... Bedankt man!


iirrssjjee

Berichten: 5917
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 09:41

DeMolenhoek schreef:
Eigenlijk al bijna een hele week. Mijn vader die bij de minste scheet van mijn moeder weer belt en zich wentelt in zelfmedelijden. Ze zijn aan het scheiden dus mijn moeder is blijkbaar door en door slecht.

Maar ik erger mij vooral aan het feit dat hij gisterenavond belde en liet weten niet meer naar mijn verjaardag te komen as mijn moeder er is en dat ik maar moet kijken of ze vroeger weg kan en dat hij erna nog komt. Nou pech hoor {:)-:( Hij doet lastig, niet mijn moeder. Elk verhaal heeft 2 kanten. Ik ging op mijn verjaardag aankondigen dat ik zwanger ben. Nou, als hij er niet is, dan heeft hij pech, kan hij het maar van een ander horen. Bah, klein kind dat het is {:)-:( :r


Herkenbaar helaas.... mijn ouders zijn al 5 jaar gescheiden, maar ineens doet mijn vader moeilijk.... Hadden laatst een etentje van hem, nodigde hij zelf mijn moeder uit. Nu as weekend sinterklaasviering bij mijn broer. Nee ik kom niet, als ma ook komt. Wij over een tijdje etentje op kerstavond, weer hetzelfde. Ok dan niet. Wij wilden ook een aakondiging ergens van gaan doen op kerstavond. En dan is hij er maar niet bij hoor, hij zoekt het maar uit....

Gefelicireerd met je zwangerschap!

iirrssjjee

Berichten: 5917
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-17 08:22

lotteenjoy schreef:
Ik kan er nog steeds niet bij dat mensen het zooooo raar vinden dat ik al 3 jaar een vaste relatie heb. En ze dan altijd moeten zeggen maar je moet wel leven he meisje. WAAAATTT? Ik ben 18 ja maar heb volgens mij wél mijn soulmate gevonden?.

En dat er regelmatig door iemand gevraagd word of hij wel alles voor mij overheeft en of hij niet vreemdgaat...


Had ik toen op die leeftijd ook ja.... alsof je niet kan leven met partner! Moet je eerst de slet uithangen voordat je een vaste relatie mag hebben ofzo? Je leeft zoals je wilt en de ene wilt graag losgaan, de ander vastigheid. Zo stom.... Net als, ga je nu al trouwen? Maar je bent nog zo jong! Uhm ik woon ook al 3 jaar samen. Wat is dan het verschil als je bent getrouwd? Dat er een ring om je vinger zit? (Tuurlijk nog wel meer, maar dat heb je ook met een samenlevingscontract e.d. dus ja.)

Alsof je ineens niet meer vrij kan leven zodra je een partner hebt...

iirrssjjee

Berichten: 5917
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-17 09:29

theadora99 schreef:
Dat ik 3 minuten te vroeg bij mijn halte ben en dat mijn bus dus 4 minuten te vroeg is vertrokken... als ze te laat zijn kan ik t nog handelen maar te vroeg {:)-:(


Dat is echt zo k*t.... Ik zou een klacht indienen... Bij onze bushalte wachten ze gelukkig altijd netjes tot het tijd is!

iirrssjjee

Berichten: 5917
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-17 09:33

Niet vandaag maar gisteren aan Gordon. Gordon gaat trouwen maar met wie? Hij is hoteldebotel van een Italiaan maar het is overduidelijk dat die Italiaan hetvalleen maar doet voor het luxeleventje.... Kies aub gewoon voor Rogier! Gewoon een oprechte eerlijke man die het voor jou doet!

iirrssjjee

Berichten: 5917
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 00:12

Amira_ schreef:
Dat Gordon met niemand getrouwd is..

Hierop inhakend, al die mensen die nu lopen te roepen dat het kijkersbedrog is enz. Belachelijk.... Als je niks voelt voor iemand moet je er toch niet mee trouwen?? Alleen maar verstandig van Gordon...

iirrssjjee

Berichten: 5917
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-17 23:39

xTitanic schreef:
Dat ik absoluut geen plannen heb voor nieuwjaar en dat maakt mij erg triest eigenlijk


Heerlijk toch!? Lekker op tijd naar bed!

iirrssjjee

Berichten: 5917
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-18 11:26

Lau schreef:
Dat mensen nog steeds vuurwerk afsteken......

Zooo inderdaad! Hier ook tot een iur of 4. Maar niet alleen dat.... nee ook lekker laten knallen in een ton midden op straat, geeft hetzelfde geluid als carbidschieten, ook gewoon om 3 uur nog.... Zat rechtop in bed.

iirrssjjee

Berichten: 5917
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 23:43

Dat stomme wijf bij banenzwemmen. Ik was de toezichthouder. Ligt standaard 1 lijn voor de "snelle" zwemmers. Deze neemt ong 3 meter in beslag van ons 15m brede bad. Nu waren er wat meer "snelle" zwemmers waarbij het tempo verschil te groot was dus besloot ik er nog n lijn in te leggen. Nou en dat hebben we geweten :+. Het hele bad moest horen dat mevrouw het maar belachelijk vond dat ze nog maar zo weinig ruimte (lees: 9 meter) had om te zwemmen met haar vriendinnen. Dit kan niet hoor. Ik wil ook mijn eigen baan! Is goed mevrouw, ik leg er wel nog een lijn in.... dat was ook weer niet goed.

Maar alle klanten en alle collega's moesten het weten dat het echt niet kon die ene lijn. Want als we rekening houden met elkaar is dat namelijk helemaal niet nodig!!
Tsja dat is nou juist de reden dat ze er wel in liggen :+. Achterlijk mens.

Het is verdorie banen zwemmen! En wil je kletsen, tuurlijk mag! Is je goed recht. Maar daar heb je nog 9 meter aan breedte voor! En als je alleen maar voor het praatje komt kun je beter een bakkie koffie doen in de horeca en niet in dat water liggen...


We hebben vanavond bij de vergadering ook meteen besloten dat er standaard 2 lijnen in komen te liggen. 1 baan voor de snelle zwemmers. 1 baan voor de iets minder snelle zwemmers. Dan zijn er nog 3 banen over voor de gezelligheidszwemmers.

iirrssjjee

Berichten: 5917
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 17:33

BarbaLala schreef:
Aan mijn KAKdorpsgenoten die denken dat ze in het bos de baas zijn.
In plaats van rekening met mij te houden en hun honden aan te lijnen als ik daar om verzoek, gewoon expres ballen mijn kant op gooien en mijn honden in training bang maken met hun honden.
Als ik dan vervolgens hun honden terugstuur is het blijkbaar prima in orde om mij te bedreigen met lichamelijk geweld.
Tuuuurlijk. -:(-
Nou dan kan je het krijgen ook!
De volgende keer maak ik video beelden en bel ik de politie voor aangifte.


Zo belachelijk asociaal.... Zeker ook nog eens op een plek waar het niet toegestaan is?

iirrssjjee

Berichten: 5917
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-18 01:27

Een vent die de discussie niet kan winnen en dan maar met dreigementen en scheldkanonnen gaat gooien. En dan 5 minuten later zijn bericht zo bewerkt zodat jij de boeman lijkt!

iirrssjjee

Berichten: 5917
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-18 10:33

sureido schreef:
Dat de huisbaas in ons studentenhuisje alles maar op beloop laat en dat ik nu van kamer gewisseld ben en op de nieuwe kamer een lekkage zit. Ze doen pas in de zomer de rottende dakkapel veranderen. Dus tot die tijd zit ik er mee {:)-:( Ze zijn erg aardig maar als er klusjes gedaan moeten wordne vragen we er altijd 100 x om. De terrasdeuren zijn ook al zovaak open gewaaid en nu eindelijk komt er nieuwe deuren. Nu mijn kamer nog waar de vorige ook al zovaak om gevraagd had |o


Misschien een stom idee hoor, maar als jullie als huisgenoten besluiten om even niet meer de huur te betalen? En als het oplost dat dan natuurlijk alles netjes wel overgemaakt word? Wel even van te voren melden bij de huisbaas natuurlijk....

iirrssjjee

Berichten: 5917
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-18 11:10

Aan sommige mensen FB. Die reageren op de nieuwe donorwet.... Altijd donor geweest, nu ineens niet meer omdat ze de overheid dwars willen zitten..... Of ze het gevoel niet meer hebben dat ze over het eigen lichaam mogen beslissen....

iirrssjjee

Berichten: 5917
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-18 11:32

Cinnepin schreef:
iirrssjjee schreef:
Aan sommige mensen FB. Die reageren op de nieuwe donorwet.... Altijd donor geweest, nu ineens niet meer omdat ze de overheid dwars willen zitten..... Of ze het gevoel niet meer hebben dat ze over het eigen lichaam mogen beslissen....



Waarom erger je daar aan? Is ieder voorzich toch?


Ik erger me eraan, omdat mwnsen nu ineens die keuze maken omdat zogenaamd de overheid nu over hun lichaam beslist. Ze willen de overheid "pakken" alleen die voelt er niks van... De enigen die er wat van merken zijn de doodzieke mensen die op n orgaan zitten te wachten.

iirrssjjee

Berichten: 5917
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 16:47

Vriend die al 4 dagen loopt te zeuren om een bepaald gerecht te eten, ben ik net begonnen met het maken ervan (ben ik nogal lang mee bezig), krijg ik een berichtje dat hij niet thuis eet omdat het laat word op werk.... En ik houd hier helemaal niet van.....

iirrssjjee

Berichten: 5917
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-18 20:34

Vandaag aan het zwembad Sportiom in 's-Hertogenbosch.... Veel en veel te druk. Geen toezichthouders op gevaarlijke plekken en ik mocht geen foto's maken terwijl ze zelf camerabeelden op allerlei tv schermen laten zien.....

iirrssjjee

Berichten: 5917
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 13:09

_Nancy schreef:
iirrssjjee schreef:
Vandaag aan het zwembad Sportiom in 's-Hertogenbosch.... Veel en veel te druk. Geen toezichthouders op gevaarlijke plekken en ik mocht geen foto's maken terwijl ze zelf camerabeelden op allerlei tv schermen laten zien.....



Ik was daar afgelopen weekend met 2 jonge kinderen. De glijbaan met de banden is levensgevaarlijk, ze komen soms ineens met 5/6 banden tegelijk beneden en het wordt maar toegelaten. Je ziet ze bovenin gewoon allemaal klem zitten voor die glijbaan.
Kunnen best nog nare ongelukken mee gebeuren!

Ik erger me vandaag aan mijn verkoudheid en mijn stem die blijkbaar besluit er mee te kappen..


Nou he..... bewust zonder band naar beneden, en je blijft constant vast zitten en dan ga je een rondje, heb je ineens een band op je kop omdat die daar dan naar beneden komt..... Maar ook bij de hoge glijbanen..... Met zn 3en tegelijk van die snelle af.... Mn nichtje had er bijna een paar bovenop dr omdat die gasten het fatsoen niet hadden om te wachten totdat het licht groen werd..... Staat niet eens een toezichthouder bij....

iirrssjjee

Berichten: 5917
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-18 11:07

SavannahNx schreef:
Dat mijn week altijd bestaat uit 54 uur dat ik verplichten heb. Ben 1 dagje vrij in de hele week. Breekt me echt een beetje op nu :(


Pas je wel een beetje op jezelf? Uit ervaring kan ik je vertellen dat een burn-out heel naar is en beter kan voorkomen..... beetje minderen is echt niet erg hoor!

iirrssjjee

Berichten: 5917
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 22:43

Aan de gymzaal vandaag... ik geef les bewegen op muziek. Ik kom aan, wand nog omhoog, nog een voetbaldoel midden in de zaal.... Ik naar de beheerder; staat ie in de weg dan? Uuuh wat denk je zelf.... Tsja dan moet je m weghalen.... Sorry maar dat is toch zeker niet mijn taak? Vervolgens blijkt dat het ventilatiesysteem niet werkt waardoor het mega benauwd word.... Mag de nooddeur ook niet open om te luchten want dan kan hij niet meer dicht.... EHBO ruimte zat ook nog eens op slot..... Was flink over de zeik...

De nooddeur is als volgt gebarricadeerd. Ik denk dat ik hier een melding van miet maken bij de brandweer? Stel dat de brand uitbreekt.....
Afbeelding

iirrssjjee

Berichten: 5917
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-18 09:54

lotteenjoy schreef:
Net een kilo gehakt kunnen weggooien was rot geworden?... was houdtbaar tot nu zeker nog

Zonde.... houdbaar tot of tm? Wij hebben in de koelkast een 0-graden la. Daar bewaren we vlees en vleeswaren altijd in. Dan blijft het net wat beter/langer vers dan in de gewone koelkast en heb je niet het gedoe met ontdooien wat je wel met de vriezer hebt.

iirrssjjee

Berichten: 5917
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-18 11:48

DeMolenhoek schreef:
Dat vandaag toevallig niemand kleiner heeft dan €50. Kom hé, ik zie ze gewoon zitten. En dan een zuur gezicht trekken dat ik terug geef met briefjes van €5. Ik vraag het met een reden mensen. Als jij een pakje Marlboro van €6.60 wilt betalen met €50 kunnen zo dingen gebeuren. Ik ben de bank niet.


Heeeel irritant is dat... Wij hebben vaak kaartjes voor 3,75 die mensen willen betalen met 50,-. Ik geef dan altijd aan. Sorry, kunt u het misschien pinnen? Ik heb het anders niet terug. Vaak kunnen ze dat wel.

iirrssjjee

Berichten: 5917
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-18 11:51

xPabloBokt schreef:
Aan dat ik zo slecht kan sparen.. als ik wat extra heb dan moet het gewoon op ofzo. :+


Daarom stort ik automatisch een bedrag naar mijn spaarrekening de dag nadat ik mn loon heb gehad. Dan kan het ook niet opgemaakt worden aan onzin dingen!

iirrssjjee

Berichten: 5917
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-18 08:38

Dat ik al 5 dagen ziek ben.... dus ja ook met het mooie afgelopen weekend. Lig alleen maar net een dekentje op de bank.

iirrssjjee

Berichten: 5917
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-18 11:50

Lau schreef:
Dat altijd als ik weg ga ik problemen heb met de ketel.... nu moet hij weer bijgevuld worden. En dat lukt nog wel, maar ik hoop niet dat er meer problemen zijn want ik wil mijn huisbaas echt niet bellen. Hij is echt de meest nare vent ever, hij kleineert je, stuurt zomaar mensen naar je huis, hij onderhoud zijn huizen slecht. Onderhoud alles met polen die maar half werk leveren. De ketel is in geen jaren nagekeken.
Hij schijnt altijd problemen met je te hebben ookal heb je niks misdaan. Ja hem gebeld voor bijv een nieuw slot op de schuurdeur die hij niet wil vervangen. Of een kapotte voordeur waar hij ook het nut niet van ziet om te vervangen.


Maar verder geen stress


Via de mail op de hoogte stellen en dat er een monteur komt en dan vervolgens rekening doorsturen.

iirrssjjee

Berichten: 5917
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-18 22:51

De hovenier.... die onze wildverband zo slordig heeft gelegd..... Heeft mega veel 30×30cm tegels over en komt 60×60 te kort, stukken waar 2 grote tegen elkaar aanliggen en waarbij er 4 kleintjes tegen elkaar aan liggen...

Het ziet er gewoon echt niet uit...

Aan de voorzijde hebben we het zelf gelegd, maar was toch best een pittig karwei, dus maar een "professional" voor ingehuurd....
Hij mag het morgen mooi gaan oplossen anders staakt onze samenwerking toch echt.