Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marcella

Berichten: 36718
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 11:41

En zelfs na resetten nog geen internet zit nu geweldig op mobiel. :')

Esaqar

Berichten: 3178
Geregistreerd: 22-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 11:53

Lau schreef:
Esaqar schreef:
Mijn vriend die met z’n beste vriendin gaat roadtrippen en met z’n oude FWB naar feesten gaat.

Ik vertrouw hem 100% en ben absoluut niet jaloers, maar nee: ik vind het niet leuk.


Euh wat? Ik zou hier echt niet blij mee zijn. Waarom doe jij dit niet met hem? Dit is iets wat je samen doet toch?


Ik reageer via dit bericht op iedereen... maar ben het wel met jullie eens hoor. We hebben nu bijna 3 weken een relatie, en dat hij close is met z’n beste vriendin wist ik, maar dat van die oude FWB niet en vind het ook echt niet chill.

Ugh- struggles.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 12:04

Goede vriendin kan ik nog inkomen, maar FWB? Dat zou hier einde oefening relatie zijn. Kom toch.

Marcella

Berichten: 36718
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 12:05

Geweldig algemene storing dus alles van Ziggo lig eruit en niks doet het. :(

friendly
Berichten: 8398
Geregistreerd: 13-01-06
Woonplaats: Alkmaar

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 12:07

Moeders. Heb een zieke kat en dan vraagt ze of t beter gaat. Uh ja weet ik niet? Ben net wakker (was serieus net net wakker, welke inschatting moet ik dan kunnen maken bij een slapende kat?) wordt ze nog boos ook. Uhm...als ik iets wist zei ik t wel. Maak me al genoeg zorgen.

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 12:16

Anoniem schreef:
Goede vriendin kan ik nog inkomen, maar FWB? Dat zou hier einde oefening relatie zijn. Kom toch.


Nou precies _/-\o_

Esaqar

Berichten: 3178
Geregistreerd: 22-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 12:21

Lau schreef:
Anoniem schreef:
Goede vriendin kan ik nog inkomen, maar FWB? Dat zou hier einde oefening relatie zijn. Kom toch.


Nou precies _/-\o_

Is wel zijn oude friends with benefits eh...
Maar ja, hij appt er elke dag mee en is gekapt met haar omdat hij 'iets' met mij kreeg destijds.

Naja ik heb hem er nu op aangesproken omdat het heel hoog zit momenteel.
Ik zeik echt nérgens om, ben wat dat betreft een hele chille vriendin, vind alles leuk en alles goed. Alleen dit... nee.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 12:23

Kan best wezen, maar mijn ervaring is dat zoiets niet zo makkelijk ombuigt naar 'friends zonder benefits'. En zeker in het begin van je relaties doe je zoiets niet imo. Dan ga je met je nieuwe vlam naar feestjes. Niet met je oude bedbuddy (want dat is ze gewoon)

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 12:27

Esaqar schreef:
Is wel zijn oude friends with benefits eh...
Maar ja, hij appt er elke dag mee en is gekapt met haar omdat hij 'iets' met mij kreeg destijds.

Naja ik heb hem er nu op aangesproken omdat het heel hoog zit momenteel.
Ik zeik echt nérgens om, ben wat dat betreft een hele chille vriendin, vind alles leuk en alles goed. Alleen dit... nee.


Maar hij is pas 3 weken geen fwb meer. Dat is echt niet zomaar over. Zeker niet alleen op een festival waar jij niet bent. Dan is die verleiding toch wel groot. Ik heb er 2,5 jaar overgedaan met veel wilskracht en verleiding vermijden om gewoon weer friends te zijn.

Esaqar

Berichten: 3178
Geregistreerd: 22-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 12:28

Lau schreef:
Esaqar schreef:
Is wel zijn oude friends with benefits eh...
Maar ja, hij appt er elke dag mee en is gekapt met haar omdat hij 'iets' met mij kreeg destijds.

Naja ik heb hem er nu op aangesproken omdat het heel hoog zit momenteel.
Ik zeik echt nérgens om, ben wat dat betreft een hele chille vriendin, vind alles leuk en alles goed. Alleen dit... nee.


Maar hij is pas 3 weken geen fwb meer. Dat is echt niet zomaar over. Zeker niet alleen op een festival waar jij niet bent. Dan is die verleiding toch wel groot. Ik heb er 2,5 jaar overgedaan met veel wilskracht en verleiding vermijden om gewoon weer friends te zijn.


Nee nee, sinds september hebben we 'iets' en sinds eind december is het officieel zegmaar.
Maar inderdaad, dat is nog lang geen 2,5 jaar en ik snap het heel goed... ugh- ik haat haar ook gewoon zonder dat ik haar echt ken en dat vind ik ook erg vervelend.
Normaal mag ik iedereen... :P

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 12:46

Tuurlijk. Hallo, je vriend kent haar letterlijk van binnen en buiten. Ik haat bijvoorbaad alle exen van mijn vriend en namen hoeft ie zeker niet in zn mond te nemen. En om nog maar te bedenken dat ie met een vriendin waarmee hij ooit seks had gaat afspreken nou how about no?

Ik en vriend zitten samen in de klas en er kwam een meisje in de klas de 2e dag. Hij kijkt me aan, hij zegt, ja... dat is dus mn ex.. (Jaar ervoor zagen we haar lopen en toen zei die voor de grap als je er 1 wilt slaan moet je haar hebben) en toen ineens zat ze in onze klas. Nou heerlijk.. was totaal van slag. Het was gewoon ongemakkelijk. Uiteindelijk had ze gevochten met 2 andere meiden en is ze van school af gegaan. Ik was zo ontzettend oogelucht en blij. Klinkt misschien heel stom maar ik kan het gewoon echt niet hebben. Hebben een relatie gehad, seks gehad, en dan nu samen met elkaar en mij in de nieuwe klas. Oh no...

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 12:49

Jeetje wat een drama :roll:
Met de ex van mijm vorige vriend kon ik best opschieten, het is niet voor niks een ex toch...

Esaqar

Berichten: 3178
Geregistreerd: 22-05-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 12:57

De ex van mijn vriend is een van mijn beste vriendinnen dus daar ben ik het inderdaad niet helemaal mee eens. :')

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 13:07

Nee maar zo zie ik het :+

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 15:11

Ik vind dat ook drama om niks. Ex is ex toch? FWB is met een reden, hij wilde geen relatie met haar en zij niet met hem daarom hadden ze alleen seks. Nu heeft ie wel voor een relatie met jou gekozen, dus dat betekend toch veel meer dan alleen FWB? Want dat is het makkelijkste en daar kiest hij niet voor.

Vind het bull om alle exen van je vriend maar te haten, die meiden kunnen er toch niks aan doen dat ze een relatie met hem gehad hebben? Haten is een groot woord.

Ik heb ook een beste vriend (inmiddels had trouwens) en hij heeft twee relaties gehad en die meiden waren altijd zo boos op mij. Blokkeerde me op zijn telefoon. Ben er hierdoor ook klaar mee. Kunt toch normaal met elkaar omgaan? Nu heb ik wel vaker met hem gezoend maar er was geen sprake van gevoelens anders had ik allang een relatie met hem gehad. En nooit gezoend terwijl hij een relatie had.

Hoop toch dat mijn beste vriend nu mij niet zomaar aan de kant zet als hij een vriendin krijgt. Zou ik bij hem ook niet doen. Ik heb met hem trouwens niks gedaan verder als gewoon vriendschappelijk samen eten of zo.

Warboel
Berichten: 14682
Geregistreerd: 04-11-08
Woonplaats: Leiden

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 15:17

Dat ik gisteren mijn minor presentatie niet gehaald heb en nu even niet meer weet wat ik moet doen -O-

Tigress

Berichten: 8939
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 15:32

Boompje1985 schreef:
Tigress schreef:
Ontsnapte hondjes die zich niet laten vangen :')
Ik ben in de auto op zoek gegaan na een oproepje op facebook, en na een tijdje vond ik 'm eindelijk. Kwam wel dichterbij, en rende dan weer een meter of 20 weg. Ik heb vervolgens zelfs de hond uit de auto gehaald als lokmiddel _O- Dat werkte gelukkig wel aardig :))


Oh dat was dus even spannend! Welke held ging de wereld ontdekken? := (ik gok de jongste)

Gelukkig niet de mijne :D Jarv was het lokaas namelijk :') Het was een boomertje van elders in het dorp :))

theadora99

Berichten: 3632
Geregistreerd: 26-05-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 15:39

Ik mag toch hopen als ik een relatie krijg dat ik wel gewoon met mijn beste vriendin op mag blijven schieten hoor haha.
Verder, ik vind op zich FWB eigenlijk hetzelfde als een ex.. en natuurlijk snap ik dat je het niet heel leuk vind, maar iedereens reactie dat het dan meteen uit gemaakt moet worden vind ik wat overdreven. Als je gewoon als vrienden uit elkaar bent gegaan met een ex zie ik het probleem niet zo. Toen mijn vader een nieuwe vriendin had zijn ze zelfs met ons mee een weekend weg geweest naar Limburg, gewoon mijn moeder, mijn vader en zijn nieuwe vriendin.

Marcella

Berichten: 36718
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 16:47

Dat de Ziggo storing dus zeer waarschijnlijk tot vannacht 02.00 uur gaat duren kabel kapot. -:(- _-:( _-:( _-:(

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 17:07

Marcella schreef:
Dat de Ziggo storing dus zeer waarschijnlijk tot vannacht 02.00 uur gaat duren kabel kapot. -:(- _-:( _-:( _-:(


Wat naar, ik heb ook ziggo maar nergens last van.


Dat ik net een smoothie heb gekocht waar ananas in zit terwijl dit nergens stond aangegeven.

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 17:19

Marcella schreef:
Dat de Ziggo storing dus zeer waarschijnlijk tot vannacht 02.00 uur gaat duren kabel kapot. -:(- _-:( _-:( _-:(


Heb er ook last van idd..

Shenavallie
Berichten: 11575
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 17:38

De afgelopen tijd tot en met vandaag: twintigers achter het stuur. Wat een ellende... Tijd voor een herexamen. Mag wat mij betreft trouwens voor iedereen gelden: elke 5 jaar verplicht theorie-examen en praktijkexamen opnieuw doen.

Zilfstar

Berichten: 7546
Geregistreerd: 24-10-07
Woonplaats: Bij die Zwarte en die Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 17:40

Aan mijn ex-schoonzus... _-:( _-:( _-:(

Dorus

Berichten: 13208
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 17:40

Warboel schreef:
Dat ik gisteren mijn minor presentatie niet gehaald heb en nu even niet meer weet wat ik moet doen -O-

:(:)

Amira_
Berichten: 5199
Geregistreerd: 05-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 18:29

Dat er vandaag iemand bij de spoorwegovergang voor de trein sprong. Dan doe je het niet alleen de machinist en conducteur aan, maar ook alle mensen die aan het wachten zijn en dat waren er nogal wat. Lijkt me verschrikkelijk om mee te maken.

Zullen natuurlijk ook mensen zijn die het verschrikkelijk vinden voor de persoon die het gedaan heeft