Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
hagelslag
Berichten: 8999
Geregistreerd: 18-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-18 11:44

De boer waar ik kippenmeel heen moet brengen. Ik heb 2 soorten mee.
Van de ene 2.5 ton wat als eerste in de silo moet. Dit halen ze van hand weer eruit. Dan als dat in de silo is moet ik dus wachten tot ik de andere 8 tonnen in de silo kan blazen
... Stront irritant. Kost gewoon zoveel meer qua tijd...

En mijn planners hebben al gevraagd of ik langer kan werken vandaag...

xPabloBokt

Berichten: 9377
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-18 12:10

Aan dat ik behoorlijk verkouden ben en elke keer zo slecht slaap. Ben om half 6 weer wakker geworden van een autoalarm dat om de haverklap afging en kon daarna nog moeilijk in slaap komen en zit nu dus echt weer te knikkebollen als ik op de bank zit.. zo maar weer een uurtje slapen tussendoor.. en ook alweer de 2e dag thuis van werk. Financieel niet echt gunstig.

cursebreaker

Berichten: 11405
Geregistreerd: 10-12-06

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-18 13:45

Kinderen die belletje trekken en nog even lekker met een vuist op de ruit slaan - is m'n senior hond van 12 ook erg blij mee die zich kapot schrikt in de mand. Pff.
Het gebeurt nu regelmatig de laatste tijd en heb er langzaam wel genoeg van -O- _-:(
Ik probeer het al te negeren want als ik naar buiten ga stormen, gaan ze het natuurlijk alleen maar leuker vinden. Ugh.
Soms vind ik kinderen gewoon echt Niet leuk (terwijl ik zelf mama ben, dus absoluut geen kinderHater haha)

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-18 13:53

HelmerG schreef:
Kinderen die belletje trekken en nog even lekker met een vuist op de ruit slaan - is m'n senior hond van 12 ook erg blij mee die zich kapot schrikt in de mand. Pff.
Het gebeurt nu regelmatig de laatste tijd en heb er langzaam wel genoeg van -O- _-:(
Ik probeer het al te negeren want als ik naar buiten ga stormen, gaan ze het natuurlijk alleen maar leuker vinden. Ugh.
Soms vind ik kinderen gewoon echt Niet leuk (terwijl ik zelf mama ben, dus absoluut geen kinderHater haha)


Vroegah, toen ik dit wel eens deed heb ik gewoon een emmer water over mij heen gekregen. Die man stond boven bij het raam gewoon te wachten. Heel effectief want heb daar nooit meer aangebeld.
Laatst bijgewerkt door Lau op 25-05-18 13:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Eske_B

Berichten: 15101
Geregistreerd: 19-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-18 13:53

HelmerG schreef:
Kinderen die belletje trekken en nog even lekker met een vuist op de ruit slaan - is m'n senior hond van 12 ook erg blij mee die zich kapot schrikt in de mand. Pff.
Het gebeurt nu regelmatig de laatste tijd en heb er langzaam wel genoeg van -O- _-:(
Ik probeer het al te negeren want als ik naar buiten ga stormen, gaan ze het natuurlijk alleen maar leuker vinden. Ugh.
Soms vind ik kinderen gewoon echt Niet leuk (terwijl ik zelf mama ben, dus absoluut geen kinderHater haha)

Bij een vriendin hielp het om een emmer water over de buurkat te gooien die vogels bleef stalken... werkt bij kinderen misschien ook ~~}>

Zilfstar

Berichten: 7546
Geregistreerd: 24-10-07
Woonplaats: Bij die Zwarte en die Bonte

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-18 13:54

Wilde net bovenstaande tip geven: emmertje water doet wonderen

Dorus

Berichten: 13204
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-18 13:57

En dan staan pa en ma op hoge poten aan de deur want de loeidure smartphone is verzopen :=

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-18 13:58

Risico van het vak zeggen we dan maar.. moet je maar niet je mede-mens gaan pesten met belletje trekken.

hagelslag
Berichten: 8999
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-18 14:01

Kom 7 minuten aan rijtijd te kort.
Moet verplicht een half uur pause houden zodat ik ik mijn volgende lenktijd kom

Cowboy55
Berichten: 8482
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-18 14:02

Dorus schreef:
En dan staan pa en ma op hoge poten aan de deur want de loeidure smartphone is verzopen :=


Hoe kan dat dan? Ik weet van niks. Waarom zou ik zomaar zonder reden water over uw schattige spruit schudden?

Warboel
Berichten: 14678
Geregistreerd: 04-11-08
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-18 14:09

Dat ik vanochtend om 06:00 wakker werd van de pijn in m’n knie en dat ik van 9:45-21:15 moet werken (in een winkel). Het is niet zo erg dat ik me ervoor ziek zou willen melden maar elke stap zo’n vervelende stekende pijn. Ik loop heel slecht door posttraumatische dystrofie aan m’n voet en ik wikkel dan slecht af, waardoor een keer in de zoveel tijd m’n kniepezen geïrriteerd raken. Irritant. Gelukkig moet ik morgen sowieso naar de fysio voor m’n voet dus kan hij er ook even naar kijken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-18 14:19

Dorus schreef:
En dan staan pa en ma op hoge poten aan de deur want de loeidure smartphone is verzopen :=


Tja, ik was mijn ramen aan de binnenkant aan het poetsen en heb per ongeluk de emmer van het kozijn geduwd.

Blackberry28

Berichten: 2969
Geregistreerd: 22-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-18 14:59

hagelslag schreef:
Kom 7 minuten aan rijtijd te kort.
Moet verplicht een half uur pause houden zodat ik ik mijn volgende lenktijd kom


Irritant he dat alles zo aan tijd gebonden is, mijn man heeft wel eens in Amersfoort overnacht, terwijl we in Utrecht wonen en pas stond hij bij Breukelen in de file en zat hij ook al aan zijn rijtijd, maar is toen toch maar naar huis gereden... Als ik zeg dat hij soms moet overnachten denken ze dat hij internationaal rijdt, maar hij rijdt gewoon in Nederland :') .

cursebreaker

Berichten: 11405
Geregistreerd: 10-12-06

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-18 15:08

haha ja het hele 'emmer water over ze heen gooien' idee klinkt wel geweldig!
Maar dan moet ik dus al echt klaar kunnen staan boven aan het raam, terwijl het echt heel random gebeurt en er zo ook gerust weken tussen kan zitten dat er niks gebeurt.
Praktisch gezien niet haalbaar helaas :')

hagelslag
Berichten: 8999
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-18 15:37

@flappie28
Behoorlijk irritant vooral omdat het mij niet heel vaak gebeurd. Dit is de 8ste keer sinds oktober dat ik mijn 2de lenktijd moet aansnijden.
(ik rij veevoer en dus vaak "slechts" 3-4 uurtjes per dag rijden en de rest is werktijd)
Alleen vandaag is ook een knalharde dag... Word een dagje van 12 werkuren en totaal van 45 minuten pause

theadora99

Berichten: 3630
Geregistreerd: 26-05-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-18 17:03

Dat mijn enige werkende hooikoorts medicatie besloten heeft nu ook gewoon niet meer te werken?

Eske_B

Berichten: 15101
Geregistreerd: 19-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-18 17:04

theadora99 schreef:
Dat mijn enige werkende hooikoorts medicatie besloten heeft nu ook gewoon niet meer te werken?

Honing eten uit de buurt waar je woont schijnt te kunnen helpen :)

theadora99

Berichten: 3630
Geregistreerd: 26-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-18 17:06

Eske_B schreef:
theadora99 schreef:
Dat mijn enige werkende hooikoorts medicatie besloten heeft nu ook gewoon niet meer te werken?

Honing eten uit de buurt waar je woont schijnt te kunnen helpen :)


Ik vind honing echt niets haha, drink ook geen thee ofzo om t in te doen. Ben nu op t moment dat ik zelfs nog liever een pissebed zou eten dan nog langer rond te lopen hierme haha

xPabloBokt

Berichten: 9377
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-18 17:16

theadora99 schreef:
Dat mijn enige werkende hooikoorts medicatie besloten heeft nu ook gewoon niet meer te werken?


Kan komen door de pollenpiek ineens door het warme weer.. heb al nieuwsberichten gezien dat ze ervoor waarschuwen

Jorex

Berichten: 9929
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-18 17:18

Aan mijn knullige manier van op een fiets stappen en dat ik nu mijn enkel heb geschaafd bij het opstappen en het doet zeer |o

iirrssjjee

Berichten: 5936
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-18 19:07

theadora99 schreef:
Dat mijn enige werkende hooikoorts medicatie besloten heeft nu ook gewoon niet meer te werken?


Vaseline in en op je neus smeren! Houd de pollen uit je neus!

Meile
Berichten: 837
Geregistreerd: 20-02-12
Woonplaats: Almere

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-18 19:15

Aan mijn 'gebrek' aan concentratie/motivatie. Heb afgesproken dat ik vandaag mijn stageverslag inlever, maar op dit tempo is ie er na het weekend pas :')
Oh en ik heb geen tijd om vanavond lang door te werken, aangezien ik ook terugverhuis naar Nederland na het weekend en mijn collega's dus een afscheidsborrel hebben georganiseerd.

theadora99

Berichten: 3630
Geregistreerd: 26-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-18 20:35

iirrssjjee schreef:
theadora99 schreef:
Dat mijn enige werkende hooikoorts medicatie besloten heeft nu ook gewoon niet meer te werken?


Vaseline in en op je neus smeren! Houd de pollen uit je neus!


Werkt niet :(

Saleisha
Berichten: 957
Geregistreerd: 21-09-09

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-18 21:21

Iemand belt me, ik neem niet op omdat ik op t terras zit met iemand. Dus app ff “ik zit op een terrasje bel vnv terug”
Krijg ik als antwoord “Aww. Alleen?”
Wtf?

Frrenkie
Berichten: 369
Geregistreerd: 14-02-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-18 21:48

Aan mijn schoonmoeder die nu al een paar week mijn auto leent omdat ze wacht op haar lease auto. En daarnaast vragen als ik wil tanken omdat het lampje brand, terwijl ik er amper in rij.. :')