Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cowboy55
Berichten: 8488
Geregistreerd: 11-10-05

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 13:43

Dat de Staat der Nederlanden 70 (ZEVENTIG) jaar nodig heeft gehad om de Molukse soldaten van het voormalig Koninklijk Nederlands Indisch Leger te erkennen als (oorlogs-)veteraan.

Die mensen hebben gvd niet alleen voor ons gevochten maar hebben zelfs hun land moeten verlaten omdat ze aan het eind van de oorlog niet veilig konden blijven i.v.m. wraakmaatregelen. En dan hebben wij 70 jaar nodig om ze als veteraan te erkennen?! -:(-

Fireheart

Berichten: 6662
Geregistreerd: 10-11-08
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 09:31

Dat het de hele ochtend droog is en het precies gaat regenen als ik de deur uit moet -:(-

Dorus

Berichten: 13208
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 09:32

SavannahNx schreef:
De manieren van sommige mensen. Ik en mn vriend probeerde de bus uit te stappen terwijl hele groepen jonge meiden zich erin probeerde te duwen waarop mn vriend gewoon tegen ze aanliep. En dan kan je nog een grote bek krijgen en dan ben je een ** mongool enzovoorts en gaan andere mensen zowat slaan...

Eerst mensen eruit dan erin toch?

Of van die mensen die via de ingang uit willen stappen. Die achterste deuren zijn niet voor niets zo breed.
Maar vanochtend stuurde de buschauffeur een dame naar de uitgang toen zei aanstalten maakte via de ingang uit te stappen.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 09:44

Dat ik me nu al druk maak over iets dat pas over vijf maanden gaat gebeuren.

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 10:01

Dat ik een spel heb gekocht voor mijn vriend zijn ps4 en dat het eerst een update file van 54gb moet doenloaden en het gaat zoooo sloom..

Dorus

Berichten: 13208
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 11:07

Maaaaanden geleden na een migratie en werkoverdracht tegen een collega gezegd dat hij iets vergeten is. Bij zijn manager aangekaart, nog een keer gezegd, duidelijk aangegeven dat als ze ermee aan de slag gaan ze een gil moeten geven en dat ik dan help.
Vang ik nu toevallig op "ja per dan en dan klopt het gewoon 1 op 1 dus kunnen we dat gewoon afhandelen". Natuurlijk klopt het per dan en dan 1 op 1, omdat het toen kloppend gemaakt is. Zoals je aan het einde van iedere maand geacht bent om te doen. En aan het begin van de maand moet je dat weer omdraaien. Maar dat is nooit gedaan, want ze luisteren niet en vragen niet en spenderen uuuuuuren aan het uitzoeken van zaken die gewoon bij mij bekend zijn en waarvan ik al 100 keer gezegd heb dat ze bij mij moeten komen als ze het uit willen gaan zoeken zodat ik ze kan vertellen wat wat is en ze daarmee verder kunnen |o _-:( _-:(

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 12:58

Dorus schreef:
SavannahNx schreef:
De manieren van sommige mensen. Ik en mn vriend probeerde de bus uit te stappen terwijl hele groepen jonge meiden zich erin probeerde te duwen waarop mn vriend gewoon tegen ze aanliep. En dan kan je nog een grote bek krijgen en dan ben je een ** mongool enzovoorts en gaan andere mensen zowat slaan...

Eerst mensen eruit dan erin toch?

Of van die mensen die via de ingang uit willen stappen. Die achterste deuren zijn niet voor niets zo breed.
Maar vanochtend stuurde de buschauffeur een dame naar de uitgang toen zei aanstalten maakte via de ingang uit te stappen.


Ja het is de halte bij onze school en een stuk of 60 leerlingen zijn dan uit en willen de bus in en stappen dan idd via de uitgang in en persen zich allemaal naar binnen maarja ik moet er ook uit en ik loop gewoon door en dan kan je bijna klappen verwachten.. bizar..

Dorus

Berichten: 13208
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 14:02

Mijn nieuwe kevertje is vorige week naar de RDW geweest voor een kenteken. Daar heeft hij een volledige APK check gehad en na akkoord bevinding heeft hij een kenteken gekregen. Maar nou kunnen wij hem waarschijnlijk niet zaterdag ophalen, want de kentekenplaten komen waarschijnlijk pas zaterdag binnen en dan kunnen ze hem maandag pas APK keuren.
En wat heeft de RDW vorige week dan gedaan?
Moet mijn man dus volgende week 's avonds op en neer naar Rotterdam om hem op te halen, want volgende week zaterdag staat ondertussen al iets anders in de planning :(

Susanne

Berichten: 11611
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 14:13

Het enorme hufterige (auto)rijgedrag op de weg. Echt, het lijkt met de week wel erger te worden _-:(

Eske_B

Berichten: 15101
Geregistreerd: 19-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 14:15

Was aan het invoegen op de snelweg. Rijdt een oud vrouwtje voor me opeens 60, vrachtwagen haalt d'r zelfs in. Levensgevaarlijk zo'n persoon :n

Marcella

Berichten: 36717
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 15:42

Mijn knieën en hoofd die vervelend doen en vermoeden dat ik koorts heb. -O- {:)-:(

Hillady

Berichten: 3940
Geregistreerd: 23-01-12
Woonplaats: Drenthe

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 15:57

Dat mijn school nog steeds niks voor elkaar heeft (roosters etc.)

Saleisha
Berichten: 957
Geregistreerd: 21-09-09

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 16:57

De regen..

Bloemetje75
Berichten: 1987
Geregistreerd: 19-07-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 17:46

Pubers die doorfietsen terwijl ik met 2 groep 8 -kinderen staan te brigadieren met als stom excuus "mijn remmen werken niet"...
Je wenst ze bijna een niet werkende rem met als gevolg een paar mooie geschaafde knieën.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 17:58

Aan een “vriendin” van mij, ik vertel dat mijn hond raar doet en dat ik me zorgen maak en zij negeert me volledig en begint te zeuren over dat ze niet weet of ze zaterdag wilt werken. :\

iirrssjjee

Berichten: 5936
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 19:41

Aan de jumbo... ik vond in de koeling een combi fruitbak (met meloen, ananas enz. met de datum van vandaag. Ze hadden m afgeprijsd (met zo'n sticker erop. Ik m bij mn boodschappen gelegd en bij de kassa aangegeven; kijk de datum van vandaag, dus ik mag het gratis meenemen. Cassiere; Nee dat geld niet als er al een kortingssticker op zit. Ik; ja maar die sticker is dan van gister, want producten houdbaar t/m de volgende dag krijgen een sticker, alles van vandaag is gratis meegeven. Cassiere; niet als er een kortingssticker op zit.

Ik had er geen zin in dus heb ze er achter gelaten.... Ik heb zelf op de groente afdeling gewerkt en alles met de datum van die dag mag niet eens meer verkocht worden en moet zelfs weggehaald worden.... Maarja, stik dr dan lekker in haha.

Nayomie
Berichten: 32782
Geregistreerd: 31-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 19:43

iirrssjjee schreef:
Aan de jumbo... ik vond in de koeling een combi fruitbak (met meloen, ananas enz. met de datum van vandaag. Ze hadden m afgeprijsd (met zo'n sticker erop. Ik m bij mn boodschappen gelegd en bij de kassa aangegeven; kijk de datum van vandaag, dus ik mag het gratis meenemen. Cassiere; Nee dat geld niet als er al een kortingssticker op zit. Ik; ja maar die sticker is dan van gister, want producten houdbaar t/m de volgende dag krijgen een sticker, alles van vandaag is gratis meegeven. Cassiere; niet als er een kortingssticker op zit.

Ik had er geen zin in dus heb ze er achter gelaten.... Ik heb zelf op de groente afdeling gewerkt en alles met de datum van die dag mag niet eens meer verkocht worden en moet zelfs weggehaald worden.... Maarja, stik dr dan lekker in haha.

Volgende keer gewoon manager erbij vragen hoor :)

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 19:59

Nayomie schreef:
iirrssjjee schreef:
Aan de jumbo... ik vond in de koeling een combi fruitbak (met meloen, ananas enz. met de datum van vandaag. Ze hadden m afgeprijsd (met zo'n sticker erop. Ik m bij mn boodschappen gelegd en bij de kassa aangegeven; kijk de datum van vandaag, dus ik mag het gratis meenemen. Cassiere; Nee dat geld niet als er al een kortingssticker op zit. Ik; ja maar die sticker is dan van gister, want producten houdbaar t/m de volgende dag krijgen een sticker, alles van vandaag is gratis meegeven. Cassiere; niet als er een kortingssticker op zit.

Ik had er geen zin in dus heb ze er achter gelaten.... Ik heb zelf op de groente afdeling gewerkt en alles met de datum van die dag mag niet eens meer verkocht worden en moet zelfs weggehaald worden.... Maarja, stik dr dan lekker in haha.

Volgende keer gewoon manager erbij vragen hoor :)


Ja zou ik ook gedaan hebben!

saabineex

Berichten: 1491
Geregistreerd: 15-04-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 20:41

Pakketje die al dik 2 uur te laat is..

Dorus

Berichten: 13208
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 21:18

Dat ik net lekker op de bank hang, maar nog de deur uit moet.

kimberly1995
Berichten: 2423
Geregistreerd: 24-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 23:33

iirrssjjee schreef:
Aan de jumbo... ik vond in de koeling een combi fruitbak (met meloen, ananas enz. met de datum van vandaag. Ze hadden m afgeprijsd (met zo'n sticker erop. Ik m bij mn boodschappen gelegd en bij de kassa aangegeven; kijk de datum van vandaag, dus ik mag het gratis meenemen. Cassiere; Nee dat geld niet als er al een kortingssticker op zit. Ik; ja maar die sticker is dan van gister, want producten houdbaar t/m de volgende dag krijgen een sticker, alles van vandaag is gratis meegeven. Cassiere; niet als er een kortingssticker op zit.

Ik had er geen zin in dus heb ze er achter gelaten.... Ik heb zelf op de groente afdeling gewerkt en alles met de datum van die dag mag niet eens meer verkocht worden en moet zelfs weggehaald worden.... Maarja, stik dr dan lekker in haha.


Wettelijk mag dat gewoon nog verkocht worden.

iirrssjjee

Berichten: 5936
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 23:45

kimberly1995 schreef:
iirrssjjee schreef:
Aan de jumbo... ik vond in de koeling een combi fruitbak (met meloen, ananas enz. met de datum van vandaag. Ze hadden m afgeprijsd (met zo'n sticker erop. Ik m bij mn boodschappen gelegd en bij de kassa aangegeven; kijk de datum van vandaag, dus ik mag het gratis meenemen. Cassiere; Nee dat geld niet als er al een kortingssticker op zit. Ik; ja maar die sticker is dan van gister, want producten houdbaar t/m de volgende dag krijgen een sticker, alles van vandaag is gratis meegeven. Cassiere; niet als er een kortingssticker op zit.

Ik had er geen zin in dus heb ze er achter gelaten.... Ik heb zelf op de groente afdeling gewerkt en alles met de datum van die dag mag niet eens meer verkocht worden en moet zelfs weggehaald worden.... Maarja, stik dr dan lekker in haha.


Wettelijk mag dat gewoon nog verkocht worden.


Maar volgens de 7 zekerheden van de Jumbo zelf krijg je dat gratis mee. Dat het wettelijk toegestaan is weet ik.

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 07:23

En zulk soort Nederlandse first world problems zijn dus mijn ergenis van de dag. :')

iirrssjjee

Berichten: 5936
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 09:04

Dat de buurman (2 deuren verder) zijn stoepje en tuin heeft schoongeveegd van de bladeren en ze doodleuk op n hoop je voor onze deur heeft neergegooid...... Bedankt man!

Dorus

Berichten: 13208
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 09:52

Doet onze buurman ook altijd. We laten ze gewoon liggen, waaien vanzelf wel weer terug.