Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marcella

Berichten: 36717
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 18:53

Marcella schreef:
Dat de Ziggo storing dus zeer waarschijnlijk tot vannacht 02.00 uur gaat duren kabel kapot. -:(- _-:( _-:( _-:(

Hele dorp heeft Ziggo dus iedereen heeft geen tv, internet of telefoon. :')

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 18:59

Shenavallie schreef:
De afgelopen tijd tot en met vandaag: twintigers achter het stuur. Wat een ellende... Tijd voor een herexamen. Mag wat mij betreft trouwens voor iedereen gelden: elke 5 jaar verplicht theorie-examen en praktijkexamen opnieuw doen.

Mag flink wat kosten denk ik he :+

theadora99

Berichten: 3632
Geregistreerd: 26-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 19:01

Amira_ schreef:
Dat er vandaag iemand bij de spoorwegovergang voor de trein sprong. Dan doe je het niet alleen de machinist en conducteur aan, maar ook alle mensen die aan het wachten zijn en dat waren er nogal wat. Lijkt me verschrikkelijk om mee te maken.

Zullen natuurlijk ook mensen zijn die het verschrikkelijk vinden voor de persoon die het gedaan heeft


Eerlijk: ik vind het verschrikkelijk als mensen het idee hebben dat zelfmoord de uitkomst is, dat ze zo wanhopig zijn eigenlijk. Maar ondanks dat vind ik voor de trein springen niet de manier. Het is de makkelijkste manier misschien, maar het lijkt me niet de manier

Meile
Berichten: 837
Geregistreerd: 20-02-12
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 21:40

Warboel schreef:
Dat ik gisteren mijn minor presentatie niet gehaald heb en nu even niet meer weet wat ik moet doen -O-

Dikke knuffel voor jou :(:)

Aan het feit dat mijn begeleider op stage steeds zegt kom vaker binnen lopen, deur is voor jou altijd open
En nu weer, ik loop binnen, vraag of hij tijd heeft, zegt ie kom zo om twee uur maar.
Dus ik braaf om twee uur binnen lopen, is hij toch weer te druk, of ik geen uurtje later kan....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 06:14

Mannen die al op de 'womens priority' stoelen gaan zitten terwijl de bus nog half leeg is.

Mensen die je in de bochten bijna platdrukken tegen het raam.

Mannen die met hun benen in een spagaat naast je zitten en zo je halve beenruimte claimen.



Donder. Op. Wees een beetje bedachtzaam hey.

Michelle_96

Berichten: 1860
Geregistreerd: 24-03-09
Woonplaats: Havelte

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 07:14

Aan mezelf, dat ik mijn hoofd zo vol heb zitten dat ik nog geen minuut heb geslapen vannacht.. Heb inmiddels al 8 pagina's op word vol getypt om mijn hoofd leeg te krijgen..

Danique: echt ik snap ze allemaal zo erg!! En ik werd vanmorgen nog bijna van de stoel voor ouderen, mindervaliden gegooid omdat er een oudere vrouw kwam. Helaas kan ik zelf echt niet staan in de bus maar dat werd niet geloofd en anders al niet geaccepteerd. Wel lastig als niemand het aan je ziet dat erg veel rugpijn hebt..

Fearn

Berichten: 4765
Geregistreerd: 06-02-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 12:39

Dat ik vanmorgen wakker werd met hoofdpijn en dat het nu alleen maar erger wordt _-:(

Dorus

Berichten: 13208
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 12:44

Dat we op het werk weer tegen problemen aanlopen met niet werkende systemen omdat relevante partijen niet communiceren en anderen weer geen tijd hebben. En het ene is nog niet opgelost of het ander komt al weer boven drijven.
Ik begin me echt af te vragen of dit nu aan mijn functie ligt dat ik hier nu iedere keer mee geconfronteerd wordt of dat het komt omdat er binnen deze organisatie iets echt goed fout zit.

Een ding is zeker, dit is niet de juiste plek voor mij, maar ligt dat aan mijn huidige functie of aan de organisatie?

Marcella

Berichten: 36717
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 12:48

Dat ik nog niks van mijn sollicitatie gehoord heb en vol spanning aan het wachten ben of ik een woning heb. :=

Dorus

Berichten: 13208
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 13:25

Collega's die zo bang zijn iets op te lopen van de wc dat ze de bril helemaal inpakken met toiletpapier en dat vervolgens halverwege laten hangen. En gezien hun smetvrees kunnen ze dat natuurlijk niet zelf verwijderen en laten ze degene na hun met de rotzooi zitten.

silvericathy

Berichten: 1917
Geregistreerd: 08-09-09
Woonplaats: Maastricht

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 16:27

Dat ik het thuis zitten beu ben, en echt weer graag terug aan het werk wil.....
gisteren gesolliciteerd op een poets baan voor enkele uurtjes in de ochtend.
mbo 4 diploma, in het verleden ook vaker met poetswerkzaamheden in aanraking gekomen.
en raad eens: Afgewezen....

serieus...hoe komt een mens nog aan werk, als ze zelfs mensen afwijzen voor een beetje poetsen. Nog niet eens op gesprek geweest of wat dan ook. Vraag me dan toch af waarom je niet geschikt bent.

laat me echt denken aan dat verhaaltje van die man die putjes schepper wilde worden. Waarom wil je putjes scheppen? uhhmmm.... omdat ik geen geldboom heb die de rekeningen betaald....?

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 18:36

silvericathy schreef:
Dat ik het thuis zitten beu ben, en echt weer graag terug aan het werk wil.....
gisteren gesolliciteerd op een poets baan voor enkele uurtjes in de ochtend.
mbo 4 diploma, in het verleden ook vaker met poetswerkzaamheden in aanraking gekomen.
en raad eens: Afgewezen....

serieus...hoe komt een mens nog aan werk, als ze zelfs mensen afwijzen voor een beetje poetsen. Nog niet eens op gesprek geweest of wat dan ook. Vraag me dan toch af waarom je niet geschikt bent.

laat me echt denken aan dat verhaaltje van die man die putjes schepper wilde worden. Waarom wil je putjes scheppen? uhhmmm.... omdat ik geen geldboom heb die de rekeningen betaald....?


Welke provincie woon je? Al via uitzendbureau geprobeerd?

Britta31

Berichten: 13136
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 20:15

Aan mijn man.Als onze oude ponydame van 35 dood is kan onze ruin wel alleen staan.Ik ben toch thuis en kan dan het paard wat aandacht geven en hij staat aan huis dus een nieuw maatje is niet nodig.Nou,zo werkt het toch niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 21:08

Britta31 schreef:
Aan mijn man.Als onze oude ponydame van 35 dood is kan onze ruin wel alleen staan.Ik ben toch thuis en kan dan het paard wat aandacht geven en hij staat aan huis dus een nieuw maatje is niet nodig.Nou,zo werkt het toch niet.

Kan je geen plekje verhuren aan iemand met een grasmaaipony? Of iemand met een pony met pensioen

Britta31

Berichten: 13136
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 21:41

Ik ben nu in overleg met de stichting paardenopvang.Maar mijn dame leeft nog gelukkig.

Marcella

Berichten: 36717
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 21:43

Dat mijn ouders niet snappen dat doordat ik thuis woon niet flexibel ben voor werkgevers.

Queelens

Berichten: 8027
Geregistreerd: 07-10-07
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 21:44

Aan mezelf dat ik de band van mijn auto kapot had gereden. Vervolgens dat er niemand in de buurt was die kon helpen en even later toen die was verwisseld dat ik met die band met maar max. 80km/h naar de garage moest rijden en 3x verkeerd reed _O- Ik was er uiteindelijk mijn hele middag aan kwijt..

Wat ik dan wel weer knap vond van mezelf is dat ik hem voor de helft zelf heb kunnen verwisselen (na het bekijken van Youtube video's over het verwisselen van je band :+ ) en uiteindelijk een aardige man mij had geholpen, dus dat was dan weer wel positief ;)

beauty1love

Berichten: 556
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 21:50

Dat mijn telefoon is wezen zwemmen, nu het geluid het niet meer doet en dat er op onverklaarbare wijze opeens een extra barst in het scherm is gekomen.

Telefoon heeft wel echt een pechweek, vorige week flink gevallen en dus een paar barsten er in -O-

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 22:08

Het puistje op mijn ooglid -:(-

Meile
Berichten: 837
Geregistreerd: 20-02-12
Woonplaats: Almere

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 22:21

Mijn buikpijn

Dorus

Berichten: 13208
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 22:49

Aan de app van canal+
Net te laat thuis om een programma vanaf het begin te zien, dus dan maar via de app kijken. Na het eerste blok, paar minuten in de reclame, stopt hij er ineens mee of springt vooruit of weet ik veel wat. Dus opnieuw opgestart, maar vooruit spoelen mag niet. Nou vooruit, dan dat eerste deel nog maar een keer kijken. Zitten we weer in de reclame, kapt hij er ineens mee, want de uitzending is afgelopen en live kijken gaat niet. Dus dan maar naar terug kijken, mag ik natuurlijk weer niet vooruit spoelen.
Ik kan dat eerste kwartie straks wel dromen _-:(

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 23:19

Dorus schreef:
Aan de app van canal+
Net te laat thuis om een programma vanaf het begin te zien, dus dan maar via de app kijken. Na het eerste blok, paar minuten in de reclame, stopt hij er ineens mee of springt vooruit of weet ik veel wat. Dus opnieuw opgestart, maar vooruit spoelen mag niet. Nou vooruit, dan dat eerste deel nog maar een keer kijken. Zitten we weer in de reclame, kapt hij er ineens mee, want de uitzending is afgelopen en live kijken gaat niet. Dus dan maar naar terug kijken, mag ik natuurlijk weer niet vooruit spoelen.
Ik kan dat eerste kwartie straks wel dromen _-:(



Hahaha ik herken dat.

silvericathy

Berichten: 1917
Geregistreerd: 08-09-09
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 08:34

SavannahNx schreef:
silvericathy schreef:
Dat ik het thuis zitten beu ben, en echt weer graag terug aan het werk wil.....
gisteren gesolliciteerd op een poets baan voor enkele uurtjes in de ochtend.
mbo 4 diploma, in het verleden ook vaker met poetswerkzaamheden in aanraking gekomen.
en raad eens: Afgewezen....

serieus...hoe komt een mens nog aan werk, als ze zelfs mensen afwijzen voor een beetje poetsen. Nog niet eens op gesprek geweest of wat dan ook. Vraag me dan toch af waarom je niet geschikt bent.

laat me echt denken aan dat verhaaltje van die man die putjes schepper wilde worden. Waarom wil je putjes scheppen? uhhmmm.... omdat ik geen geldboom heb die de rekeningen betaald....?


Welke provincie woon je? Al via uitzendbureau geprobeerd?


Zuid Limburg, ik heb inmiddels al een sollicitatie verstuurd naar alle mogelijke banen waarvoor ik geschikt zou zijn bij verschillende uitzendbureaus... ik wacht nog op reactie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 09:13

Dat ik vergeten was de wekker uit te zetten vanochtend.

Fireheart

Berichten: 6662
Geregistreerd: 10-11-08
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 09:31

Het weer |o