Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-18 16:42

Ik zou wel hetzelfde als trui doen, maar adviseren niet.

Heb tijd last van maagzuur gehad en forceren was de enige verlichting

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-18 17:16

Vaker gezegd? Hu wat?

Ja precies Rebecca. Dan is het er wel uit. Crackers helpen bij mij soms ook. Van die crackers die in een pakje zitten die je kan breken

Edit: forceren kan ook op andere manieren.. :Y)

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-18 17:20

Ik heb angst voor overgeven en misselijkheid dus al de nodige huilbuien gehad omdat ik zo bang ben.. Ik zei net ook al tegen mijn vriend; “ugh als ik nou gewoon kon kotsen, of niet misselijk zijn”. Maar niet dat tussenin gezweef... had inmiddels wel gegeten, maar moet er nu niet meer aan denken.

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-18 17:34

Ja dat is het vervelendste. Als je het gewoon kwijt wil maar het niet komt

Bhriseis

Berichten: 6869
Geregistreerd: 22-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-18 17:34

Een slokje cola, wat vanille vla, droge crackers, tuc koekjes of een toast met een ieniemienie laagje jam oid :(:) Ik ken het gevoel!

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-18 18:08

Ook fijn dat we niets in huis hebben.. Vriend gaat zo eten bestellen :r

Dank jullie wel allemaal lief! <3

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-18 10:01

Dat ik geen fatsoenlijke korte broek heb en ook het geld niet heb om nieuwe te kopen.

Edit: En dat mn ma niet snapt dat als ik 1x zeg dat ik gewoon geen zin heb om mee te gaan, dat er meteen weer iets loos is.
Tuurlijk, er is genoeg aan de hand waar zij niet van weet, maar man stop met doorvragen als je al weet dat ik geen zin heb.

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-18 10:42

Nog steeds ziek :( nu moet ik mn werk afbellen.. de horror.. :brr:

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-18 10:43

SavannahNx schreef:
Nog steeds ziek :( nu moet ik mn werk afbellen.. de horror.. :brr:


Hè bah, beterschap!

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-18 10:44

ScarOfWars schreef:
SavannahNx schreef:
Nog steeds ziek :( nu moet ik mn werk afbellen.. de horror.. :brr:


Hè bah, beterschap!


Dankjewel!

nenahdm

Berichten: 7901
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: Alabama

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-18 10:53

over 500 kunstwerken kunnen situeren, data, kunstenaar, titel, stroming, kenmerken
Im dead

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-18 11:03

Die mensen op mn werk zijn echt niet uit te staan als je je ziekmeld. Altijd die - “wat heb je dan? Kan je een paracetamol innemen?” vraag-

De winkel ging om 11:00 open en ik had om half 11 gebeld, zegt de beste man dat ik dat niet heb gedaan. Ik zei van wel zei die; “nee hoor dat heb je niet.”

Zo klaar mee. Ik hoor het altijd wanneer iemand zich ziekmeld of wanneer ik zelf ergens voor bel doen ze altijd zo ontzettend raar. Beterschap kan er ook niet vanaf trouwens. BAH.

Coconut
Berichten: 14247
Geregistreerd: 15-05-05
Woonplaats: Veluwe

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-18 11:05

Een nieuwe grondkabel gekocht die volgens de verpakking 25 meter zou zijn, maar achteraf blijkt hij dus 23 meter te zijn.... := Komen net die 2 meter echt tekort. Dus nu wachten tot 12.00 uur tot de winkels open zijn en we hem kunnen retourneren...

Marcella

Berichten: 36718
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-18 11:16

SavannahNx schreef:
Die mensen op mn werk zijn echt niet uit te staan als je je ziekmeld. Altijd die - “wat heb je dan? Kan je een paracetamol innemen?” vraag-

De winkel ging om 11:00 open en ik had om half 11 gebeld, zegt de beste man dat ik dat niet heb gedaan. Ik zei van wel zei die; “nee hoor dat heb je niet.”

Zo klaar mee. Ik hoor het altijd wanneer iemand zich ziekmeld of wanneer ik zelf ergens voor bel doen ze altijd zo ontzettend raar. Beterschap kan er ook niet vanaf trouwens. BAH.

Kan het verkeerd hebben, maar volgens mij mag dit nog niet eens gevraagd worden. Even opgezocht en klopt.

Je werkgever mag jou geen vragen stellen over je medische situatie. Je werkgever mag je dus niet vragen wat je mankeert of wat de behandeling van jouw ziekte inhoudt.

Hij mag je wel vragen:
Of je bij je huisarts bent langs geweest;
Wanneer en hoe je bereikbaar bent;
Of er iets gedaan kan worden om jouw arbeidsongeschiktheid te beperken;
Of je ziek bent (geworden) door een arbeidsongeval of door een verkeersongeval.

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-18 11:38

Marcella schreef:
SavannahNx schreef:
Die mensen op mn werk zijn echt niet uit te staan als je je ziekmeld. Altijd die - “wat heb je dan? Kan je een paracetamol innemen?” vraag-

De winkel ging om 11:00 open en ik had om half 11 gebeld, zegt de beste man dat ik dat niet heb gedaan. Ik zei van wel zei die; “nee hoor dat heb je niet.”

Zo klaar mee. Ik hoor het altijd wanneer iemand zich ziekmeld of wanneer ik zelf ergens voor bel doen ze altijd zo ontzettend raar. Beterschap kan er ook niet vanaf trouwens. BAH.

Kan het verkeerd hebben, maar volgens mij mag dit nog niet eens gevraagd worden. Even opgezocht en klopt.

Je werkgever mag jou geen vragen stellen over je medische situatie. Je werkgever mag je dus niet vragen wat je mankeert of wat de behandeling van jouw ziekte inhoudt.

Hij mag je wel vragen:
Of je bij je huisarts bent langs geweest;
Wanneer en hoe je bereikbaar bent;
Of er iets gedaan kan worden om jouw arbeidsongeschiktheid te beperken;
Of je ziek bent (geworden) door een arbeidsongeval of door een verkeersongeval.


Klopt. Maar toch vragen ze het altijd. Heb al eens geklaagt bij de manager, in dat geval ook mijn teamleidster en die bood toen haar excuus aan voor hoe de teamleider van een andere afdeling had gereageert. Dat was vorig jaar. Nu belde ik helaas weer af, kan met buikgriep niet lekker werken en had ik weer zo’n incident. Ze kunnen daar werkelijk nooit normaal reageren wanneer je ergens voor belt. Ik zat al trillent aan de telefoon en dan nog zeggen dat ik niet eerder gebeld had.. en volhouden.. Ugh ik erger me rot. Ik zal hem wel eens een keer zelf aanspreken en doorgeven dat ie het eigenlijk niet mag vragen maar ik durfde het net niet zo goed meer te zeggen eigenlijk. Hij is altijd ontzettend bijdehand..

Blackberry28

Berichten: 2969
Geregistreerd: 22-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-18 13:06

Aan een stalgenoot die de stalregels aan haar laars lapt en gewoon structureel les geeft aan de longeerlijn in de rijbak (3 keer per week), terwijl dit dus niet mag en er ook al iets van gezegd is door de staleigenaar....sommige mensen zijn zo egoïstisch dat ze denken dat ze boven alles staan geloof ik.... En dan zegt de staleigenaar dat het de leeftijd is dat ze niet luistert...ehh, madame is 26!!! :wave: (geen 14 of zo)

Voor mij nog even door bijten nu, want ik heb mijn stal daarom ook maar opgezegd deze week......ben nog steeds een betalende klant en zij geeft voornamelijk niet betalende bijrijders les, waar ze er ook nog eens een stuk of 6 van heeft...heb er bijna 7 jaar geleden niet voor gekozen om op een manege te gaan staan, maar op een normale pensionstal :o

Caitlin_K
Berichten: 3761
Geregistreerd: 04-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-18 13:23

Aan het feit dat ik sinds gistermiddag al knallende koppijn heb en het niet weggaat.
En dan moet ik zo ook nog eens werken. Ik hou van mijn werk, alleen met hoofdpijn op een afdeling met gillende en schreeuwende bewoners... |o

Boompje1985

Berichten: 5445
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-18 14:38

Mieren, overal zitten de krengen }:) binnen op het aanrecht, buiten op m'n terrasje en nu zitten m'n fruitboompjes vol met bladluis ~~}> ik heb overal lokdoosjes staan en kokend water gegooid op iedere ingang die ik kon vinden maar nog steeds zie ik ze overal lopen... -:(-

Fireheart

Berichten: 6662
Geregistreerd: 10-11-08
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-18 14:48

Boompje1985 schreef:
Mieren, overal zitten de krengen }:) binnen op het aanrecht, buiten op m'n terrasje en nu zitten m'n fruitboompjes vol met bladluis ~~}> ik heb overal lokdoosjes staan en kokend water gegooid op iedere ingang die ik kon vinden maar nog steeds zie ik ze overal lopen... -:(-


Ja, dit dus |(
Wat je ook doet, ze blijven komen! BAH.

Asvinia

Berichten: 1028
Geregistreerd: 06-08-15
Woonplaats: Drenthe

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-18 15:03

De hoeveelheid bekrompen mensen die op deze aardkloot rondlopen.. pfft.

Zilfstar

Berichten: 7546
Geregistreerd: 24-10-07
Woonplaats: Bij die Zwarte en die Bonte

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-18 15:40

dat een vriendin van mij op social media het altijd nodig vindt om mijn tekeningen te verduidelijken.. ik ben er juist van dat mensen gewoon naar kunst kijken. En dan zeggen mooi of niet, prima... maar zij gaat telkens in op hoe ik het gemaakt heb en dat terwijl ze WEET dat er (een ander jaloers) iemand continue commentaar op mijn tekeningen heeft die van HAAR reacties weer lekker gebruik maakt. **beetje ingewikkeld maar wordt hier zo moe van dat ik bijna geen zin meer heb mijn tekeningen te posten**

Dorus

Berichten: 13209
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-18 15:46

Zilfstar schreef:
dat een vriendin van mij op social media het altijd nodig vindt om mijn tekeningen te verduidelijken.. ik ben er juist van dat mensen gewoon naar kunst kijken. En dan zeggen mooi of niet, prima... maar zij gaat telkens in op hoe ik het gemaakt heb en dat terwijl ze WEET dat er (een ander jaloers) iemand continue commentaar op mijn tekeningen heeft die van HAAR reacties weer lekker gebruik maakt. **beetje ingewikkeld maar wordt hier zo moe van dat ik bijna geen zin meer heb mijn tekeningen te posten**

Ik neem aan dat je die vriendin hier al meerdere malen op aangesproken hebt? Dan zou ik er voor kiezen om die reacties van die betreffende vriendin zelf te verwijderen. Jij kan als plaatser van een bericht specifieke reacties op jou bericht verwijderen.

Zilfstar

Berichten: 7546
Geregistreerd: 24-10-07
Woonplaats: Bij die Zwarte en die Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-18 15:47

Dorus schreef:
Zilfstar schreef:
dat een vriendin van mij op social media het altijd nodig vindt om mijn tekeningen te verduidelijken.. ik ben er juist van dat mensen gewoon naar kunst kijken. En dan zeggen mooi of niet, prima... maar zij gaat telkens in op hoe ik het gemaakt heb en dat terwijl ze WEET dat er (een ander jaloers) iemand continue commentaar op mijn tekeningen heeft die van HAAR reacties weer lekker gebruik maakt. **beetje ingewikkeld maar wordt hier zo moe van dat ik bijna geen zin meer heb mijn tekeningen te posten**

Ik neem aan dat je die vriendin hier al meerder malen op aangesproken hebt? Dan zou ik er voor kiezen om die reacties van die betreffende vriendin zelf te verwijderen. Jij kan als plaatser van een bericht specifieke reacties op jou bericht verwijderen.



Yup probeer ik.. alleen op Twitter gaat dat laatste helaas niet.

Meliaforever

Berichten: 12035
Geregistreerd: 12-12-05
Woonplaats: Oegstgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-18 16:31

Dat ik gek word van mijn angststoornis en bang ben dat ik niet naar school durf om mijn examens te maken. :\

Loeky01
Berichten: 7315
Geregistreerd: 25-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-18 16:58

Ik wordt gek van de fietsers hier in de polder... Het is een 2 richtingsverkeers stuk, 2 auto's passen maar net langs elkaar. HOE BEDENK JE HET OM JE FIETS DAN PLOTS VOL VOOR MIJN AUTO TE GOOIEN |o. En dat al voor de 8e keer dit weekend... En dan rij ik al bewust andere routes om de smalste wegen te ontwijken, want anders wordt je zo kwaad aan gekeken door de fietsers dat je hun wat stof meegeeft....
Heb nog liever wielrenners die de bochten veel te kort nemen en steeds half op je motorkap liggen :roll:

Knuffel Meliaforever :(:). Komt goed, stapje voor stapje.