Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-18 10:46

Dat ik 5 sta bij een woning, echt helemaal super. Maar waarom zijn die rot bezichtigingen altijd door de weeks.....

Justme_Lisaa

Berichten: 2170
Geregistreerd: 27-07-07

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-18 10:59

Dat de bakfiets moeite had om de ketting erop te laten. En nu dus een freaking eind met die zware fiets kon lopen. Joepie.

Marcella

Berichten: 36717
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-18 11:09

Dat het komende week weinig doen word met klussen aan mijn huisje. -O-

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-18 11:12

Mijn vriend en zijn (lichamelijke) staat van de afgelopen paar dagen -:(-

Eerst op vrijdag kwam alles er uit, aan alle kanten, toen een paar dagen schijt chagrijnig met lange tenen, nu een bloedneus en chagrijnig... >;)

Lotus83

Berichten: 5918
Geregistreerd: 02-10-09
Woonplaats: Naarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-18 13:24

Lotus83 schreef:
Aan de osteopaat die mijn paard heeft behandeld -:(-


En dat is dus vanmiddag weer de dierenarts op bezoek krijg. -O-

Zilfstar

Berichten: 7546
Geregistreerd: 24-10-07
Woonplaats: Bij die Zwarte en die Bonte

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-18 14:25

Tsja waar NIET aan... Maandag is gewoon niet mijn dag, en DAAR erger ik me ook weer aan...

Dorus

Berichten: 13208
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-18 14:56

Stomme Spanjaarden die gewoon weigeren de informatie aan te leveren zoals alle anderen de informatie aanleveren zodat de rapportage die ik maak gewoon helemaal nergens op slaat.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-18 15:01

Ik erger mij en kan wel janken tegelijkertijd. De dagen die ik vrij heb gevraagd heb ik helemaal niet gehad, wel een paar andere

xGaab

Berichten: 1355
Geregistreerd: 05-04-08
Woonplaats: De meern

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-18 15:08

Ik ben mij op dit moment kapot aan het ergeren.

Het is een lang verhaal. Dus ik doe de verkorte versie.
Ik zit op de pabo en moest een stuk inleveren. Bij dit stuk moesten voorwaardelijke delen worden toegevoegd. Zo gezegd zo gedaan!

Nu krijg ik net mijn stukken terug. Helaas niet gehaald. Zaten wat fouten in en dat is meer dan begrijpelijk dat ik het niet heb gehaald. Gaat alleen om het feit dat een vriendinnetje van mij, eenzelfde verslag in heeft geleverd en zonder de voorwaardelijke delen. Zij heeft het wel gehaald. Zonder dat de verplichte, voorwaardelijke delen waren toegevoegd.

Misschien ligt het aan mij, maar ik kan mij er behoorlijk aan irriteren. Ik snap dat mijn stuk verbeterd moet worden, maar ik begrijp niet dat het stuk van mijn vriendin is goedgekeurd, zonder de verplichte onderdelen.

#GRRR

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-18 15:36

De kapotte shampoo fles in mijn tas en dat precies op dat moment ineens iedereen iets van mij moet -:(-

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-18 21:07

Mensen die niet de ctrl+Enter gebruiken voor een nieuwe pagina maar Enter Enter Enter Enter Enter. En spaties ipv tab.

Ennnnn zennnn... :Z

Ik wil gewoon een projectpartner die wel alle trucjes van Word kent |(

Loes1996

Berichten: 1642
Geregistreerd: 13-04-12
Woonplaats: Gelderland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-18 21:42

Aan SPSS...... _-:( |o

Dorus

Berichten: 13208
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-18 22:54

Steeph schreef:
Mensen die niet de ctrl+Enter gebruiken voor een nieuwe pagina maar Enter Enter Enter Enter Enter. En spaties ipv tab.

Ennnnn zennnn... :Z

Ik wil gewoon een projectpartner die wel alle trucjes van Word kent |(

Of drie miljoen spaties ipv een tab. Of tig keer op tab drukken ipv de tab fatsoenlijk in te stellen.
En als ze er niet uit komen en ik vraag ze die P aan te zetten zodat ik kan zien wat ze verkloot hebben dan zijn ze ineens allergisch voor die P. Nou, leer d'r maar aan wennen, want dan zie je tenminste wat je verkloot!

Liebeskind

Berichten: 2213
Geregistreerd: 06-10-16
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-18 22:57

Dat mensen hun woning huisje noemen. Je bent geen kabouter. En een kind van vijf is geen kindje meer. En gras is gras, geen grasjes en iemand is dik en heeft geen vetjes. Dat klinkt zo dom. Hou op alles te verkleinen als je volwassen bent.

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-18 22:59

Nabster schreef:
Dat mensen hun woning huisje noemen. Je bent geen kabouter. En een kind van vijf is geen kindje meer. En gras is gras, geen grasjes en iemand is dik en heeft geen vetjes. Dat klinkt zo dom. Hou op alles te verkleinen als je volwassen bent.


Ik vind het echt heerlijk ik doe het stiekem altijd :=

Liebeskind

Berichten: 2213
Geregistreerd: 06-10-16
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-18 23:11

SavannahNx schreef:
Nabster schreef:
Dat mensen hun woning huisje noemen. Je bent geen kabouter. En een kind van vijf is geen kindje meer. En gras is gras, geen grasjes en iemand is dik en heeft geen vetjes. Dat klinkt zo dom. Hou op alles te verkleinen als je volwassen bent.


Ik vind het echt heerlijk ik doe het stiekem altijd :=


Stiekem?

Dorus

Berichten: 13208
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-18 23:38

Dat ik de 1e afleveringen van het nieuwe seizoen van Grey's half heb gemist en de Canal+ app continue hapert.

Mandarijn
Berichten: 9066
Geregistreerd: 10-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 00:32

Nabster schreef:
Dat mensen hun woning huisje noemen. Je bent geen kabouter. En een kind van vijf is geen kindje meer. En gras is gras, geen grasjes en iemand is dik en heeft geen vetjes. Dat klinkt zo dom. Hou op alles te verkleinen als je volwassen bent.


Ja! Zo irritant.
En dan moet je wel vooral veel groentjes eten en in het weekend gezellig drankjes en dansjes doen. :+

Blackberry28

Berichten: 2969
Geregistreerd: 22-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 00:37

Van die mensen die alle namen af korten, waardoor het opeens als een naar woord klinkt (zoals Clau (klauw) 8)7 i.p.v. Claudia) of dat het net een man lijkt i.p.v. vrouw, zoals Chris i.p.v. Christine...zo'n hekel aan dat stomme afkorten, noem iemand gewoon bij zijn naam en noem jezelf ook zo.....het klinkt echt zo stom vaak

Blackberry28

Berichten: 2969
Geregistreerd: 22-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 00:39

Mandarijn schreef:
Nabster schreef:
Dat mensen hun woning huisje noemen. Je bent geen kabouter. En een kind van vijf is geen kindje meer. En gras is gras, geen grasjes en iemand is dik en heeft geen vetjes. Dat klinkt zo dom. Hou op alles te verkleinen als je volwassen bent.


Ja! Zo irritant.
En dan moet je wel vooral veel groentjes eten en in het weekend gezellig drankjes en dansjes doen. :+



Vind ik ook meis.. :D (ook zo'n irritante, ben 40, geen meisje meer :) )

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 00:55

flappie28 schreef:
Van die mensen die alle namen af korten, waardoor het opeens als een naar woord klinkt (zoals Clau (klauw) 8)7 i.p.v. Claudia) of dat het net een man lijkt i.p.v. vrouw, zoals Chris i.p.v. Christine...zo'n hekel aan dat stomme afkorten, noem iemand gewoon bij zijn naam en noem jezelf ook zo.....het klinkt echt zo stom vaak


Om even er op in te haken, mensen die je naam afkorten en verkleinen. In mijn geval lautje..... kom op zeg ik ben 23, dat deed mijn moeder toen ik 2 was. Toen was het schattig nu kan het niet meer.

Al heb ik 1 vriendin die heet charissa en die ken ik al 12 jaar. En ik noem haar al 12 jaar char, en het klinkt voor mij heel raar als iemand zegt charissa.

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 01:44

Als iemand mn hele naam zegt schiet ik in paniek :+

Marcella

Berichten: 36717
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 05:04

Dat ik zo auto moet schrappen. :')

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 08:30

Marcella schreef:
Dat ik zo auto moet schrappen. :')

De, wat? :')


flappie28 schreef:
Van die mensen die alle namen af korten, waardoor het opeens als een naar woord klinkt (zoals Clau (klauw) 8)7 i.p.v. Claudia) of dat het net een man lijkt i.p.v. vrouw, zoals Chris i.p.v. Christine...zo'n hekel aan dat stomme afkorten, noem iemand gewoon bij zijn naam en noem jezelf ook zo.....het klinkt echt zo stom vaak

Ik vind mijn naam best lang, Stephanie. Daarom prima als iemand Steef roept :j

Fluttershy

Berichten: 405
Geregistreerd: 28-03-16
Woonplaats: Groningen (stad)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 09:22

Dat ik nog steeds niet het ziekenhuis uit mag, en constant 2 uur moet wachten op afspraken en uitslagen en dat zo ongelofelijk lang duurt _-:(

Edit: mag naar huis! *\%/*