Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-18 14:30

Dat de poetsvrouw stopt. Ik krijg wel een nieuwe maar goed. Even afwachten of ze even snel, grondig en correct is als de huidige, want die is een lot uit de duizend :(


SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 08:21

Dat ik vorige week niet met stage kon beginnen omdat ik nog geen vog had, en dat ik gisteren mn eerste dag had, en dat ik vannacht besloot om te gaan overgeven... Dus kan dag 2 vandaag ook niet draaien... :( Ik ben al ziek geweest please lichaam niet nog een keer....

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

Zilfstar

Berichten: 7546
Geregistreerd: 24-10-07
Woonplaats: Bij die Zwarte en die Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 10:37

Dat mensen niet doen wat ze beloven... "voor einde van de dag heeft u het in de mail" ja dus echt niet...

Voor mij is met dit bedrijf het eindpunt bereikt... No more Misses Nice Girl... Ik heb ze een deadline gesteld dat alles in orde moet zijn en stap sowieso over naar een ander. Dat weten ze alleen nog even niet :Y) Eerst zorgen dat ze hun zaakjes afwerken...

De PaardenPsycholoog http://www.paardenpsycholoog.nl
onderdeel van Aurora Kaarna, holistische praktijk voor mens & dier: readings, energetische therapie, coaching en begeleiding, meditatie en mindfulness: http://www.aurorakaarna.nl

Loeky01
Berichten: 7315
Geregistreerd: 25-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 15:30

Dat de bussen niet aansluiten door de vakantie. Dat ik mijn overstap met de bus had gemist omdat mijn eerste bus te laat was. En dat de bus die ik daarna moest pakken, gewoon niet kwam opdagen.

Merileth

Berichten: 1115
Geregistreerd: 18-05-05
Woonplaats: Maarssen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-18 10:41

Dat gisteren bleek dat door hoe onze BHV cursus in elkaar steekt, en vernieuwde wetgeving, mijn EHAK (eerste hulp aan kinderen) certificaat 'ineens' sinds 1 januari vervallen blijkt te zijn, en ik die eerst weer opnieuw moet halen voordat ik mijn laatste deel kan doen om mijn BHV te halen. En dat dat wel voor oktober dit jaar moet, omdat anders mijn 2e deel vervalt die ik afgelopen oktober behaald heb, en die dan ook weer over kan doen. Ik was al op mijn werk toen ik hier achter kwam (he, een uitnodiging voor de EHAK cursus, die heb ik al, even P&O bellen, er is vast een foutje gemaakt, oh, niet dus), en ik heb aardig wat woorden binnen moeten houden, zowel aan de telefoon als daarna, omdat er al kinderen binnen waren, en dan moet ik op mijn woorden passen. Ben er nog steeds erg boos over.

Mijn boeken zijn hier te koop!
Not all treasure is silver and gold....

Boompje1985

Berichten: 5445
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: Arnhem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-18 18:24

Dat een vriendin van mij het normaal vind dat haar zoon om de 3 a 4 weken ziek is (met koorts) wat ik bijzonder vind en me afvraag of er niks anders aan de hand is. Ik was bezorgd en dat werd niet gewaardeerd blijkbaar. :\

Broken crayons still color

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-18 18:39

Een knakker op IG. Begint in DM een gesprek, of hij vanavond een x aantal vragen mag stellen. Gezegd dat dat mag, maar dat ik wel van tevoren wil weten waar het over gaat; ik ga geen vragen beantwoorden waar ik me niet mee bezig houd en geen zinnig antwoord kan stellen. In eerste instantie wat persoonlijke (leef)vragen en daarna over palestina en de hele kwestie daaromheen. Daar heb ik simpelweg níet voldoende kennis over om daar wat zinnigs over te zeggen + ik houd me inmiddels niet meer bezig over nieuws dat me verdrietig maakt.

Daarna de vraag of hij me dan wel een aantal persoonlijke vragen mag stellen over wie ik ben, waar ik woon etc en dat het wel zaak is dat ik daar zo uitgebreid mogelijk op antwoord.

Aangegeven dat ik dat niet heel zinvol achtte voor zijn onderzoek en me daar ook niet prettig bij voel.

Krijg ik me toch een relaas zeg. Waarom ik zo moeilijk doe, of ik wel niet weet wat ik m'n kind aan doe en dat 'ze' m'n kind gaan beschadigen.

Heb 'm maar succes gewenst met z'n onderzoek. Idioot.

Tigress

Berichten: 8936
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-18 19:22

Mijn broer. Hij is autist, en heeft begeleiding nodig. Die heeft 'ie nu al een tijdje niet gehad, en dat is te merken. Ik erger mij zo ontzettend aan hem :')
Zo kwam mijn moeder net thuis, en die had al bedacht dat ik de zuurkool stampot nog mocht opeten, en dat zij en broerlief dan wel iets anders gingen maken (iets wat ik vies vind bijvoorbeeld :P).
Vraagt hij aan mij (terwijl mijn moeder gewoon buiten staat), hoe we het gaan doen met eten. Ik zeg dat ik dus de stampot op eet, en dat hij dan even moet overleggen met mijn ma.
''Jaaa, ik maak wel iets voor mijzelf dan.''

Afbeelding

Ik moet hem ervan overtuigen om even twee stappen opzij te doen naar de deur, deze open te doen en te overleggen met mijn moeder wat handig is met eten. En zo gaat dat met meer dingen zodra hij thuis is.
Zo vervelend :\

Things end, but memories last forever
[Volg] Nieuw familielid: corgi Jarvis!

Dorus

Berichten: 13198
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-18 19:48

'Nieuwe' oven gekregen en vanochtend gewisseld, omdat de oude z'n best tijd gehad heeft. Heel gedoe om erbij te komen en met name om de stekker achter de kast uit en de nieuwe weer erachter te krijgen. Ondertussen de conclusie getrokken dat als we de keuken gaan vervangen we echt alles aan moeten gaan pakken en het maar de vraag is of we fatsoenlijk bij de koelkast zouden kunnen komen als die ooit de geest geeft.
En toen stond de nieuwe oven erin en trekt manlief de koelkast open om boter te pakken, brand het lampje niet meer en horen we hem ook niet aanslaan als we hem omhoog draaien. Kapot -O-
Gelukkig vanavond hoorde we hem wel aanslaan en is het gelukkig alleen het lampje dat de geest gegeven heeft.

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!

Yenni
Berichten: 5457
Geregistreerd: 01-07-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-18 20:23

Dat een stalgenootje met haar paard de bak in kwam rennen (was de bedoeling) en ik vervolgens van mijn pony val en nu met een pijnlijke heup zit >;)

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-18 20:35

Yenni schreef:
Dat een stalgenootje met haar paard de bak in kwam rennen (was de bedoeling) en ik vervolgens van mijn pony val en nu met een pijnlijke heup zit >;)


Oh fijn he? Bij ons gaan kinderen altijd met de bal gooien voor de stalhond (bordercollie) die helemaal gefixeerd erop af stuift en dan gooien ze die altijd even fijn de bak in met als gevolg dat mijn pony aan de kletter gaat.. Als je dr wat van zegt kan je een grote bek krijgen..

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-18 20:38

Ik speel in een voorstelling.
Wij hebben nu montage (veel opnieuw doen voor het licht).

Omze cast moest er 11:00 zijn, oke nou dan zijn we er.
Volgens rooster zouden we 12:30 wisselen. Nou dat gebeurde niet. Eindelijk om 16:00 zei de regisseur 'nu gaat cast a even'. En hebben we in drie kwartier gedaan wat cast b in vijf uur deed.
Cast a heeft dus vijf uur gewacht tot we om vier uur even iets mochten doen. Stond dus niet in rooster dus niemand had schoolwerk etc bij want montage is vaak strikt aan rooster houden en veel doen. (Lees: gister avond met cast a van 16:30 tot 21:30 non stop doorgewerkt)

Maar dat was dus wel een beetje poedersuiker van vandaag

Een koude trui, is geen goede trui.

Britta31

Berichten: 13119
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-18 22:28

Mijn moeder naast mij in de auto.Ze zit altijd te piepen en te zuchten en de zijkant van de stoel vast te houden als er een auto of fietser aankomt.En dat al op 300 meter afstand."kijk uit,pas op,het is rood" -O-

Britta, OUWE TAAIE.Mijn kerstmutsje.Old but still going samen met onze knuffelruin Nappie.Britt, ik mis je.

iirrssjjee

Berichten: 5934
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-18 12:10

Aan sommige mensen FB. Die reageren op de nieuwe donorwet.... Altijd donor geweest, nu ineens niet meer omdat ze de overheid dwars willen zitten..... Of ze het gevoel niet meer hebben dat ze over het eigen lichaam mogen beslissen....

Cinnepin

Berichten: 8920
Geregistreerd: 26-02-15
Woonplaats: Vdaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-18 12:30

iirrssjjee schreef:
Aan sommige mensen FB. Die reageren op de nieuwe donorwet.... Altijd donor geweest, nu ineens niet meer omdat ze de overheid dwars willen zitten..... Of ze het gevoel niet meer hebben dat ze over het eigen lichaam mogen beslissen....



Waarom erger je daar aan? Is ieder voorzich toch?

iirrssjjee

Berichten: 5934
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-18 12:32

Cinnepin schreef:
iirrssjjee schreef:
Aan sommige mensen FB. Die reageren op de nieuwe donorwet.... Altijd donor geweest, nu ineens niet meer omdat ze de overheid dwars willen zitten..... Of ze het gevoel niet meer hebben dat ze over het eigen lichaam mogen beslissen....



Waarom erger je daar aan? Is ieder voorzich toch?


Ik erger me eraan, omdat mwnsen nu ineens die keuze maken omdat zogenaamd de overheid nu over hun lichaam beslist. Ze willen de overheid "pakken" alleen die voelt er niks van... De enigen die er wat van merken zijn de doodzieke mensen die op n orgaan zitten te wachten.

Nayomie
Berichten: 32780
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-18 12:39

De reclame van prijsvergelijken. Heb hele ochtend al internetproblemen en in die reclame hebben ze zo'n loadingscherm dus iedere keer als die reclame er is, vrees ik dat mijn internet er weer uit ligt :')

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-18 14:42

Aan een ruiter die het echt nodig vond om haar paard op de parkeerplaats van Egmond aan Zee een lesje stilstaan te geven. Op een smal strookje waar voetgangers, fietsers, auto's en paarden elkaar moeten passeren ging ze zodanig in discussie met het paard dat die bokte en bijna tegen een auto schopte.

Kiki1995

Berichten: 1077
Geregistreerd: 14-01-15
Woonplaats: Achterhoek

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-18 15:01

Aan PostNL die twee pakketten van mij kwijt maakt en er nul komma niks aan doet. Ik vermoed gewoon dat de pakketten verduisterd zijn de pakketbezorger.

Things never happen the same way twice, dear one.

Lotus83

Berichten: 5918
Geregistreerd: 02-10-09
Woonplaats: Naarden

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-18 19:42

Aan de osteopaat die mijn paard heeft behandeld -:(-

Voor altijd in mijn hart.. ♡♡♡
https://www.vinted.nl/member/27278217-saina1983

Yenni
Berichten: 5457
Geregistreerd: 01-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-18 22:05

SavannahNx schreef:
Yenni schreef:
Dat een stalgenootje met haar paard de bak in kwam rennen (was de bedoeling) en ik vervolgens van mijn pony val en nu met een pijnlijke heup zit >;)


Oh fijn he? Bij ons gaan kinderen altijd met de bal gooien voor de stalhond (bordercollie) die helemaal gefixeerd erop af stuift en dan gooien ze die altijd even fijn de bak in met als gevolg dat mijn pony aan de kletter gaat.. Als je dr wat van zegt kan je een grote bek krijgen..

Precies :roll:

Marcella

Berichten: 36669
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-18 22:29

Dat mijn moeder net nog harde muziek aan had op de zolder terwijl mijn wekker gaat om 03.00 uur. {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:(

RIP Hero (Sunhild) 21-05-1997 - 17-05-2019 Leven met reuma is waardeloos.[HTT] We wecken een eind door met antieke potten en nieuwe potten. Informatie over wecken.
https://www.unitedconsumers.com/vriende ... id=6JRwR!P = Vriendenbonus

Amira_
Berichten: 5199
Geregistreerd: 05-05-09

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-18 09:38

Mijn telefoon. Hij is 2 minuten van de oplader en ik zie m in die tijd gewoon als een timer aftellen qua batterijpercentage

When I thought it was over God sent an angel to help us out. He gave us direction, showed us how to make it last for that long journey ahead

Fireheart

Berichten: 6662
Geregistreerd: 10-11-08
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-18 10:31

Dat ik om 7 uur wakker werd en niet meer in slaap kwam terwijl ik wel onwijs moe ben -O-
Ik moet nog tot zo laat vanavond en had mijn slaap echt nodig gehad

:D

Jorex

Berichten: 9924
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-18 10:32

Aan dat de bus vol zat en ik nu voor de tweede keer te laat ga komen deze cursus. Ik wil een treinverbinding tussen Drachten en Groningen!

Wacht, is het vakantie -O- ?
Edit; lees net dat dat volgende week pas is.

Alex en Jorie <3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: annaxmaex, Dennenboom, Eapy, Lestria, LiannePuthzy, ManonGrr, November108, Pabie, SemrushBot, Sintara en 137 bezoekers