Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Isabonny

Berichten: 4358
Geregistreerd: 04-06-07
Woonplaats: ut zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 22:43

Aan de buren op mijn werk (mijn baas heeft huis aan rand van woonwijk als kantoor), die dus 4 auto's blijken te hebben, maar helemaal geen plaats hebben om ze allemaal op hun oprit of voor hun huis te plaatsen.
Staan dus ALTIJD voor ons huis, op 10 cm van de oprit en ik mag dan maar kijken hoe ik in dat smalle straatje van de oprit afgedraaid kom.
Vanmorgen kwam ik aan, was vaders bus weg, dus ik denk...ik doe niet moeilijk. Ik zet hem voor ons huis/kantoor.
Er stonden 2 auto's op hun oprit en 1 in de garage (poort stond open, dus dat kon ik zien).

Tussen middag ben ik even weggeweest, ik kom terug en tUUURLIJK!!! hadden ze weer vlug een van die auto's voor ons kantoor op straat gezet. Houden de boel zo bezet om de auto weer weg te zetten als vaders met zijn bus komt. Die zetten ze dan niet voor hun eigen raam...neee, want dan kijken ze natuurlijk tegen die bus aan, dus zetten ze hem voor ons raam en zodanig kort op onze oprit dat ik er nauwelijks in of uit kan. Hij kan hem niet helemaal voor zijn eigen huis zetten, omdat er ca. 1 meter van zijn oprit een paaltje staat. Maar tussen dat paaltje en zijn auto zit nog ca. 2 meter. Te weinig dus om nog een auto tussen te prutsen, maar plek genoeg voor hem om hem toch een dikke meter terug te zetten. Maar dat doet hij echt nooit. Ik stoor me er steeds meer aan. Kan toch niet de bedoeling zijn dat men zo veel auto's in 1 gezin heeft, dat andere mensen hun auto nog niet meer fatsoenlijk bij hun eigen huis kunnen zetten.

xPabloBokt

Berichten: 9399
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 22:49

theadora99 schreef:
Ik denk nul-lade, zonder verschil?


Klopt :+ geen kasverschil dus.

iirrssjjee

Berichten: 5936
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 00:43

Dat stomme wijf bij banenzwemmen. Ik was de toezichthouder. Ligt standaard 1 lijn voor de "snelle" zwemmers. Deze neemt ong 3 meter in beslag van ons 15m brede bad. Nu waren er wat meer "snelle" zwemmers waarbij het tempo verschil te groot was dus besloot ik er nog n lijn in te leggen. Nou en dat hebben we geweten :+. Het hele bad moest horen dat mevrouw het maar belachelijk vond dat ze nog maar zo weinig ruimte (lees: 9 meter) had om te zwemmen met haar vriendinnen. Dit kan niet hoor. Ik wil ook mijn eigen baan! Is goed mevrouw, ik leg er wel nog een lijn in.... dat was ook weer niet goed.

Maar alle klanten en alle collega's moesten het weten dat het echt niet kon die ene lijn. Want als we rekening houden met elkaar is dat namelijk helemaal niet nodig!!
Tsja dat is nou juist de reden dat ze er wel in liggen :+. Achterlijk mens.

Het is verdorie banen zwemmen! En wil je kletsen, tuurlijk mag! Is je goed recht. Maar daar heb je nog 9 meter aan breedte voor! En als je alleen maar voor het praatje komt kun je beter een bakkie koffie doen in de horeca en niet in dat water liggen...


We hebben vanavond bij de vergadering ook meteen besloten dat er standaard 2 lijnen in komen te liggen. 1 baan voor de snelle zwemmers. 1 baan voor de iets minder snelle zwemmers. Dan zijn er nog 3 banen over voor de gezelligheidszwemmers.

Dorus

Berichten: 13209
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 10:48

Dat er weer dingen bij mij neergelegd worden om uit te zoeken/op te lossen waar ik niks van weet. Ik ga eigenlijk liever met die andere opdracht aan de slag ga, want de tijd die ik daarin investeer levert iig nog resultaten op. Maar dat heeft niet de grootse prioriteit dus kan ik weet vruchteloos door m'n mailbox spitten in de hoop dat ik iets vind waarmee ik het aan kan slingeren.

Zilfstar

Berichten: 7546
Geregistreerd: 24-10-07
Woonplaats: Bij die Zwarte en die Bonte

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 12:10

Aan mijn verzekering.... glashelder.... Nou dan moeten ze nodig gewassen geworden geloof ik...

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 12:16

Zilfstar schreef:
Aan mijn verzekering.... glashelder.... Nou dan moeten ze nodig gewassen geworden geloof ik...


Sorry dit was best grappig :')

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 12:55

Mijn vriend. Als ik aangeef iets niet leuk te vinden wat hij zegt of doet, gaat ie ALTIJD zuchten, de andere kant op kijken en doen alsof ik gek ben. Zo fiets irritant...

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 12:57

Dat ik 2 uur te vroeg op 't werk ben vanwege verkeerd rooster {:)-:(

Nayomie
Berichten: 32782
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 13:13

Aan mijn griep die nog steeds na 4 week niet over is -O-

Saleisha
Berichten: 957
Geregistreerd: 21-09-09

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 19:57

Dat ik wist dat vriend veel later zou komen dan wat ie zei, maar het me alsnog mateloos irriteert.

ReadTheRulez
Berichten: 1430
Geregistreerd: 20-11-10
Woonplaats: friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 23:43

Zoveel jonge fietsers zonder licht ...... kan het hun ouders niet schelen?

Esaqar

Berichten: 3178
Geregistreerd: 22-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-18 19:35

Stokende mensen.

En aan mezelf.

Maar verder ben ik heel gelukkig. :o

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-18 19:42

Aan een klant op mn werk. Ze had 4 paar echt leren handschoenen en er zaten stickers op van 1,- en de kaartjes waren eraf.. Dus ik vertrouwde het niet helemaal en ik belde mn filiaalmanager, en ze moest even wachten (max.5 min) omdat mn manager van achter moest komen, stond ze een partij te schreeuwen dat we niet klantvriendelijk waren omdat ze moest wachten en omdat ik het niet gewoon meegaf. Toen mn manager er bijna was is ze boos weggelopen. Wow heb even geduld man... Dan krijg je ze misschien alsnog voor 1 euro mee, ja of niet, en nu heb je ze helemaal niet..

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-18 20:03

Ben nu wel benieuwd of ze inderdaad €1 waren :D

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-18 20:55

Ik heb om half 6 eten besteld en het is er nog niet -:(-

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-18 21:18

Shaggy09 schreef:
Ik heb om half 6 eten besteld en het is er nog niet -:(-


Euh? Bel ze? Misschien zijn ze je vergeten :+

Veraaaaah

Berichten: 2333
Geregistreerd: 05-07-15
Woonplaats: Breda

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-18 21:21

Mensen die uitgebreid gaan staan bellen voor je kassa ~~}>

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-18 21:25

Veraaaaah schreef:
Mensen die uitgebreid gaan staan bellen voor je kassa ~~}>


Ohja. Met oortjes ook en dan als ik iets zeg “wat ?” Ik zeg altijd “ als je je oortjes even uit doet kan je me verstaan “. Met gezucht en gesteun gaan ze dan uit.. Ik snap het uberhaupt niet, praten met mensen als je je oortjes in hebt, mn vriend ook, zo vervelend ik zeg altijd dat ie ze uit moet doen. Ook niet 1 in. Nee gewoon uit. -:(-

Kairos
Berichten: 2710
Geregistreerd: 07-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-18 21:31

Het feit dat ik nu al zenuwachtig ben voor mijn wedstrijd van morgen -O-

nine1987

Berichten: 8324
Geregistreerd: 14-07-08
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-18 22:45

Pfff nu atm.. Op verjaardag bij schoonfamilie.. Poging aan t doen een gesprek gaande te houden met een stel dweilen..

theadora99

Berichten: 3632
Geregistreerd: 26-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-18 23:14

SavannahNx schreef:
Veraaaaah schreef:
Mensen die uitgebreid gaan staan bellen voor je kassa ~~}>


Ohja. Met oortjes ook en dan als ik iets zeg “wat ?” Ik zeg altijd “ als je je oortjes even uit doet kan je me verstaan “. Met gezucht en gesteun gaan ze dan uit.. Ik snap het uberhaupt niet, praten met mensen als je je oortjes in hebt, mn vriend ook, zo vervelend ik zeg altijd dat ie ze uit moet doen. Ook niet 1 in. Nee gewoon uit. -:(-


Ik heb sowieso heel vaak mijn oortjes in zonder muziek om minder geluid te hebben haha, en vergeet dan dat ik ze in heb dus doe ze ook niet uit. En als ik wel muziek oo heb zet ik dit op pauze maar hou 1 oortje in. Waarom is dat irritant? :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-18 23:20

theadora99 schreef:
SavannahNx schreef:

Ohja. Met oortjes ook en dan als ik iets zeg “wat ?” Ik zeg altijd “ als je je oortjes even uit doet kan je me verstaan “. Met gezucht en gesteun gaan ze dan uit.. Ik snap het uberhaupt niet, praten met mensen als je je oortjes in hebt, mn vriend ook, zo vervelend ik zeg altijd dat ie ze uit moet doen. Ook niet 1 in. Nee gewoon uit. -:(-


Ik heb sowieso heel vaak mijn oortjes in zonder muziek om minder geluid te hebben haha, en vergeet dan dat ik ze in heb dus doe ze ook niet uit. En als ik wel muziek oo heb zet ik dit op pauze maar hou 1 oortje in. Waarom is dat irritant? :+


Omdat de kassiere niet kan weten dat bij jou de muziek uit staat, maar 1 of 2 oortjes in staat wel heel afstandelijk/ongeïnteresseerd of asociaal. En bellende mensen/mensen met muziek in/mensen die je niet eens fatsoenlijk begroeten aan de kassa gebeurt vrij vaak, dus dan ontwikkel je wel een irritatie :+

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-18 23:24

Jaa dat dus Rachelle. Vaak zeggen ze niks, gooien spullen neer, zwaaien met pinpas en lopen door..

theadora99

Berichten: 3632
Geregistreerd: 26-05-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 10:01

Maar is het dan per se een ergernis als je met oortjes in wél de mensen begroet en een praatje houdt?

Lieszje
Berichten: 7180
Geregistreerd: 13-10-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 10:27

Aan het feit dat ik nog steeds vaak dromen met mijn ex erin heb terwijl het al bijna 1,5 maand uit is..
Ben blij als hij uit mijn hoofd is :+