legpuzzels, wie doet dat nog meer?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Sting

Berichten: 12855
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Re: legpuzzels, wie doet dat nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 20:00

Ik heb niet heel veel te ruilen, maar wil in omgeving Groningen wel eens lenen/ruilen waar mogelijk.
Sinds kort begonnen, als nieuwe hobby. 1000 stukjes als max nu gedaan, maar heb er nu ook 1 liggen van 1500.


SpeechLess

Berichten: 2325
Geregistreerd: 09-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 20:11

Ik ben ook weer aan de puzzel! Ik heb net de thats life puzzel met boerderij afgemaakt die al tijden in mijn portapuzzle zat te wachten. Vind ze niet mega leuk, maar wel lekker simpel voor de afwisseling :D Nu ga ik aan een puzzel met getekende paarden beginnen, zal binnenkort eens een foto maken. Google lijkt hem niet te kennen :P Daarna heb ik er nog wat die te wachten liggen :') Ik maak overigens altijd met 1000 stukjes, anders vind ik het te veel :+ Momenteel vind ik puzzels met cottage afbeeldingen ook wel leuk, deze had ik bijvoorbeeld een tijdje terug gemaakt https://www.google.nl/search?q=king+puz ... NO8lxI5wKM:
Qua ruilen, ben ik nog niet helemaal uit of ik puzzels weg wil doen en welke dan.. Ik ben wel benieuwd wat voor soort puzzels jij te ruil zou hebben GDG? En naar wat voor puzzels ben je op zoek?

Be the change you wish to see in the world.

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Berichten: 27962
Geregistreerd: 22-07-08
Woonplaats: Niet meer in Zwolle

Re: legpuzzels, wie doet dat nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 20:24

Wat zou er 3d zijn aan die lidl puzsels?

Heb jij een Arabisch volbloed (of minstens 50%) en rij je western? Word lid van de gezellige en sportieve DAWRA!

miezelke

Berichten: 1315
Geregistreerd: 11-08-11
Woonplaats: België

Re: legpuzzels, wie doet dat nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 20:25

Oh waauw Danseresje, wat een mooie puzzel <3
Die van Pardy is ook niet zo mijn ding :o , maar lijkt me wel niet zo'n moeilijke om te maken, of wel?

Eilish
Berichten: 3018
Geregistreerd: 01-09-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 20:40

Afgelopen woensdag ben ik geopereerd aan mijn linkerhand, het gips gaat er morgen af. Gister begonnen met deze puzzel en net afgemaakt. Ik neem oxycodon tegen de pijn, dus was soms lastig focussen, maar het is gelukt. Puzzel is 16x48cm, 300 stukjes, merk is Trefl. Leuk formaat, ben er een paar uur mee bezig geweest.

Afbeelding


Afbeelding

KimL86
Berichten: 3652
Geregistreerd: 03-06-04

Re: legpuzzels, wie doet dat nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 20:42


Danseresje

Berichten: 3459
Geregistreerd: 09-10-10
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 21:00

miezelke schreef:
Oh waauw Danseresje, wat een mooie puzzel <3
Die van Pardy is ook niet zo mijn ding :o , maar lijkt me wel niet zo'n moeilijke om te maken, of wel?

dank je wel! vond hem ook zo mooi....vandaar dat ik hem niet kon laten liggen tijdens de wandeling!

[VVDD] Wat een zonnig ritje naar het strand had moeten worden.....

Een foto- en videoverslag van mijn paardrijvakantie bij Domaine Equestre Centaure: [RIJ-ITP] Onvergetelijke paardrijvakantie in Frankrijk

HayDay: Gamecenternaam = Danseresje84

sjaslique

Berichten: 2093
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Vught

Re: legpuzzels, wie doet dat nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 21:16

De 3d puzzels van de lidl zit een 3 d brilletje bij.

Hier ook weer een 500 stukjes jan van haasteren gelegd. Misschien komende dagen weer eens wat anders uit de kast trekken. Heb genoeg puzzels.

xHaithi

Berichten: 2080
Geregistreerd: 03-11-05
Woonplaats: België

Re: legpuzzels, wie doet dat nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 21:57

Dat heb je erg snel gedaan Danseresje! Ik hoop dat je die stukjes nog kan vinden :(

Danseresje

Berichten: 3459
Geregistreerd: 09-10-10
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 22:17

xHaithi schreef:
Dat heb je erg snel gedaan Danseresje! Ik hoop dat je die stukjes nog kan vinden :(

Ja, het valt me niet tegen eigenlijk O:) !!!
Maar is ook vooral omdat ik de laatste verslagen van de opleiding niet wil maken.....iets met studie ontwijkend gedrag enzo! had beter geweest als mijn wandelmaatje de puzzel vorige week mee naar huis had genomen.....haha! (alhoewel ik dan vast wat anders had gevonden om niet aan die verslagen te hoeven)....maar over 2 weken is alles klaar als het goed is en kan ik naar hartelust puzzelen (vooral tijdens oproepdiensten denk ik dat het een aangename tijdsbesteding kan zijn, omdat ik dan niet echt makkelijk lang of ver van huis kan)

[VVDD] Wat een zonnig ritje naar het strand had moeten worden.....

Een foto- en videoverslag van mijn paardrijvakantie bij Domaine Equestre Centaure: [RIJ-ITP] Onvergetelijke paardrijvakantie in Frankrijk

HayDay: Gamecenternaam = Danseresje84

GDG

Berichten: 4848
Geregistreerd: 11-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 00:18

SpeechLess schreef:
Ik ben ook weer aan de puzzel! Ik heb net de thats life puzzel met boerderij afgemaakt die al tijden in mijn portapuzzle zat te wachten. Vind ze niet mega leuk, maar wel lekker simpel voor de afwisseling :D Nu ga ik aan een puzzel met getekende paarden beginnen, zal binnenkort eens een foto maken. Google lijkt hem niet te kennen :P Daarna heb ik er nog wat die te wachten liggen :') Ik maak overigens altijd met 1000 stukjes, anders vind ik het te veel :+ Momenteel vind ik puzzels met cottage afbeeldingen ook wel leuk, deze had ik bijvoorbeeld een tijdje terug gemaakt https://www.google.nl/search?q=king+puz ... NO8lxI5wKM:
Qua ruilen, ben ik nog niet helemaal uit of ik puzzels weg wil doen en welke dan.. Ik ben wel benieuwd wat voor soort puzzels jij te ruil zou hebben GDG? En naar wat voor puzzels ben je op zoek?


Ik heb nooit eerder puzzels weggedaan, maar ik maak ze eigenlijk altijd maar één keer, ik maak er dan een foto van en dan belandt de doos boven. Zonde eigenlijk van de puzzels en het neemt ook een beetje teveel ruimte in :P . Plus dat ik wel weer een paar nieuwe kan gebruiken, dus ik dacht misschien toch maar eens afscheid te gaan nemen van een paar puzzels als ik wat kan ruilen.
Wat ik te ruil zou hebben, jeetje... het is heel divers. Ik zal eens een paar foto's maken van de dozen.
Wat ik zoek? Puzzels van 1000 stukjes in elk geval, qua afbeeldingen heb ik een brede smaak (en voor 1000 stukjes ben ik niet zo heel kieskeurig) maar ik vind het lastig om er een omschrijving aan te geven. Misschien dat de foto's van mijn eigen puzzels straks wel een goed beeld geven?

koeien op de weg...

Eilish
Berichten: 3018
Geregistreerd: 01-09-06

Re: legpuzzels, wie doet dat nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 01:07

Ik heb net drie puzzels besteld bij de lidl. 3d Neuschwanstein, fluoriserende eifeltoren en 3d-bril onderwaterwereld.

SpeechLess

Berichten: 2325
Geregistreerd: 09-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 14:33

Met deze ben ik nu bezig:
Afbeelding

Be the change you wish to see in the world.

KimL86
Berichten: 3652
Geregistreerd: 03-06-04

Re: legpuzzels, wie doet dat nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 17:02

Die heb ik ook nog liggen speechless.
Die moet ik nog gaan maken.

Ook weer 2 puzzels gescoord bij de Lidl.
Afbeelding

Ik ben bang dat ik ook moet gaan ruimen want ik heb geen plek meer voor al die puzzels.

Als alles een beetje meezit zou ik over een half jaartje kunnen verhuizen naar een huis en dan schaf ik een hele grote tafel aan zodat ik eindelijk fatsoenlijk puzzels van 3000 stukjes kan maken.

Booooo
Berichten: 6508
Geregistreerd: 26-03-06

Re: legpuzzels, wie doet dat nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 17:20

Gaaf! Wat kosten die puzzels bij de Lidl?

KimL86
Berichten: 3652
Geregistreerd: 03-06-04

Re: legpuzzels, wie doet dat nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 17:23

4 euro.
Volgens mij komen er later nog puzzels van 3000 stukjes voor 7 euro ofzo.
Maar ik weet niet precies wanneer, mijn schoonzus had een speelgoedboek van de Lidl, daar had ik die van 3000 stukjes gezien.

SecretLIN
Berichten: 11859
Geregistreerd: 08-06-04

Re: legpuzzels, wie doet dat nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 18:08

ik heb heel veel cottage puzzels te koop.. en andere puzzels

Eilish
Berichten: 3018
Geregistreerd: 01-09-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 21:35

Mijn puzzels van de lidl komen zaterdag binnen.

Ben nu met deze bezig:
Afbeelding

Afbeelding

Shadow0

Berichten: 43494
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: Utrecht

Re: legpuzzels, wie doet dat nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 21:52

Hebben ze die wolf bij de Lidl? Dan ga ik daar namelijk morgen heen! Die is zo mooi!

Eilish
Berichten: 3018
Geregistreerd: 01-09-06

Re: legpuzzels, wie doet dat nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 22:01

Oh nee, sorry, deze heb ik tweedehands gekocht. Maar je mag hem wel hebben als ik hem af heb, tegen verzendkosten of ophalen? Ik moet nog wel even afwachten of hij compleet is.

SecretLIN
Berichten: 11859
Geregistreerd: 08-06-04

Re: legpuzzels, wie doet dat nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 22:37

altijd leuk he afwachten of het compleet is

Eilish
Berichten: 3018
Geregistreerd: 01-09-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-17 13:33

Haha ja, spannend :P
Maar de rand is iig compleet.

En ik heb mijn lidl puzzels binnen:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

blackstar

Berichten: 3189
Geregistreerd: 03-10-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-17 14:01

Hoi,

Ik ben het topic uit het oog verloren, maar nu weer gevonden.

Wil er iemand hier nog puzzels hebben? Ik heb er een paar gekregen wat niet mijn smaak is.
Die van Anton Pieck is open en weet niet of deze helemaal compleet is
De andere zijn nieuw, dicht en gesealed.

Afbeelding

Afbeelding

Blackstar † 02-01-2016
Rust zacht meisje

Tailina 16-04-2016
B+2

SecretLIN
Berichten: 11859
Geregistreerd: 08-06-04

Re: legpuzzels, wie doet dat nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-17 14:13

blackstar graag wat vraag je ervoor

Neonlight
Moderator Kantine

Berichten: 78496
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: legpuzzels, wie doet dat nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-17 18:52

Die onderste heb ik zojuist ook nog gescoord bij de Lidl, was de enige soort die er nog was.

Een ster was je altijd al, nu zul je als een ster aan de hemel fonkelen.
Dotje, 5 mei 2009- 21 januari 2010

[IM] Dag lieve Neon...
[IM] Dag lieve Michael, zeg je hallo tegen Neon?


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 98xsophiex98, Aard, ashley1, beert, daaf4ever, eefjuh20, GoogleAdsense, Ilayla, Laibadji, marjor, Mutsie93, NogSteedsGek, Noor, nuscaniels, Wescha, YandexBot en 190 bezoekers