Words we couldn't say..

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Words we couldn't say..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-01-15 19:14

Je kent het misschien wel:
Je wilt iemand nog zoveel zeggen, maar je durft niet of het kan niet meer. Misschien durf je het niet, omdat je bang bent dat je vragen alsnog onbeantwoord blijven, je het niet opnieuw wilt oprakelen of bang bent voor onbegrip. Misschien kan het niet meer, omdat diegene niet meer in je leven is.
Maar de woorden zitten in je hoofd en je wilt het toch eens van je afschrijven.

Het lijkt mij een mooi idee, voor iedereen die wat van zich af wil schrijven, om hier je hart te luchten in 'brief'-vorm naar diegene toe. Of het nou gaat om een verloren liefde, een kapotte familieband of misschien wel wijze woorden naar jezelf. Wie weet krijg je ooit nog de kans of het lef om het alsnog tegen de bestemde te zeggen of het naar diegene te sturen. En anders is in ieder geval je hart gelucht..


Mijn brief:

K,

Mijn hoofd zit zo vol en mijn hart huilt. Ik wil je een berichtje sturen, maar ik wil het niet moeilijker maken dan dat het al is. En ergens wil ik dat je mij op zoekt, maar ik weet dat je dat niet zult doen. Niet omdat je dat niet wilt, maar omdat je precies hetzelfde denkt. Jij, die altijd rekening houdt met de ander en altijd voor een ander klaar staat. Je zet bij wijze van je eigen gevoel en trots nog opzij, als je er een ander maar mee kunt helpen.

Hoewel ik onze relatie verbroken heb, en jij het daar ook moeilijk mee hebt, sleur je mij door de moeilijkste momenten heen.
Zelfs op werk, als we moeten samenwerken en je ziet dat ik het even moeilijk krijg vanwege ons, geef je me een knipoog en fluister je "Kom op, wij kunnen dit. Je bent sterk, je doet het goed zo." Je bent zo sterk, zo lief, zo mooi. Waarom voel ik nou niet wat ik zou moeten voelen in een relatie? Ik wil je verdorie niet kwijt.

Je bent een prachtig persoon en ik zou je zo graag bij mij houden. Maar dat is niet eerlijk. Jij, die al je liefde geeft, verdient dat dubbel en dwars terug. En ik kan het je niet geven, want mijn gevoel voor jou lijkt weg te zijn gevaagd. Althans, dat denk ik. Ik weet het zeker eigenlijk, maar ik wil zo graag dat het niet zo is.
Wat moet ik nou? Een persoon zoals jij is zeldzaam, jij bent alles in een. Ik wil je niet kwijt, maar ik kan je zo ook niet houden.

Je zegt "We zien wel wat de tijd ons brengt" en ik hoop zo dat als mijn keuze een vergissing blijkt te zijn, ik nog op tijd ben om het allemaal terug te draaien..

Jij verdient het beste en wat had ik graag gewild dat ik dat kon zijn.
Ik mis je en het spijt mij zo verschrikkelijk..

..


Jolliegirl

Berichten: 32936
Geregistreerd: 18-07-04

Re: Words we couldn't say..

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 19:21

Pfff..ik weet precies waar dit over gaat omdat ik je ken...

Ik heb zo ook dingen..alleen die kan ik niet op bokt zetten omdat de betreffende persoon wel eens meeleest...

Soms is er zoveel wat we voelen maar niet kunnen zeggen...

Ik hoop dat alles op zn plek komt meissie! Je verdient het.

Jainy98

Berichten: 569
Geregistreerd: 03-11-10
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 19:27

Heel mooi verwoord Dreamy! :(:)

Ik heb laatst ook een tekst geschreven, ik was zo gek op hem. Maar door bepaalde dingen werkt het gewoon niet tussen ons. Durf het hem ook niet te sturen maar het is echt fijn om zulke dingen van je af te kunnen schrijven.

2015, vanaf nu zal je voorgoed verdwenen zijn in mijn leven, en om eerlijk te zijn, ik ga je missen. Ik ben niet van plan je te gaan missen omdat je altijd zo aardig tegen me was. Er waren momenten dat je helemaal niet leuk was, maar dat was ik ook.

Je liet me zien dat niet alles gaat zoals je wilt. Dat hoe hard je ook probeert, het beste soms gewoon niet goed genoeg is en dat je zelfs zonder verwachtingen teleurgesteld kan worden. Je bracht het beste, maar ook het slechtste in mij naar boven. Iemand vertelde me dat ik beter verdiende, maar ik liet zien dat ik het wel aankon. Misschien is dat wel de reden waarom ik zoveel van je hield. Je was niet de allerbeste voor mij, maar ik moest voor je vechten, en hoe harder ik vocht, hoe meer jij mij gaf.

Je hebt mij de mooie momenten in het leven laten zien, je liet me zien hoe ik van de dingen om me heen moest genieten. Om te lachen wanneer het regende, want ook regen kon mooi zijn. Om te lachen wanneer ik wilde en om negatieve gedachten om te draaien naar positieve. Je hebt me geleerd hoe ik voor mezelf moet kiezen, en dat doe ik nu. We zijn aan het einde van onze tijd samen. Ik ga niet meer huilen. Dat heb ik genoeg gedaan het afgelopen jaar. Ik wil je bedanken voor alles wat je met me gedaan hebt.

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-01-15 19:35

Jainy98 schreef:
Heel mooi verwoord Dreamy! :(:)

Ik heb laatst ook een tekst geschreven, ik was zo gek op hem. Maar door bepaalde dingen werkt het gewoon niet tussen ons. Durf het hem ook niet te sturen maar het is echt fijn om zulke dingen van je af te kunnen schrijven.

2015, vanaf nu zal je voorgoed verdwenen zijn in mijn leven, en om eerlijk te zijn, ik ga je missen. Ik ben niet van plan je te gaan missen omdat je altijd zo aardig tegen me was. Er waren momenten dat je helemaal niet leuk was, maar dat was ik ook.

Je liet me zien dat niet alles gaat zoals je wilt. Dat hoe hard je ook probeert, het beste soms gewoon niet goed genoeg is en dat je zelfs zonder verwachtingen teleurgesteld kan worden. Je bracht het beste, maar ook het slechtste in mij naar boven. Iemand vertelde me dat ik beter verdiende, maar ik liet zien dat ik het wel aankon. Misschien is dat wel de reden waarom ik zoveel van je hield. Je was niet de allerbeste voor mij, maar ik moest voor je vechten, en hoe harder ik vocht, hoe meer jij mij gaf.

Je hebt mij de mooie momenten in het leven laten zien, je liet me zien hoe ik van de dingen om me heen moest genieten. Om te lachen wanneer het regende, want ook regen kon mooi zijn. Om te lachen wanneer ik wilde en om negatieve gedachten om te draaien naar positieve. Je hebt me geleerd hoe ik voor mezelf moet kiezen, en dat doe ik nu. We zijn aan het einde van onze tijd samen. Ik ga niet meer huilen. Dat heb ik genoeg gedaan het afgelopen jaar. Ik wil je bedanken voor alles wat je met me gedaan hebt.




Sterkte :(:) Liefde kan soms zo ingewikkeld zijn.

BalouArera
Berichten: 1304
Geregistreerd: 23-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 19:38

Ik wil ook even mijn ei kwijt. Het gaat niet over een jongen ofzo gewoon over mijn ex-beste vriendin.

Je was mijn alles, mijn beste vriendin, mijn 'rots', ik kon echt met alles bij je terecht en ik wist dat al zou ik 10 meter diep in de oliebol zitten je zou me eruit proberen te halen. Ik was zo stom om niet te waarderen wat ik had. Ik was zo dom om dingen te zeggen die ik niet had moeten zeggen. Ik was zo eigenwijs om een slachtoffer te spelen. Ik weet ook wel dat het te laat is en dat onze vriendschap nooit meer terug komt zoals het was.
Toch mis ik je nog zo vaak, dan wil ik tegen je praten, leuke dingen met je doen en het is poedersuiker dat ik weet dat dat niet meer kan. Ik heb het nog geprobeerd weet je, maar je zei dat je me nooit meer wilde zien. Het stomme is dat ik je iedere dag zie, in de lessen, in de aula, en dan realiseer ik me dat ik meer over jou weet dan wie dan ook maar dat het afgelopen is. Je was écht mijn soulmate.
Ik voel me ondankbaar tegen over mijn nieuwe vriendin, ze zijn echt geweldig maar onze vriendschap stond boven alles. Ik ben zo boos op mezelf dat ik in dat plan trapte en ik zou gewoon willen dat het ooit weer kon zijn zoals het was. Maar ik weet ook wel dat dat gewoon niet kan.
Het is gek om 2015 zonder jou te beginnen, alle plannen die we hadden, alle mensen die ik door jou leerden kennen, alle dingen die we deden, alles wat we hadden is weg. 2015 gaat heel leuk worden maar het feit dat jij daar niet in voor kan komen is zo moeilijk.
Als ik het moeilijk heb denk ik aan jou en wat jij zou zeggen, dan mis ik je weer zo erg. Dankjewel voor alle tijd, ik hoop dat je gelukkig bent...

Jolliegirl

Berichten: 32936
Geregistreerd: 18-07-04

Re: Words we couldn't say..

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 19:42

Balou, durf je dit niet te sturen naar dr?
Misschien levert het iets op??

BalouArera
Berichten: 1304
Geregistreerd: 23-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 19:45

Jolliegirl schreef:
Balou, durf je dit niet te sturen naar dr?
Misschien levert het iets op??

Ik heb geprobeerd met haar te praten maar ze loopt een soort van weg voor haar problemen. Soms doet ze heel even normaal en dan lijkt er iets binnen te schieten of ziet ze iets en is ze weg. Best frustrerend.
En ik ben bang dat ze er niet op reageert en dan ik dan eigenlijk niks ben opgeschoten.
Ik moet na een half jaar eigenlijk gewoon doorgaan maar de manier waarop alles is gegaan is van 2 kanten niet fair, vooral haar moeder eigenlijk.

Anoniem

Re: Words we couldn't say..

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 19:48

Wauw..

Mag je meerdere brieven posten?

Jolliegirl

Berichten: 32936
Geregistreerd: 18-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 19:51

BalouArera schreef:
Jolliegirl schreef:
Balou, durf je dit niet te sturen naar dr?
Misschien levert het iets op??

Ik heb geprobeerd met haar te praten maar ze loopt een soort van weg voor haar problemen. Soms doet ze heel even normaal en dan lijkt er iets binnen te schieten of ziet ze iets en is ze weg. Best frustrerend.
En ik ben bang dat ze er niet op reageert en dan ik dan eigenlijk niks ben opgeschoten.
Ik moet na een half jaar eigenlijk gewoon doorgaan maar de manier waarop alles is gegaan is van 2 kanten niet fair, vooral haar moeder eigenlijk.


Probeer iets. Als het.je waard is.
Je bent er nog niet klaar mee blijkbaar.
Kan je geen echt goedmakertje fixen? Iets regelen ofzo?

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-01-15 19:52

@ BalouArera; En wat als je haar dit nu mailt? Dan heb jij alles gezegd wat je wilde zeggen, kan zij het rustig lezen en laten bezinken en dan weet je in ieder geval dat als het dan nog niet goed is, je alles eraan hebt gedaan. :(:)

_Dominique schreef:
Wauw..

Mag je meerdere brieven posten?


Natuurlijk! :)

coldsummers

Berichten: 2060
Geregistreerd: 19-06-12
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 19:56

Dit gaat over de ex van mijn broertje. We hebben heel wat ellende gehad door haar. Het is niet de standaard break up zeg maar. Dit meisje heeft mijn paard vergiftigd, hem 's nachts losgelaten en bewerkt met een mes op zn hoofdje, de auto bekrast, 's nachts naar ons huis fietsen om bedreigingen te doen etc. Er is nog veel meer gebeurd dankzij haar, en ik wou dat ik het terug kon draaien. Ik wil zo graag dat alles weer is zoals het is, maar dit kind (toen 15) heeft mijn hele leven verpest. Ik vertrouw nu meer op mijn gevoel. Sluit mij vaak af van mensen en wil het liefste alleen zijn.

Ik had je door vanaf het eerste moment dat ik je zag... Hoe jij mijn familie naar je eigen handje wilde zetten, hoe je mijn broertje zoveel pijn hebt gedaan, wat je ons, mijn ouders en alle mensen er om heen hebt aangedaan. Ik kan het niet geloven dat je zoiets kan doen, dat je je tot zoiets ergs durft te verlagen en durft toe te zetten. Aan jou heb ik te danken dat ik me zo enorm rot voel, getraumatiseerd ben door wat jij mijn broertje hebt verteld wat hij moest doen... Al die tijd had ik je door, maar niemand geloofde me. Tot het te laat was, ja toen geloofden ze me wel, maar jij had je doel min of meer al bereikt. Je wilde het nog een stapje verder gaan, helaas is je plan niet gelukt. Maar zit ik hier met de gebroken stukken die ik niet meer aan elkaar kan lijmen. Je hebt mij kapot gemaakt, gebroken en nog durfde je je kop te laten zien in de winkel waar ik werkte. Je familie deed er zelfs aan mee. Ik hoop dat je blij bent, je hebt me kapot gemaakt!
Laatst bijgewerkt door coldsummers op 05-01-15 20:01, in het totaal 1 keer bewerkt

HEAVEN DOESN'T SEEM SO FAR AWAY....

crazyshar

Berichten: 1985
Geregistreerd: 07-09-10
Woonplaats: z-brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 19:58

Erg mooi, om te lezen.

Ik post zelf ook niet uitgebreid ivm meelezen maar vind het ook jammer hoe dingen gelopen zijn en dat sommige dingen maar van een kant kwamen.
Dat je denkt belangrijk te zijn voor iemand zoals die persoon belangrijk was voor mij, dat je er altijd voor klaar stond, alles opzij zette om te helpen waar mogelijk en dat er door iets zo stom en onbenullig iets wat voor mij zo mooi was zo snel opzij gezet kan worden.

Hopende dat iemand toch voor je wilt vechten, dat je er toch samen uitkomt en dat je gewoon aan de kant geschoven wordt als uit vuil.

De hoop is opgegeven op verzoening.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 19:59

Dit gaat over een vriendin, die achteraf dus nooit een vriendin was. Puur verraad, haat en pijn. Ik kan haar en wil haar dit niet zeggen, maar dit is precies wat ik voel en denk als ze in een gesprek voorbij komt ofzo. Ik spreek dr niet meer en heb haar uit mn leven geschrapt.

C,

Goh als je toch eens wist wat een hoop ellende je mij hebt aangedaan. Hoe vaak je me hebt weten te kwetsen op die geniepige manieren van je. Zó vals.
Het was altijd op tenen lopen als jij in de buurt was. Oppassen met wat ik zei, droeg, voelde.
Zo naïef als ik was wilde ik je helemaal niet als vriendin kwijt, we hadden zoveel leuke momenten naast al die rottigheid van je. Terugkijkend erop zie ik in dat jij nooit 1 goede cel in je lichaam had. Je bent een vreselijk naar persoon, hoe je iedereen manipuleert, hoe je iedereen kan laten doen wat jij wilt. Pure hersenspoeling. Toen onze wegen eindelijk waren gescheiden voelde ik me kilo's lichter dan voorheen.

Ik vraag me af of je het later zal redden met zo'n houding en zulk gedrag. Normaal ben ik echt de rotste niet, nooit. Maar werkelijk, ik gun je niks toe. Want je hebt niet alleen mij en tientallen anderen ermee, maar vooral jezelf. Ik hoop dat je jezelf tegenkomt, dat je ervaart hoe ik mij heb gevoeld, dankzij jou. Ik heb soms zo enorm van me afgebeten, eindelijk. Maar dan kwam jij 10 keer zo hard terug, woorden waarvan jij wist dat die pijn deden. En geloof me, beste C, na alles wat jij hebt gedaan en gezegd, dat kan ik echt niemand vergeven.

Dropsleutel

Berichten: 1349
Geregistreerd: 26-02-10
Woonplaats: Richtig Alkmaar

Re: Words we couldn't say..

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 20:11

Mag je ook een brief schrijven die niet gerelateerd is aan iemand specifiek maar over veel problemen in het algemeen?
Iig een stipje en sterkte voor iedereen hier. :+:

Lach zolang je leeft, want je leeft zolang je lacht :D

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-01-15 20:13

Dropsleutel schreef:
Mag je ook een brief schrijven die niet gerelateerd is aan iemand specifiek maar over veel problemen in het algemeen?
Iig een stipje en sterkte voor iedereen hier. :+:


Ja hoor!

@ _Dominique & coldsummers; Wauw, dat komt van diep :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 20:14

Het enige wat ik zou willen zeggen is 'Vergeef mij toch, geef mij een kans dit uit te leggen.'

coldsummers

Berichten: 2060
Geregistreerd: 19-06-12
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 20:14

You taught me to trust myself; to trust my guts instead of other people. You taught me how to hate. I've never felt hate for anyone, but you changed all that. You messed with me, messed with my head. Made him do the dirty job, the things you couldn't do. You wanted to see us break. When my grandma died two years ago, you came to my mum asking her: "Do you want to adopt me?" while my mum was in tears because her mother had just died and you knew, you knew damn well that she died just moments ago! You're selfish, you only think about yourself and you love to hurt people just to make yourself feel better. And why? I know why, because your own parents didn't give a damn about you. Your own mother doesn't even have a bedroom for you, you sleep on the couch... and your dad... He doesn't care either. But that doesn't mean you have to hurt others the way you have hurt them, us. You wanted to break him, he didn't. He became stronger!

It took you two years to finally understand that he didn't want a dirty girl like you! And look at yourself now, you're the one selling out her body to other guys... You're so desperate that you'd do anything. But let me tell you girl, I don't care! You broke my family, broke me, brought me to my knees! You were the girl that made me cry. I cried myself to sleep because of you! And you made me make the hardest decision in my whole life. I wanted him (my horse) to stay with me forever but I had to put him somewhere safe, where I was sure you'd never be able to find him. I am too scared, afraid and broken to get him back home because I know you'll try again. I gave up a lot, just to make sure he and my family were okay.

I was 17 at that time. I moved out, but came back in the weekends only to see you starting a fight. There were times that I didn't want to go back home. But I always did, because I wanted to make sure you weren't going to hurt them. I had to support my family, had to make sure they were doing fine even without me. But I knew you were in our house 24/7...

I hate you. And every time I see you my stomach twists and turns into knots and I feel sick. Because of you, I am who I am today and there is no way I will be able to change that. I will never forgive or forget the things you've done. No matter what happens, I will always hate you!

I don't feel sorry for you, no matter how bad your situation may be. I'll never ever feel sorry for you! I don't feel sorry for people who do these kind of things to others.

There are so many things I want to tell you, but I know I will never be able to do so. I'm too scared, too scared to get a gun to my head or something like that. But girl, know you broke me, tore me to pieces. I just wish none of this would've ever happened. Because I wouldn't be as f*cked up as I am today if none of this wouldn't have happened. But it did... All of these things happened and there is no way of turning back time. I have to live with this the rest of my life...

You're the only one I hate, and ever will hate!

May you rot in hell!
Laatst bijgewerkt door coldsummers op 05-01-15 20:20, in het totaal 3 keer bewerkt

HEAVEN DOESN'T SEEM SO FAR AWAY....

Anoniem

Re: Words we couldn't say..

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 20:16

@ Dreamy ja echt ontzettend veel haat vooral. :=

Ik ga zo alle brieven eens goed doorlezen :(:)

UhNee
Berichten: 2393
Geregistreerd: 23-04-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 20:27

Prachtig dit, heel veel respect voor iedereen in dit topic. Ik geloof dat het echt heel erg oplucht om onuitgesproken woorden op te schrijven.

Je wilt zo graag uitleggen aan anderen wat er in je omgaat. Je wilt zo graag aan ze uitleggen waarom je vanuit het niks boos kan worden, gevolgd door een huilbui waarbij je het even niet meer ziet zitten. Waarom je je eenzaam voelt, maar toch alleen wilt zijn. Waarom je ze uit je leven wilt bannen omdat ze in jouw ogen niks aan je hebben. Waarom je toch niet zonder ze kan. Volgens mij besef je niet wat je hebt. Ja, je gaat door een hel, en sommige relaties zijn veranderd op een negatieve manier. Cliché, maar probeer terug te kijken op die geweldige herinneringen. Samen lachen, samen huilen, samen feesten en samen uitbrakken.
Dit word geen zielige brief maar een hoopvolle. Dingen wórden beter. Hoe moeilijk het ook te geloven is als je je weer zo eenzaam voelt in die zee van mensen, en je het liefst wilt verdwijnen. Levende voorbeelden van hoe het goedkomt leven vlakbij je. Het is moeilijk voor hen je zo te zien. Als een zwak fragiel vogeltje, niet klaar voor de harde buitenwereld. Het is haast alsof je schil is verdwenen. Je grappen, je gekke acties, al een tijd lang ben je die persoon niet meer. Wat ben ik ápetrots op je nu je eindelijk hulp hebt gezocht. Soms kunnen mensen het niet alleen. Focus je op de toekomst, zoveel mooie dagen staan nog voor je! Zoveel kleine dingen om blij van te worden. Je lieve kat, een zonnestraal die je verwarmd, een complimentje over je kleding. Geniet daarvan met volle teugen. Vanaf woensdag gaan dingen beter worden. Ik wens je een 2015 toe waarin je jezelf weer terugvind, misschien wel sterker dan ooit. Ik wens je een stabiele thuissituatie toe. En heel veel mooie herinneringen. Hou je taai.
je bent degene van wie ik ondanks alles het meeste houd. Met wie ik elke dag opsta en elke dag naar bed ga.

coldsummers

Berichten: 2060
Geregistreerd: 19-06-12
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 20:28

@Dreamy, die van mij komen van heel diep. Het is al een tijdje geleden, maar wat dit meisje mij en mijn familie heeft aangedaan is te erg voor woorden. Ze loopt overigens vrij rond, want er is niet genoeg bewijs voor al de dingen die zijn gebeurt. Gelukkig komen de puzzelstukjes langzamerhand op mijn plaats te vallen en ik hoop echt dat er gerechtigheid komt. Maar aan de ene kant wil ik niet eens weten wat ze allemaal heeft gedaan. Ik ben er kapot van, sta er mee op en ga er mee naar bed. En ik me maar groot houden voor iedereen, want zo ben ik nu eenmaal. Maar van binnen ben ik gewoon kapot. De impact die een, toen 15 jarige, meisje op iemand van 18 kan hebben... Jeetje. En dat zij zoveel macht had over mijn broertje van 16... Ik kan er nog steeds niet bij met mijn gedachte.

HEAVEN DOESN'T SEEM SO FAR AWAY....

BalouArera
Berichten: 1304
Geregistreerd: 23-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 20:30

Heftige verhalen komen langs! Wel mooi om te lezen.

Jullie laten me wel twijfelen om het toch te doen, toch een brief naar haar te sturen, hem in haar kluisje je te doen, iets. Maar ik durf niet, ik ben bang om alle dingen weer opnieuw boven te brengen en weer die haat en dat verdriet te voelen... Lastig!

UhNee
Berichten: 2393
Geregistreerd: 23-04-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 20:33

BalouArera schreef:
Heftige verhalen komen langs! Wel mooi om te lezen.

Jullie laten me wel twijfelen om het toch te doen, toch een brief naar haar te sturen, hem in haar kluisje je te doen, iets. Maar ik durf niet, ik ben bang om alle dingen weer opnieuw boven te brengen en weer die haat en dat verdriet te voelen... Lastig!


Ik zou de sprong wagen als ik jou was. Zo te lezen geef je nog veel om haar, en je brief beschrijft precies hoe jij je voelt! Ik snap dat het spannend is!

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-01-15 20:33

BalouArera schreef:
Heftige verhalen komen langs! Wel mooi om te lezen.

Jullie laten me wel twijfelen om het toch te doen, toch een brief naar haar te sturen, hem in haar kluisje je te doen, iets. Maar ik durf niet, ik ben bang om alle dingen weer opnieuw boven te brengen en weer die haat en dat verdriet te voelen... Lastig!


Je moet het alleen doen als je het zelf wilt! En het kan best zijn dat je over een paar maanden wel denkt "Ik doe het.", maar het kan ook zijn dat je het laat zoals het is. Volg je eigen gevoel :(:)

Stoof

Berichten: 1308
Geregistreerd: 17-05-09
Woonplaats: Tessenderlo, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 20:38

Ik mis je.

Dat is het enige wat ik al heel lang kwijt wil, maar nooit kan zeggen. Wat een fijn idee dit topic. :)

"Psst... I know who you are, Hail Sithis!"

Zertab

Berichten: 12068
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 20:42

Stoof schreef:
Ik mis je.

Dat is het enige wat ik al heel lang kwijt wil, maar nooit kan zeggen. Wat een fijn idee dit topic. :)



Eigenlijk precies dit. Maar ik heb het gezegd, maar het heeft niets opgeleverd.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Akshay, Anomien, Babootje, Bowo, C_estmoi, DPTomboy, Fiesta14, gonniee, GoogleAdsense, JoT, KarinW86, laura22, LiDi, Lijsken, lyanne_sanne, maaikemuis, maessie, Majestic-12, Misslev, NadjaNadja, Nicollevs, PetalBot, Rianneko, Selina, stella92, SUSANNEx, Traiectum, vilheide, Winged, Zilfstar en 70 bezoekers