Words we couldn't say..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
cooper

Berichten: 4475
Geregistreerd: 12-11-03
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-16 20:00

LisanneeD schreef:
De donkere dagen rondom kerst, worden straks nog donkerder als jou lichtje niet meer brand.
Jou licht gaat langzaam uit en wat gaan wij je missen. Kerstmis een tijd van saamhorigheid en
gezelligheid. Maar een ook tijd waarin mensen worden gemist.
En tjonge wat heb ik een respect voor jou doorzettingsvermogen, tot vandaag het laatste stukje
hoop van je af is gepakt.De doktoren hebben gezegd helemaal niks meer te kunnen betekenen.
De uitzaaiingen zijn inmiddels zover, dat er verder helemaal geen behandeling meer mogelijk is.
Je wordt letterlijk opgegeven maar hoe moet je omgaan met het feit dat je wordt opgegeven...
Accepteren dat het klaar is, lijkt mij het moeilijkste wat er is.
Je weet dat je leven gaat eindigen maar je weet niet precies wanneer.
Hoe moet je leven met het feit dat het leven er straks niet meer is?
Hoe moet je leven met het feit dat je elke dag pijn hebt?
Wat doet het veel verdriet om te zien hoeveel pijn je hebt en hoe je niet meer je zelf bent.
De ziekte heeft je veranderd en je wordt nooit meer de oude.
God, wat ik ga je vreselijk missen en ik hoop dat we deze kerst voor de laatste keer
nog met zijn allen kunnen vieren.
Wat word het straks nog donkerder als jou lichtje er niet meer is..... ;(


:(:) Sterkte.. Wat een k*t periode!

Ik ben gewoon lekker mezelf,
bevalt jou dat niet?
Jammer dan.


Pandora2
Berichten: 19854
Geregistreerd: 04-01-13
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-16 20:04

LisanneeD schreef:
De donkere dagen rondom kerst, worden straks nog donkerder als jou lichtje niet meer brand.
Jou licht gaat langzaam uit en wat gaan wij je missen. Kerstmis een tijd van saamhorigheid en
gezelligheid. Maar een ook tijd waarin mensen worden gemist.
En tjonge wat heb ik een respect voor jou doorzettingsvermogen, tot vandaag het laatste stukje
hoop van je af is gepakt.De doktoren hebben gezegd helemaal niks meer te kunnen betekenen.
De uitzaaiingen zijn inmiddels zover, dat er verder helemaal geen behandeling meer mogelijk is.
Je wordt letterlijk opgegeven maar hoe moet je omgaan met het feit dat je wordt opgegeven...
Accepteren dat het klaar is, lijkt mij het moeilijkste wat er is.
Je weet dat je leven gaat eindigen maar je weet niet precies wanneer.
Hoe moet je leven met het feit dat het leven er straks niet meer is?
Hoe moet je leven met het feit dat je elke dag pijn hebt?
Wat doet het veel verdriet om te zien hoeveel pijn je hebt en hoe je niet meer je zelf bent.
De ziekte heeft je veranderd en je wordt nooit meer de oude.
God, wat ik ga je vreselijk missen en ik hoop dat we deze kerst voor de laatste keer
nog met zijn allen kunnen vieren.
Wat word het straks nog donkerder als jou lichtje er niet meer is..... ;(


Wat heb je dit goed omschreven...ik weet precies hoe het voelt |(
Veel moed en kracht voor de aankomende periode :(:)

LisanneeD
Berichten: 411
Geregistreerd: 31-07-13

Re: Words we couldn't say..

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-16 21:52

@Cooper en Pandora2: Heel erg bedankt allebei, we maken er nog het beste van de komende tijd... Meer kunnen we niet doen. :(

jokari

Berichten: 8762
Geregistreerd: 06-06-04
Woonplaats: thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 15:23

hebben jullie de "feest"periode doorstaan, meisjes ?
Ik ben hier weggevlucht, naar mijn zus in de Pyreneeën, en stond met de jaarwisseling boven op een bergtop, in de bittere kou, naar de meest heldere sterrenhemel met melkweg te kijken die ik ooit gezien heb. En zag veel vallende sterren. En hoe bizar ook, ondanks dat ik hem waanzinnig hard miste (mis, gewoonweg), voelde ik me niet alleen. Integendeel. <3

Pandora2
Berichten: 19854
Geregistreerd: 04-01-13
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 15:47

Mag ik volgend jaar mee naar je zus in de bergen Jokari? Lijkt me toch een '' fijn '' gevoel in deze donkere periode.
Hier de '' feestperiode '' in elk geval overleefd...maar daarmee is alles dan ook gezegd natuurlijk :\

jokari

Berichten: 8762
Geregistreerd: 06-06-04
Woonplaats: thuis

Re: Words we couldn't say..

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 15:52

Idd, daarmee is alles gezegd... erg akelig, zo'n eerste feestperiode zonder hem.

Pandora2
Berichten: 19854
Geregistreerd: 04-01-13
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 16:20

:(:) Ik ken het helaas...

Bralindy

Berichten: 3326
Geregistreerd: 06-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 19:10

Wat een mooi en dierbaar topic is dit zeg..

Bij deze heb ik een gedicht die ik had geschreven toen ik hoorde dat mijn moeder kanker gehad omdat ik even mijn gedachten op moest schrijven. Want wij wisten nog niet hoe erg, hoe lang, maar wel dat het kanker was. Godzijdank hoefde ik hem nooit voor te lezen of persoonlijk te maken voor haar (alweer bijna 5 jaar kanker vrij!) maar ik wil hem wel hier delen.

De Dood

Een leven die voorbij gegaan is.
Als een zuchtje wind, blazend door je haar.
Als een kaars die zachtjes dooft.
De duisternis omarmend als een warme verstrengeling.

Het lijden verzacht.
Het verdriet verzadigt.
Wonden worden geheeld.

Het is goed zo.

De tijd stopt met tikken.
Een andere wereld gaat voor je open.

Een wereld waar we je niet kunnen bereiken.
Maar we voelen je nog altijd.
Rond zwervend om ons heen.
Ons rakend in onze gedachten.

We weten dat je er bent.
Ons steunend in moeilijke tijden.
Ons aanhorend als we schreeuwen en tieren.
Wanneer het even niet meer gaat.

Geduldig wachtend op ons, met een kleine glimlach op je gezicht.

Ik houd van je en mis je met heel mijn ziel en hart.

Tot ooit.


Trouwens, ontzettend veel sterkte iedereen!! Y;(

"Unable are the loved to die, for love is immortal." - Emily Dickinson

Hygge
Berichten: 2856
Geregistreerd: 30-06-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 21:46

Vandaag tijdens een adviesgesprek, over het maken van een erg belangrijke keuze, las iemand mij Desiderata van Max Ehrman voor, ik vond het persoonlijk erg mooi.
Natuurlijk hoeft het niet iedereen aan te spreken, maar als je het wel wilt lezen, dan staat het in de spoiler. ;)

Spoiler:

Desiderata
Max Ehrmann

Wees kalm temidden van het lawaai en de haast en bedenk, welke vrede er in stilte kan heersen. Sta op goede voet met alle mensen, zonder jezelf geweld aan te doen. Zeg je waarheid rustig en duidelijk, en luister naar anderen; ook zij vertellen hun verhaal. Mijd luidruchtige en agressieve mensen; zij belasten de geest.

Wanneer je jezelf met anderen vergelijkt, zou je ijdel en verbitterd kunnen worden, want er zullen altijd kleinere en grotere mensen zijn dan je zelf bent. Geniet zowel van wat je hebt bereikt als van je plannen. Blijf belangstelling hebben voor je eigen werk, hoe nederig dat ook moge zijn; het is een werkelijk bezit in het veranderlijke fortuin van de tijd. Betracht voorzichtigheid bij het zaken doen, want de wereld is vol bedrog. Maar laat dit je niet verblinden voor de bestaande deugd; veel mensen streven hoge idealen na, en overal is het leven vol heldendom.

Wees jezelf. Veins vooral geen genegenheid. Maar wees evenmin cynisch over de liefde, want bij alle dorheid en ontevredenheid is zij eeuwig als het gras. Volg de loop der jaren met gratie, verlang niet naar een tijd die achter je ligt. Kweek geestkracht aan om bij onverwachte tegenslag beschermd te zijn. Maar verdriet jezelf niet met spookbeelden. Vele angsten worden uit vermoeidheid of eenzaamheid geboren.

Leg jezelf een gezonde discipline op, maar wees daarbij lief voor jezelf. Je bent een kind van het heelal, niet minder dan de bomen en de sterren. Je hebt het recht hier te zijn, en ook al is het je al of niet duidelijk, toch ontvouwt het heelal zich zoals het zich ontvouwt, en zo is het goed. Heb daarom ook vrede met God, hoe je ook denkt dat Hij moge zijn en wat je werk en aspiraties ook mogen zijn; houd vrede met je ziel in de lawaaierige verwarring van het leven. Met al zijn klatergoud, somberheid en vervlogen dromen is dit toch nog steeds een prachtige wereld.

Streef naar geluk.

[o]

Palmera

Berichten: 9451
Geregistreerd: 25-09-08
Woonplaats: La Palma

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 23:37

Ayla_4Ever schreef:
Spoiler:

Desiderata
Max Ehrmann

Wees kalm temidden van het lawaai en de haast en bedenk, welke vrede er in stilte kan heersen. Sta op goede voet met alle mensen, zonder jezelf geweld aan te doen. Zeg je waarheid rustig en duidelijk, en luister naar anderen; ook zij vertellen hun verhaal. Mijd luidruchtige en agressieve mensen; zij belasten de geest.

Wanneer je jezelf met anderen vergelijkt, zou je ijdel en verbitterd kunnen worden, want er zullen altijd kleinere en grotere mensen zijn dan je zelf bent. Geniet zowel van wat je hebt bereikt als van je plannen. Blijf belangstelling hebben voor je eigen werk, hoe nederig dat ook moge zijn; het is een werkelijk bezit in het veranderlijke fortuin van de tijd. Betracht voorzichtigheid bij het zaken doen, want de wereld is vol bedrog. Maar laat dit je niet verblinden voor de bestaande deugd; veel mensen streven hoge idealen na, en overal is het leven vol heldendom.

Wees jezelf. Veins vooral geen genegenheid. Maar wees evenmin cynisch over de liefde, want bij alle dorheid en ontevredenheid is zij eeuwig als het gras. Volg de loop der jaren met gratie, verlang niet naar een tijd die achter je ligt. Kweek geestkracht aan om bij onverwachte tegenslag beschermd te zijn. Maar verdriet jezelf niet met spookbeelden. Vele angsten worden uit vermoeidheid of eenzaamheid geboren.

Leg jezelf een gezonde discipline op, maar wees daarbij lief voor jezelf. Je bent een kind van het heelal, niet minder dan de bomen en de sterren. Je hebt het recht hier te zijn, en ook al is het je al of niet duidelijk, toch ontvouwt het heelal zich zoals het zich ontvouwt, en zo is het goed. Heb daarom ook vrede met God, hoe je ook denkt dat Hij moge zijn en wat je werk en aspiraties ook mogen zijn; houd vrede met je ziel in de lawaaierige verwarring van het leven. Met al zijn klatergoud, somberheid en vervlogen dromen is dit toch nog steeds een prachtige wereld.

Streef naar geluk.


Amen......

Pandora2
Berichten: 19854
Geregistreerd: 04-01-13
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 10:15

De Desiderata van Max hangt hier thuis in een mooi kadertje in de bijkeuken :j

@Bralindy mooi gedicht, alhoewel '' mooi '' eigenlijk niet het juiste woord is... Gelukkig gaat het weer goed met je mama.

Incroyable
Berichten: 1828
Geregistreerd: 19-06-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 22:47

Ayla_4Ever schreef:
Vandaag tijdens een adviesgesprek, over het maken van een erg belangrijke keuze, las iemand mij Desiderata van Max Ehrman voor, ik vond het persoonlijk erg mooi.
Natuurlijk hoeft het niet iedereen aan te spreken, maar als je het wel wilt lezen, dan staat het in de spoiler. ;)

Spoiler:

Desiderata
Max Ehrmann

Wees kalm temidden van het lawaai en de haast en bedenk, welke vrede er in stilte kan heersen. Sta op goede voet met alle mensen, zonder jezelf geweld aan te doen. Zeg je waarheid rustig en duidelijk, en luister naar anderen; ook zij vertellen hun verhaal. Mijd luidruchtige en agressieve mensen; zij belasten de geest.

Wanneer je jezelf met anderen vergelijkt, zou je ijdel en verbitterd kunnen worden, want er zullen altijd kleinere en grotere mensen zijn dan je zelf bent. Geniet zowel van wat je hebt bereikt als van je plannen. Blijf belangstelling hebben voor je eigen werk, hoe nederig dat ook moge zijn; het is een werkelijk bezit in het veranderlijke fortuin van de tijd. Betracht voorzichtigheid bij het zaken doen, want de wereld is vol bedrog. Maar laat dit je niet verblinden voor de bestaande deugd; veel mensen streven hoge idealen na, en overal is het leven vol heldendom.

Wees jezelf. Veins vooral geen genegenheid. Maar wees evenmin cynisch over de liefde, want bij alle dorheid en ontevredenheid is zij eeuwig als het gras. Volg de loop der jaren met gratie, verlang niet naar een tijd die achter je ligt. Kweek geestkracht aan om bij onverwachte tegenslag beschermd te zijn. Maar verdriet jezelf niet met spookbeelden. Vele angsten worden uit vermoeidheid of eenzaamheid geboren.

Leg jezelf een gezonde discipline op, maar wees daarbij lief voor jezelf. Je bent een kind van het heelal, niet minder dan de bomen en de sterren. Je hebt het recht hier te zijn, en ook al is het je al of niet duidelijk, toch ontvouwt het heelal zich zoals het zich ontvouwt, en zo is het goed. Heb daarom ook vrede met God, hoe je ook denkt dat Hij moge zijn en wat je werk en aspiraties ook mogen zijn; houd vrede met je ziel in de lawaaierige verwarring van het leven. Met al zijn klatergoud, somberheid en vervlogen dromen is dit toch nog steeds een prachtige wereld.

Streef naar geluk.



Erg mooi! _/-\o_

LisanneeD
Berichten: 411
Geregistreerd: 31-07-13

Re: Words we couldn't say..

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 20:58

2017 begon met een valse start -O-

Tijdens de donkere dagen rond kerst en oud en nieuw, was ik blij dat jou lichtje bleef branden.
De dagen na oud en nieuw ging het minder en zag ik je lichtje steeds verder doven.
De sprankeling die altijd in je ogen zat, was van je afgenomen.
Je was er wel maar toch ook weer niet.
Nu heb je rust en ben je af van je zorgen.
Je lichtje ging uit maar je lichtje zal voor ons altijd blijven schijnen.
Daar boven in de hemel, zal je altijd zichtbaar blijven.
De hemel heeft er een mooie ster bij.

MarJon
Berichten: 5529
Geregistreerd: 16-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 21:45

LisanneeD schreef:
2017 begon met een valse start -O-

Tijdens de donkere dagen rond kerst en oud en nieuw, was ik blij dat jou lichtje bleef branden.
De dagen na oud en nieuw ging het minder en zag ik je lichtje steeds verder doven.
De sprankeling die altijd in je ogen zat, was van je afgenomen.
Je was er wel maar toch ook weer niet.
Nu heb je rust en ben je af van je zorgen.
Je lichtje ging uit maar je lichtje zal voor ons altijd blijven schijnen.
Daar boven in de hemel, zal je altijd zichtbaar blijven.
De hemel heeft er een mooie ster bij.


Ik weet zo goed hoe je je voelt.. -O-

JustAshley

Berichten: 673
Geregistreerd: 22-04-10
Woonplaats: Haarlem

Re: Words we couldn't say..

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 19:20

ik belde laatst mn broer nog om te vragen of hij mee ging naar jou toe in het verzorgings tehuis.
Omdat ik je al 2,5 jaar niet gezien had en je zo veranderd was vond ik het eng om alleen te gaan.
Had ik maar meteen in mijn agenda gekeken wanneer ik kon. Zodat ik nog afscheid van je kon nemen.
We zagen het allemaal al aankomen maar ik dacht ik heb nog wel heel eventjes.
Nu kan het helaas niet meer. Gister ben je in je slaap overleden.
Ik weet van verhalen dat je veel pijn had. Daarom ben ik opgelucht voor jou dat je geen pijn meer heb.
Maar ik had je nog zo graag willen zien. Willen spreken.
Het doet me meer dan me denkt.
Ik heb gister mijn ogen uit mijn kop gejankt. Nu zit ik hier zo op werk en iedereen kent mij als de gezellige spontaane ashley.. Maar dat lukt me niet nu. Ik zit hier met rood doorlopen ogen.

Opa het spijt me dat ik niet eerder naar je toe ben gekomen. Maar ik hoop nu dat je je rust heb gevonden.

Pandora2
Berichten: 19854
Geregistreerd: 04-01-13
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 19:32

Veel sterkte Ashley :(:)

Incroyable
Berichten: 1828
Geregistreerd: 19-06-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 13:56

Sterkte Ashley! Y;( :(:)




Spoiler:
Wat een tijden. En wat een gebeurtenissen.
Zeeën van tranen, frustratie en onmacht.
Je had zo veel grip op mijn leven, dat je er een moeilijke kleurplaat van hebt gemaakt.
En na al die jaren oefenen, ben ik nog steeds niet goed in binnen de lijntjes kleuren.
Tijd, veel tijd heeft het gekost om te beseffen dat jij die lijntjes hebt gezet, de regeltjes hebt
bepaald en de regie hebt overgenomen. De regie over míjn leven. Voor een tijdje was dat fijn, knus en veilig. Want ik zag niet wat je deed, en waar je misschien wel op uit was. Ik dacht dat je het voor mij deed, omdat je om me gaf. Maar je deed het voor jezelf. En ook al weet ik de redenen, ik ben het zat om je acties te moeten goedpraten. Want goedpraten betekent dat het niet okay is. En dat was het ook niet. Je sloot me op in je kleurplaat en stond mijn ontwikkeling en blijheid in de weg.
I'm done.

Wie denk je dat je bent, dat je zomaar even alles denkt te bepalen?
Dat je alles maar kan doen en zeggen wat je wilt, zonder ook maar een moment na te denken wat voor impact dat heeft op je omgeving, op
de gevoelens van anderen? Tenminste, ik hoop dat je niet nagedacht hebt, want als je dit met je volle verstand deed ben je nog zieker dan ik dacht. Ik wil je niet meer begrijpen, en je gedrag moeten goedpraten tegen anderen.
I'm done.

Het is de schuld van iedereen, behalve die van jou?
Jij doet niks fout en bent hier het slachtoffer? Iedereen moet het maar van je pikken?
Wauw, je moest eens weten wat je aanricht. Bij mij, maar ook bij anderen. En de enige pijn die je ziet, is die van jezelf. Jij egoïst.
I'm done.

Tranen en tijd heeft het gekost om me te realiseren dat de 'oude' jij al een tijdje weg was.
Waarheen, geen idee maar wat zal ik de oude jij missen. Maar ik heb geen zin en tijd meer om te wachten. Te wachten tot het beter zou worden. Ik wil niet blijven hangen in jouw zwarte, negatieve realiteit. Ik wil verder, nieuwe dingen leren,
dansen in de regen, genieten, nieuwe vrienden maken, de wereld ontdekken en míjn leven een succes maken.
Jouw realiteit filtert alle positiviteit weg. In nieuwe kansen zie je alleen maar obstakels. Je bent blind voor alle mensen die je liefhebben, die oprecht van je houden. En wat ze terugkrijgen? Een flinke dosis wantrouwen en een hoop kritiek, op alle kleine dingetjes die je niet bevallen. Maar het totaalplaatje, dat je op ze terug kon vallen en toen ze naast je stonden of wilden staan in moeilijke tijden, dat zag je niet.
Je hebt duidelijk laten merken, dat je niks meer toevoegt aan mijn leven. Je beperkt mijn ruimte om te groeien.
Ik ga niet meer op mijn knieën voor je. Ik heb hard genoeg voor je gevochten. Nu is het jouw
beurt om voor mij te vechten. En het feit dat je dat niet doet, zegt mij al genoeg.
I'm done.


Vanaf nu heb ik de regie, en vol goede moed ga ik de vrijheid tegemoet. Een nieuw pad, een nieuw begin. Een nieuwe start. De kansen die ik krijg grijp ik met beide handen aan, en ik ga mijn inhaalslag maken. En voor jou? Bedankt, dat je me in hebt laten zien dat ik de belangrijkste persoon in mijn leven ben. En dat ik ten alle tijden voor mezelf moet blijven vechten. Dat er zo veel mooie en lieve mensen bestaan. En er zo veel positiviteit in de wereld is. Want wat jij niet zag, zie ik wel. I'm done.

JustAshley

Berichten: 673
Geregistreerd: 22-04-10
Woonplaats: Haarlem

Re: Words we couldn't say..

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 17:07

Dankjulliewel !

Sita77

Berichten: 120
Geregistreerd: 08-11-11

Re: Words we couldn't say..

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 18:56

Eindelijk heb ik je gezegd dat ik wegga...en je reactie...weinig, heel weinig. Heb je me echt ooit graag gezien? Ooit van me gehouden? Ergens ben ik opgelucht, maar het is pijnlijk om te bedenken dat ik na 16 jaar samenzijn blijkbaar zo weinig voor je betekend heb.
Maar nu, een nieuwe start, met iemand die me echt graag ziet, die van me houdt om wie ik ben. T zal best nog moeilijk worden, maar ik kies nu voor mezelf

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-17 01:27

Jij.

Jij die mij pijn doet.
Jij die mij breekt.
Jij, met je stem zo zoet.

Jij die mijn tranen laat lopen.
Jij die mij kwetst.
Jij, die mij op iets liet hopen.

Jij die mijn hart breekt.
Jij die mij zeer doet.
Jij, die lieve woordjes preekt.

Jij die mij tranen bracht.
Jij die mij depressief maakte.
Jij, gaf mij soms wat kracht.

Jij die mijn hoop brak
Jij die mij liet vallen.
Jij, voor jou had ik een zwak.

Jij die mij laat huilen.
Jij die mij liet gaan.



Is er alsjeblieft iemand, die met mij wil ruilen?

Monte_Cristo

Berichten: 236
Geregistreerd: 05-08-14

Re: Words we couldn't say..

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-17 18:35

Lief prulletje in mijn buik.

Vanaf het moment dat papa en mama het nieuws over jou aankomst hoorden zijn we allebei al verliefd op je geworden. We gingen door het dolle heen en leefde op een roze wolk. Mama had nauwelijks zwangerschapskwaaltjes en bij elke echo kregen we te horen dat je groeide als kool. Ondertussen zijn ook de opa, oma's, ooms en tantes en vrienden ingelicht en samen maken we er al een feestje van je komst. Er zijn al vele mooie kadootjes voor jou gekomen. Een kamertje ingericht, vele kleertjes voor je gekocht en gekregen en speelgoed, knuffels en alles wat je kan bedenken. Alles is al een tijdje klaar en over 2 weken verwachten wij jou, ons prulletje. Wij kijken zo erg uit. We willen je zien, met je knuffelen en voor je zorgen. Nog 2 weken schatje kan bijna niet meer wachten. Tot dan lief kereltje. Dikke kus van Papa en Mama

Nino con Brio - Ruin - Dreamboy x Uphill
Handgemaakt glitterglazen en tumblers vind je bij mij: www.madebyjanna.nl

Incroyable
Berichten: 1828
Geregistreerd: 19-06-12

Re: Words we couldn't say..

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 13:14

Ondanks dat ik weet dat ik de beste keuze heb gemaakt,
Ondanks dat iedereen achter me staat,
Ondanks dat er nu meer rust is,
Mis ik je zo zo zo verschrikkelijk erg.
Spijt, nee. Want het ging niet goed. Het kon niet zo verder.
Maar het gemis, dat is enorm.
Langzaam beginnen de herinneringen te vervagen, de foto's uit 'recent' te verdwijnen, en wordt je naam in mijn contactenlijst maar gewoon een naam, zonder betekenis. En dat doet pijn. Maar eigenlijk mis ik jou niet. Ik mis de herinneringen, en hoe het was. Want hoe je was, zo was je al een tijd niet meer. En ik bleef maar hoop houden, geloven, in de herinneringen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 02:12

Ik wil niet meer. Ik kan niet meer.
Alles doet zeer. Mijn hart huilt.
Terwijl ik mn hoofd tegen de muur bonk in de hoop iets te voelen, iets anders dan de leegte, blijft de telefoon stil.
Waarom zou je. Waarom zou je me een bericht sturen?
Waarom ben ik zo blind? En zo dom? En waarom kan ik geen afstand van je nemen?
Ik weet zeker dat ik morgen bij je ben... En alles zich weer opnieuw herhaalt.
Ik kan niet zonder je. Ik hou zoveel van je. Verdomme, waarom toch.
Heb zoveel adviezen gekregen. En ik weet dat ze allemaal gelijk hebben. Maar ik kan het niet.
Ik ben niet sterk genoeg om afstand van je te nemen.
Het is geen onwil. Ik KAN het niet.
Het zou nog makkelijker zijn om met mn auto tegen een muur aan te rijden ofzo. En nooit meer wakker te worden.
Maar weg van jou, je nooit meer zien...
Ik kan het niet.

C_estmoi

Berichten: 442
Geregistreerd: 14-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-17 00:19

Als mensen hun grenzen over gaan, gebeurt dat niet in 1 keer. Langzaam ga je steeds eens stapje verder,
en opeens ben je op een punt waarvan je dacht dat je er NOOIT zou komen.
Dat was nu. En au!
Ik begrijp ook niet hoe je het voor elkaar krijgt, me steeds iets verder naar je toe trekt,
terwijl ik wéét dat het geen toekomst heeft en ik mezelf alleen maar pijn ga doen hiermee.
Laat me los, alsjeblieft. Of niet, maar dan maak je een keuze die alles alleen maar veel ingewikkelder maakt.
Ja, ik had jou ook gemist, maar dit is niet de bedoeling.
Kies, laat me alsjeblieft niet meer zo bungelen, dat kan en wil ik niet meer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-17 21:03

Een maar deels uitgesproken ruzie, mag dat ook?

Inmiddels spreken we elkaar niet meer, en waarom? Omdat jij alleen aan jezelf dacht op dat moment. Jaloers was en mij voor jezelf wou, al zou je dat nooit toegeven. Het ging even niet zoals jij wou, jij kreeg even je zin niet meer en je was niet meer te genieten. Mij de schuld geven van hem boven jou zetten, terwijl ik zo mijn best des het iedereen naar z'n zin te maken, en hij je verdomme daarvoor èn daarna nog weggebracht heeft. Een bedankje kon er niet vanaf. Zo kende ik je niet, maar als ik na ga denken... Was je de laatste tijd wel veranderd ja...
Na een fikse ruzie wou jij er zand over gooien en het er niet meer over hebben, maar zo makkelijk was het voor mij niet. Echt uitgesproken is het dan ook nooit geweest, want jij wou niet naar mij luisteren. Ik heb het geprobeerd, maar de dingen die je mij toen verweten heb kan ik niet vergeten, en je ook niet helemaal vergeven. Ik denk dat we sinds dat moment langzaam uit elkaar gegroeid zijn. En ook als ik daar over nadenk, matchen onze levens al een tijdje helemaal niet meer en kon jij het al vaker niet hebben dat ik druk was en meer te doen had. Verwachtte dat ik elke dag alle tijd had uitgebreid met jou te bellen/appen. Je bent veranderd, je bent meer alleen aan jezelf gaan denken. Wie weet komen we elkaar nog is tegen...

Inmiddels spreek ik je niet meer, en daar heb ik vrede mee. Maar ja, af en toe mis ik je, want je was één van mijn beste vriendinnen.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Aeva, AhrefsBot, BETUWE, Chantalla, Charlottemv, DDD3, Dennenboom, Inney, Kabayo, Lalladidoo, Leukertje, maaikemuis, mvdende, MyrtheJ, Remembrance, Roosch, Selina, Stybba, Swift, Theseus en 180 bezoekers