Jouw bruidsjurk

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Anoniem

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-16 14:13

Arienette, schrijf lange jurken niet direct af. Je kunt genoeg hebben met die lengte ook. Vaak kunnen de dames in de winkel je daar wel over adviseren :)


Anoniem

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 12:51

Leuk Cardy, gefeliciteerd!!!! Ga je rondom Beverwijk trouwen? Dan ben ik wel benieuwd waar! (kom er vandaan, nja eigenlijk Heemskerk maar is 1 pot nat :P )
Als tip heb ik, ga eens programma's kijken zoals Four weddings op TLC, dan zie je veel bruiloften en merk je vanzelf wat je wel en niet leuk vind aan décor, ruimte, prechtigheid, feest, eten etc.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 14:01

Cardy schreef:
Joolien schreef:
Leuk Cardy, gefeliciteerd!!!! Ga je rondom Beverwijk trouwen? Dan ben ik wel benieuwd waar! (kom er vandaan, nja eigenlijk Heemskerk maar is 1 pot nat :P )
Als tip heb ik, ga eens programma's kijken zoals Four weddings op TLC, dan zie je veel bruiloften en merk je vanzelf wat je wel en niet leuk vind aan décor, ruimte, prechtigheid, feest, eten etc.


Dankjewel! We wilde eerste in het buitenland gaan trouwen, maar na het zien van de prijzen viel dat al gauw af := .
Zit nu te denken aan kasteel Assumburg (Heemskerk).

Haha ja dat is lekker duur ja. Assumburg is mooi en leuk, heb daar stage gelopen. Al vind in Marquette mooier, maar denk dat die een stuk duurder is. Heb daar trouwens ook stage gelopen :P
En op strand dan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-16 13:37

Darah3 schreef:
Zijn er ook mensen die bruidsjurken gepast hebben zonder verloofd te zijn?
Zouden er winkels voor open staan?

Het gaat bij mij niet om 'de lol' passen overigens :)


Je hebt wel winkels die dat doen, ook met vriendinnen samen. Dat komt wel eens op fb langs. Zal eens kijken of ik t kan vinden.

Anoniem

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-16 14:56

Mooi. Ik neem aan dat je die gewoon op je schoon vast maakt?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 17:23


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 19:33


Anoniem

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 20:06

Wat irritant dat te lichte beeld :')

Anoniem

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 20:12

Nee idd, de details vallen weg.

Anoniem

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 22:08

Oh oliebol ben het vanvond vergeten! Of had ik het seizoen opgenomen... Mmmm...

Anoniem

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 21:03

Ik vind in die eerste je figuur niet goed uit komen, en dat vind ik bij die tweede echt een pluspunt. Maar snap wel dat ie te prinsessig was ;)

SYTTD begint weer, de belichting is duidelijk aangepast :D Kunnen we eindelijk normaal naar de jurken kijken :P

Anoniem

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 21:41

Tof dat die meid een zwart-witte jurk koos trouwens, vond m best wel gaaf!

Anoniem

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 12:22

Ik heb t net terug gekeken, geen bijzondere aflevering. SYTTD UK daarentegen is wel leuk, maar daar zit een niet zo slimme dame in. Ze heeft al jaren een sleeve tatoeage, maar dat weet haar vader niet die is ook fel tegen tatoeages. Laat ze bij het passen van haar eerste jurk die tatoeage zien aan haar vader, die is direct compleet van slag! Ik snap dat niet hoor, had dat van tevoren even gemeld, nu is je hele afspraak verpest.

Anoniem

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 14:00

Mooi idd hierboven.

Tink, je hoeft niet perse voor een jasje te gaan, je kunt ook gaan voor een mooie stola of sjaal.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 14:56

Urona447 schreef:
Op 09-12-2016 ben ik getrouwd! Ik had een mooie witte jurk met bling bling op het bovenstuk. De achterkant was verstelbaar omdat ik destijds drie maanden zwanger was.

Nu heb ik besloten de jurk weg te geven aan iemand die hem goed kan gebruiken en het financieel niet zo ruim heeft. Het is dus echt de bedoeling dat de jurk goed terecht komt en niet op marktplaats word verkocht want dan hou ik hem liever zelf. De jurk is maat M, en ik ben zelf 1.78 lang.

Mocht je iemand weten laat het dan weten.


Ach wat lief van je. Denk dat je hier best wel iemand mee blij kunt maken!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 16:35

Afbeelding
Ik mag ook eindelijk voor het eggie jurken kijken :D <3

Anoniem

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-17 12:15

Ik had t al gezegd, maar heel mooi <3

Ik ga donderdag kijken :D :D :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 13:36

Zo dat was leuk afgelopen donderdag :D Nog niet de jurk gevonden, was ook erg overweldigend allemaal.
Wel vond ik dat deze winkel veel van hetzelfde had, terwijl ze zichzelf uitgaven als De winkel met aparte jurken. Ik heb denk een hele andere kijk op apart :')
Dus, wie weet er nog een winkel met aparte stijl? Veel (blush)kleur, aparte stijlen etc. Liefst Overijssel, Gelderland, Drenthe, Utrecht.
Edit: dit vind ik apart :D
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 11:03

Paisano schreef:
Jolien, zou zoiets misschien niet eerder in een galazaak dan in een bruidszaak hangen? :)

Het zijn wel echt bruidsjurken, dus ik denk het niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 11:08

MarrieLeen schreef:
Joolien schreef:
Zo dat was leuk afgelopen donderdag :D Nog niet de jurk gevonden, was ook erg overweldigend allemaal.
Wel vond ik dat deze winkel veel van hetzelfde had, terwijl ze zichzelf uitgaven als De winkel met aparte jurken. Ik heb denk een hele andere kijk op apart :')
Dus, wie weet er nog een winkel met aparte stijl? Veel (blush)kleur, aparte stijlen etc. Liefst Overijssel, Gelderland, Drenthe, Utrecht.
Edit: dit vind ik apart :D

Die eerste is mooi zeg, qua kleur!
Misschien Assepoester in Arnhem? Wel soms beetje chaotisch in de winkel, lees ik.
Het is geen standaard-bruidsjurken winkel, maar ze hebben er wel vanalles en nog wat. :j


Dat is dus de winkel waar ik ben geweest :P Als dat al een niet standaard bruidswinkel is, ben ik benieuwd naar de andere bruidswinkels _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 11:23

MarrieLeen schreef:
Oh haha. :Y) Daar moest ik ook gelijk aan denken bij apart. :')
Met standaard-bruidsjurken winkel moet ik denken aan Bruidsmode Lisa, Très Chique etc.
Wil je echt per se met een kleurtje? Want de 'bohemian' jurken zouden wel passen bij je jurk-looks.
Die hebben ze bijvoorbeeld wel bij Bruidsmode Lisa, alleen niet veel kleur. En neem je portemonnee maar mee. :+


Ja ben al even bij Lisa binnen gelopen maar die is me te duur idd. En had ook niet veel van wat ik mooi vond.
Ik ga zondag wel bij Tres chique naar de uitverkoop. Als ik namelijjk een mooie jurk zonder kleur vind, kan mijn schoonmoeder altijd nog kleur toevoegen, aangezien ze coupeuse is :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 18:52

marrlinde schreef:
Misschien richting de "Bible belt" zoeken, waar veel bruiden van de kerk niet in het wit mogen trouwen?

Oh is dat zo ja? I kdacht dat dat juist wel moest. Wij hebben hier Rijssen zitten, zal eens kijken :P

Jettie, La Bella is idd meer richting de stijl die ik zoek, alleen is de gemiddelde prijs vrij hoog -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 21:21

gerlindie schreef:
Bij bepaalde kerken mag je inderdaad niet in het wit trouwen.
Dat komt voort uit de gedachte wit=Rein, en de mens doet zonde, en is daarom niet rein :j

Ah zo. Ik vroeg het me toevallig gisteren af, want toen keek ik een programma over het gezin van 19 kinderen(counting on), en daar trouwde een van de dames in een blush kleur. Terwijl ze zelfs pas mogen kussen als ze getrouwd zijn :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 22:20

x_Rebecca schreef:
Heel fanatieke meelezer breekt in, Jolien, misschien heeft Beijer Besselink in Beltrum wel wat voor je? Die hebben best wat bijzondere kleurtjes en dingen hangen. Ze hebben het meeste ook wel op hun website staan... hebben ook aardig wat budgetlijnen/modellen volgens mij.

Heb even zitten kijken, maar is ook nog niet helemaal wat ik zoek. Moeilijk onnie? :')

Nieuwegein is voor mij te ver.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 22:26

knockout1 schreef:
Misschien is the new bride in Barneveld wat voor je? Kom k elke dag langs als k naar mn werk ga en zij hebben regelmatig blush jurken in de etalage staan.
Of Ann en John in Eindhoven? Hebben rekken vol met gekleurde jurken. Althans toen ik er was in 2015.

Ann en John vind ik ook leuk, maar ook zo ver. Maar ok, als ik hier in de buurt niks vind, ga ik verder rijden. :P


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: YandexBot en 115 bezoekers