Jouw bruidsjurk

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
kunamosity
Berichten: 853
Geregistreerd: 19-06-07
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-18 15:27

Joolien schreef:
kunamosity schreef:
Ik heb mijn jurk in oktober uitgezocht en ik ga hem eind maart voor het eerst (echt) passen.
Hoop dat mijn maten nog kloppen, ben een klein beetje afgevallen. :o

Spannend! Maar afvallen is beter dan aankomen toch? :P Welke winkel heb jij je jurk gevonden?


Bij très chic :)
Heb ook foto's genomen en soms kijk ik 'stiekem' nog even naar de foto en blijf hem mooi vinden :)

De kleine dierentuin is een zootje.


Renee1991

Berichten: 5964
Geregistreerd: 10-07-13
Woonplaats: Brabant

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-18 17:03


Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-18 17:12

kunamosity schreef:
Ik heb mijn jurk in oktober uitgezocht en ik ga hem eind maart voor het eerst (echt) passen.
Hoop dat mijn maten nog kloppen, ben een klein beetje afgevallen. :o

Ik was aangekomen toen ik de jurk ging passen :+ Gelukkig wel maar een beetje. Maar dat was ook geen drama. Ik heb nog 5 maanden voor onze trouw, dus tijd genoeg om weer in vorm te raken.

Jurk innemen is meestal niet echt een groot probleem, hoor. Dat is makkelijker dan groter maken. Maak je geen zorgen!

    “Drive away and try to keep smiling. Get a little rock and roll on the radio and go toward all the life there is with all the courage you can find and all the belief you can muster. Be true, be brave, stand.”

Jinte

Berichten: 4832
Geregistreerd: 08-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-18 20:18

kunamosity schreef:
Ik heb mijn jurk in oktober uitgezocht en ik ga hem eind maart voor het eerst (echt) passen.
Hoop dat mijn maten nog kloppen, ben een klein beetje afgevallen. :o


Dat zal geen probleem zijn.
Ik ben tussen het jurk passen (oktober) en 1e doorpas (juni of juli meen ik) 14kg afgevallen. Was geen probleem. Jurk stond ook meteen mooier!

Afbeelding

Afbeelding

Wieldop
Berichten: 942
Geregistreerd: 08-10-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-18 21:14

Paisano schreef:
Als ik Wieldop goed begrijp heeft ze twee maanden geleden al wel een jurk gekozen en staat de eerste pasafspraak gepland in mei? :)

Klopt! :o

Cayenne schreef:
Wieldop schreef:
Ik vond de eerste keer passen verschrikkelijk. Ik was super zenuwachtig en ondanks dat de verkoopster haar best deed, bleef ik me ongemakkelijk voelen. Lag niet aan haar hoor, maar dat je bh uit moest hielp niet echt. Daar was ik geestelijk niet op voorbereid :+ Het was trouwens wel leuk, want was 1 Vd dames uit de Nederlandse versie van Say yes to the dress.

Mijn jurk was totaal niet wat ik in gedachten had. Twijfel nu ook enorm, omdat ik hem al twee maanden niet gezien heb of ik de goede keuze wel gemaakt heb. _-:(

Wat zijn jullie vroeg met jullie afspraken.. die van mij staat pas gepland in mei en ga trouwen in september.


Was dat toevallig Monique? :+ Die heb ik ook gehad.

Monique inderdaad. Ben jij wel bij haar geslaagd?
Cayenne schreef:
De levertijd is ook vaak een maand of 4 tot 6. Ik koos mijn jurk in februari en had eind juli de eerste pasafspraak. En daarna afpassen eind september. Die dag is hij nog aangepast en kon ik hem een paar uur later meenemen.

Mijn jurk was binnen 1 maand binnen. :D

marrlinde
Berichten: 4276
Geregistreerd: 21-07-08

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-18 22:47

Jinte, wat een verschil qua beeld met je andere haarkleur! Was dat niet heel anders dan toen je ging passen? :)

R a m a e l ♡ 29.11.2018
M a r o d i n ♡ 25.04.2021

Jinte

Berichten: 4832
Geregistreerd: 08-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-18 22:59

marrlinde schreef:
Jinte, wat een verschil qua beeld met je andere haarkleur! Was dat niet heel anders dan toen je ging passen? :)


Ja toen ik voor de 1e afpas ging vond ik het wel erg spannend.. Maar gelukkig stond het goed, anders kon ik nog een andere kleur verven :')

kunamosity
Berichten: 853
Geregistreerd: 19-06-07
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 07:10

Jinte, inderdaad een verschil, maar wat staat dat rode haar mooi bij die jurk zeg!
Ik zie trouwens op die eerste foto ook die bekende 'dit-is-dé-jurk'-glimlach :D
Ik geloofde er niet in, maar ik had hem ook.
Als je de foto's naast elkaar legt en je zou alleen m'n hoofd zien, kan je al raden welke foto van 'dé' jurk is :D

De kleine dierentuin is een zootje.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110480
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 07:34

Wieldop: Ja, het was meteen raak bij de eerste jurk :')
Heb nog wel een aantal anderen gepast, maar het was wel duidelijk dat de eerste hem was.

"Alles van waarde is weerloos" ~Lucebert

Lynn_Nikita

Berichten: 25421
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 08:49


kunamosity
Berichten: 853
Geregistreerd: 19-06-07
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 09:22


De kleine dierentuin is een zootje.

mirriezz
Berichten: 2009
Geregistreerd: 12-02-14

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 09:55

Niet dat het ernaar uitziet dat ik binnenkort ga trouwen hoor, maar ik vind het super leuk om met jullie mee te kijken!

Dat buurmeisje is een mooie meid! En wat mag ze mooie jurken aan!

Over dat blush kleurtje enzo, ik weet dat ik tzt gewoon zou moeten gaan passen. Maar ik ben blond en met een erg witte huid (evt met roze tint). Een wit witte jurk leek mij dan echt not-done, bang dat ik een spook wordt. Maar blush is dus vooral aan te raden bij mensen met een gekleurde huid? Man... Dat wordt nog wat als ik mag gaan zoeken.

Een zonnebankkuurtje zal trouwens weinig helpen, wss niet eens verstandig zijn. Mijn huid is echt ontzettend snel verbrand en kleurt hooguit naar rood en daarna weer terug naar wit :(

kunamosity
Berichten: 853
Geregistreerd: 19-06-07
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 10:33

mirriezz schreef:
Niet dat het ernaar uitziet dat ik binnenkort ga trouwen hoor, maar ik vind het super leuk om met jullie mee te kijken!

Dat buurmeisje is een mooie meid! En wat mag ze mooie jurken aan!

Over dat blush kleurtje enzo, ik weet dat ik tzt gewoon zou moeten gaan passen. Maar ik ben blond en met een erg witte huid (evt met roze tint). Een wit witte jurk leek mij dan echt not-done, bang dat ik een spook wordt. Maar blush is dus vooral aan te raden bij mensen met een gekleurde huid? Man... Dat wordt nog wat als ik mag gaan zoeken.

Een zonnebankkuurtje zal trouwens weinig helpen, wss niet eens verstandig zijn. Mijn huid is echt ontzettend snel verbrand en kleurt hooguit naar rood en daarna weer terug naar wit :(


Ik heb precies hetzelfde, ik ben ook blond met een witte huid (word ook snel rood enzo). Wit-wit is ook bijna niet meer te verkrijgen hoor. Ze hebben heel veel off-white, want dat flatteert veel meer! Blush staat het mooiste als je en gebruinde huid hebt, vind ik.
Ik word ook haast niet bruin, dus blush of heel wit staat mij ook niet.

De kleine dierentuin is een zootje.

Jinte

Berichten: 4832
Geregistreerd: 08-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 15:11

kunamosity schreef:
Jinte, inderdaad een verschil, maar wat staat dat rode haar mooi bij die jurk zeg!
Ik zie trouwens op die eerste foto ook die bekende 'dit-is-dé-jurk'-glimlach :D
Ik geloofde er niet in, maar ik had hem ook.
Als je de foto's naast elkaar legt en je zou alleen m'n hoofd zien, kan je al raden welke foto van 'dé' jurk is :D


Klopt helemaal! Had deze jurk gezien op de trouwbeurs in Utrecht, helemaal verliefd.. toch nog eerst ergens anders wezen passen maar dat was t allemaal net niet. Stond heel mooi, maar niet hét gevoel. Dus toen ik naar de zaak ging met deze jurk meteen deze aan gedaan en ook niks anders meer gepast. Stond gewoon te huilen :')

kunamosity
Berichten: 853
Geregistreerd: 19-06-07
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 16:39

Jinte schreef:
Klopt helemaal! Had deze jurk gezien op de trouwbeurs in Utrecht, helemaal verliefd.. toch nog eerst ergens anders wezen passen maar dat was t allemaal net niet. Stond heel mooi, maar niet hét gevoel. Dus toen ik naar de zaak ging met deze jurk meteen deze aan gedaan en ook niks anders meer gepast. Stond gewoon te huilen :')


En zijn jouw verloofde (nu vrouw) en jij ook samen jurken gaan passen dan of apart van elkaar?

De kleine dierentuin is een zootje.

Jinte

Berichten: 4832
Geregistreerd: 08-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 16:40

kunamosity schreef:
Jinte schreef:
Klopt helemaal! Had deze jurk gezien op de trouwbeurs in Utrecht, helemaal verliefd.. toch nog eerst ergens anders wezen passen maar dat was t allemaal net niet. Stond heel mooi, maar niet hét gevoel. Dus toen ik naar de zaak ging met deze jurk meteen deze aan gedaan en ook niks anders meer gepast. Stond gewoon te huilen :')


En zijn jouw verloofde (nu vrouw) en jij ook samen jurken gaan passen dan of apart van elkaar?


Apart van elkaar en geheim gehouden tot het moment van ophalen op de grote dag :)

kunamosity
Berichten: 853
Geregistreerd: 19-06-07
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 16:42

Jinte schreef:
Apart van elkaar en geheim gehouden tot het moment van ophalen op de grote dag :)


Leuk zeg! :)
Ik heb wel moeite met al die geheimen bewaren hoor.
Mijn vriend/verloofde krijgt steeds te horen: nee, niet op mijn mobiel kijken, nee niet in mijn laptop kijken, ho wacht, ik ben even wat aan het doen wat je niet mag weten. Het lijkt wel of ik een affaire heb :+ :D

De kleine dierentuin is een zootje.

marrlinde
Berichten: 4276
Geregistreerd: 21-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-18 14:02

kunamosity schreef:
Jinte, inderdaad een verschil, maar wat staat dat rode haar mooi bij die jurk zeg!
Ik zie trouwens op die eerste foto ook die bekende 'dit-is-dé-jurk'-glimlach :D
Ik geloofde er niet in, maar ik had hem ook.
Als je de foto's naast elkaar legt en je zou alleen m'n hoofd zien, kan je al raden welke foto van 'dé' jurk is :D


Try it <<)

R a m a e l ♡ 29.11.2018
M a r o d i n ♡ 25.04.2021

kunamosity
Berichten: 853
Geregistreerd: 19-06-07
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-18 14:04

marrlinde schreef:
kunamosity schreef:
Jinte, inderdaad een verschil, maar wat staat dat rode haar mooi bij die jurk zeg!
Ik zie trouwens op die eerste foto ook die bekende 'dit-is-dé-jurk'-glimlach :D
Ik geloofde er niet in, maar ik had hem ook.
Als je de foto's naast elkaar legt en je zou alleen m'n hoofd zien, kan je al raden welke foto van 'dé' jurk is :D


Try it <<)


Ga ik even fiksen :o

De kleine dierentuin is een zootje.

Paisano

Berichten: 12586
Geregistreerd: 28-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-18 10:27

kunamosity schreef:
Ga ik even fiksen :o

Was dat nog gelukt? Ik vind het ook wel een heel erg leuke puzzel namelijk. :D


kunamosity
Berichten: 853
Geregistreerd: 19-06-07
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-18 09:38

Ik moet even kijken waar ik de foto's van die andere jurken heb gelaten... :o
Staan ergens op een USB-stick, maar die heb ik natuurlijk goed verstopt :D

De kleine dierentuin is een zootje.

kunamosity
Berichten: 853
Geregistreerd: 19-06-07
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-18 22:32

Nou, ik heb even de moeite genomen de hoofdjes uit te knippen:
Quiz:
Welke is dé jurk? :+

Afbeelding

De kleine dierentuin is een zootje.

Renee1991

Berichten: 5964
Geregistreerd: 10-07-13
Woonplaats: Brabant

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-18 22:56

Nummer 7?

-Namiro-

Berichten: 1918
Geregistreerd: 22-08-05
Woonplaats: Het Limburgse land..

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-18 23:04

Ik zou ook zeggen nr. 7!

Corelli

Berichten: 9991
Geregistreerd: 23-07-06
Woonplaats: Deventer

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-18 23:18

Ik denk 4! :)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, KleinBoefje, SentiBot en 32 bezoekers