Jouw bruidsjurk

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Seven

Berichten: 21197
Geregistreerd: 28-05-05
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 18:23

Het is ergens ook a typisch voor mij ben geen zacht lief poppetje ;)

Maar toch vind ik kant prachtig, elegant vriendelijk en vrouwelijk
vind deze jurken ook zo mooi <3

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Maar weet niet of me zoiets wel staat, ben geen maatje 38

M_i_R

Berichten: 3625
Geregistreerd: 24-10-06
Woonplaats: Grunn

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 18:24

Ik kwam er achter dat sommige jurken juist mooier staan met een maatje meer en verder dat de verhoudingen van de modellen op de foto vaak ernstig bewerkt zijn. Een fishtail jurk is juist mooi met wat meer heupen en borsten :)

miss_lizje

Berichten: 6262
Geregistreerd: 27-05-07
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 18:25

Jikkeee schreef:
Jaaaa ik kijk er al heel veel naar. Weet ook al precies wat ik wil, volg een paar bruidswinkels op facebook. Ben alleen nog ietsjes te jong om te trouwen :+.
Die jurk van Daenerys is ook onwijs gaaafff!!!

Dit is een beetje mijn idee van een perfecte jurk;
[ Afbeelding ]


Moet ook eerlijk toegeven dat ik soms er eentje aan mijn vriend laat zien O:). Die begint dan acuut te zuchten :')



Dat is ook mijn idee ongeveer. Ik hou van dat wat strakkere, maar ik vind die trompetten en zeemeerminsjurken altijd lijken alsof je er niet eens mee kan lopen. En op mijn bruiloft (als die ooit komt, dat ligt vooral aan vriendlief) word natuurlijk wel flink gedanst *\o/* . Dus mijn jurk moet daar wel tegen kunnen.
Maar niet te veel bling, en beetje kant is ook okee :o

Seven

Berichten: 21197
Geregistreerd: 28-05-05
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 18:26

M_i_R schreef:
Ik kwam er achter dat sommige jurken juist mooier staan met een maatje meer en verder dat de verhoudingen van de modellen op de foto vaak ernstig bewerkt zijn. Een fishtail jurk is juist mooi met wat meer heupen en borsten :)


Dan moet dat goed komen beide heb ik hihihi en ook nog een kont.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 18:28

*kijkt heel toevallig naar 'Say yes to the dress'. :D

Trouwen wordt hem voorlopig (gelukkig) niet maar jurken kijken vind ik ge-wel-dig! Zelf vind ik een grote baljurk echt prachtig, maar als ik later zelf mag passen moeten we maar zien wat mij past! Soms denk je bij een jurk: 'getver, nooit dat ik daar in ga' en past hij uiteindelijk perfect!

zoiets is dan wel iets wat ik heeuull mooi vind:

Afbeelding

Anoniem

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 18:30

Ik vind de bovenste op deze pag erg mooi, ik ben sowieso van het kant. Maar ik denk zomaar dat ik uiteindelijk met heul iets anders thuis kom :P

ingeb0rg

Berichten: 850
Geregistreerd: 17-10-08
Woonplaats: IJmuiden.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 18:33

_SantOs_ schreef:
Jepz is idd Pnina Tornai. Ik hou van jaar stijl <3 heb nog geprobeerd om met oma mee te gaan naar Amerika (die gaat komend voorjaar). Helaas moet oma aan de andere kant van het land zijn en ze verklaarde me voor gek dat ik zo'n dure jurk wilde.


Je zou toch alleen al naar New-York gaan om je in een jurk te laten hijsen door Randy himself. Dat vind ik toch zo'n geweldig figuur, die weet elke bruid zich te laten voelen als een koningin! Geweldig :) Hier zit trouwen ook in de planning, zijn al verloofd, maar het liefste spaar ik door tot ik een jurk daar kan kopen, maar goed, dan ben ik over 30 jaar nog niet getrouwd gok ik :+

Liselot

Berichten: 32191
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 18:35

oeh! Trouwjurken kijken is zooooo leuk :) Heb echt de meest geweldige site gevonden van de week http://www.bodaprom.com Staan mega veel jurken op

dit soort jurken vind ik prachtig
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Seven

Berichten: 21197
Geregistreerd: 28-05-05
Woonplaats: Drenthe

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 18:36

Oe die vind ik stuk voor stuk mooi liselot :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 18:37

Oeh die laatste is bijzonder Lis, vind dat sowieso een mooie kleur.

Ik hou overigens echt niet van Satijn of andere glimmende stof, echt daar heb ik helemaal niks mee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 18:37

Wauw, die 2e en de 4e zijn echt fantastisch!!

Xivura
Berichten: 6414
Geregistreerd: 30-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-14 18:38

Joolien schreef:
Oeh die laatste is bijzonder Lis, vind dat sowieso een mooie kleur.

Ik hou overigens echt niet van Satijn of andere glimmende stof, echt daar heb ik helemaal niks mee.


Vind ik ook echt niet mooi.. Ik vind het erg goedkoop tonen. Overigens niet vervelend bedoelt naar de mensen die wel voor zo'n bruidsjurk kiezen. :)

_SantOs_

Berichten: 1369
Geregistreerd: 21-10-05
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 18:38

ingeb0rg schreef:
Je zou toch alleen al naar New-York gaan om je in een jurk te laten hijsen door Randy himself. Dat vind ik toch zo'n geweldig figuur, die weet elke bruid zich te laten voelen als een koningin! Geweldig :) Hier zit trouwen ook in de planning, zijn al verloofd, maar het liefste spaar ik door tot ik een jurk daar kan kopen, maar goed, dan ben ik over 30 jaar nog niet getrouwd gok ik :+
Kijk jij snapt mij _/-\o_

Hier trouwen ook.. wacht rustig op het aanzoek haha. Maar met een koophuis en verbouwing in het verschiet ben ik bang dat een bruiloft nog erg lang duurt..
Locatie heb ik ook al uitgezocht <3 oud stadhuis. Kosten zijn alleen wel 7000 euro :=

Liselot

Berichten: 32191
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 18:39

Satijn en glim heb ik ook niet zo veel mee, meer met kant en chiffon :j Die laatste is een Maggie als ik het goed heb, is toch één van mijn favo ontwerpers :)

Randy is echt geweldig "Hello beautifull!!"

Paint_Lover

Berichten: 3699
Geregistreerd: 27-04-06
Woonplaats: Daar waar de zon altijd schijnt ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 18:39

mijn trouwjurk :D

Afbeelding

Afbeelding

detail:
Afbeelding

Balou_k

Berichten: 14061
Geregistreerd: 02-01-08
Woonplaats: Westdorpe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 18:40

Ohh ik zie zoveel mooie jurken voorbij komen! Ik zal later deze avond eens 'mijn' jurk googlen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 18:40

Leuk topic! Helaas gaat trouwen altijd mijn grootste droom blijven. Vriendlief vind trouwen maar onzin en wil dit helemaal niet. Ik kon/kan dus niet anders dan mij daarbij neer te leggen helaas :(
Anders zou deze wel super zijn:


Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 09-12-14 18:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Seven

Berichten: 21197
Geregistreerd: 28-05-05
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 18:40

:+ Ik ook niet stukjes glimmende stof mogen maar helemaal satijn niet mijn ding :o

gerlindie

Berichten: 4640
Geregistreerd: 10-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 18:42

ingeb0rg schreef:
_SantOs_ schreef:
Jepz is idd Pnina Tornai. Ik hou van jaar stijl <3 heb nog geprobeerd om met oma mee te gaan naar Amerika (die gaat komend voorjaar). Helaas moet oma aan de andere kant van het land zijn en ze verklaarde me voor gek dat ik zo'n dure jurk wilde.


Je zou toch alleen al naar New-York gaan om je in een jurk te laten hijsen door Randy himself. Dat vind ik toch zo'n geweldig figuur, die weet elke bruid zich te laten voelen als een koningin! Geweldig :) Hier zit trouwen ook in de planning, zijn al verloofd, maar het liefste spaar ik door tot ik een jurk daar kan kopen, maar goed, dan ben ik over 30 jaar nog niet getrouwd gok ik :+


Ik geloof dat ze die collectie ook in Rotterdam verkopen, of ben ik nou gek?
Dat zeggen ze toch altijd na de aflevering?
Iets van Kleinfield ofzo?

Marije_jiplover

Berichten: 25318
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 18:44

Afbeelding

Hier zien jullie mij en manlief op onze grote dag, afgelopen 21 juni.


Verre van traditioneel, ik moest iets van een witte jurk weten voor mij zelf.

Hier voelde ik mij op en top bruid in!

Loeky01
Berichten: 7315
Geregistreerd: 25-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 18:45

miss_lizje schreef:
Dat is ook mijn idee ongeveer. Ik hou van dat wat strakkere, maar ik vind die trompetten en zeemeerminsjurken altijd lijken alsof je er niet eens mee kan lopen. En op mijn bruiloft (als die ooit komt, dat ligt vooral aan vriendlief) word natuurlijk wel flink gedanst *\o/* . Dus mijn jurk moet daar wel tegen kunnen.
Maar niet te veel bling, en beetje kant is ook okee :o

Ja precies! Ben ik het helemaal mee eens. Ook van het dansen inderdaad O:).

Vind de jurken die niet voorbij kwamen mooi, maar niet mijn ding :=. Kant en verschilende kleurtjes, nah. Geef mij maar een mooi egale witte/zandkleurige jurk :j


M_i_R schreef:
Ik kwam er achter dat sommige jurken juist mooier staan met een maatje meer en verder dat de verhoudingen van de modellen op de foto vaak ernstig bewerkt zijn. Een fishtail jurk is juist mooi met wat meer heupen en borsten :)

Haha die verhoudingen zijn soms inderdaad gruwelijk krom. Of totaal geen boezem. Vind ik vaak erg jammer want het doet de jurk imo niet heel veel goed.
Billen heb ik wel, nu hopen dat de naslag van de puberteit me nog een paar mooie borsten gunt :+. Want het enige wat ik echt heel mooi vind is een fishtail

Fee_
Berichten: 6458
Geregistreerd: 22-10-09
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 18:46

Liselot schreef:
[ [url=m/gA9lNR.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wauw, deze vind ik echt prachtig!! <3

Ik zal zo mijn laptop eens opstarten. Ik zit bijna dagelijks flink te pinnen op pinterest en daarnaast kijk ik ook vaak Say Yes To The Dress. Daar was met een heel mooie licht roze jurk, zou het zelf nooit aan doen denk ik maar zo onwijs mooi. :))

Ik hou van bling bling en begin kant ook steeds mooier te vinden. :j
Waar ik echt niet van houd zijn korte jurken, of rood, paars, zwart.. Nehhh.... :n

__danielle__

Berichten: 1783
Geregistreerd: 27-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 18:49

DeMolenhoek schreef:
Leuk topic! Helaas gaat trouwen altijd mijn grootste droom blijven. Vriendlief vind trouwen maar onzin en wil dit helemaal niet. Ik kon/kan dus niet anders dan mij daarbij neer te leggen helaas :(
Anders zou deze wel super zijn:
*foto ff geknipt*


Dit zei mijn vriend ook. Bullshit, geldverspilling, nergens voor nodig en weet ik wat hij nog meer uit de kast heeft gehaald. Tot hij afgelopen juli ineens toch zomaar op zn knietjes ging *\o/* Ik had me er allang bij neergelegd dat ik nooit zou trouwen want mijn kerel is belangrijker dan de ring, maar nu heb ik straks toch beide <3

De jurk die ik dus plaatste is dus niet mijn jurk he.. Die komt ook niet eerder op het net dan juli, en ik weet het merk niet meer dus googlen wordt m ook niet :Y)

Liselot

Berichten: 32191
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 18:49

Staan allemaal op de site die ik net noemde Fee! Je kan deze jurken daar zelfs online bestellen, zou ik zelf niet snel doen, maar evt wel een optie als je ze ergens in een winkel hebt kunnen passen. De prijzen zijn namelijk om te lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 18:52

__danielle__ schreef:
DeMolenhoek schreef:
Leuk topic! Helaas gaat trouwen altijd mijn grootste droom blijven. Vriendlief vind trouwen maar onzin en wil dit helemaal niet. Ik kon/kan dus niet anders dan mij daarbij neer te leggen helaas :(
Anders zou deze wel super zijn:
*foto ff geknipt*


Dit zei mijn vriend ook. Bullshit, geldverspilling, nergens voor nodig en weet ik wat hij nog meer uit de kast heeft gehaald. Tot hij afgelopen juli ineens toch zomaar op zn knietjes ging *\o/* Ik had me er allang bij neergelegd dat ik nooit zou trouwen want mijn kerel is belangrijker dan de ring, maar nu heb ik straks toch beide <3

De jurk die ik dus plaatste is dus niet mijn jurk he.. Die komt ook niet eerder op het net dan juli, en ik weet het merk niet meer dus googlen wordt m ook niet :Y)



Nou, bij hem zal het echt niet lukken vrees ik :p We hebben ook maar een Lat relatie wat ook wel een hele tijd nog zo zal blijven. Groot leeftijdsverschil etc. Het zal er niet inzitten :) Maar wie weet, ooit... ;)