Jouw bruidsjurk

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-18 08:35

Haha mloes je ziet er ook prachtig uit in beide outfits

Anoniem

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-18 12:12

Wat een leuk idee. En gefeliciteerd trouwens, wij zijn ook op de 31e getrouwd :D

Century

Berichten: 5962
Geregistreerd: 19-10-09
Woonplaats: Uden (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-18 12:46

Mijn jurk is ook een Ladybird. Afgelopen vrijdag voor het eerst weer gepast sinds het uitzoeken in mei. Over twee weken nieuwe passessie en hopelijk mag hij dan mee!

fjordjes

Berichten: 12032
Geregistreerd: 03-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-18 13:05

Century schreef:
Mijn jurk is ook een Ladybird. Afgelopen vrijdag voor het eerst weer gepast sinds het uitzoeken in mei. Over twee weken nieuwe passessie en hopelijk mag hij dan mee!


Superleuk! Ben wel benieuwd welke je hebt!

Zou 'm ook zo graag aan iedereen willen laten zien maar ja dan is de verrassing eraf.

Century

Berichten: 5962
Geregistreerd: 19-10-09
Woonplaats: Uden (NB)

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-18 14:17

Als ik getrouwd ben kan ik vast wel een foto plaatsen :) Ben ook wel benieuwd naar de jouwe! Volgens mij zit er nog best wel wat variatie in het merk.
Er zit wel een kleine aanpassing op, dus hij is net wat anders dan het standaardmodel.

iirrssjjee

Berichten: 5936
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-18 15:19

Ik heb ook een Ladybird :D
Ik laat de mijne ook nog wel aanpassen op sommige punten. Zo heeft het een rechte hals en wil ik daar graag een sweetheart van laten maken. En het heeft een rits en ik zou graag een rijgtouw willen.

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-18 20:02

Wat een mooie jurken Mloes, en wat een leuk idee! Wij hebben ook alles over 2 dagen verspreid. Op vrijdag de officiële bruiloft in onze thuisstad met close vrienden en familie, daarna samen iets gaan eten. Zaterdag het grote feest met ceremonie en dansfeest.

Voor de eerste dag (wettelijke trouw) had ik deze jurk <3

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

mirriezz
Berichten: 2011
Geregistreerd: 12-02-14

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-18 20:08

Wat zie je er prachtig uit Yasmine! Mag ik vragen, vind je zo'n jurk ook in een bruidswinkel? Ik vind zoiets namelijk ook wel heel gaaf!

Ohh, dit wordt nog lastig... Ik zal binnenkort eens zoeken en hier wat dingen posten die me mooi lijken.

Nog een vraagje: wisten jullie van tevoren al welk silhouet je zou nemen? Wat ik niet mooi vind is grote ballgown of een fishtail, die laatste vooral uit comfort-oogpunt. Verder weet ik het niet goed, de meeste type jurkjes (niet vloerlang natuurlijk) kan ik goed hebben, maar dat maakt het zoeken wel heel breed.

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-18 20:12

Dankjewel! Deze is gewoon van de Bijenkorf, van French Connection :) Ik had hem in december in de uitverkoop zien staan voor -50% dus meteen besteld. Denk dat ik hem voor iets van een €175 of €200 betaald heb. Voor de burgerlijke ceremonie wou ik iets niet heel klassiek, omdat ik voor het feest de dag erna al een "echte" bruidsjurk had. Dus ik heb toen vooral gekeken naar websites als Asos en Bijenkorf.

Hier zie je het borduursel iets beter:
Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Yasmine op 23-09-18 20:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-18 20:14

mirriezz schreef:
Wat zie je er prachtig uit Yasmine! Mag ik vragen, vind je zo'n jurk ook in een bruidswinkel? Ik vind zoiets namelijk ook wel heel gaaf!

Ohh, dit wordt nog lastig... Ik zal binnenkort eens zoeken en hier wat dingen posten die me mooi lijken.

Nog een vraagje: wisten jullie van tevoren al welk silhouet je zou nemen? Wat ik niet mooi vind is grote ballgown of een fishtail, die laatste vooral uit comfort-oogpunt. Verder weet ik het niet goed, de meeste type jurkjes (niet vloerlang natuurlijk) kan ik goed hebben, maar dat maakt het zoeken wel heel breed.


Ik wilde perse een super grote jurk... totdat ik onderweg was naar de winkel en ging twijfelen.

Wilde ook graag een jurk passen die vanaf de borst wijd valt maar dat vonden ze enorm zonde van mijn smalle figuur dus die heb ik niet gepast.

Heb eerst 3 verschillende modellen aangehad. 1 viel af 2 anderen waren naar mijn zin. Toen eerst vanuit 1 model gaan kijken en 2e jurk was raak!

fjordjes

Berichten: 12032
Geregistreerd: 03-07-05

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-18 20:17

Ja ik wist van te voren al wat voor soort jurk ik wilde, sowieso a lijn. En ik had toen voorbeelden gezocht waarvan er 1 tussen zat waar ik echt verliefd op was. Die aan de verkoopster laten zien en zij had er 3 uitgekozen. De jurk waar ik verliefd op werd als laatste gepast en ja dat was 'm gewoon. Verkoopster vond het ook heel knap dat ik wist dat die mij zou gaan staan.

Ik heb een a lijn jurk met een sweerheart lijfje, brede schouderbandjes en een sleep.

Mloes

Berichten: 5172
Geregistreerd: 23-05-04
Woonplaats: Holten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-18 21:45

Yasmine schreef:
Wat een mooie jurken Mloes, en wat een leuk idee! Wij hebben ook alles over 2 dagen verspreid. Op vrijdag de officiële bruiloft in onze thuisstad met close vrienden en familie, daarna samen iets gaan eten. Zaterdag het grote feest met ceremonie en dansfeest.

Voor de eerste dag (wettelijke trouw) had ik deze jurk <3

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]



Mooie jurk ook! Wat was je echte trouwjurk?

Edit: gevonden! Die achterkant van je jurk <3 heel mooi!

mirriezz
Berichten: 2011
Geregistreerd: 12-02-14

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 22:07

Ik had gezegd dat ik nog wat dingen zou posten die ik mooi vind. Nu heb ik eigenlijk geen tijd gehad vandaag, dus ik heb vanavond even snel de website van koonings geplunderd.

Deze dingen vind ik mooi.of het me staat, draagbaar is en dan ook nog geschikt voor de locatie is nog de vraag.maar dromen mag, toch?

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Die met kant is anders dan de andere 2, maar beide soorten jurk vind ik mooi. De 'simpele' jurk dan wel met een mooie rug overigens.

Undefined
Berichten: 3765
Geregistreerd: 18-01-09

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 23:34

Een vriendin van mij is geloof ik in die laatste jurk getrouwd!

Amandavd
Berichten: 12105
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-18 15:30


Anoniem

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-18 15:47


Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-18 15:48


Amandavd
Berichten: 12105
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-18 15:54

vec schreef:
Heel gaaf!!! Demetrios is aan de prijs maar is voor wat je krijgt niet duur. Ik heb er een aan gehad bij Koonigs.

https://koonings.com/bruidsmode/demetrios


Is ook zo hoor, alleen boven mijn budget dus ik zal op zoek moeten naar iets vergelijkbaars. Maar ik vind dit merk erg gaaf.

Lau de nieuwe collectie voor komend jaar is nog mooier vind ik zelf :D

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-18 16:34

Amandavd schreef:
vec schreef:
Heel gaaf!!! Demetrios is aan de prijs maar is voor wat je krijgt niet duur. Ik heb er een aan gehad bij Koonigs.

https://koonings.com/bruidsmode/demetrios


Is ook zo hoor, alleen boven mijn budget dus ik zal op zoek moeten naar iets vergelijkbaars. Maar ik vind dit merk erg gaaf.

Lau de nieuwe collectie voor komend jaar is nog mooier vind ik zelf :D



Ik had niet moeten zoeken... OMG wat prachtig

Amandavd
Berichten: 12105
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-18 17:03

Echt he!! Ik ben fan haha.

Anoniem

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-18 19:59

Bij Koonings hebben ze vergelijkbare jurken, maar in welke prijsklasse weet ik niet.

Ik en iedere dag nog verliefd op de jurk die ik gekozen heb... april duurt nog zo lang...

mirriezz
Berichten: 2011
Geregistreerd: 12-02-14

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-18 20:37

Wat een mooie jurk Amanda! Super anders dan ik zelf voor zou gaan, maar ik vind het altijd wel heel mooi :)

Amandavd
Berichten: 12105
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-18 23:27

Vec dan duurt wachten inderdaad lang!!!

Ik ben heel benieuwd of hij mij gaat staan tegen de tijd dat ik ga passen en welke prijsklasse die zit. :')

Mistie
Berichten: 977
Geregistreerd: 17-03-07
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 09:01

Afbeelding

Afbeelding

Hoi! Ik ben een stille meelezer, getrouwd op 21 september in mijn prachtige jurk van Tres Chic (pure collectie).

Selina

Berichten: 14287
Geregistreerd: 20-10-13
Woonplaats: Ede

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 09:17

Mooie jurk!! Vooral je bovenstukje.