Jouw bruidsjurk

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Fem

Berichten: 12512
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Gemeente Zaltbommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 21:42

gerlindie schreef:
Bij bepaalde kerken mag je inderdaad niet in het wit trouwen.
Dat komt voort uit de gedachte wit=Rein, en de mens doet zonde, en is daarom niet rein :j



En vooral ook omdat alleen maagden in het wit mogen trouwen en de meeste dat echt niet meer zijn. :Y) O:)

x_Rebecca

Berichten: 5795
Geregistreerd: 15-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 21:43

Heel fanatieke meelezer breekt in, Jolien, misschien heeft Beijer Besselink in Beltrum wel wat voor je? Die hebben best wat bijzondere kleurtjes en dingen hangen. Ze hebben het meeste ook wel op hun website staan... hebben ook aardig wat budgetlijnen/modellen volgens mij.

fohadie
Berichten: 4298
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 21:55

En Anastasi in Nieuwegein? Zij maakt elke jurk die je wilt voor max. 850,00. Ik wil ook een afwijkende jurk (althans, ik vind het afwijkend wat ik wil) en wil denk ik mijn jurk door haar laten maken.

ElsieC

Berichten: 223
Geregistreerd: 08-09-16
Woonplaats: Turnhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 22:01


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 22:20

x_Rebecca schreef:
Heel fanatieke meelezer breekt in, Jolien, misschien heeft Beijer Besselink in Beltrum wel wat voor je? Die hebben best wat bijzondere kleurtjes en dingen hangen. Ze hebben het meeste ook wel op hun website staan... hebben ook aardig wat budgetlijnen/modellen volgens mij.

Heb even zitten kijken, maar is ook nog niet helemaal wat ik zoek. Moeilijk onnie? :')

Nieuwegein is voor mij te ver.

fohadie
Berichten: 4298
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 22:23

Joolien schreef:
x_Rebecca schreef:
Heel fanatieke meelezer breekt in, Jolien, misschien heeft Beijer Besselink in Beltrum wel wat voor je? Die hebben best wat bijzondere kleurtjes en dingen hangen. Ze hebben het meeste ook wel op hun website staan... hebben ook aardig wat budgetlijnen/modellen volgens mij.

Heb even zitten kijken, maar is ook nog niet helemaal wat ik zoek. Moeilijk onnie? :')

Nieuwegein is voor mij te ver.



Het is maar wat je ver noemt en het er voor over hebt, natuurlijk. :+ Ik ben dr waarschijnlijk ook een dag mee zoet maar maak er gewoon een dagje uit van.

knockout1
Berichten: 372
Geregistreerd: 22-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 22:25

Misschien is the new bride in Barneveld wat voor je? Kom k elke dag langs als k naar mn werk ga en zij hebben regelmatig blush jurken in de etalage staan.
Of Ann en John in Eindhoven? Hebben rekken vol met gekleurde jurken. Althans toen ik er was in 2015.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 22:26

knockout1 schreef:
Misschien is the new bride in Barneveld wat voor je? Kom k elke dag langs als k naar mn werk ga en zij hebben regelmatig blush jurken in de etalage staan.
Of Ann en John in Eindhoven? Hebben rekken vol met gekleurde jurken. Althans toen ik er was in 2015.

Ann en John vind ik ook leuk, maar ook zo ver. Maar ok, als ik hier in de buurt niks vind, ga ik verder rijden. :P

kunamosity
Berichten: 853
Geregistreerd: 19-06-07
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 15:56

Joolien schreef:
knockout1 schreef:
Misschien is the new bride in Barneveld wat voor je? Kom k elke dag langs als k naar mn werk ga en zij hebben regelmatig blush jurken in de etalage staan.
Of Ann en John in Eindhoven? Hebben rekken vol met gekleurde jurken. Althans toen ik er was in 2015.

Ann en John vind ik ook leuk, maar ook zo ver. Maar ok, als ik hier in de buurt niks vind, ga ik verder rijden. :P


Ik heb niet het hele topic gelezen, Joolien, maar is très chic in Hengevelde niets voor je? Ze kunnen de jurken ook maken in verschillende kleuren en je kan ook dingen aan de jurk veranderen als je wil, of bijvoorbeeld 2 jurken combineren.

Voor eventueel geïnteresseerden, ik heb nog een vriendinnenbon van Très Chic Hengevelde gekregen van 100 euro. Dus wie hem wil hebben..... Roept u maar!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 16:00

kunamosity schreef:
Joolien schreef:


Ik heb niet het hele topic gelezen, Joolien, maar is très chic in Hengevelde niets voor je? Ze kunnen de jurken ook maken in verschillende kleuren en je kan ook dingen aan de jurk veranderen als je wil, of bijvoorbeeld 2 jurken combineren.

Voor eventueel geïnteresseerden, ik heb nog een vriendinnenbon van Très Chic Hengevelde gekregen van 100 euro. Dus wie hem wil hebben..... Roept u maar!


ik heb je een pb gestuurd :D
Gisteren bij Tres chique geweest voor de sale. Waren hele mooie jurken, maar ik werd er niet wild van. Waren allemaal zware jurken met veel stof in de rok, sommige hadden 6 lagen, damn :')
Maar ik wil daar nog wel een keer heen voor de huidige collectie. :)

kunamosity
Berichten: 853
Geregistreerd: 19-06-07
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 16:07

Joolien schreef:
ik heb je een pb gestuurd :D
Gisteren bij Tres chique geweest voor de sale. Waren hele mooie jurken, maar ik werd er niet wild van. Waren allemaal zware jurken met veel stof in de rok, sommige hadden 6 lagen, damn :')
Maar ik wil daar nog wel een keer heen voor de huidige collectie. :)



Ik ben er zaterdag geweest en heb mijn droomjurk gevonden! Ben er zo blij mee! Nu nog 7 maanden m'n mond houden :D
Ik was ook van plan zondag naar die sale-dag te gaan bij Très Chic, maar ik kwam er achter dat ik niet echt een confectiemaat heb, maar dat ik een mt 38 taille heb en een mt 40 bovenkant :+ , dus had het achteraf geen zin om naar die sale-dag te gaan. Aangezien ik niet zo van die drukte houd was dat denk ik ook geen slecht idee :D


Wat voor soort jurk zoek je dan precies, Joolien?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 17:44

kunamosity schreef:
Joolien schreef:
ik heb je een pb gestuurd :D
Gisteren bij Tres chique geweest voor de sale. Waren hele mooie jurken, maar ik werd er niet wild van. Waren allemaal zware jurken met veel stof in de rok, sommige hadden 6 lagen, damn :')
Maar ik wil daar nog wel een keer heen voor de huidige collectie. :)



Ik ben er zaterdag geweest en heb mijn droomjurk gevonden! Ben er zo blij mee! Nu nog 7 maanden m'n mond houden :D
Ik was ook van plan zondag naar die sale-dag te gaan bij Très Chic, maar ik kwam er achter dat ik niet echt een confectiemaat heb, maar dat ik een mt 38 taille heb en een mt 40 bovenkant :+ , dus had het achteraf geen zin om naar die sale-dag te gaan. Aangezien ik niet zo van die drukte houd was dat denk ik ook geen slecht idee :D


Wat voor soort jurk zoek je dan precies, Joolien?


Een jurk met een mooie rug, liefst kant, tule of organza, met bandjes/mouwtjes, strak lijfje, lichte rok(als in niet zwaar :P ), pastelkleur.

Jinte

Berichten: 4834
Geregistreerd: 08-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 19:17

Dit was mijn droomjurk <3 Gisteren een jaar geleden uitgezocht en 22 september mocht ik m aan. Was heel lastig om mn mond te houden..!
Afbeelding

En op deze foto zie je de kleur goed. Was heel zacht roze.
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 19:46


flooooo
Berichten: 2564
Geregistreerd: 11-06-10

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 19:51

En Compagne in Hardenberg dan Joolien? Hebben echt hele mooie jurken in verschillende klasses en denken super met je mee is mijn ervaring! :)

GQMMS
Berichten: 2717
Geregistreerd: 07-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 20:42


Jannie79
Berichten: 307
Geregistreerd: 23-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 21:51

[Aquote="Joolien"]
kunamosity schreef:
Joolien schreef:
ik heb je een pb gestuurd :D
Gisteren bij Tres chique geweest voor de sale. Waren hele mooie jurken, maar ik werd er niet wild van. Waren allemaal zware jurken met veel stof in de rok, sommige hadden 6 lagen, damn :')
Maar ik wil daar nog wel een keer heen voor de huidige collectie. :)



Ik ben er zaterdag geweest en heb mijn droomjurk gevonden! Ben er zo blij mee! Nu nog 7 maanden m'n mond houden :D
Ik was ook van plan zondag naar die sale-dag te gaan bij Très Chic, maar ik kwam er achter dat ik niet echt een confectiemaat heb, maar dat ik een mt 38 taille heb en een mt 40 bovenkant :+ , dus had het achteraf geen zin om naar die sale-dag te gaan. Aangezien ik niet zo van die drukte houd was dat denk ik ook geen slecht idee :D


Wat voor soort jurk zoek je dan precies, Joolien?


Een jurk met een mooie rug, liefst kant, tule of organza, met bandjes/mouwtjes, strak lijfje, lichte rok(als in niet zwaar :P ), pastelkleur.[/quote]

Als meelezer een tip. Kijk eens naar de jurken van Rembo styling. Hebben vaak boohoo stijl jurken in de collectie. Misschien is dat de stijl die je zoekt.

Anoniem

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 21:58

Rianne, check welke jurk ik hierboven heb gedeeld :P Heb deze ontwerper vandaag ontdekt ;)

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 22:44

Maar bijna alle jurken met tule zijn toch zwaar en hebben veel lagen? Anders heeft je tule toch geen volume? Ik heb zeker 6 jurken met tule en kant aan gehad en die waren allemaal verschrikkelijk zwaar en warm. Meteen ook de reden waarom ik na 1 jurk al afgestapt ben van mijn tule-idee voor mijn trouw in putje zomer :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 23:00

Yasmine schreef:
Maar bijna alle jurken met tule zijn toch zwaar en hebben veel lagen? Anders heeft je tule toch geen volume? Ik heb zeker 6 jurken met tule en kant aan gehad en die waren allemaal verschrikkelijk zwaar en warm. Meteen ook de reden waarom ik na 1 jurk al afgestapt ben van mijn tule-idee voor mijn trouw in putje zomer :+

Ja dat kan idd wel kloppen. Doelde meer op dat soort stof. Trouwens, je hebt ook zachte tule, dat valt al heel anders.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110688
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 09:58

Ik lees hier ook nog steeds mee, al zijn we inmiddels deze maand alweer 2 jaar getrouwd <3

Joolien, eindelijk!! *\o/* Gefeliciteerd!
Rembo Styling ken ik wel. Ik weet niet wat je budget is? Maar dit merk valt over het algemeen wel tussen de 1500 a 2000 euro, ook met de collectie die jij bedoeld.
(Enkele daarvan zitten rond de 1500 euro, dus dat is dan wel iets goedkoper).

Anoniem

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 11:22

Jaaa eindelijk :D (ik miste je al :P )
Budget vind ik tot 1500 euro, maar mn vriend vind tot 2000 euro :P Dus het kan :P
Ben nu met een bruidszaak in de buurt in contact, zij verkopen Rembo, maar hadden mijn favoriet niet in de winkel momenteel. Maar ze ging kijken of ze hem alsnog voor mij speciaal kon bestellen :)

Selina

Berichten: 14291
Geregistreerd: 20-10-13
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 13:45

Joolien schreef:
Jaaa eindelijk :D (ik miste je al :P )
Budget vind ik tot 1500 euro, maar mn vriend vind tot 2000 euro :P Dus het kan :P
Ben nu met een bruidszaak in de buurt in contact, zij verkopen Rembo, maar hadden mijn favoriet niet in de winkel momenteel. Maar ze ging kijken of ze hem alsnog voor mij speciaal kon bestellen :)


Verloofde* :))

Wel tof, een jurk in pastelkleuren. Ben benieuwd wat je uiteindelijk kiest.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110688
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 14:06

Pastelkleuren vind ik op foto's vaak leuk, maar in de winkel vielen ze me toch tegen.
De kleuren maakten het net alsof de jurk vies leek.

tassie

Berichten: 2856
Geregistreerd: 13-10-05
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 19:11

fohadie schreef:
En Anastasi in Nieuwegein? Zij maakt elke jurk die je wilt voor max. 850,00. Ik wil ook een afwijkende jurk (althans, ik vind het afwijkend wat ik wil) en wil denk ik mijn jurk door haar laten maken.


Mijn jurk komt daar vandaan.


Afbeelding


Afbeelding

Afbeelding