Hoe was het afgelopen jaar.. goed of slecht...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Tartuffo

Berichten: 1630
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: Hier aan de kust....

Hoe was het afgelopen jaar.. goed of slecht...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-12-03 13:18

Ik zat me af te vragen... hoe is het afgelopen jaar voor iedereen verlopen.
We weten al dat sommige in het ziekenhuis lagen, of dat er trieste dingen gebeurd zijn... maar hoe ervaar jij het afgelopen jaar.

Ik heb het zelf niet makkelijk gehad met een zware Burn-out waar ik een jaar voor bezig ben om mezelf eruit te vechten.
Het verdrietige was dat mijn ventje zijn omaatje is overleden.
Ik afscheid heb genomen van mijn verzorgpaardje....

Maar het goede is weer dat ik zelf sterker uit de strijd ben gekomen, en dat ik weer kan lachen......
Ons petekind naar Nederland is gekomen.
Ik al 7 kilo kwijt ben....
Onze kat bovenop zijn hersenbloeding is gekomen en dus een 2e kans heeft gekregen....

Dus al met al was het voor mij een leervol jaar........... Slim


Was was voor jou leuk en/of triest het afgelopen jaar.....

** Als je de beste zitplaats in huis wilt, zul je de kat moeten verplaatsen **
** Pas heeft iemand mij een schattig katje gegeven.... en het katje is van mening dat iemand mij aan hem heeft gegeven **


Osita

Berichten: 154
Geregistreerd: 12-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 13:56

Jeetje, het is een zwaar jaar voor je geweest.
Ik wens je voor 2004 alle beste wensen toe.

Mijn jaar had in vergelijking met de jouwe kleine up's en downs.
Ik woon weer alleen ,maar mijn paard doet het momenteel super!
Daar haal ik mijn 'drive'vandaan.

Dressuurstal J. Szozda - Dissen am T/W Duitsland

Djesseka

Berichten: 3465
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 14:03

Zowel goed als slecht.

Januari dit jaar ben ik Jessica gaan doen en we zijn samen zo vooruit gegaan, we hebben zoveel opgebouwd, dat is echt super!
Verder veel meer leuke dingen.

Helaas ook een hoop paarden overleden, zelf problemen gehad en mijn oma heeft sinds kort de diagnose lymfeklierkanker gekregen. Dat zijn mindere dingen...

Over het algemeen hoop ik toch op een beter jaar!

    Zolang je maar jezelf was, jezelf bent, jezelf blijft.
    Voor altijd.

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 14:20

Allebei eigenlijk.
Heel veel leuke dingen gedaan, maar ook heel veel dingen gebeurt wat ik hoop nooit meer mee te maken.

Iig was het voor mij een geweldige zomer!!!!
Die mag van mij altijd zo zijn!!!!

Linardsje23
Berichten: 1972
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 14:25

Voor mij was het een goed jaar OK dan! !!! Ben 2 x op vakantie geweest de eerste keer snowboarden in oostenrijk (wat ik niet kan *LOL*) en de van de zomer nog een weekje naar frankrijk geweest Lachen.
En ik heb ook veel geld uitgegeven aan zowel paardenspullen als kleding Knipoog dus er is ook lekker veel gestadt dit jaar! Ga weer helemaal nieuw het nieuwe jaar in. Ook wat betreft me kapsel, heb van de zomer een zooi van me haar aflaten knippen. (20cm ofzo)
Verder hebben linards & ik een topjaar gehad Lachen en hebben we onze band dit jaar kunnen versterken. Cool
Volgend jaar ga ik er zeker weer zo'n jaar van maken OK dan! en ik hoop jullie ook!

cissie
Berichten: 6176
Geregistreerd: 23-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 14:47

Naast het feit dat het voor de hele wereld een pokke jaar was, was het voor mij was het een redelijk jaar (het kan altijd erger).

Eerst overleed mn opa Verdrietig , Toen werd mn moeder ernstig ziek Verdrietig , Daarna overleed mn pony Huilen , Vervolgens overleed mn oma Verdrietig en daarna besloot mn broer maar naar Engeland te emigreren OK dan! . nee geintje

Het fijne aan dit jaar was dat ik mn paard niet heb hoeven laten inslapen OK dan! , hij is wonder boven wonder aardig opgeknapt en lijkt de goede kant op te gaan.

En dat ik 7 kg. ben afgevallen! Haha!

Ik hoop dus op een rustiger jaar met veel liefde en plezier van mn paardjes

Tartuffo

Berichten: 1630
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: Hier aan de kust....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-12-03 14:50

Zo zie je maar...ieder huisje heeft zijn kruisje......

** Als je de beste zitplaats in huis wilt, zul je de kat moeten verplaatsen **
** Pas heeft iemand mij een schattig katje gegeven.... en het katje is van mening dat iemand mij aan hem heeft gegeven **

fabiola

Berichten: 1931
Geregistreerd: 19-05-03
Woonplaats: Noord-scharwoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 14:55

Nou ik hoop dat 2004 leuker word want dit jaar heb ik een rot jaar gehad. Scheiding van mn ouders, vader ontslagen, grote geldproblemen waardoor we nu aan het eind van het jaar hebben besloten dat mn lieve paardje ook verkocht moet worden Boos!

My love, I would rather spend one lifetime with you, Then face all the ages of this world alone…

rust zacht lieve Heidi... zal je zo missen...

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 14:55

Voor mij/ons was het een heel dubbel jaar Verward
Wij gingen het jaar in met de gelukkige gedachten dat we een baby gingen krijgen in juni
In maart zijn we getrouwd krap 2 weken later eind maart krijgt mijn broertje van 16 jaar een ernstig scooterongeluk helaas is hij aan de gevolgen overleden begin april op mijn zusje haar verjaardag Huilen , krap 7 weken later krijgen wij een gezonde zoon,
Mensen wisten niet zo goed wat ze er allemaal mee aanmoesten.......eerst felicitatie kaarten voor het huwelijk van ons, een paar weken later condolatiekaarten en weer een paar weken later felicitatie kaarten voor de geboorte........en dat allemaal in 3 maanden tijd Verward
Een heel bijzonder jaar dus voor ons.......2003

sl0wm0ti0n
Berichten: 2812
Geregistreerd: 25-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 15:01

Dit jaar was echt vreselijk, maar 2004 wordt mijn jaar

"What we call human nature, is actually human habit.."

Marleen_

Berichten: 3576
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Krimpen aan den IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 15:08

ik heb betere jaren gekent. er is veel gebeurt, heel erg ziek geweest. veel ziekenhuizen in en uit geweest, mensen verloren en dan nog maar niet over het zakelijke deel praten (ja ja dochter van een directeurtje, drama) en bokt.nl heeft ook best wel een onvergetelijk jaar achter de rug denk maar aan Dorine, aan die geweldige tocht, waar ik helaas niet bij kon zijn en een aantal weken later het overlijden van deze lieve dame, die bij ieder van ons toch wel een speciaal plekje in ons hart heeft gekregen.

ik ga weer met frisse moed en een schone lei het jaar 2004 in en hopen dat het allemaal wat beter zal gaan!

Black Boy is mijn nieuwe vriendje en liefde <3

Arjette

Berichten: 1644
Geregistreerd: 21-02-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 15:18

Nou voor mij was het niet echt een goed jaar, maar ook geen slecht jaar. Er zijn dingen gebeurt die ik liever niet had zien gebeuren, maar aan de andere kant zijn er ook goede dingen gebeurt. Zo kan ik nu eindleijk zonder angst op mijn eigen paard buitenritten maken!! Ik denk eigenlijk dat je bijna elk jaar wel tegenslag en voorspoed kent.

..If I only could make a deal with God, and get him to swop our places..

Kia: the power to surprise Knipoog Clown

Irritant

Berichten: 7623
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 15:27

Goed en slecht. In het begin ging het met school heel goed Maar toen ik naar de 4e ging...alle punten gingen omlaag. Stom examenjaar

Verder ging het in de liefde ook heel erg slecht Tong uitsteken
Eigenlijk weet ik niet of er iets goeds gebeurd is, zal wel niet, dat gebeurd bij mij nooit Knipoog

    Dance to express, not to impress.

duikpaardje

Berichten: 1474
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: lekkerkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 15:41

voor mij is het een jaar begonnen met een grote domper, mijn ontslag na 10 jaar vaste dienst.
geluk bij een ongeluk, ik had alle tijd om te gaan inpakken en te klussen in ons nieuwe huis.
Inmiddels heb ik weer een hele leuke nieuwe baan voor 20 uur en genoeg tijd voor tommy, die nu vlak om de hoek staat bij ons nieuwe huis.
verder waren we 5 jaar getrouwd en dat vierden we in mexico en het was er zo gezellig dat we er begin december terug zijn geweest.
ook heb ik via de bokt een paar hele leuke mensen (beter) leren kennen.

kan dus kort samenvatten dat 2003 een topjaar was !

groetjes, marijke

Tommy Magnum 22-5-1992 / 18-4-2019 forever in our ♡
Dexter18-4-2007
Fjord, het meest veelzijdige stukje vlees !

yindey

Berichten: 1270
Geregistreerd: 07-07-02
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 16:06

Begin dit jaar was voor mij slecht. Ik zat in een flinke dip en daar kwam nog van alles bovenop.

In september veranderde mijn hele leven. Ik heb het uit gemaakt met mijn exvriend. Hierdoor klom ik weer uit de neerwaartse spiraal, en kon mijn eigen leventje weer oppakken. Nu gaat alleen school niet helemaal goed maar dat komt wel weer...
Ik krijg weer vrienden en onderneem meer leuke dingen. Ik kan ook nu beter voor mezelf opkomen en ben ook weer aangenamer voor mijn omgeving Knipoog.
Ik ben zelfs weer verliefd Lachen (Nu nog maar afwachten of hij t ook is Knipoog )

schildpad

Berichten: 109
Geregistreerd: 22-12-03
Woonplaats: rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 17:07

Voor mij was 2003 een heel moeilijk jaar, een hoop dingen gebeurd en helaas niet allemaal even goed.
Zelf heb ik in een hele diepe dip gezeten, halverwege dit jaar ging het allemaal weer wat beter en kreeg ik hoop dat het allemaal goed zou komen.
Helaas komt het nu allemaal met dubbele sterkte terug.
Ik hoop dus dat 2004 beter wordt, ik hoop dat ik dan mezelf ook beter in de hand kan houden en alles in wat rustiger vaarwater zal komen.
Goede punten van 2003 waren een aantal hele lieve vriendinnen waar ik heel dicht naartoe ben gegroeid *LOL*

I can't keep this storm inside me anymore
I can't stop this rain that's got to pour

_Linda

Berichten: 4506
Geregistreerd: 22-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 17:11

eigenlijk is het goed verlopen...niemand verloren of iets dergelijks...gelukkig is het allemaal goed verlopen dus...Lachen

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 17:15

Ik heb mijn allerliefste Tos leren kennen, heb haar beleerd en heel veel plezier met haar gehad. Nu ook Syta nog weer berijden. Krijg geweldig les, ga met sprongen vooruit..... op paardengebied ging het geweldig.

Maar thuis.... vader ontslagen. En wat schommelingen in de familie.

Kijk dus heel dubbel op 2003 terug. Maar één conclusie kan ik trekken: Het was een geweldig Paardenjaar!

Vanes

Berichten: 3164
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 17:55

Dit was een slecht jaar voor mij (ik ga hier verder niet op in) er zijn een hoop dingen gebeurt die ik een plekje moest geven en dat is niet altijd even gemakkelijk geweest.
Maar het lijkt wel of ik dit jaar goed kan afsluiten want deze maand zijn er een paar dingen goed gekomen, en heb ik iets leuk in het vooruit zicht in januari.
Ik hoop dat 2004 mijn jaar wordt.

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 18:26



Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 98xsophiex98, Absolem, Amazonbot, Eleionomae, GoogleAdsense, idion, josien_m_, Kimberly520, lindo, LuCa88, Paloma_Janet, Pieke_Gwen, Rupser, SannevZ, suus_toes, Team_Sublime, VinandoW, viphorse en 217 bezoekers