Blond Amsterdam

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Re: Blond Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 16:04

Ik wil nog heel graag blond glazen, maar die zijn er niet meer.

Jennyj01
Berichten: 5375
Geregistreerd: 25-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 16:12

Ik heb wel echt een passie voor mooi servies en spaar al meer dan 25 jaar. Heb er nu twee bij elkaar gespaard en bezig met m'n 3e. Maar ik gebruik het wel allemaal. Zelfs als ik ga kamperen neem ik m'n goeie servies mee. Bij de meesten kun je gewoon nieuwe bordjes kopen. Echter gaat er bij mij zelden iets stuk. Ik vind het blond servies wel grappig alhoewel ik het niet spaar. Hun douche mutsjes vind ik dan wel weer helemaal te gek.

Boemklatsch

Berichten: 1201
Geregistreerd: 11-01-11
Woonplaats: Eindhoven

Re: Blond Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 17:18

Ik wil heel graag een Blond servies bij elkaar sparen <3, alleen vriendlief vind het verschrikkelijk. :')

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Re: Blond Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 17:20

Niets van aantrekken BK ;)

LK_2312

Berichten: 1591
Geregistreerd: 08-02-07
Woonplaats: Almelo

Re: Blond Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-14 10:07

Ik ben ondertussen mijn blond servies aan het verhuizen naar hun nieuwe plekje, klaar voor gebruik! :D
Afgelopen week nog 2 voorraadpotten en een pollepelpot gekocht via marktplaats. Had al een oudere die niet meer te koop is dus nu heb ik de rest erbij.
Ik had ook op de site een hapjesschaal gezien maar die willen ze niet meer versturen omdat hij te breekbaar is. Helaas dus, "even" naar Amsterdam zit er niet in

x_Jeanine_x

Berichten: 9087
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Re: Blond Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-14 10:22

Oefff geen goed topic voor mij :o


Ik heb de hallo winter theepot, 4 dezelfde mokken, 2 bordjes, twee bakjes en de winter thee.

en twee mokken van where the heart is dacht ik. Met servetten.

verder woon ik nog thuis. Maar vind ik het wel leuk om te sparen. Koop het alleen wel in de aanbieding.

(Heb ook de hele chocomel collectie :o van de enige echte, en nog meer verslavingen)

ukje
Berichten: 3794
Geregistreerd: 30-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-14 10:31

x_jeanine_X, Herkenbaar van alles in de aanbieding kopen. (alsnog is het dan relatief duur)

Het winterservies en dan met name de schaal lijkt me heel erg leuk om te hebben. Maar die is alleen online te koop, en het is een servies wat is gemaakt in samenwerking met Rtl 4. Ik ben heel bang dat het logo van die zender er ook op staat, of valt dat wel mee?

x_Jeanine_x

Berichten: 9087
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Re: Blond Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-14 11:54

Ik ben geeb logo van de zender tegen gekomen!

xFioon

Berichten: 4898
Geregistreerd: 15-09-06

Re: Blond Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-14 12:32

Ik heb net de winter theepot met twee mokken en thee besteld :D Toch maar gedaan haha
Bij bol.com, daar was het in de aanbieding :)

Olikea

Berichten: 5459
Geregistreerd: 19-08-07
Woonplaats: InUlst

Re: Blond Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-14 12:39

Ik ben ook verslaafd.. Begonnen met een mok die ik als kraamkado kreeg, en sindsdien groeit de collectie :D

Wil alleen geen borden, eten doe ik het liefste van een wit bord.

Ik ben voorl erg fan van de from asia with love serie, en delfs blond.

ukje
Berichten: 3794
Geregistreerd: 30-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-14 12:47

x_Jeanine_x schreef:
Ik ben geeb logo van de zender tegen gekomen!

Ok, en dank voor je antwoord!

Zie dat het bij Bol.com op=op aanbieding zijn, dus misschien maar even snel denken dan...

Black2000

Berichten: 807
Geregistreerd: 23-12-05

Re: Blond Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-14 12:58

Ik vind het ook geweldig! Maar spaar niet het servies! Ik heb een mooi servies ( Nu met vriendje zelfs dubbel! ) Dus dat is niet nodig, maar heb wel 4 ontbijtborden en 4 mokken, 4 senseo mokjes, mini bordjes, peper en zout stel, theeblik, lepeltjes en vorkjes, chipsschaal, eierdopje ( Om cocktailprikkers in te doen! ) en binnenkort krijg ik hopelijk ook nog de etagiere! Oh en in de keuken hangen de pannenlappen, ovenwanten en theedoeken en zitten de pollepels in de pollepel pot!

Maar de leukste, meest speciele mok staat te pronken in de kast, daar durf ik niet uit te drinken, veel te bang dat hij stuk gaat! Heb nu de lepels en vorkjes erin gezet! Deze heb ik gekregen van mijn oppasgezin, als blijk van waardering!!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Re: Blond Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-14 13:11

Die beker is wel heel erg leuk/lief mandy!

Black2000

Berichten: 807
Geregistreerd: 23-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-14 13:14

klumpertje schreef:
Ik ben ondertussen mijn blond servies aan het verhuizen naar hun nieuwe plekje, klaar voor gebruik! :D
Afgelopen week nog 2 voorraadpotten en een pollepelpot gekocht via marktplaats. Had al een oudere die niet meer te koop is dus nu heb ik de rest erbij.
Ik had ook op de site een hapjesschaal gezien maar die willen ze niet meer versturen omdat hij te breekbaar is. Helaas dus, "even" naar Amsterdam zit er niet in


De hapjesschaal heb ik bij V&D gekocht, een paar maanden terug met 25% korting, vaak hebben ze van die vipkaart acties!

Jolien87

Berichten: 17421
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-14 13:46

Black2000 schreef:
Ik vind het ook geweldig! Maar spaar niet het servies! Ik heb een mooi servies ( Nu met vriendje zelfs dubbel! ) Dus dat is niet nodig, maar heb wel 4 ontbijtborden en 4 mokken, 4 senseo mokjes, mini bordjes, peper en zout stel, theeblik, lepeltjes en vorkjes, chipsschaal, eierdopje ( Om cocktailprikkers in te doen! ) en binnenkort krijg ik hopelijk ook nog de etagiere! Oh en in de keuken hangen de pannenlappen, ovenwanten en theedoeken en zitten de pollepels in de pollepel pot!

Maar de leukste, meest speciele mok staat te pronken in de kast, daar durf ik niet uit te drinken, veel te bang dat hij stuk gaat! Heb nu de lepels en vorkjes erin gezet! Deze heb ik gekregen van mijn oppasgezin, als blijk van waardering!!

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]


Ik kan me voorstellen dat je daar heel zuinig op bent. Leuk zeg!

xFioon

Berichten: 4898
Geregistreerd: 15-09-06

Re: Blond Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-14 13:54

Wauw gaaf inderdaad zo'n beker! :D

Amethyst_

Berichten: 3112
Geregistreerd: 13-02-05
Woonplaats: Emmer-Compascuum

Re: Blond Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-14 15:54

Ah die is gaaf! Wat lief ook.

MonaLieske

Berichten: 1520
Geregistreerd: 01-08-08

Re: Blond Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-14 16:15

Die gepersonaliseerde mok is geweldig! :D Leuk om daar eens een voorbeeld van te zien, want het is aardig aan de prijs maar het is een fantastisch cadeau.

Ik heb ook aardig wat Blond spullen verzameld de afgelopen jaren. Onder andere een aantal grote en kleine mokken, dinerborden, ontbijtborden, kommen, petitfour schaaltjes, eierdopjes, de theepot, het spaarvarken, het rookworst plankje en de stamper van de samenwerking met Unox een paar jaar geleden. Het meeste wordt ook regelmatig gebruikt, ik vind het zonde om het in de kast te laten staan.
Mijn favorieten zijn toch wel mijn Doornroosje theemok en ontbijtbord van de Eftelingserie. :D Ik vind die hele serie geweldig, maar het is wel jammer dat die serie alleen via de Efteling of Blond zelf verkocht wordt.

Davinia_
Berichten: 7033
Geregistreerd: 05-01-03

Re: Blond Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-14 16:23

Ik heb de blablabla theepot gekregen voor mijn verjaardag <3 Staat nu ook heel mooi in de kast, want wij hebben een kast met een open gat met 3 kleine plankjes :)

x_Jeanine_x

Berichten: 9087
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Re: Blond Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 12:36

Zo'n gepersonaliseerde mok zou ik ook nog heel graag willen.... vriendinnen maar lief aankijken voor mijn verjaardag :p

Black2000

Berichten: 807
Geregistreerd: 23-12-05

Re: Blond Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 13:08

Ik ben er ook echt heel blij mee! Had het niet verwacht! Heb wel gezien wat het kost.... pff, niet goedkoop! Maar wel een echte waardering voor mijn oppaswerk!
Ik vind ook dat de dames van Blond er een kunstwerkje van gemaakt hebben!

xFioon

Berichten: 4898
Geregistreerd: 15-09-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 18:33

Net opgehaald bij het postkantoor <3:

Afbeelding

Jolien87

Berichten: 17421
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-15 18:35

Leuk! Toch blij dat je het besteld hebt?

xFioon

Berichten: 4898
Geregistreerd: 15-09-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 19:05

Ja ben er erg blij mee :) voor €35 euro een mooie set toch ;)

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Re: Blond Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 20:47

XFioon heel leuk! Ga je het ook gebruiken of staat het alleen maar mooi te zijn? ;)