Moet je vriend ook van paarden houden?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
lolalala
Berichten: 1
Geregistreerd: 27-12-03

Moet je vriend ook van paarden houden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-12-03 16:55

Is het eigenlijk bijna een vereiste dat je vriend(in) ook van paarden houdt?

Lola


Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 16:57

Uhm nee hoor Lachen

Iedereen heeft zijn eigen interesses, zolang je beide daar respect voor hebt is het goed lijkt me Lachen

Het leven is een gebakje!

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 17:05

Nee hoor. Mijn vriend houdt van andere dingen, waar ik me totaal niet voor interesseer. Hij moet wel het respect tonen door naar je te luisteren, als je het over de paarden hebt (als je er maar niet uren over doorzaagt Haha!).

We are all in the gutter, but some of us are looking at the STARS.
Geluk is een keuze! Kies jij ervoor om naar de sterren te kijken?
www.coachworld.nl

Samantha_

Berichten: 10796
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 17:07

Nee, lijkt mij eigenlijk niks! Gaat hij commentaar geven als ik aan t rijden ben enzo.
Nee. mijn vriend vindt paarden niks, ze stinken, kosten veel tijd bla bla. Maar heel af en toe komt hij eens kijken als ik ga rijden, en dan staat hij toch met Odie te knuffelen en tegen hem te praten!

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 17:10

Maakt me geen reet uit, zolang hij maar begrijpt dat ik niet altijd tijd voor hem heb omdat ik ook m'n pony moet verzorgen.

Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 17:32

nou... hij moet niet bang zijn ervoor ofzo..
Maar hij mag zelf niet rijden Tong uitsteken

*LOL*

Faustie

Berichten: 733
Geregistreerd: 24-06-02
Woonplaats: Sint-Antonius Zoersel (Antwerpen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 17:36

Nee hoor, hoeft helemaal niet!
Zolang hij idd maar wat interesse toont en respect heeft!

Tomorrow I was nothing, yesterday I'll be.

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 17:47

Nuh, zolang hij de hobby (en bijbehorende geur, tijdverdrijf, geld-uitgeven, paardenvriendinnen etc) maar kan verdragen. Iemand die jaloers word omdat ik een hoop aandacht aan m'n paard besteed, dat zou ik vervelend vinden. Ik heb een beetje ruimte voor mezelf nodig, en soms is het heel lekker om in m'n eentje door het bos te gaan met Rowan. Als m'n vriend daar jaloers van word zou ik dat heel vervelend vinden.

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 17:56

Hmm nee niet persé, maar nu ik een vriend heb die ook in de paardensport zit vind ik dat wel super Lachen. Maar wij denken ook over dingen heel erg hetzelfde en bemoeien ons niet teveel met elkaar(s manier van doen). Ik zou wel gek worden van zo'n geval wat je 'wel even gaat vertellen wat je moet doen' Haha!.

Het kan me niet schelen als mijn manieren je niet aanstaan. Ze staan mij ook niet aan. Ze zijn nogal slecht.
Tijdens lange winteravonden treur ik erom. ~Humphrey Bogart

ukkie

Berichten: 1669
Geregistreerd: 15-06-02
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 17:56

ArwenLune schreef:
Nuh, zolang hij de hobby (en bijbehorende geur, tijdverdrijf, geld-uitgeven, paardenvriendinnen etc) maar kan verdragen. Iemand die jaloers word omdat ik een hoop aandacht aan m'n paard besteed, dat zou ik vervelend vinden. Ik heb een beetje ruimte voor mezelf nodig, en soms is het heel lekker om in m'n eentje door het bos te gaan met Rowan. Als m'n vriend daar jaloers van word zou ik dat heel vervelend vinden.


Helemaal mee eens! OK dan!

Het is geen vereiste maar toch wel makkelijk

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 18:01

Nee, hoor zeker geen vereiste...Ik ga in iedergeval niet met een bord rondlopen, met 'i'm availeble only for horsefreaks (men)".
Maar een beetje medeleven en respect voor elkaars interesse's is wel leuk..Zo krijg ik mijn vriend absoluut niet op mijn paard, maar hij vind haar stiekem wel leuk.
Heeft haar zelfs eens geborsteld

IcePrincess

Berichten: 7740
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 18:08

nee, maar ik zou het wel leuk vinden als hij af en toe eens mee zou gaan oid. Mijn vriend heeft een hekel aan paarden en komt er dus echt niet bij in de buurt, hij wil best 1x mee om te kijken over wie ik altijd praat maar daar zal het helaas bij blijven Scheve mond . Maar ach, ik vind zijn hobby ook niet echt leuk Knipoog

LindaVelings

Berichten: 1223
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 18:23

Mijn man is toen hij mij leerde kennen ook begonnen met paardrijden.
Ik vind het wel gezellig om samen naar stal te gaan Haha!

"Save a horse, ride a cowboy"
Rainy & Rico

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 18:25

Nee accepteren is genoeg Lachen

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 18:33

liever niet, tenminste, hij moet het allemaal best vinden en een keertje meegaan enzo, maar hij mag er zich absoluut niet mee bemoeien, dus nee geen paardenman voor mij

ik heb het slimmer aangepakt, die van mij rijd ook, alleen dan op een vrachtwagen,internationaal,dus alleen sweekends thuis Knipoog dus doordeweeks alle tijd voor me paarden !!

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 18:33

Nee het hoeft niet. Maar hij moet het ook niet haten!Gelukkig vind mijn vriend aman wel leuk! Hij heeft er geen problemen mee en gaat ook weleens mee!
Maar altijd mee hoeft ook weer niet...Tis toch ook weer iets van mezelf! Waar ik lekker rust te hebben!

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten, maar de echo ervan duurt eindeloos!!

Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 18:58

Liever niet, dit is mijn ding en hij heeft zijn dingen. Ik vind het geweldig als hij een keer meegaat, maar altijd
Hij heeft zijn hobby's en daar bemoei ik me ook niet mee. Hij vind mijn paard geweldig en ons samen ook, wedstrijden kijken vindt ie ook prachtig, maar daar houd het echt op.....

La_Vie

Berichten: 3186
Geregistreerd: 23-10-03
Woonplaats: Tussen Hoorn en Enkhuizen ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 19:01

Nee, dat hoeft van mij niet
Zou het wel leuk vinden als hij er interesse in zou tonen.
Maar als hij vindt dat er teveel tijd in zou gaan zitten en hij zou me laten kiezen tussen hem en het paard, dan kies ik voor mijn paard *LOL*

:+: Lady & Viënna :+:
Blondes have more fun ;)
Mijn fotografiefacebook : La_Vie Photo

Vanes

Berichten: 3164
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 19:11

Nee het hoeft van mij ook niet.
Gelukkig vind mijn vriend paarden erg leuk en heeft door mijn ook rijles genomen.

Lieke

Berichten: 11350
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 19:30

geeen vereiste, maar het zou wel leuk zijn als hij niet bang voor ze was, maar ik klaag absoluut niet, hij is bereid me te delen met Smiles en daar gaat t om.

Stefanie

Berichten: 781
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Hierden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 20:06

Nou ik zal best een paardenman willen hoor Knipoog

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 20:10

Nee, liever niet. Mijn paard is mijn hobby en die zou ik niet willen delen. De tijd die ik bij Yorghos ben is van mij, om het zo maar te zeggen. Dan wil ik ook lekker voor mezelf bezig zijn, zonder mijn vriend.

* To Belg, or not to Belg *

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 20:17

Nee hoor.
Als hij het maar accepteerd/respecteerd.
Keertje meegaan is wel leuk Haha!
Als ie zelf rijd of paarden heeft is dat ook leuk, zolang hij zich niet teveel met mijne bemoeit Haha!

Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht ;)

LovingTweety

Berichten: 10435
Geregistreerd: 25-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 20:19

Het is geen vereiste zoals bij meerdere mensen, maar moet zeggen dat ik het wel leuk zou vinden als hij ook wel een beetje van paarden houdt enzo. En hij moet ze zeker niet stom etc. vinden. Dan is het snel afgelopen.

Eilandje

Berichten: 2825
Geregistreerd: 05-01-02
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 20:28

Wel, mijn ex-vriendje rijdt ook paard (jaja, dressuur en toch geen ... Knipoog), en hij is een véééél beter ruiter dan ik, en geloof me, dat is ook geen pretje Haha!

Mijn huidige vriend had voor hij mij kende alleen nog maar ’s op de kermis op een pony gezeten (was hij heel trots op Knipoog), maar ondertussen heeft hij wel al een paar keer bovenop een paardenrug gezeten. Vorige zomer heeft hij voor zijn verjaardag 2 uur privé-les cadeau gekregen op een IJslander en hij heeft daarna ook nog eens op mijn vorige bijrijdfjord gestapt en gedraafd aan de longe. Heel soms gaat hij wel ’s mee, met die Fjord is hij een paar keer mee op buitenrit geweest (ik te paard en hij op een stalen ros Knipoog) en de allereerste keer dat ik zonder de eigenaar naar mijn nieuw bijrijdpaard ging is hij ook meegeweest zodat ik niet helemaal alleen zou zijn met dat paard, want er kan natuurlijk wel ’s iets gebeuren en als je dan helemaal alleen bent in een afgesloten binnenpiste met een vreemd paard... En dan helpt hij met borstelen enz, toch lief hé. Jaja, ik heb geen klachten. Alhoewel ik het wel super zou vinden om mijn hobby met hem te kunnen delen. Maar wie weet gaat hij wel ooit beginnen lessen, hij zegt toch altijd dat hij dat gaat doen, maar hij zegt er ook altijd bij dat dat iets voor op lange termijn is Haha!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Ann, BarbaraNova, ChanelR, fleurtjeuh, Gee, GoogleAdsense, hagelslag, limagirl, Malle_meid, manonutjuh, Oelly, Poety, Rupser, ryukapple, winnetou4502 en 143 bezoekers