Arbo dienst #^&*

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cowgirl

Berichten: 23739
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Arbo dienst #^&*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-03 11:49

Gek wordt ik ervan.

ong 6 weken geleden had ik mijn laatste gesprek.
Daarin vermeld dat ik mijn huidige werk niet meer zie zitten na 2 dagen weer te hebben gewerkt wat dus fout ging. Ook zijn de contacten met collega's tot 0,0 uitgedraaid.
Dat was eigenlijk al van af het begin, ik heb in 10 maanden tijd niks maar dan ook niks van ze gehoord.

Maar nee de vind dat ze nog niet alles gedaan hebben om mij daar weer aan het werk te krijgen dus hup een afspraak bij de Gezonde zaak.
Dat was afgelopen vrijdag. Allemaal prima hoor maar ik vind het zulke tijd en geld verspilling. Boos! Het was beter geweest om direct samen met hun naar ander werk te gaan kijken.


Ondertussen ben ik zelf wel gewoon ander werk blijven zoeken maar dat valt niet mee in deze tijd en al helemaal niet als je de stempel rugpatient draagt Boos! .

Dan maar een tijdje er tussen uit. Ook niet zo eenvoudig als je in de ZW zit en de Wao staat voor de deur.
Bel je voor informatie en dan wordt je dus in de wacht gezet en na 10 minuten sta je daar nog.
Toen heb ik Boos! opgehangen. Ik bel wel weer terug.

Ik heb gewoon 10 maanden genokt om beter te worden, me vast gehouden aan het idee dat ik straks naar Australie kan .
Maar met al die toestanden nu er om heen begint de moed een beetje op te raken.

Volgens mij kan ik maar beter 2 nieuwe zadels gaan kopen, een kar en een huisje gaan huren. Slapen

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 12:24

Een Arbo dienst is er niet voor om samen met jou ander werk te zoeken. Ze worden betaald om je zo snel mogelijk in hetzelfde bedrijf aan de slag te krijgen of dat nu in de huidige functie of in een vervangende funcitie maakt niet uit.

Amanda_T
Berichten: 5950
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 13:50

Rot dat allemaal zo k l ote loopt.
Ik heb er thuis ook ervaring mee, je krijgt al iemand met rugproblemen niet snel een baan.
En helemaal niet als je daarnaast ook nogeen andere medische problemen hebt .
Hopelijk komt er binnenkort een baan op je pad, waar je je echt op je geamkt voelt.
En je het leuk vind.
Sterkte...

nokemi
Berichten: 1881
Geregistreerd: 03-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 15:25

heb zelf ook al zoveel problemen met mijn werk en de arbo,word er gek van.
maar probeer vol te houden en hopelijk kom je straks een leuke andere baan tegen.