problemen msn en hotmail??

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

problemen msn en hotmail??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-03 14:48

Ik kan me nu al 3 dagen niet aanmelden op msn en hotmail Verward
telkens als ik dat doe zecht hij dat mijn wachtwoord of email adress niet klopt en en als iemand anders zicht hier via mijn comp wil aanmelden gaat het ook niet, dus het licht al niet aan mijn email adress
een paar vriendinne van mij zeggen dat ze dat ook al eens gehad hebben en dat dat na een dag of 2 weg gaat

maar is dat zo? of weet hier iemand wat over

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 14:54

Grrrr ik heb het ook al een hele week, gewoon stug je naam en je password in blijven vullen en dan ineens na 3 of 4 keer dan opent hij gewoon mijn mail in yahoo....

Word er echt niet goed van elke keer kan ik wel 3 keer alles invullen. Password veranderen heeft geen zin want dan doet ie het nog steeds Boos!

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-03 15:06

bij mij doet hij hemaal niks mag me zoveel aanmelden als ik wil
krijg daar echt stress van he Boos!
onder de examens had ik nooit tijd en nu heb ik tijd en nu wil die prul niet werken!!!

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-03 20:19

niemand een idee?

Martenique
Berichten: 1606
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 20:51

ik heb ook een probleem: als ik een mail wil lezen, zegt hij dat hijd e pagina niet kan vinden en krijg zo´n rare pagina.. En dat ik ook erg irritant, want dan kan je weer opnieuw openen en dan op hopen dat het wel lukt.

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-03 20:57

bij mij komt al ommidelijk als ik me wil aanmelden bij hotmail dat ze de pagina niet vinden??
en bij msn dan dat mijn wachtwoord of email adress niet klopt

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-03 20:23

heeft dan echt niemand een idee wat dat zou kunne zijn? Verward

Sani

Berichten: 27357
Geregistreerd: 20-01-03
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 20:55

Uhm... ben je niet gehackt of wat dan ook....
MIsschien is er een beveiliging tegen de pagina van hotmail ofzow...Is ook zow bij mij op school

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-03 21:39

geveiliging zou ik toch heel raar vinden want mijn broer was ook al aan het klagen dat hij er niet op kon en alleen hij zou dan die beveiliging er op kunne zetten
en gehackt dat kan nooit want je komt er met geen 1 email adress in en zou toch raar zijn dat ineens allen email adressen gehackt zijn Lachen

Coupje

Berichten: 150
Geregistreerd: 04-09-03
Woonplaats: Wiesmoor, Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 21:42

Mijn internet doet een aantal dagen al heel erg vreemd.

Dan weer wel verbinding, dan weer niet.

Druif_01

Berichten: 8835
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 21:43

ik heb ook een probleem met msn, ik heb ineens allemaal mensen erin staan die ik helemaal niet ken en ook niet heb toegevoegd, heb er ook geen melding van gekregen, en andere zijn spontaan gewist uit mijn lijst en kan ze ook niet meer opnieuw toevoegen

Amy77
Berichten: 11262
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Op de mooiste plek in Drenthe :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 01:17

OEF, ja banketstaaf voor jullie, maar ik dacht dat ik de enige was met dit probleem en wilde de pc al bijna kapot gooien:-) Ik word et ook helemaal gallisch van. Krijg jij ook steeds te zien als je je wilt aanmelden dat er iets met proxyserver is en dat al je accounts zijn verdwenen waaronder je je kan aanmelden? Als je windows XP hebt, dan kan je je datum op een paar dagen eerder zetten, wanner je msn het nog wel deed, maar let op, A: alle mails die je verstuurd geven de datum van die dag aan inplaatst van vandaag en deze truc kan je maar 2 of 3 keer toepassen. Bij mij kan het nu niet meer en heb echt mazzel dat ik al op bokt kom, alles heeeeeeel traag op internet en met name hotmail en msn idd, die doen het gewoon niet.
Ik weet niet hoe dit op te lossen, ik doe steeds ctr alt delete en dan taken beeindigen en dan weer opnieuw starten. Ook je pc uit doen, kastje van bv casema resetten en je pc weer opstarten na 3 minuten. Succes, ennuh, mocht je erachter zijn wat het probleem was en hoe je hebt verholpen, meld het aub ff, haha, misschien dat de mijne het dan ook weer doet.
Groetjes.