Ik moet op zoek naar een nieuwe Ferrari.. + foto's

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 14:42

Sypheron schreef:
Ik schrok me dood toen ik je aan de telefoon kreeg... ik dacht er is weet ik wat gebeurd. Het eerste wat ik vroeg is of jij in orde was, en je antwoordde dat je auto kapot was... dus toen nogmaals gevraagd of JIJ in orde was. Ik ben allang blij dat de auto de schade heeft en dat jij niets hebt, klinkt misschien wat hard, maar het had ook veel anders af kunnen lopen. Die nieuwe auto komt er wel, en dat wordt een hele mooie, dat beloof ik je!
Love you Lovers


hi hi, doet me aan mezelf denken. Mijn eerste toet was een Citroen BX. Super auto. Mijn ex reed er 'helaas' ook in en die kon echt niet rijden. Op een gegeven moment naar de tandarts. Ik zeg 'ik breng je daarna wel naar je werk' 'nee, hoeft niet ik ga zelf wel bla bla' ik dacht nou ja goed niet zeuren. Kom ik op mijn werk zegt mijn collega Hanifa telefoon. Ik had meteen door dat er iets mis was. Ja hoor, vriend. 'ja, ik heb een ongelukje gehad'. Mijn reactie : EN HOE IS HET MET MIJN AUTO Boos! Boos! ?

Die was totall loss. Mijn collega's dachten die is gek. JE vraagt toch eerst hoe het met je vriend is? Nou, die vriend kon me weinig schelen. Dat was duidelijk Haha!

Hey meis, die auto is te vervangen hoor. Genoeg die er rondrijden. Sterkte.

'Paint' it 'Black'


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-12-03 15:55

Fasel, ik had idd ook zoiets van 'wat nou- hoe is het met jou dan? Mijn auto is total loss!' Huilen Ik was echt zwaar overstuur over die auto, niet eens van mijn eigen schrik. Ik bleef op het moment zelf heel erg rustig gelukkig en ben ook zelf naar huis gereden.

Natascha, toch wil ik weer een Ferrari Boos! . Ik zal eens kijken of ik wat foto's kan maken van de auto, kunnen jullie even kijken.

Freckles, ik had ook vaak mijn ramen een eindje los, maar t hielp niets.

Margreet, oplappen heeft niet zoveel zin. Hij zou wel te repareren zijn, maar voor dat geld heb ik dan ook een ander. Die misschien minder mankeert... Ik hoopte er nog zeker een jaar mee te kunnen rijden, maar helaas.

favo, ik heb ook altijd doekjes en trekkers op de stoel naast me liggen. Helaas hielp het dit keer niets en was het heel snel gebeurd. Ze hebben me niet weg moeten slepen en het was idd in die bocht. Ik had de auto sinds mei, niet zo erg lang dus. Had gehoopt dat ie toch nog wel door de APK zou komen. Scheve mond

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-12-03 17:12

Vanavond volgen er misschien nog wat foto's, ik heb ze gemaakt in ieder geval. Scheve mond

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-03 10:54

Hierbij de foto's die Ilona gemaakt heeft van de auto.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-03 14:44

Ach gut Ik zie idd dat er van je geliefde ferrari niet veel meer over is, trekkertje heeft er een aardig deukje in gemaakt. Ik snap je wel, maar toch is het belangrijker dat jij heel bent, en die auto.... oliebol happens, en die nieuwe lamborghini of ferrari staat wel ergens op je te wachten hoor

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-12-03 15:29

Ziet er idd niet leuk uit zo...

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-03 15:37

Whoei oei, dat is niet best Scheve mond

Maar ja, ik had het ook met mijn auto Ik knalde tegen een paal aan met achteruit rijden in de pakeergarage, aan de zijkant voor een deuk en wat krassen Huilen

Dus samen een slecht uiteinde....

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-03 15:38

Sloop? Kunnen ze geen nieuwe schotten erop zetten van een sloop auto?

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-12-03 15:42

Je gaat altijd duurder uitkomen dan de auto waard is. Dus ja en wie zegt me dat de auto nog een paar jaar door de APK komt....? Voor hetzelfde geld heb ik een andere.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131946
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-03 20:31

Balen hoor Iloon dat je Ferrari naar de haaien is Verdrietig
En dan ook nog op zo'n banketstaaf manier, 'k snap best dat je er ongelofelijk van baalt.

Jurga schreef:
Ik heb zelf niets, maar had liever zelf wat gehad en mijn auto niets, dat blijf ik zeggen.


Meid, je weet niet wat je zegt........
Geluk bij een ongeluk dat je nog gezond rondloopt, ik weet uit ervaring dat het ook heel anders af kan lopen.

Heel veel sterkte Ach gut

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-12-03 10:22

Ik loop al dagen constant aan mijn autootje te denken. Ben wel meteen op zoek gegaan naar een andere, gelukkig willen mijn ouders me wat geld lenen. Maar ja, ben benieuwd wat het gaat worden.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 10:26

Zo'n type ferrari kan je altijd wel weer krijgen hoor. Heb je al op marktplaats gekeken?

'Paint' it 'Black'

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 10:26

jeetje wat oliebol voor je. opzoek naar een nieuw autootje waar je straks net zoveel plezier van zal hebben

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

ikke

Berichten: 37519
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 11:39

Nou, op het eerste gezicht lijkt het allemaal wel mee te vallen. Ik kan niet beoordelen of er onderhuids schade zit, maar een nieuw voorfront zal je de kop ook niet kosten. Ik zou toch eens bij de sloop gaan kijken wat dat kost, handige papa kan dat er best even op sleutelen.

Voor dit soort van kleinigheidjes heb ik dus mijn LR *LOL* In soortgelijk geval zou ik dus geen schade gehad hebben maar de tegenpartij total-loss gereden hebben.
Ik weet nog wel een leuke te koop, ding is uit '56, volledig gerestaureerd, moet alleen opgeschilderd worden. Op de foto is ie niet compleet, maar alle onderdelen zijn er wel bij.
Afbeelding

It will never be perfect. Make it work.

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info

Supertje

Berichten: 7090
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Hoekse waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 14:15

Dat is sneu zeg.
Ik heb zelf ook een peugeot 205, maar ik heb er totaal geen last van dat de binnenkant van mijn voorruit beslaat of zelfs bevriest. Terwijl het wel een wat ouder autootje is, ook uit '89, en ook nog eens een CTI is (cabrio GTI).
Die van mij staat overigens te koop, hij is alleen niet ferrari-rood Tong uitsteken

Run free Jordy.... 1997 - 2021

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 16:41

Hij is wel te repareren hoor.
Nieuw zijscherm, nieuwe motorkap, nieuwe bumper, nieuw koplamp chasie rechtrichten op de trekbank....( welke schade er onder de kap zit kan ik niet zien, maar ik ga ervan uit dat er een hoop gericht moet worden!)

Kost een hoop maar het is te doen... (als je echt gehecht bent aan je auto en anders gewoon voor een nieuwe sparen.)

Supertje

Berichten: 7090
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Hoekse waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 19:19

Nieuwe zijschermen, bumper en motorkap etc. zijn inderdaad goedkoop op de sloop te krijgen. En vaak valt het met rechttrekken ook wel mee.
Als je hem bij een garage helemaal laat repareren ben je inderdaad wel aardig wat kwijt, maar met een beetje handigheid kom je een heel eind.

Run free Jordy.... 1997 - 2021

lies

Berichten: 9624
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 20:53

Herkenbaar.. Ik mis mijn lieve groene Mini nog elke dag Huilen
Gelukkig was het niet mijn schuld en heb ik nog 800 euro mogen vangen, maar hij was mij heel wat meer waard Verdrietig

Sterkte Ach gut

זכור

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 11:45

Supertje schreef:
Nieuwe zijschermen, bumper en motorkap etc. zijn inderdaad goedkoop op de sloop te krijgen. En vaak valt het met rechttrekken ook wel mee.
Als je hem bij een garage helemaal laat repareren ben je inderdaad wel aardig wat kwijt, maar met een beetje handigheid kom je een heel eind.


Zodra een auto getrokken moet worden moet je daar zelf nooit aan beginnen.
Het trekken en rechtrichten van een auto gebeurd op een trek/richtbank met precisieapparatuur en een heleboel schema's. Els je de auto ook maar een milimeter te ver doortrekt heb je een serieus probleem.
Dat is echt een vak apart.
Bij mijn vader in de zaak gebeurd dat alleen door mensen die daar ook daadwerkelijk voor geleerd hebben! Je moet exact weten op welke punten de auto getrokken moet worden. Je kan niet klakkeloos maar elke deuk wegtrekken want voordat je het weet trek je te ver met alle gevolgen van dien...


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bloemetje75, cinniz123, eva1969, karlos, kusjemariska, ManonGrr, Marti19, SemrushBot, Sterrendief en 183 bezoekers