kerstpakket!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

kerstpakket!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-12-03 14:43

Ja ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat mijn eerste kerstpakket er eindelijk weleens in zou kunnen zitten nu ik voor de TPG werk Haha!
Best wel spannend altijd, zo'n kerstpakket. Krijgen jullie er ook een en wat denken en hopen jullie dat erin gaat zitten?


Robyn

Berichten: 1592
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Naarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 14:47

Wij krijgen een tommyH Bodywarmer en 2 flessen wijn.

Bijna klaar met mijn opleiding!!!

DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 14:47

Wij krijgen niet Verdrietig geloof ik !!
heb ook liever salarisverhoging zit er ook niet in waarschijnlijk!! Huilen

juval

Berichten: 13183
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 17:03

ik heb de mijne vorige week maandag al gehad..... lekker errug vroeg ja!
Deze keer was het een soort poef, met daarin de ge-ijkte kerstpakket-troep. (fles wijn, blikje fruit, blikje tonijn, potje jam, toastjes, servetjes, blikje knakworstjes, zakje chocolaatjes (die zijn inmiddels al op), een klokje en een miniklein radiootje).

[IM] Zoëy, onze gouden stippelpony

don't bite the hand that feeds you

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 17:11

ik krijg ook een kerstpakketje. twv 35 euro, weet niet wat ze er dan indoen, maar ik vind het wel best!

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 18:42

Ik heb van de week voor sinterklaas een dikke warme fleecetrui gehad.
En ik krijg ook nog eens een kerstpaket.
Wat er dit jaar in zit zou ik niet weten

22 Januari verwachten we ons kleintje

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 23:38

Er is een heel nieuw feestdagen forum Haha!
Vandaar dat ik dit topic even verhuis Knipoog

Imre

Berichten: 14198
Geregistreerd: 31-05-03
Woonplaats: Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 23:43

Ik heb mijn kerstpakket vandaag gekregen. Zat boordevol met lekker eten, net nu ik aan de lijn doe Scheve mond Er zat ook een rugzak in met daarin een picknicksetje voor 2 personen. Bordjes, bestek, wijnglazen en een snijplankje, allemaal plastic uiteraard! En een koeler voor de fles wijn die in het pakket zit! Alleen nog een kleed nodig en iets warmer weer! Oh, en een leuke jongen zou ook wel gezellig zijn!

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 00:23

Ik weet niet of het bedrijf waarvoor ik op het moment werk er wel eens aan doet, binnenkort toch maar eens vragen...

En bij mijn vriend op zijn werk mogen alle werknemers een boek uitzoeken. Hij wist zo snel niet wat hij moest kiezen, dus mocht ik kiezen!
Lovers

Heb de nieuwe Haary Potter gekozen... Haha!

Xyris

Berichten: 9445
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 00:33

hehe, ik krijg ook een kerstpakket, en mijn moeder ook! en die heeft altijd een heerlijk kerstbrood erin zitten... een oldhorn ofzo, met en bruine inhoud, is geen spijs, maar er zit iets anders in dat NOG lekkerder is als spijs Haha! *kwijl*

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 08:21

HUm, bij ons is het pakket iets minder een verassing.....
We mogen zelf drie flessen drank uitzoeken, we krijgen een douglass bon van 50 euro en een envelop van 150 euro. That's it, wel leuk, maar niet echt een verassing.

ghisje
Berichten: 538
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: op de grens van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 08:47

een kerstpakket zit er bij ons niet in vanwege de fusie en het slechte jaar. We krijgen wel iets dat de betrokkenheid onderstreept. Ik gok dus op een potlood en lineaal. Hopelijk komt het incassobureau weer een leuk pakket brengen. Vorig jaar kregen we een kist met een kilo zalmfilet, heerlijk

Geniet van de momenten dat het goed gaat,
ze duren vaak te kort

deedee19

Berichten: 7930
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 09:24

Kerstpakketjes zijn altijd leuk Wij krijgen nooit zo'n hele grote maar wel een kerstbonus erbij Haha!

Het duurde 1 seconde en een liefde was geboren. Ik ben dankbaar dat ik jou nu ken en voor ieder mooi moment dat ik mee mag maken zolang jij hier bij mij bent...

IG: @doorikke

Maud_82

Berichten: 2152
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Echt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 09:32

Ik heb gisteren m'n kerstcadeau gekregen!

Het was een vvv-irischeque van 25 euro. Best leuk; kun je tenminste zelf iets van kopen... (divoza, here I come !!!!)

Overigens worden onze kerstpakketten wel steeds goedkoper... Eerst was het iets van 100 gulden, toen van 45 euro, en nu al van 25 euro...

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-03 10:09

Cinzano schreef:
HUm, bij ons is het pakket iets minder een verassing.....
We mogen zelf drie flessen drank uitzoeken, we krijgen een douglass bon van 50 euro en een envelop van 150 euro. That's it, wel leuk, maar niet echt een verassing.


Nou, voor zo'n kerstpakket zou van mijn de verassing uit mogen blijven Haha!

Ik hoop dat er in ieder geval veel chocola in zit bij mij want door de griep ben ik al 4 kilo afgevallen en nou ja...die wilde ik dus eigenlijk helemaal niet kwijt dus die moeten er weer aan. Heb met sinterklaas al een poging gedaan door extra veel chocola te eten maar ze blijven er maar af...nou ja ik ben nog ziek dus dat zal het zijn. Als ik beter ben vliegen ze er vast weer aan, net als normaal Knipoog

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 10:25

peeky"]
[quote="Cinzano schreef:
HUm, bij ons is het pakket iets minder een verassing.....
We mogen zelf drie flessen drank uitzoeken, we krijgen een douglass bon van 50 euro en een envelop van 150 euro. That's it, wel leuk, maar niet echt een verassing.


Nou, voor zo'n kerstpakket zou van mijn de verassing uit mogen blijven Haha!
[/quote]

Het is ook wel een lekker "pakketje" alleen het is niets vergeleken bij andere jaren, dan moesten we een cadeau (of meer) opgeven rond de 100 euro, we kregen 7 flessen drank en een envelop met 300 euro... is wel even een stuk minder ineens dus....

Maargoed we hebben nog geen klagen, gelukkig krijg ik mijn 13e maand wel gewoon

irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 10:30

Wij hebben een eigen bedrijf. Ons personeel mag elk jaar zelf een eigen kerstpakket samenstellen.
Ze krijgen dan een gids waar werkelijk van alles en nog wat in staat. Elk artikel is een bepaald aantal punten en ze mogen voor 50 punten dingen uitzoeken.
Op die manier krijgt iedereen wat hij graag wil hebben. Het personeel is er dan ook erg tevreden over en wij ook Haha!

The best thing for the inside of a horse is the outside of a stable.
Jacob R. Ludlow,1897

mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 10:34

peeky schreef:
Ja ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat mijn eerste kerstpakket er eindelijk weleens in zou kunnen zitten nu ik voor de TPG werk Haha!
Best wel spannend altijd, zo'n kerstpakket. Krijgen jullie er ook een en wat denken en hopen jullie dat erin gaat zitten?


Ik werk ook bij TPG en ik heb ze al voorbij zien komen...Ik heb hem nog niet hoor, maar ik kan je wel vertellen dat TPG dit jaar in het kader van World Food Programme de kerstpakketten heeft samen gesteld en ja je kan niet in het kader van Wereld voedselproblemen pakketten vol met vreten rondsturen, lijkt me.....

Vanes

Berichten: 3164
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 12:56

Wij krijgen meestal een envelopje met een inhoud Haha! en een feestje op 2 of 3 januarie dat is meestal ieder jaar zo.

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-03 16:49

mobick schreef:
Ik werk ook bij TPG en ik heb ze al voorbij zien komen...Ik heb hem nog niet hoor, maar ik kan je wel vertellen dat TPG dit jaar in het kader van World Food Programme de kerstpakketten heeft samen gesteld en ja je kan niet in het kader van Wereld voedselproblemen pakketten vol met vreten rondsturen, lijkt me.....


Hè da's nou jammer Scheve mond Nou ja dan stel ik zoals ieder jaar mijn eigen kerstpakket voor mezelf wel weer samen Haha!

Bayja

Berichten: 4268
Geregistreerd: 07-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 18:08

Da's de pech als je bij je ouders werkt. Ik krijg waarschijnlijk geen pakket alleen de opmerking "Je hebt al een paard en straks ook nog een veulen" hahahaha. Nou. ze hebben ook gelijk natuurlijk, ben ik superblij mee!!

^&+ 20 mei 2016

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 19:40

Javmo schreef:
Da's de pech als je bij je ouders werkt. Ik krijg waarschijnlijk geen pakket alleen de opmerking "Je hebt al een paard en straks ook nog een veulen" hahahaha. Nou. ze hebben ook gelijk natuurlijk, ben ik superblij mee!!


Dat veulen is inderdaad het mooiste kerstcadeau ooit! En Javelin is natuurlijk nog mooier!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 19:49

Ik hoop dat we geen biologisch kerstpakket krijgen Lachen Maar de pakketten zijn eigenlijk altijd wel heel erg goed hoor.
Verder mogen we op 6 januari een handje schudden bij de Commissaris onder het genot van een broodje.

Xyris

Berichten: 9445
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 00:02

sow, heb mijn kerstpakket ook al binnen gehaald Haha! hehe was 1,5 m lang, oei, heb me vader maar laten rijden om het op te halen Bloos

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 00:05

lunatje schreef:
sow, heb mijn kerstpakket ook al binnen gehaald Haha! hehe was 1,5 m lang, oei, heb me vader maar laten rijden om het op te halen Bloos


En wat zat erin dan? Ben wel erg benieuwd nu...

Of heb ik falicant over iets heengelezen? Verward


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Black_Moon, carina, Cubone, Drico, Glenda, Hicaria, Kimberly520, MarJon, Nathalie18x, SentiBot en 118 bezoekers