Krankzinnig! Lijk ligt 2 maanden...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-03 10:02

Er staat toch echt: Klanten die om het lichaam heen moesten lopen om de winkel te betreden lijkt mij dat hij zowat vóór de deur gelegen moet hebben...
Als je er dan al last van hebt en op een niet vriendelijke manier er tegenaan schopt (al dan niet per ongeluk), maar die persoon reageert helemaal niet, loop je dan door? En ik neem toch aan dat het winkelpersoneel ook wel gezien heeft dat die man daar dag in dag uit op hetzelfde plekje lag zonder te bewegen. Je gaat mij niet wijsmaken dat iedereen 2 maanden lang écht niks door heeft gehad. Want behalve dat daar dus iemand ligt, kennelijk in de loop, gaat dat ook nog eens flink stinken, met een paar dagen al. Ik weet niet wat voor weer het is, maar het moet wel héél hard vriezen wil je het niet ruiken.
Zelfde geldt voor die gozer die op zijn werk gestorven is, dat lijkt me echt vréselijk. Ik kan me dat ook niet voorstellen, dat moet wel gaan meuren. Ik kan daar iig helemaal niet tegen en ga dan heftig op zoek naar wát er zo meurt (dooie muis in de stal oid). Ik ben ook niet van plan hier ooit iets van te gaan snappen...

sl0wm0ti0n
Berichten: 2812
Geregistreerd: 25-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 16:00

Jakkes, dat lijkt me niet aangenaam geroken te hebben! Maar misschien hadden mensen het wel niet door omdat ie misschien wel onder dekens ofzo lag? Of.. Hmm, vind het wel een beetje naar, als mensen DAT zelfs niet opmerken dan.

MSNertje

Berichten: 306
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Twisk in een varkensstal ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 16:22

het is toch ook een mens!
als je opa ofzo overlijd moet meteen de begravenisondernemer komen en alles moet tip top in orde zijn, maar nu is het een minder gewaardeerde persoon en die kan maar lekker weg rotten zeker!
geen respect voor de mede mens!!!

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 16:26

Jeetje, niet normaal dit!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 18:53

wij nederlanders zijn aardig afgestompt, vind ik. We denken vaak "een ander knapt het wel op, dan hoef ik het niet te doen". (behalve ik in ieder geval dan). Maar die jappen zijn nog 10x zo erg als wij!

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 19:04

Maar eigenlijk, hoe langer ik er over nadenk, hoe meer ik denk: klopt dit wel? Want ik krijg meer en meer het vermoeden dat dit gewoon een of andere stadssage is, het is toch bijna onmenselijk dat ze een lijk zolang op een openbare plaats laten wegrotten.. Scheve mond