Hoe lossen jullie dit op.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
chrico

Berichten: 791
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: IJmuiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-01 09:37

Vanmorgen blijkt de jongste ziek te zijn. Spugen, pijn in zijn oren en verder lekker hangerig en huilerig.
Maar dan begint voor mij het probleem. Hij kan niet mee naar de paarden en oppas in de buurt is er ook niet vandaag. Frusty . Ik moet dan mijn hele trukkendoos te voorschijn halen om iets te regelen.
Twee kunnen door een ander gevoerd worden, maar een niet. Die staat op stal en moet ik zelf doen omdat zij medicijnen krijgt en bandages om moet voor zij even een luchtje mag scheppen.
Uiteindelijk mijn man maar gebeld dat hij naar huis moet komen. Gelukkig zat hij niet op zee vandaag, want anders kon ik bellen tot ik een ons woog ( nou, dat duurt vrij lang). Eindelijk wat massel vandaag, want hij heeft vanmiddag een vergadering en kan dus over een uurtje thuis zijn. Dan kan ik naar stal vliegen en Christy doen en met een rotgang weer naar huis. Kinderen en dieren zijn heel leuk, maar ze moeten niet ziek worden.
Hoe doen jullie dat als er iets is

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 09:46

Ik heb geen kinderen. Haha! Heel makkelijk...denk dat ik het maar zo moet houden als ik af en toe zo de topics lees... Knipoog

chrico

Berichten: 791
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: IJmuiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-01 09:49

Haha! Ach ook kinderen hebben zo nu en dan hun charmes hoor. aleen af en toe...... Frusty

opala

Berichten: 6374
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 13:04

tja lastig hoor, gelukkig zijn mijn kinderen niet meer zo jong, de jongste wordt 11, maar bij ziekte komt het voor, gelukkig maar heel weinig, afkloppen, dat eentje een paar uur alleen thuis zit, omdat zowel mijn man als ik twee zelfde dagen per week buitenshuis werken, op die momenten kunnen ze me wel altijd telefonisch bereiken, in noodgevallen ben ik in no-time thuis