Moe...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-01 22:04

Sinds ik dit werk heb, ben ik errug moe. Niet zo vreemd eigenlijk, omdat het best zwaar en hard werken is. Maar toch, op een gegeven moment moet het wel "wennen", en dat doet het niet Verward Ik ga elke avonds zo vroeg mogelijk naar bed (meestal probeer ik er rond half 10 in de te liggen), maar dat helpt ook niets. Ook ga ik niet meer uit in het weekend. Ik werk er nu ongeveer 2,5 maand. Het werk op zich is wel leuk, alleen mijn baas is uit haarzelf altijd erg druk, misschien dat dat er ook wat mee te maken heeft Verward Ik vind het dus best raar, dacht dat het vanzelf over zou gaan, maar mooi niet dus Boos!

_Debbie_

Berichten: 2154
Geregistreerd: 04-07-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 22:32

wat voor werk doe je als ik vragen mag Verward

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-01 13:19

ik ben de laatste wegen ook super moe.. door die volle dagen school/stage en werken denk ik...
slaap ook voort super vroeg en ben te moe om laat in de avond iets te doen.. zucht

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-01 13:34

ik werk op een paardenkliniek, het werk is echt heel leuk, maar ja, heb geen eigen leven meer over Frusty

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-01 14:04

Eet je wel goed??? Een vriendin van mij werkt als dierenverzorgster in Artis en zij was bijvoorbeeld vegetarisch, maar het is best zwaar werk en ze merkte dat ze toch wat voedingsstoffen miste...ze was ook erg moe enzo en de huisarts heeft haar toen aangeraden om misschien toch weer eens wat vlees te eten ivm bepaalde stoffen ed die je daar uit haalt...en ik was op de vorige situatie op mijn werk ook constant moe omdat ik weinig in het daglicht kwam...dus toen nam ik af en toe een zonnebankje, hielp lekker! Dus wie weet zijn er ondanks je drukke baan dinhgen die je kan doen om je zelf wat fitter te maken...hoop dat dat je lukt, want die baan is natuurlijk wel top!!! Enne...2,5 maand is nog niet echt lang om volledig ge-acclimatiseerd te zijn denk ik hoor! Succes iig!

Alice

Berichten: 3136
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Doornenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-01 14:06

Hoelaat moet je eruit??
Ik lig er meestal om half 9 al in!!

Klijn

Berichten: 5566
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Schaijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-01 14:10

Mischien moet je eens veel gaan slapen dat kan ook wel eens helpen

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-01 14:23

volgens mij eet ik wel goed, neem vitaminetabletten enzo, moet rond kwart over 7 opstaan, en ik probeer zo veel mogelijk te slapen....maar goed, ik zie wel of het binnenkort overgaat Verward

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-01 14:28

Zonnebankkuurtje en massage...misschien voel je je dan iig even wat fitter...of kom vlug naar Amsterdam, dan probeer ik je wel ff in mijn koffer te proppen zodat je lekker 2 weekjes mee naar Kreta kan... Knipoog

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-01 14:31

owwwwww ja, misschien ligt het daaraan, ben dit jaar niet op vakantie geweest Frusty Was wel geplanned, maar omdat ik toen in mijn proeftijd zat, kon het niet doorgaan...misschien is het dat wel Verward