Hangbuikzwijntje Babe doodgeschopt...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Yessy

Berichten: 23021
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 21:02

tss wat erg Boos!
echt die mensen mogen ze ook zo behandelen, weten ze meteen wat ze hebben aangericht Boos!


Sting

Berichten: 12857
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 21:22

Jeetje wat vreselijk!!!!!!
Echt, dat dat maar door blijft gaann....

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 21:28

in een woord; ziek, echt heel erg ziek ben je dan Misselijk
Zulke dingen vind ik echt onmenselijk..

Wie steeds achter de kudde aanloopt, sjouwt altijd door de stront

Kyno

Berichten: 10422
Geregistreerd: 07-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 21:30

Wat runningkawa al zei... wat een flutregels hebben we hier! Misselijk

Claudia19

Berichten: 5131
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 23:19

JoyLady schreef:
Wat runningkawa al zei... wat een flutregels hebben we hier! Misselijk

inderdaad

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 23:25

godsamme wat weer een walgelijk nieuws!!! maar de daders zijn dus gepakt?!!

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 23:27

wat vreselijk weer, hoe sommigen het in hun hoofd halen Boos! , sommige moet ik niet in mijn handen krijgen Boos!

GÜNTHER 01-11-1999
SVEN 24-07-2001
CHEYENNE 06-02-2006
-6kg

Malabarista

Berichten: 1799
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: El Paso

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 23:30

Het is gewoon niet meer normaal. Het heeft eigenlijk ook geen nut meer om te antwoorden hierop. Alles is al gezegd. Ik heb er geen woorden voor. Verschrikkelijk. Wat bezielt die mensen... als je dat wel mensen kunt noemen? Het zijn beesten.

Mar1986
Berichten: 858
Geregistreerd: 09-04-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 23:33

Malabarista schreef:
Het is gewoon niet meer normaal. Het heeft eigenlijk ook geen nut meer om te antwoorden hierop. Alles is al gezegd. Ik heb er geen woorden voor. Verschrikkelijk. Wat bezielt die mensen... als je dat wel mensen kunt noemen? Het zijn beesten.


Is precies wat ik wilde zeggen! Te erg voor woorden gewoon. Maar het zijn geen beesten, het zijn monsters! Huilen

shantihdior

Berichten: 500
Geregistreerd: 18-07-03
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 23:35

als ze dit bij mijn beestjes zouden doen hebben ze mij geestelijk vermoord

@smousje

Berichten: 517
Geregistreerd: 06-11-01
Woonplaats: Waddinxveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 23:57

Ik heb ook op een kinderboederij gewerkt,was daar de beheerster en ik kan je ook wel verhalen vertellen over dierenleed! Boos!
Zo werden er jonge konijntjes gebruikt om mee te voetballen,gooiden men stenen naar de varkens(deze volwassen nette man met aanhang had ik trouwens op heterdaad betrapt)
en vond ik kippen met de kop eraf getrokken Verdrietig .
Dieren die gedumpt worden(hamstertjes in de strenge winter,beide naast elkaar tegen het hek aan DOOD)
Dieren die gestolen werden.
Zo kan ik nog wel even doorgaan .
Ik kan je vertellen dat als je dieren 7 dagen per week verzorgd,je deze dieren door en door kent.
Het is dan ook verschrikkelijk als zulke dingen gebeuren.
Ik kan me goed voorstellen dat die man er kapot van is,ik was het ook geregeld.
Ik heb zelfs toendertijd naar Henny Huisman geschreven(suprise show)of mijn kinderboerderij beveiligt(overdekt)kon worden tegen dit soort laffe acties maar helaas heb ik nooit geen bericht gehad Scheve mond .
Je staat geheel machteloos en dat drukt zwaar op je hart als je van dieren houd!

Een goede ruiter hoort zijn paard praten,
Een hele goede ruiter hoort zijn paard zelfs fluisteren,
Een slechte ruiter hoort zijn paard niet eens schreeuwen!!

Supertje

Berichten: 7090
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Hoekse waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 00:00

RodeoGirl schreef:

Het waren buitenlanders...Weet niet dat er wat mee te maken heeft...


Ok, niet gelijk allemaal over me heen vallen.... Maar IMO heeft dit er zeker wat mee te maken.
Deze mensen krijgen van huis uit heel wat minder of andere normen en waarden mee dan autochtonen wat betreft dieren (wat dus niet wil zeggen dat die nooit wat doen). Zeker een varken is voor hen een onrein dier en dus 'slecht' (ervan uitgaande dat het moslims zijn). Maar ook in het algemeen hebben ze een heel andere mening over dieren.

Hiermee praat ik het echter absoluut niet goed, vind het gewoon een stelletje absolute klootzakken die hiervoor flink gestraft mogen worden (wat overigens waarschijnlijk niet zal gebeuren).

Nog zo'n voorbeeld, een vriendin van me woont in Rotterdam, in een buurt met een hoog percentage allochtonen. Haar hond liep op een gegeven moment buiten, was toen nog een pup overigens. Ze was hem even kwijt, toen hoorde ze gejoel en gepiep op een speelpleintje. Waren er een stel van die etters gewoon aan het voetballen met dat hondje Boos!
Zij helemaal uit haar dak gegaan natuurlijk, en 1 van de kinderen meegenomen naar zijn ouders... Commentaar van de ouders was 'Het is maar een hond hoor' en dat ze het recht niet had hun zoon daarvoor te straffen..

Run free Jordy.... 1997 - 2021

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 00:47

Supertje schreef:
Ok, niet gelijk allemaal over me heen vallen.... Maar IMO heeft dit er zeker wat mee te maken.
Deze mensen krijgen van huis uit heel wat minder of andere normen en waarden mee dan autochtonen wat betreft dieren (wat dus niet wil zeggen dat die nooit wat doen). Zeker een varken is voor hen een onrein dier en dus 'slecht' (ervan uitgaande dat het moslims zijn). Maar ook in het algemeen hebben ze een heel andere mening over dieren.

Ik zou het zelf iets anders uitleggen:
In veel landen is het niet vanzelfsprekend dat mensen huisdieren hebben. Dieren hebben een functie, dat kan zijn het bewaken van een pand, of bijv om op te eten. Kinderen krijgen dus ook niet mee dat een dier heel veel liefde kan geven en zij weten vaak niet hoe ze voor een dier moeten zorgen.
Op Aruba heb ik me erg verbaasd over het feit dat men advertenties in de krant plaatste die zeiden: Vergeet uw hond geen water te geven, en: Als uw hond ziek is, dan dient u hem naar de dierenarts te brengen.
Honden lopen daar op straat, en bewaken het huis, ze zijn vaak erg agressief, wat mensen bang maakt voor honden.

Wij hadden vroeger een Newfoundlander (grote zwarte beer). Nederlanders waren zelden bang voor haar, maar mensen uit noort-afrika liepen vaak een blokje om.

Ik praat het gedrag niet goed, want het is walgelijk dat iemand zoiets doet. En ik denk ook dat het heel vaak gewoon mensen uit west europa zijn die dit soort dingen doen.

We are all in the gutter, but some of us are looking at the STARS.
Geluk is een keuze! Kies jij ervoor om naar de sterren te kijken?
www.coachworld.nl

Gerbenfroh

Berichten: 15007
Geregistreerd: 16-05-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 00:48

ik vind het ZOOOOOO verschrikkelijk, zit altijd helemaal te janken als ik zoiets lees/zie/hoor..
het is gewoon walgelijk, ik snap het totaal niet en ik kan er ook helemaal niet tegen!!

Whatabouther.nl
Award-winning travel blog - travel stories - travel videos - lifestyle - chasing dreams

† 29-10-11 Mama, ik mis je.

Cars

Berichten: 1929
Geregistreerd: 29-12-02
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 01:10

Och wat erg..ik zie direct mijn eigen zwart knorretje voor me...
Maar totdat er eens iets aan de wet gedaan word zijn dit nog steeds lichte vergrijpen.......

Huilen

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 01:31

Ik zag het op tv en heb hem meteen ergens anders op gezet. Echt verschrikkelijk. HOE kan iemand zoiets een dier aan doen. Of uberhaupt een ander levend wezen. Dan is er toch echt iets zwaar mis met je. Afschuwelijk!

Aman_

Berichten: 10623
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 09:31

@smousje schreef:
Ik heb ook op een kinderboederij gewerkt,was daar de beheerster en ik kan je ook wel verhalen vertellen over dierenleed! Boos!
Zo werden er jonge konijntjes gebruikt om mee te voetballen,gooiden men stenen naar de varkens(deze volwassen nette man met aanhang had ik trouwens op heterdaad betrapt)
en vond ik kippen met de kop eraf getrokken Verdrietig .
Dieren die gedumpt worden(hamstertjes in de strenge winter,beide naast elkaar tegen het hek aan DOOD)
Dieren die gestolen werden.
Zo kan ik nog wel even doorgaan .
Ik kan je vertellen dat als je dieren 7 dagen per week verzorgd,je deze dieren door en door kent.
Het is dan ook verschrikkelijk als zulke dingen gebeuren.
Ik kan me goed voorstellen dat die man er kapot van is,ik was het ook geregeld.
Ik heb zelfs toendertijd naar Henny Huisman geschreven(suprise show)of mijn kinderboerderij beveiligt(overdekt)kon worden tegen dit soort laffe acties maar helaas heb ik nooit geen bericht gehad Scheve mond .
Je staat geheel machteloos en dat drukt zwaar op je hart als je van dieren houd!


Ooh jezus wat sielig zeg.. Met die jonge konijntjes Huilen en die hamstertjes en die kippen en die andere dieren jeemig dat doe je niet Huilen .. En met dat varkentje doe je ook niet.. Ik hoop dat ze een keer betrapt worden en levenslang in de gevangenis gaan. Zoekt de politie ook naar de daders?

Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 09:51

Ik kan hier echt helemaal niets mee.. Boos!
Hoe is het nou?

Ik haat dit echt, walgelijk dit soort lui.... Misselijk

RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-12-03 11:55

En dan denken ze dat ze stoer zijn...Maar ik denk niet dat deze jochies nog een "normale" vriendin kunnen krijgen als ze zulke dingen doen.

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 12:03

En wat doet Nederland aan dit soort vreselijk gedrag? N-I-K-S!!

Ze zouden die jongens in een inrichting moeten stoppen, daar komen ze nooit meer uit met dit ziek gedrag. Of naar een klooster moeten laten gaan. Ik heb gisteren de film The Magdalene Sisters gezien en ben er toch wel erg van onder de indruk (waargebeurd verhaal). Stop ze maar in zo'n klooster met nonnen die je nooit vergeven wat je hebt gedaan. That works. Niet in Nederland een haltstrafje uitvoeren (wat meestal ook nog betekent dat je twee weken mee moet helpen op een kinderboerderij)..

Dat het gewoon nog steeds gebeurt he? Niet te geloven! Ze hadden er na de eerste keer al zulke harde straffen op moeten zetten dat de rest het wel uit zijn hoofd liet!!!

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 13:48

De tranen springen me weer in de ogen, het is voor mij echt een vraag hoe je zoiets ooit zou kunnen doen. Wat voor halfgare idiote klootzak ben je dan?? Verdrietig

Ik mag echt hopen dat zodra ze gepakt worden, ze een echte straf krijgen(stuur ze maar naar mij, dan zullen ze eens even straf krijgen Boos! ) Helaas zal dat waarschijnlijk niet het geval zijn... en dat maakt me echt kwaad Boos!

We verwachten niets maar toch..
WoW-addict ^.^

Vanes

Berichten: 3164
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 14:03

Die mensen zijn onzettend ziek in hun hoofd.
Verder heb ik er geen woorden voor zo erg vindt ik het, wat hebben die beesjes misdaan.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Facebook, IASCrawler en 141 bezoekers