eerste schooldag in canada!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Expensive

Berichten: 599
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: canada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-01 22:57

we werden opgehaald door de bus.ik zat daar maar beetje wist niet wat moest doen.toen kwammen we op school we moesten eerst in de gymzaal zitten en daarna werdt ons verteld welke klas we moesten zitten.ik werdt voorgesteld aan mieke spruit zij was best wel dik en beetje buitebeentje(zij was nl)maar heb wel heel veel hulp van haar.maarja toen kreeg ik en de andere kinderen alles uitgelegd over school en andere dingen.toen hadden we pauze om 10 uur .in de pauze best saai want kon niemand.toen de pauze af was gelopen gingen we frans en muziek doen ik had de dwarsfluitgenomen met muziek toen hadden we de grote pouze om 1uur de meeste aten een zak schips voor tussen de midag eten!
daarna hadden we aaderijkskunde volgesmij .toen weer kwartier pouze en gym.daarna gingen we naar huis was ech reuze gezelig in de bus!ook op school hoor!

ikke

Berichten: 37527
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-01 23:08

De schoolbus in Canada, hhhmmm daar heb ik gemengde gevoels bij, die verkeersregels rondom die bussen. heel verstandig hoor, daar niet van, maar al je dat absoluut niet gewend bent, dan ga je de eerste keer toch behoorlijk in de fout hoor. Gelukkig zat mijn tante naast me om me voor erger te behoeden, maar toch..........

Expensive

Berichten: 599
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: canada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-01 23:13

hoe lang ben jij dan wel op vakantie in canada geweest?(ik weet t nieuwschierig)

ikke

Berichten: 37527
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-01 23:22

Dat was in september 95 de hele maand. Mijn nichtje had een dikke Ford Windstar voor ons gehuurd, wereldkar. Lekker 2500km mee rond gekart, alleen die automaat vindt ik maar niks, ik schakel liever. Sta je voor een stoplicht, springt het op groen, zeg je tegen de cruise-control terug naar oude snelheid, wordt je zo ongeveer afgeschoten (260PK V6)
Ach, CD's zijn daar goedkoper, dus een hele boel ingekocht. Behoorlijk wat atracties in en rond Toronto gezien. Kortom, ik kom terug, weet nog niet wanneer maar ik kom, tot dan.