Jippie!! Het kerstpakket is er!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
carien

Berichten: 750
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: hutje op de hei

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-12-03 22:00

Kijk je wel uit voor de boze wolf. Op het pad blijven hé! Knipoog

HET MAANLICHT?!
IK WEET NIET.....


carien

Berichten: 750
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: hutje op de hei

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-12-03 22:08

Oja Sjimmy. Als ik jou was zou ik die ladyshave voorlopig in z'n verpakking laten. Heb je tenminste lekker warme benen deze winter. Kan in het voorjaar nog altijd je beentjes gladmaken.

HET MAANLICHT?!
IK WEET NIET.....

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 22:23

carien schreef:
Oja Sjimmy. Als ik jou was zou ik die ladyshave voorlopig in z'n verpakking laten. Heb je tenminste lekker warme benen deze winter. Kan in het voorjaar nog altijd je beentjes gladmaken.


Ja ik zou wel willen Bloos! Maar af en toe moet ik een rok aan en van ellende dus ook een panty. Ik haaaaat die dingen, maar hoe meer haar op je benen hoe harder die krengen kriebelen dus voor mij zodra ik een rok aanmoet toch Doei, doei haartjes.

:evaw:

biepp

Berichten: 1510
Geregistreerd: 17-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 11:14

Bij ons in het gezien krijgt NIEMAND meer een kerstpakket!
De politie is aan het bezuinigen, De Nuon is aan het bezuinigen, en mijn broertje die smorgens de kranten doet krijgt niet eens meer iets als bedankje, zelfs de gebruikelijke chocolade letter kon er niet meer af dit jaar Boos!

:)

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 23:40

Er is een heel nieuw feestdagen forum Haha!
Vandaar dat ik dit topic even verhuis Knipoog

batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 23:48

Vorig jaar kerst kreeg iedereen op het werk een Nokia 6610.. zou wel lachen zijn als ze dat dit jaar weer deden Knipoog

Belle comme une Fleur! En dan komt er een tijd van afscheid nemen..

Lizz

Berichten: 8891
Geregistreerd: 18-10-02
Woonplaats: Hier aan de kust, de Zeeuwse kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 00:03

wij hebben sinterklaas pakket gehad Haha!

en er zat dit jaar een gourmet stel in Vingers aflikken met allemaal lekkernijen en een sausenkookboek en vorig jaar al een tosti ijzer!! vind het altijd weer leuk als ze binnen komen Haha!

Dankjewel Koos en Lub voor de mooie jaren.

klien

Berichten: 2130
Geregistreerd: 21-08-03
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 16:50

ingvdh schreef:
Geen kerstpakket voor mij dit jaar ivm de nieuwe belastingmaatregel!

Om het nog erger te maken is mijn vader gestopt met werken, ik kan dus ook niet bij hem even kijken of er wat lekkers tussen zit.


Prettige mededeling, volgend jaar is het weer aftrekbaar voor de belasting, dus zal je er dan wel weer een krijgen. Tot dan zal je helaas voor je blikjes zalm e.d. in de winkel moeten zijn.

Ik krijg er wel een. Er staan hele grote dozen bij ons in het magazijn, maar we mogen ze pas volgende week open maken. Zou er dit jaar misschien eens een mooie winterdeken in zitten voor het paard?Afbeelding

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 13:33

Wij krijgen geen kerstpakketen, heel jammer. Vroeger, toen ik nog student was, kreeg ik er altijd een van de kwekerij waar ik werkte en eentje van de sportschool waar ik werkte en oooook nog eens eentje van het partycentrum waar ik bijkluste. Tja, je moet iets doen om je paardje te kunnen onderhouden. Mams zat er altijd bovenop, te wachten tot ik thuis zou komen. Vaak had ze de schaar al in haar handen.

We are all in the gutter, but some of us are looking at the STARS.
Geluk is een keuze! Kies jij ervoor om naar de sterren te kijken?
www.coachworld.nl