Irritaties van kassamedewerksters

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Shadow0

Berichten: 43497
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: Utrecht

Re: Irritaties van kassamedewerksters

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 15:48

Ik vind het wel feestelijk :j

Equisync

Berichten: 5285
Geregistreerd: 22-05-09
Woonplaats: Zuid Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 15:49

VeraPopeye schreef:
Omdat het kerst is.

:')
Nee even serieus, wat is er de meerwaarde van om in je gewone kleren te werken alleen omdat het kerst is?

ElenaJuna

Berichten: 434
Geregistreerd: 13-12-10
Woonplaats: Oegstgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 15:52

Bij de digros moet je gewoon in je digros kleren zoals altijd?

Vera96

Berichten: 2164
Geregistreerd: 15-02-08

Re: Irritaties van kassamedewerksters

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 16:09

Het staat feestelijker en mooier. :)

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 16:14

SuperAssie schreef:
VeraPopeye schreef:
Omdat het kerst is.

:')
Nee even serieus, wat is er de meerwaarde van om in je gewone kleren te werken alleen omdat het kerst is?

Eigen kleding, liefst wat feestelijks en/of wat netter , puur voor het plaatje... Eigenaars en managers lopen hier in de appie in pak of nette broek , overhemd en jasje , de kassa medewerkers idd in zwart met wit netjes/ feestelijks etc... Gewoon leuk :+

IvysToeter

Berichten: 11890
Geregistreerd: 14-10-04
Woonplaats: Nieuwegein

Re: Irritaties van kassamedewerksters

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 16:41

Inderdaad gewoon net wat netter

Equisync

Berichten: 5285
Geregistreerd: 22-05-09
Woonplaats: Zuid Limburg

Re: Irritaties van kassamedewerksters

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 18:46

Managers/eigenaars lopen bij ons altijd in pak/nette broek met overhemd, wij altijd in fugly appiejasjes :')

Konstantine
Berichten: 10902
Geregistreerd: 19-04-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 18:49

IvysToeter schreef:
Ik werk bij de Plus.

is in veel winkels zo dat ze in het zwart wit werken vandaag bij de kassa.

Wij hebben geen vaste kassamedewerkers, dus wij hebben allemaal wel bedrijfskleding aan. Jammer, ik had wel graag 'in het net' gewerkt!

Batlow
Berichten: 9239
Geregistreerd: 11-07-11

Re: Irritaties van kassamedewerksters

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 19:19

Bij ons wit blousje of wit shirt met een zwart colbert eroverheen. Het gaat om het colbertje :))

_Dracarys

Berichten: 5604
Geregistreerd: 13-01-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 19:43

Dit topic doet me overigens heel erg aan dit filmpje denken :)) _O-


lor1_1984

Berichten: 12041
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Almelo

Re: Irritaties van kassamedewerksters

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 19:53

"put it in your zakje" :')

Celiien

Berichten: 13255
Geregistreerd: 10-09-06
Woonplaats: rijswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 20:30

Oooooo waauw vandaag := wij waren in principe tot 4 open, maar gaan dan zeg maar echt bezig met opruimen en de sporadische klant helpen wij dan wel altijd totdat echt alles opgeruimd is, en dan zelfs nog wel eens als t iets kleins is (werk bij een keurslager)
Vandaag dus
Iemand kwam om 16.15 nog even voor een gourmetschotel van 7 personen. Toen mn baas vroeg of ze het de volgende keer wilde bestellen of eerder willen komen, werd er gezegd dat t niet haar probleem was dat wij om 16.00 u dicht gingen. Maar goed alsnog gemaakt, was ze pissig dat alle rosbief op was, en de machines al schoon waren. Toen heeft ze gezegd dat ze daarvoor naar de C1000 kon gaan, die waren nog tot 18.00 open := en dat het niet naar probleem was dat er na 16.00, sluitingstijd, geen rosbief was _O-

Kinke

Berichten: 20513
Geregistreerd: 20-02-04
Woonplaats: Overijssel

Re: Irritaties van kassamedewerksters

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 20:43

Zo..die heeft lef…ik zou me moeten inhouden om haar niet buiten de deur te zetten en haar mee te delen dat het nu toch echt wel haar probleem was dat jullie om 4 uur dicht waren :)

Celiien

Berichten: 13255
Geregistreerd: 10-09-06
Woonplaats: rijswijk

Re: Irritaties van kassamedewerksters

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 20:49

Tjah, gelukkig is een van de bazen er altijd nog := ende winkel uitzetten gaat een beetje moeilijk, het is bij ons een open hoek met bakker, kaasboer, wij en bloemist, als het grote Luik van ons allemaal niet dicht is, kunnen ze gewoon aan komen lopen, wat niet erg is want we helpen graag nog eventjes.. Maar niet op dagen als vandaag, dat soort dingen :')

Dapnik

Berichten: 3227
Geregistreerd: 02-03-04
Woonplaats: Julianadorp [NH]

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 21:35

Zo vandaag gewerkt van 10 tot half 7, morgen vrij en met tweede kerstdag zijn we wel open maar dat was vrijwillig werken dus ik ben dan ook lekker vrij. Mij zien ze zaterdag ochtend pas weer.
Vond wel jammer dat we hier vandaag in onze werkkleding moesten werken, had ook wel wat anders aan gewild. Iedereen succes die met kerst moet werken!

kimberley82

Berichten: 444
Geregistreerd: 05-11-06

Re: Irritaties van kassamedewerksters

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 22:57

Ik mag ook weer werken met kerst.
Geeft verder niet, hartstikke gezellig.
Alleen de opmerking van klanten: Aaaah moet je werken met kerst???
Ehmmm... Ja, omdat ook U nu net vandaag uw pakkie peuken en een volle tank wilt halen :')
Of mensen die je de rest van het jaar nooit ziet komen ineens: Verkoopt u ook bakboter? (tankstation) en worden dan boos als dat niet zo is haha.

Siers83

Berichten: 7343
Geregistreerd: 04-08-07
Woonplaats: Oudeschild, Texel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 09:58

[quote="YellowGray"
Edit: Ik ben weleens in de Primera in de Koog geweest :D[/quote]

Leuke winkelmedewerker he! :=

IvysToeter

Berichten: 11890
Geregistreerd: 14-10-04
Woonplaats: Nieuwegein

Re: Irritaties van kassamedewerksters

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 14:08

Klanten die denken dat je 2 mensen tegelijk kan helpen... :+

MarJon
Berichten: 5529
Geregistreerd: 16-07-09

Re: Irritaties van kassamedewerksters

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 23:56

Ik ben dan wel geen kassamedewerker, maar vanmiddag had ik toch even een WTF-momentje :')

Ter info: Ik ben vakkenvuller bij een winkel en op zaterdag vullen wij in principe niet, maandagavond gaat de nieuwe vracht er pas weer in. Als er nog dingen achterstaan, dan staat er een kaartje voor.

Mevrouw: *Mept op mijn schouder* Hé jij daar. Ik heb een vraag.
Ik: Dat kan mevrouw. Waar kan ik u mee helpen?
Mevrouw: Jullie hebben iets voor bonte was en witte was, is de bonte was er nog?
Ik: Als hij er niet meer staat dan niet meer, mevrouw.
Mevrouw: Ja dat zie ik ook, aan dat antwoord heb ik ook niks. Staat er ook niks meer achter?
Ik: Als er geen kaartje voor staat dan niet meer, mevrouw.
Mevrouw: Noh tss, daar heb ik wat aan. *Loopt weg*

EliseXJoelle

Berichten: 2340
Geregistreerd: 13-11-07
Woonplaats: Sliedrecht

Re: Irritaties van kassamedewerksters

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 00:01

Ik had vandaag toch een flink irritatiepunt...

Zo'n over het paard getilde Diva vrouw waarvoor de HEMA eigenlijk te min is. Stond aan mijn kassa, smeet haar artikelen letterlijk naar me toe, geld er achter aan. Kon haar niet fatsoenlijk aankijken door de véél te grote donkere zonnebril die ze op had (euhm het was wel zonnig, maar zó zonnig?), geld smeet ze naar me toe en kon geen dankjewel of iets vanaf. Blij dat die vrouw weg was zeg...
Kom op als je in een winkel bent dan leg je toch je spullen netjes neer en smijt je er niet mee en voor de beleefdheid zet je bij de kassa je zonnebril af?

Diertjec

Berichten: 4620
Geregistreerd: 17-03-08
Woonplaats: Omgeving Gouda

Re: Irritaties van kassamedewerksters

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 00:07

Ik heb echt een afschuwelijke hekel aan mensen die bellen als ze bij de kassa staan. Ik l*l er altijd maar gewoon doorheen (en dan mij aankijken alsof ik helemaal gestoord ben), ze moeten maar even het fatsoen op brengen om zich gewoon met mij bezig te houden. Je kan toch wel even zeggen dat ze een momentje geduld moeten hebben?

Of mensen die eerst al hun boodschappen gaan inpakken voordat ze komen betalen, vooral als het druk is. Prima als het rustig is, maar niet als er nog 3 klanten staan.

En inderdaad, veel mensen begrijpen de regel bij de Jumbo 4e WACHTENDE niet, dus moet ik altijd vaak uitleggen en dan alsnog boze klanten krijgen, dat ze toch écht de 4e waren (ja mevrouw/meneer, de 4e in de rij, niet de 4e wachtende, u was de 3e wachtende. Ja echt waar. Ik heb het zelf ook nageteld).

En ook de mensen die nog heeeel uitgebreid het bonnetje gaan staan nakijken, kan ik begrijpen, maar doe dat dan 4 meter verderop, zodat je uit de uitloop bent, dan kunnen de andere klanten er ook langs.

Zo, ik kan weer goed slapen vannacht :))