Problemen met levering besteld product

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
jst_lyske
Berichten: 599
Geregistreerd: 04-06-07
Woonplaats: Friesland

Problemen met levering besteld product

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-12-13 09:05

Hallo allemaal,

Voor de privacy van een site laat ik de naam achterwege.

Op 18 augustus heb ik een bestelling gedaan, netjes betaald dezelfde dag. Op de site stond, dat na ontvangst van betaling, de levertijd rond 7 werkdagen zou zijn.

Nou verder prima, maar je raad het al. Nog altijd niets binnen....

Heen en weer gemaild en 10 mails verder, beweren zij dat ze het pakketje al 2 keer op hebben gestuurd.

Ze hebben het ook weer twee keer terug gekregen, de post beweerd dat ze een briefje in de bus hebben gedaan en dat we niet thuis waren. Ik heb nooit een briefje gezien of een melding dat het op het postkantoor lag te wachten. De tweede keer is het zonder reden terug gekomen.

Nu hebben we op 27 november afgesproken, dat ze het voor de derde keer op zou sturen.

Toen heb ik een verzoek tot een T&T code gedaan, maar hier werd niet op gereageerd.

Nu zijn we inmiddels 18 december en ik heb nog altijd niets binnen.

Wat zouden jullie doen, of heeft iemand hetzelfde meegemaakt?

Alvast bedankt!

Dance as though no one is watching you. Love as though you have never been hurt before. Sing as though no one can hear you. Live as though heaven is on earth!


quera

Berichten: 13893
Geregistreerd: 10-02-05
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 09:05

Geld terugvragen en het ergens anders bestellen :)

9-10-2015 is A. Geboren <3
29-06-2018 is S. Geboren
<3

pmarena

Berichten: 47927
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Re: Problemen met levering besteld product

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 09:12

Balen zeg! :(:)

Dat is wel heel apart inderdaad....

Als het verhaal van de webshop klopt dan kan ik me voorstellen dat ze er niet heel blij van worden wanneer ze nu al 3 keer verzendkosten betaald hebben en het pakket steeds niet bezorgd / aangenomen wordt, want dat is dan hun kant van het verhaal.

Maar als jouw kant van het verhaal is dat je nooit enig teken van het pakket vernomen hebt, en je hebt ook geen ene keer enig echt bewijs gezien dat er een pakket naar je onderweg was (in de vorm van een track & trace code o.i.d. inderdaad) dan is het wel erg vreemd zo ja en riekt het er naar dat dit niet goed gaat komen...

Gebeurt het wel vaker dat bezorgers moeite hebben om je adres te vinden?
Of iets dergelijks dat je vaker last hebt met het ontvangen van pakketten?

Amaris

Berichten: 12899
Geregistreerd: 25-03-06
Woonplaats: Wieërt

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 09:12

Heb je die eerste keren geen code gehad dan? Daarmee kun je toch vrij precies volgen waar het is.

Ik zou het nu mooi laten zitten: geld terug vragen.

Lynn_Nikita

Berichten: 25421
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 09:13

adres is 3 dubbel gecheckt neem ik aan, evt ander afleveradres opgeven ( ik kan namelijk op werk, ben op kantooruren daar en kan pakketje altijd aannemen en anders doen de collegaas het wel) anders geld terugvragen

fourseasons

Berichten: 4788
Geregistreerd: 07-08-13

Re: Problemen met levering besteld product

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 09:15

Ik zou het niet meer vertrouwen eerlijk gezegd... Denk je dat je je geld wel terug kan krijgen?

jst_lyske
Berichten: 599
Geregistreerd: 04-06-07
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-12-13 09:16

pmarena schreef:
Balen zeg! :(:)

Dat is wel heel apart inderdaad....

Als het verhaal van de webshop klopt dan kan ik me voorstellen dat ze er niet heel blij van worden wanneer ze nu al 3 keer verzendkosten betaald hebben en het pakket steeds niet bezorgd / aangenomen wordt, want dat is dan hun kant van het verhaal.

Maar als jouw kant van het verhaal is dat je nooit enig teken van het pakket vernomen hebt, en je hebt ook geen ene keer enig echt bewijs gezien dat er een pakket naar je onderweg was (in de vorm van een track & trace code o.i.d. inderdaad) dan is het wel erg vreemd zo ja en riekt het er naar dat dit niet goed gaat komen...

Gebeurt het wel vaker dat bezorgers moeite hebben om je adres te vinden?
Of iets dergelijks dat je vaker last hebt met het ontvangen van pakketten?


Nee, bestelde producten van internet sites, worden altijd prima op tijd geleverd.
En ook met T&T code, dan zorg ik er voor dat er dan iemand thuis is. Zelfs de pakketdienst bij ons, van bijvoorbeeld selectvracht of postnl, legt het pakketje altijd achter in het hok. En dan een netjes een briefje in de bus, dat het in het hok ligt.

Dance as though no one is watching you. Love as though you have never been hurt before. Sing as though no one can hear you. Live as though heaven is on earth!

jst_lyske
Berichten: 599
Geregistreerd: 04-06-07
Woonplaats: Friesland

Re: Problemen met levering besteld product

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-12-13 09:17

Het is een best bekende site, zeker onder de bokkers. Maar als jullie willen weten welke het is, zal ik dat in een pb versturen. Maar niet hier openbaar.

Dance as though no one is watching you. Love as though you have never been hurt before. Sing as though no one can hear you. Live as though heaven is on earth!

kiki1976

Berichten: 16821
Geregistreerd: 17-04-10
Woonplaats: Kop van Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 09:19

Heb je wel een T&T code ontvangen van de webwinkel?

Volg Bo en haar verwachte veulentje [KS-MK] Als je dochter haar droom waar maakt, Bo x White Dream
Het is wat het is

mie123gie
Berichten: 1319
Geregistreerd: 14-02-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 09:21

ik wil wel weten welke site eigenlijk :)

/\\\

jst_lyske
Berichten: 599
Geregistreerd: 04-06-07
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-12-13 09:22

kiki1976 schreef:
Heb je wel een T&T code ontvangen van de webwinkel?


Nee, nooit. Terwijl ik hier al twee x nadrukkelijk om gevraagd heb.

Dance as though no one is watching you. Love as though you have never been hurt before. Sing as though no one can hear you. Live as though heaven is on earth!

pmarena

Berichten: 47927
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 09:24

Staat de winkel wel goed bekend verder, je kan niet meer problemen er mee vinden?
Zit de eigenaar ook op Bokt?

In dit geval is toch het minste dat ze kunnen doen, jou die codes geven als bewijs dat ze ècht je pakje verstuurd hebben... heb je ook geen idee met welke pakkettendienst ze verstuurd (zouden) hebben?

kiki1976

Berichten: 16821
Geregistreerd: 17-04-10
Woonplaats: Kop van Noord Holland

Re: Problemen met levering besteld product

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 09:27

Dat vind ik op opzich wel raar.
Ik bedoel de eerste keer kan ik me nog inkomen, maar als het dan retour komt en de klant vraagt om een code.....
Maar de code's heb je achteraf dus niet als bewijs gekregen dat het pakket ook daadwerkelijk verzonden is....

En met welk bedrijf is het verzonden?

Volg Bo en haar verwachte veulentje [KS-MK] Als je dochter haar droom waar maakt, Bo x White Dream
Het is wat het is

Amaris

Berichten: 12899
Geregistreerd: 25-03-06
Woonplaats: Wieërt

Re: Problemen met levering besteld product

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 09:29

Klinkt als een niet echt doortastend bedrijf. Als je niet eens een code krijgt, zelfs als je erom gevraagd hebt.... niet zo okee als je het mij vraagt.

Het is een ervaring uit de eerste hand dus je mag het bedrijf noemen, maar als je bang bent dat je daardoor al helemaal geen medewerking meer krijgt... dan zou ik daarmee nog even wachten tot het is opgelost.

jst_lyske
Berichten: 599
Geregistreerd: 04-06-07
Woonplaats: Friesland

Re: Problemen met levering besteld product

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-12-13 09:31

Ik weet niet of de eigenaar ook op bokt zit.

De naam van het bedrijf of webwinkel, wil ik niet in het forum openbaar maken.
Maar als je wilt weten welke het is, zal ik je een pb sturen.

Zoals ik zei, vele leden van bokt hebben succes bestellingen mogen ontvangen. Dus het is niet zo'n vreemd mysterieus bedrijfje.

Dance as though no one is watching you. Love as though you have never been hurt before. Sing as though no one can hear you. Live as though heaven is on earth!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 09:33

Zou ik misschien mogen weten welke winkel dit is? Ik bestel namelijk nog wel eens wat online haha. Ik adviseer trouwens om de koop gewoon te ontbinden, dus mailtje sturen of bellen dat je je geld terug wilt hebben.

ingvdh

Berichten: 6357
Geregistreerd: 28-09-02
Woonplaats: uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 09:38

ik begrijp je terughoudendheid om de naam te noemen, maar dit is een ervaring uit eerste hand en het mag dus wel.

Soms kan het noemen van de naam wel helpen om het proces te bespoedigen. Mocht het dus weer niet lukken en je krijgt je geld niet terug zou je er toch aan kunnen denken om de naam alsnog te noemen om weer schot in de zaak te krijgen.

Maar soms zijn er van die gevallen waarbij er bij een bepaalde order alles misgaat wat er mis kan gaan. Maar het valt of staat bij communicatie, het bedrijf zou daar actiever in kunnen zijn.
Het is een kleine moeite om de t&t code door te mailen.

kiki1976

Berichten: 16821
Geregistreerd: 17-04-10
Woonplaats: Kop van Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 09:42

Als ik de site bekijk bij verzenden staat er
Citaat:
Wanneer een bestelling is betaald, wordt deze direct verwerkt.
Is een bestelling verzonden, krijg je ook automatisch een bericht van ons. Zo weet je wanneer je bestelling onderweg is en wanneer je het thuis kan verwachten.

Blijkbaar doen ze dit dan toch niet....

Volg Bo en haar verwachte veulentje [KS-MK] Als je dochter haar droom waar maakt, Bo x White Dream
Het is wat het is

Prrrr
Moderatorrrr

Berichten: 30196
Geregistreerd: 08-10-05

Re: Problemen met levering besteld product

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 10:14

NM -> LZP

The purpose of life is to live it
Eleanor Roosevelt

jst_lyske
Berichten: 599
Geregistreerd: 04-06-07
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-12-13 10:43

kiki1976 schreef:
Als ik de site bekijk bij verzenden staat er
Citaat:
Wanneer een bestelling is betaald, wordt deze direct verwerkt.
Is een bestelling verzonden, krijg je ook automatisch een bericht van ons. Zo weet je wanneer je bestelling onderweg is en wanneer je het thuis kan verwachten.

Blijkbaar doen ze dit dan toch niet....


Heb ik inderdaad niet ontvangen kiki

Dance as though no one is watching you. Love as though you have never been hurt before. Sing as though no one can hear you. Live as though heaven is on earth!

Suzanne F.

Berichten: 48947
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 10:58

Hier graag ook een PB met de naam van de winkel. :)

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 11:02

kiki1976 schreef:
Als ik de site bekijk bij verzenden staat er
Citaat:
Wanneer een bestelling is betaald, wordt deze direct verwerkt.
Is een bestelling verzonden, krijg je ook automatisch een bericht van ons. Zo weet je wanneer je bestelling onderweg is en wanneer je het thuis kan verwachten.

Blijkbaar doen ze dit dan toch niet....


En nu weten we meteen welke winkel dit is als je de quote googelt. :+

kiki1976

Berichten: 16821
Geregistreerd: 17-04-10
Woonplaats: Kop van Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 11:20

Hhahah handig O:)
Kan m'n post niet meer wijzigen

Edit, zie via google dat je meer optie's krijgt

Volg Bo en haar verwachte veulentje [KS-MK] Als je dochter haar droom waar maakt, Bo x White Dream
Het is wat het is

ais
Berichten: 797
Geregistreerd: 14-09-05
Woonplaats: Omg. Dongen (Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 11:23

Anthea"
[quote="kiki1976 schreef:
Als ik de site bekijk bij verzenden staat er
Citaat:
Wanneer een bestelling is betaald, wordt deze direct verwerkt.
Is een bestelling verzonden, krijg je ook automatisch een bericht van ons. Zo weet je wanneer je bestelling onderweg is en wanneer je het thuis kan verwachten.

Blijkbaar doen ze dit dan toch niet....


En nu weten we meteen welke winkel dit is als je de quote googelt. :+[/quote]

Ik vind dan twee websites, dus helemaal weten doe je het dan ook niet. En ik denk niet dat mensen dan bij bedrijf A of B uitkomen. Die zoeken op de naam van bedrijf A of B, niet op toevallig dit stuk tekst :)

jst_lyske
Berichten: 599
Geregistreerd: 04-06-07
Woonplaats: Friesland

Re: Problemen met levering besteld product

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-12-13 11:51

Ben er dus net achtergekomen dat ik een lot genoot heb. Die wacht ook nog altijd.

Dance as though no one is watching you. Love as though you have never been hurt before. Sing as though no one can hear you. Live as though heaven is on earth!