Even mijn verhaal kwijt

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
elibeest

Berichten: 3586
Geregistreerd: 10-04-03
Woonplaats: Breskens/Vierpolders

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 12:48

ja jongens, en vergeet niet he.. hij geen geld hebben en TS zich 6 slagen in de rondte werken, weken van 60 uur maken zodat hij geld heeft voor zijn sexuele uitspattingen _-:( _-:(


BigOne
Berichten: 38035
Geregistreerd: 03-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 12:57

elibeest schreef:
ja jongens, en vergeet niet he.. hij geen geld hebben en TS zich 6 slagen in de rondte werken, weken van 60 uur maken zodat hij geld heeft voor zijn sexuele uitspattingen _-:( _-:(

Dus jij vind je vriendin ook met oogkleppen op lopen, jij hebt je best gedaan en het enigste wat je kunt doen is zorgen dat hij haar niet helemaal in een isolement drukt zodat ze straks niemand mee heeft om zich tot te wenden.

We live in a time where intelligent people are being silenced so that stupid people won’t be offended.

sasja0705
Berichten: 1920
Geregistreerd: 03-08-10

Re: Even mijn verhaal kwijt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 13:41

TS : maar had jou moeder dus ook de emails/ sites gezien ? En
hebben jullie ook besproken hoe het nou verder moet gaan met het geld verdienen en het huishouden ?
In hoeverre neemt HIJ nu zijn verantwoordelijkheid?
@ Elibeest : ik neem aan je hebt TS jou mening verteld ? En zij heeft jou van het gesprek verteld ?

Noa_M

Berichten: 639
Geregistreerd: 17-08-08

Re: Even mijn verhaal kwijt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 14:29

TS: ik wil je het aller beste wensen, het is jouw leven en jouw keus. Even een oprecht geinterresseerde vraag: vertrouw je hem nu weer helemaal? Zo nee, denk je dat je dat weer gaat lukken? Wat gaat hij eraan doen om je vertrouwen weer terug te winnen?
Heel veel succes en ik hoop echt voor je dat dit de juiste keus is!

Susanne

Berichten: 11591
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Re: Even mijn verhaal kwijt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 17:31

Heb al eventjes meegelezen :) Het eerste wat ik nogal, ehm, bijzonder vond is dat je daar zomaar wegging zonder iets te zeggen. Kom op, je hebt samen een relatie, dan besluit je ook samen of je weggaat of niet. Rare gang van zaken, maar dat is natuurlijk mijn mening. Nu lees ik ineens weer dat alles koek en ei is... natuurlijk hartstikke leuk voor jullie, en ik hoop van harte dat het gaat werken maar eerlijk gezegd denk ik niet dat je hem nog voor 100% gaat vertrouwen. Hij heeft je vertrouwen al 2 keer geschonden, denk je dat je nu niet meer onzeker gaat worden hierdoor?

Maar nogmaals, ik wens jullie het beste toe!

PanniePannie

Berichten: 424
Geregistreerd: 18-06-12
Woonplaats: Zuid-Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 18:38

Natuurlijk heb je gelijk TS, wij kennen maar een stukje van het verhaal. Maar zelfs als dit stukje 1% is van jullie relatie en de overige 99% is rooskleurig, dan nog ben ik ervan overtuigd dat men je hier hetzelfde zou adviseren.

In mijn ogen maakt het niet uit of dit vaak gebeurt of niet, 1x is al te veel. Zo te zien heb je je grenzen weer verlegd en krijgt hij weer een kans. Daar kun jij niks aan doen, je bent er gewoon nog niet klaar voor om dit af te sluiten. Gevoel en verstand zitten nog niet op 1 lijn.

Ik ben overigens wel benieuwd in welk opzicht (in jouw ogen) dan niet in zijn praatjes bent getrapt?

sasja0705
Berichten: 1920
Geregistreerd: 03-08-10

Re: Even mijn verhaal kwijt

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 17:32

Is er nog nieuws TS ? Zijn een aantal vragen ( o.a. van mij ) aan jou gesteld... maar wij hebben niets meer gehoord. Voel je jou goed nou ? Is alles ok?

emil01

Berichten: 754
Geregistreerd: 13-05-09

Re: Even mijn verhaal kwijt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 16:40

Wat ik bedoelde met een mogelijke seksverslaving, is dat hij alleen met therapie hier van af komt. Als dit niet in het gesprek naar voren is gekomen, en ook niet van mogelijke relatietherapie om zo daadwerkelijk alles goed besproken en uitgesproken te hebben, ook werken/geld/hobby enz.enz., dan denk ik, dat je waarschijnlijk inderdaad al snel weer bedrogen gaat worden, of je gaat jezelf verliezen in het geheel, doordat je krampachtig bezig gaat met jezelf zo te maken als hij graag wil........ Ik hoop dat de toekomst uit gaan wijzen dat wij met al onze goed bedoelde adviezen het onjuist hadden en dat hij daadwerkelijk alle moeite gaat doen om dat deel van zich zelf te veranderen...........