Even mijn verhaal kwijt

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Tiffany

Berichten: 5725
Geregistreerd: 17-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 15:59

Waarom app je nog met hem :) (puur interesse)

En het allerbelangrijkste... wat wil je eigen zelf? (verstand he.. vanuit verstand. Je gevoel neemt je namelijk wel eens in de maling).

Zie je jezelf oud worden met hem? Kun je hem ooit weer vertrouwen? En denk je zelf echt dat hij het nooit meer gaat doen?


elibeest

Berichten: 3586
Geregistreerd: 10-04-03
Woonplaats: Breskens/Vierpolders

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 16:00

ja maar het gaat niet om het zeggen van lieve woorden he.. het gaat om de daden
VERY BIG FAIL!!!!!

N_B_N
Berichten: 1963
Geregistreerd: 03-12-10
Woonplaats: Heijningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-12-13 16:01

Ik wil dit niet meer. Ik wil een lieve jongen die hand in hand wil lopen met mij. Die mij in mijn waarde laat ook al ben ik 8x per week op stal.

Ik app nog met hem omdat ik graag wilde weten wat hem dwars zat. En waarom die het deed en eigenlijk moet ik er ook mee stoppen, maar dat gaat zo 123 nog niet

Billini❤️❤️

elibeest

Berichten: 3586
Geregistreerd: 10-04-03
Woonplaats: Breskens/Vierpolders

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 16:03

Lootje.. kijk uit, want ik kom je telefoon inpikken ~~}>

N_B_N
Berichten: 1963
Geregistreerd: 03-12-10
Woonplaats: Heijningen

Re: Even mijn verhaal kwijt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-12-13 16:04

Jij rijd toch geen 2 uur :wave:

Billini❤️❤️

elibeest

Berichten: 3586
Geregistreerd: 10-04-03
Woonplaats: Breskens/Vierpolders

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 16:07

ben er gek genoeg voor dat weet je }:)

Tiffany

Berichten: 5725
Geregistreerd: 17-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 16:08

Lootje1991 schreef:
Ik wil dit niet meer. Ik wil een lieve jongen die hand in hand wil lopen met mij. Die mij in mijn waarde laat ook al ben ik 8x per week op stal.

Ik app nog met hem omdat ik graag wilde weten wat hem dwars zat. En waarom die het deed en eigenlijk moet ik er ook mee stoppen, maar dat gaat zo 123 nog niet



Goedzo meid. Houd dit voor ogen.

Iemand die echt bij jou hoort zal dit accepteren :)

Over het appen, die gigantishe fout heb ik ook gemaakt. Hij gaat dingen zeggen om zichzelf te verschonen en zegt alles wat jij wilt horen. Ik weet ook dat stoppen met appen heel moeilijk is , maar het is jezelf kwellen, maar doe alles op je eigen tijd (of zorg idd dat een vriendin je telefoon afpakt zodat het niet meer kan) :+

Selka
Berichten: 8460
Geregistreerd: 15-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 16:09

*Kick*

Lieve meid, wie wil er een man die op zoek gaat naar sites waar hij kan betalen voor seks? Een man die flirt & seksueel getinte berichten stuurt naar andere dames. Dit ook nog eens in het geheim doet en hiervoor een apart e-mailadres aanmaakt. Een man die jou in jouw geluk niet steunt (paard)? Wat is er nu zo geweldig aan hem? In je tekst vind ik niks positiefs/leuks.

elibeest

Berichten: 3586
Geregistreerd: 10-04-03
Woonplaats: Breskens/Vierpolders

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 16:11

@Selka, AMEN _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

N_B_N
Berichten: 1963
Geregistreerd: 03-12-10
Woonplaats: Heijningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-12-13 16:11

Selka schreef:
*Kick*

Lieve meid, wie wil er een man die op zoek gaat naar sites waar hij kan betalen voor seks? Een man die flirt & seksueel getinte berichten stuurt naar andere dames. Dit ook nog eens in het geheim doet en hiervoor een apart e-mailadres aanmaakt. Een man die jou in jouw geluk niet steunt (paard)? Wat is er nu zo geweldig aan hem? In je tekst vind ik niks positiefs/leuks.



Ja je hebt helemaal gelijk. Ik weet genoeg lieve dingen die ik kan vertellen, maar ik kwel mezelf daarmee. Hij is me laatst om 11 uur 's avonds van me werk komen halen omdat ik anders met de bus terug moest <3 bijv

Billini❤️❤️

MarjanB

Berichten: 16415
Geregistreerd: 04-02-11
Woonplaats: Regio Boxmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 16:12

Ik vind dat ie niet moet zeuren dat jij 2 a 3 keer per week weg bent.. En het is al helemaal geen reden om dit soort ongein uit te halen. Ik heb een paard en pony aan huis staan, ben elke dag daar zeker 2 uur mee bezig en als ik ga rijden 5 keer in de week ben ik wel 3,5 uur niet binnen. Daarnaast rijd ik wedstrijden en ben ik dus ook nog wel eens een dag van t weekend op pad. En mijn vriend, die vind het fijn dat ik mezelf kan vermaken, niet constant op zn lip zit en is blij als ik er wel ben.

Life is a balance of holding on, and letting things go…

elibeest

Berichten: 3586
Geregistreerd: 10-04-03
Woonplaats: Breskens/Vierpolders

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 16:16

Lootje, sorry, maar dit gaat verder dan dat he... vergeet niet te vertellen dat jij op het moment naast je studie en stage er 3 baantjes op na houdt omdat jullie het financieel niet rond kunnen breien, Jij daardoor minimaal 60 uur in de week werkt. Hij niets doet in het huishouden. Jij daardoor al gestopt bent met je verzorgpaard. En nu??? Nu blijkt dat jullie het financieel niet redden omdat hij andere vrouwen betaalt voor sexuele handelingen sorry maar wanneer gaan je ogen open.........
dan vallen alle lieve dingen die hij zogenaamd gedaan heeft in het niet, DIT IS NOT DONE, EN NIET TE VERGEVEN _-:( _-:( _-:(

PureSG

Berichten: 4644
Geregistreerd: 24-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 16:17

Je zegt dat je de opleiding tot vrachtwagenchaffeur doet, hoe gaat dat dan straks als jullie weer samen zijn?
Dan ben je al gauw veel langer van huis weg. Als hij die 2 a 3x naar de verzorgpaard al te veel vind en dat al genoeg reden is voor hem om het elders te gaan zoeken, wat dat als je straks nog meer weg bent?

Meis, het doet nu pijn, maar je verdient een jongen die je waardig is en niet zo'n persoon als dit. :(:)

                                                                              alles is liefde

Selka
Berichten: 8460
Geregistreerd: 15-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 16:17

Ik snap dat je dat soort dingen lief vindt, maar ik vind dat eigenlijk niet meer dan normaal.
Als mijn vriend mij vraagt nog even snel zijn schoenen te poetsen ivm een belangrijke afspraak vind ik dat geen enorme prestatie van mijzelf. Zelfde als ik hem vraag boodschappen te doen. Als je van elkaar houdt gaan dat soort dingen vanzelf vind ik en de echt bijzondere momenten zoals een dagje weg helemaal georganiseerd dat vind ik super lief en attent.

Als de post van elibeest waar is dan is er helemaal geen reden om te zwijmelen. Dan is het gewoon een niksnut waar je niet van moet willen houden.

Lieszje
Berichten: 7179
Geregistreerd: 13-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 16:24

Ik denk dat je het beste even afstand van elkaar kunt nemen..
Snap dat het moeilijk is (mijn relatie is twee maanden geleden overgegaan) maar voor nu is het wel het beste..
Ik bleef de eerste maand ook heel erg bij mijn ex hangen, maar schoot er zelf niets mee op..
Heb toen het contract verbroken voor 2/3 weken en dat heeft me wel goed gedaan..
Heb nu af en toe weer contact, maar merk wel dat elkaar de ruimte geven beter is.

Ik denk dat je voor jezelf moet gaan bedenken of je nog verder met hem zou willen.
Dit is de tweede keer al dat hij dit heeft gedaan..
Geef jezelf de tijd en ruimte om na te denken, richt je lekker op andere dingen (vooral ook op jezelf).

N_B_N
Berichten: 1963
Geregistreerd: 03-12-10
Woonplaats: Heijningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-12-13 16:24

Ja Elibest weet ondertussen alles van me en is ook de vriendin uit de openigspost die meteen is gekomen (waarvoor nog vele malen dank <3

Ik doe idd de opleiding tot vrachtwagenchauffeur maar wij werken met vasten tijden. Daarom wil ik daar ook zo graag blijven, dan kan ik als ik daar aangenomen ben eindelijk een eigen paard kopen.

Eli mijn ogen zijn geopend nu. Hij wilt morgen praten, maar ik twijfel nog of ik dat alleen met hem zou doen. En of ik de poesjes meeneem. (sowieso gaan die alleen mee als ik meteen door kan naar mijn verblijfplaats)

Selka je hebt helemaal gelijk en ik wil ook een vriend die gewoon dingen doet zonder erbij te zeuren of dat ik het op de koelkast moet schrijven omdat hij het anders vergeet.

Billini❤️❤️

elibeest

Berichten: 3586
Geregistreerd: 10-04-03
Woonplaats: Breskens/Vierpolders

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 16:29

zeker niet alleen met hem doen. en vergeet niet wat hij gedaan heeft, ondanks zijn mooie praatjes.. nogmaals, dit is niet te vergeven, niet te vergeten, en als ie de mijne geweest was had ie nu om zijn moeder liggen jammeren

oh en nee, ik ga niet bij dat gesprek zijn, want dan kun je vast 112 gaan bellen -:(-
Laatst bijgewerkt door elibeest op 13-12-13 16:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Tiffany

Berichten: 5725
Geregistreerd: 17-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 16:31

Meid, over wat wil hij praten? Hoeveel spijt hij er van heeft? En dan ondertussen wel de schuld in jou shoenen schuiven (als je gaat denk hier maar aan), jij had te weinig tijd, hij was op zoek naar aandacht, of je hem alsjeblieft kan vergeten en het gaat natuurlijk nooooiit meer gebeuren.

Stop jezelf met kwellen...

LisannePruts

Berichten: 1383
Geregistreerd: 11-09-13
Woonplaats: Brabant

Re: Even mijn verhaal kwijt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 16:35

Liefde maakt blind

N_B_N
Berichten: 1963
Geregistreerd: 03-12-10
Woonplaats: Heijningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-12-13 16:36

Ja kijk ik wil wel met hem praten over de dingen die hij gedaan heeft en die ik misschien in zijn ogen gedaan heb. Ik kan daar iig wel van leren en ik wil gewoon ook de dingen bespreken die we finacieel moeten regelen. We hebben geen contract of iets vastgesloten dus ik wil wel dat het gewoon bespreekbaar is wie wat krijgt en meeneemt.

Over wat hij precies wilt praten weet ik niet, maar ik wil hem wel zijn zegje laten doen. Ik ben natuurlijk zomaar weggegaan.

Billini❤️❤️

elibeest

Berichten: 3586
Geregistreerd: 10-04-03
Woonplaats: Breskens/Vierpolders

Re: Even mijn verhaal kwijt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 16:38

En daarom zei ik al dat je mee moest nemen wat je mee kon/moest nemen wat van jou was.
Dan heb je die ellende niet, je hebt je spullen, dus dan hoef je niet weer geconfronteert te worden met

N_B_N
Berichten: 1963
Geregistreerd: 03-12-10
Woonplaats: Heijningen

Re: Even mijn verhaal kwijt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-12-13 16:40

Ja maar alle grote duren spullen en het voorschot van de huur wil ik wel graag terug! En die pasten toch echt niet in mijn autotje

Billini❤️❤️

Selka
Berichten: 8460
Geregistreerd: 15-10-09

Re: Even mijn verhaal kwijt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 16:41

Kun je je moeder niet meenemen? Of een goede vriendin die rustig blijft maar jou in bescherming neemt? Samen sta je sterk :)

Tiffany

Berichten: 5725
Geregistreerd: 17-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 16:43

Lootje1991 schreef:
Ja kijk ik wil wel met hem praten over de dingen die hij gedaan heeft en die ik misschien in zijn ogen gedaan heb. Ik kan daar iig wel van leren en ik wil gewoon ook de dingen bespreken die we finacieel moeten regelen. We hebben geen contract of iets vastgesloten dus ik wil wel dat het gewoon bespreekbaar is wie wat krijgt en meeneemt.

Over wat hij precies wilt praten weet ik niet, maar ik wil hem wel zijn zegje laten doen. Ik ben natuurlijk zomaar weggegaan.



Je bent niet zomaar weggegaan. En dat weet hij ook heel goed. Daar moet je je al niet voor verantwoorden.

Hij hoeft jou ook niet te zeggen wat je fout hebt gedaan waardoor hij dit heeft gedaan. Daar zijn geen excuses voor echt niet. Je gaat jezelf toch niet bewust naar beneden laten halen?

Hij maakt er een mooi verhaal van, wat jij wilt horen gaat hij zeggen.


Als je gaat ga voor je geld wat je nog wilt, en zet het op papier :(:)

elibeest

Berichten: 3586
Geregistreerd: 10-04-03
Woonplaats: Breskens/Vierpolders

Re: Even mijn verhaal kwijt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 16:46

Inderdaad Tiffany, en als je het dan toch op papier zet, hoef je ook niet langs te gaan.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Utah_, alweerkwijt, Amazonbot, ardanwan, CairnTerrier, Camino_S, Gambler99, Goldwynn, Googlebot, karlos, love_mandy, Mars, MerleSimone, Piekosjj, Solmyrkvi, Toushie, Valentinotje, xRaisin, YandexBot en 153 bezoekers